December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    boven net gezogen haha. Lenn lag weer te jammeren in bed, bekaf natuurlijk. meestal helpt het geluid van de stofzuiger.. hij valt in slaap (oke, behalve nu dan;)) en ik heb de boel boven weer klaar haha.. nu alleen nog beneden, maar we hebben zo'n dyson stofzuiger en dat klereding is best zwaar, dus die staat nog lekker boven:D
    blijf hier duimendraaien en te hopen dat mr. iglo goed uit de ontdooiing komt (is dat een woord eigenlijk?)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    mmm, worteltjes gemengd met banaan:D

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Kun je bij mij ook niet even komen poetsen? ;)
    Ik stel het maar even uit.

@all
    Zo maar even lekker naar buiten. Wat boodschapjes doen kijken of ik zo'n milka hart kan scoren voor moederdag. Was een tip hier in de lounge. Beetje versieren handafdrukje van luuk erop en klaar. :D

Wat doen jullie voor moederdag?
    s 'ochtens is lekker voor mij smiddags voor mijn moeder en schoonmoeder.

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sanka, mijn schoonouders gaan as. zaterdag met vakantie..en mijn ouders zie ik niet, dus ik hoef nergens heen...wordt vast verwent door mijn mannen en meiske!

@Roeltje, ik heb ook opgeruimd boven...was aan...nu nog zuigen boven...bleh...ontdooiing...mmm...vreemd woord is dat ja! warmtelamp dan? haha

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen allen!

Sorry dat ik al ff niks meer van me heb laten horen!
    Het is hier momenteel erg druk en ben met mijn gedachten ontzettend veel bij de onderzoeken van Beau....afgelopen maandag de slaap EEG gehad in het ZH......pfff het was 1 drama!! Beau was echt helemaal van de kaart en heeft een partij liggen huilen :( Hij was echt hysterisch.
    Uiteindelijk is de EEG wel gelukt maar echt makkelijk ging het niet.....ze hebben hem geregistreerd voor zo'n 20min (slapende) en naderhand moest ik hem dus ook weer wakker maken.
    Beau is de rest van de dag heel humeurig geweest.
    Vandaag krijg ik als het goed is de uitslag.....ben zeer benieuwd.

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, logisch dat je met andere dingen bezig bent meis!
    Ik ga KEIHARD voor je duimen dat alles ok is!

DIKKE KNUF!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @Dees: Heftig meid. Hopelijk goed nieuws morgen!!

Wat een vermoeiende dag... Ze is huilerig, hangerig.. Gelukkig slaapt ze nu. Zucht.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Pooh…oh, heel herkenbaar!!! Die van mij wil ook maar oppassen en dat hij komt logeren. Ik wil dat ook niet als het niet nodig is. Ze dramt daar naar mijn zin ook teveel in door. Ze zegt het niet zo, maar dan heel subtiel in een mailtje..je kent het wel.
    @Riti…oeiiiiiiii…..dat is helemaal niet leuk zeg. Wat vervelend dat het zo geëscaleerd is. Ik snap gewoon niet dat ze de mening van de ouders niet respecteren en zo hun zin door willen drijven.
    @Happy..ook herkenbaar. Op m’n vrije dagen wil ik gewoon lekker samen met m’n kindje leuke dingen doen en genieten. Ik denk dan ook, zij hebben dat allemaal meegemaakt met hun kinderen. Kleinkinderen is wel anders, maar het is ons eerste kindje, ze hebben het maar te accepteren.
    @Pooh..afwachten maar meis, ik zal voor je duimen.
    @Dees..ook voor jou duimen!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Phoobeer jeetje meid wat spannend voor je! Ik duim echt voor jullie dat het gaat lukken !!!

@ Dees wat een heftige periode voor jullie zeg. Zielig dat hij zo heeft liggen huilen, gelukkig is het wel gelukt. Ik hoop echt dat de uitslag goed is en dat ze de oorzaak gaan vinden!!!

@ Bijvoeding hier gaat het echt super Morris krijgt het in de avond 1 soort groeten wat ik pureer! Heerlijk vind hij het alleen sperciboontjes is niet zo´n succes, maarja afentoe een hapje! even wennen maar.

@ Zieke kindjes alles weer beter hier? morris spuugt een beetje veel niet een paar mondjes maar hij heeft echt last van zijn buik! Dus echt wel golven. Maarja verder is hij wel gezellig het zal wel een klein virusje zijn...

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    ooo mijn kleine man is gewoon alweer bijna 5 maanden,,,, pfff gaat zo snel. Ik had het er nog laatst over met mijn man. Hij wilde in mei 2011 weer voor gaan maar hij wil er nu wel in eind maart- april mee beginnen jeeee weer een maandje opgeschoven....ik probeer hem echt niet te puchen hij kwam er gelukkig ook zelf mee, maar ik wil gewoon al over een paar maanden eigenlijk !!! haha ja ik ben niet zo geduldig... sorry hoor moest ik ff kwijt...

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Manoe, ik zat hier ook in de rats van "hoe ga ik hem duidelijk maken dat ik niet wil wachten", toen kwam ie gelukkig zelf!
    Nu moet ik met enige regelmaat met mijn buik tegen de buik van mijn zwangere vriendin gaat staan (eind juni uitgerekend, maar iedereen vraagt al 3 maanden of ze nog lang moet...zo'n toeter) ;). Hij mist mijn bolle buik kennelijk ook ;)

Anders zeg je: Je bedoelt mei 2011 bevallen? DAn moeten we op gaan schieten hoor! ;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @poohbeer; **knuff** aan jou, hopelijk zit er nog een 3e wondertje aan te komen voor jullie.

@manoe; Waar blijft de tijd blijven we dan maar zeggen he! Ondertussen genieten we echt enorm van onze kleine man, hij is zo super vrolijk en ondernemend.
    Tja en die 2e zit er hier denk ik ook nog wel aan te komen, alleen is de grote vraag wanneer.....ik heb ook al sterk het gevoel dat het van mij ook wel snel weer mag gebeuren maar toch zegt er ook wel iets in mij dat het beter is maar ff te wachten totdat onze knul iets ouder is.
    Iig zullen we eerst moeten wachten totdat we een ander huisje hebben, a.s. zaterdag start de verkoop van ons huisje en zullen we rustig eens gaan kijken naar een andere woning.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff, vanmiddag mega ongesteld geworden:( hele middag met laptop en Lenn op de bank gelegen.. Hij ligt nu weer lekker te slapen boven.. Voor de zwangerschap had ik wel wat buikpijn maar sinds de bevalling.. Loop constant warme kruiken te maken vandaag:(

*Roeltje zoeft weer terug op de bank*

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Happy
    je zei toch dat je n cursus babymassage had gedaan?? Of was dat iemand anders?

Dees
    nog steeds niet gebeld?

Roeltje
    had toen een boekje van vk gehad en daar stond ook in dat je menstruatie het eerste jaar na de bevalling veel en veel heftiger kan zijn dan daarvoor. Dus kan wel kloppen helaas:(. Sterkte!!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Ik heb een cursus baby massage gedaan en volgens mij Chicken ook. Maar je kunt dat ook gewoon zelf doen hoor. Het meeste doe je van nature al goed en je kunt ook boekjes ervan kopen.

Pooh
    Het moet gewoon lukken hoor. Ik zie jullie gezin nog wel aangevuld met nog een jongen erbij. Van de andere kant, super dat je deze twee al gegund zijn. Tis ook zo dubbel allemaal. Maar voorlopig blijven we positief.

Next!
    Komt denk ik vanzelf wel bij die mannen. Als straks echt het baby-achtige eraf is willen die mannen zich wel weer voortplanten :D:D:D.

Zometeen komt mijn zwangere BFF gezellig eten. Snap niet dat ze nog zin heeft om zo'n reis van Roosendaal naar hier te maken. Is over 2,5 week uitgerekend en moet met de trein komen bij gebrek aan een rijbewijs of auto. De mannen gaan voetbal kijken....hallo rolpatroon!;)

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    het was toch echt happy 3 pagina's terug hihi. Heb nog ff gekeken;).

'Gisteren een heerlijke dag gehad met mijn manneke! Hij was lekker vrolijk, goed gedronken en geslapen; echt genoten. Heb een tijdje geleden een cursus babymassage gedaan en daar geniet hij zo van. Lekker voor zijn middagslaapje even gemasseerd; daarna bijna 3 uur geslapen! T'is een heerlijk ventje!'

maar jij en chicken hebben t dus ook gedaan:). Is dat duur?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; Ben net gebeld door de KA, hij vertelde me dat de EEG geen afwijkingen liet zien in Beau's hersenactiviteit. Dit wilde niet zeggen dat er dus niks aan de hand is maar meer kunnen ze op dit moment niet doen.
    Vorige week vrijdag toen ik een afspraak had met de KA om de uitslag van de echo te bespreken stelde hij voor om ook nog even een controle ECG te maken....dit werd die middag dan ook gelijk gedaan en kreeg ik vanmiddag ook de uitslag van.
    Op de ECG was een kleine ritmestoring te zien, de KA vertelde me dat dit meer te zien was bij kleine kinderen. Veel van die kinderen hebben er zeg maar geen last van.....maar ook een aantal kinderen schijnen dan een klein gaatje te hebben in 1 van de boezems van het hart. De KA wil dit eigenlijk wel graag onderzocht hebben en heeft voor ons een afspraak gemaakt bij de kindercardioloog. De afspraak staat gepland in september, Beau is dan alweer wat ouder en kunnen ze er schijnbaar beter naar kijken. Het bleek nu niet zo'n haast te hebben.
    Al met al ben ik wel een beetje opgelucht dat de EEG niks bijzonders liet zien maar aan de andere kant ben ik toch ook wel een beetje huiverig over dat evt. gaatje in zijn boezem....

Pfff ff bijkomen nu.....

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees,
    Fijn dat je in ieder geval gedeeltelijk gerust gesteld bent. En het is natuurlijk maar een kleine kans dat er iets is met zijn hartje. Ik hoop het niet voor jullie.

Lotte
    Oh, allemaal een massagecursus gedaan :D. Mij heeft het niks gekost. Was vanuit het CB en werd door de gemeente gesubsidieerd, dus gratis.

Vriendin komt toch niet eten. Was te moe helaas. Zit ik hier met twee jumbo schalen lasagne. Moeten we nu met zijn vieren opeten (of anders nog twee weken lasagne eten)

Even iets anders:
    Mijn man voetbalt op zondag. Nu zijn ze voor het eerst kampioen geworden. A.s. zondag is de laatste wedstrijd en daarna is het de gewonnen consumptiebonnen opmaken (lees: bieren). Maar a.s. zondag is het ook moederdag. Mijn eerste moederdag ooit. Ik ben hier best een beetje kwaad en verdrietig over omdat de ervaring leert dat mijn man daarna behoorlijk aangeschoten is of heel dronken en daarna als een blok in slaap valt. Het komt er dus op neer dat ik de hele zondag alleen zit of met een aangeschoten man.
    Ben ik nou zo'n trut dat ik hier eigenlijk heel veel moeite mee heb?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Gelukkig geen rare dingen gezien op de EEG. mm, is wel lang afwachten tot september.. lekker rustig aan doen vanavond.

Collo
    Nee hoor, vind je helemaal geen trut.. Kunnen jullie moederdag niet voor de wedstrijd beetje vieren? of lukt dat niet?

Hier helemaal geen moederdag:( zit lekker alleen thuis:( Manlief komt maandag, uiterlijk dinsdag pas thuis.

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

banner chack

Deel Deze Pagina