December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

wedstrijd is afgelopen :( ben geen 1e geworden.
    binnen 15 min kwamen er 60 stemmen die nu eerst is geworden.
    stemmen worden nog wel na gekeken.
    voel me echt down.
    wou ik even kwijt

2. gimena

gimena Niet meer actief

die nu mee doen aan de baby van de maand mogen jullie de maand er ook ook weer mee doen of is dat maar 1 malig?
    want dan kan ik wel weer stemmen

zal op me gemak alles lezen wat jullie hebben getypt

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    balen meid dat je geen eerste bent geworden:(
    geen idee of dat mag.. eerste keer dat ik mee doe haha

4. gimena

gimena Niet meer actief

ow oke :) want ineens deed de helf van de dec mama,s mee wil wel op iedreen stemmen maja heb maar 1 acount hahah :)

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Zolang jouw kindje maar nummer 1 is voor jou is het goed toch :D ?

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Jammer joh, maar van die rare streken van mensen, daar kun je toch niet tegenop. Als mensen koste wat kost willen winnen... Sophie is voor mij wel baby van de maand hoor, je krijgt er alleen geen uitje mee;)

Roeltje
    Ach ja, en ik maar zeuren. Jouw man zit helemaal ver op zee. Da's ook echt niet leuk. Van tevoren kan wel, maar dan moet ik om 07.00 uur al een ontbijtje gaan wegwerken. Mijn vorige ontbijt op bed bestond uit een glas cola en een boterham met pindakaas...echt helemaal mijn man...niks gekookt eitje of croissantje met jam. Mijn man is meer praktisch, de schat:D
    Zal eens even op Lenn gaan stemmen....

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bapsie
    5 maanden alweer! Wat vliegt de tijd he? Alle cliches zijn echt waar als je zo'n kleintje hebt...

Dees
    Zie dat beau er ook bij staat (baby van de maand), maar had mijn stem al aan Lenn beloofd. Wou dat ik nog eens kon stemmen....sorry

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha reken maar dat ik achter zn kont aan ga zitten voor een moederdagcadeautje:p weet je wat het mooie is aan het feit dat hij weg is doordeweeks? Dat ie ook weer thuis komt.. heerlijk is dat..

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo meiden!

Ik had daarstraks ook een bericht gepost, dacht ik, heb hem niet meer op verzenden gedrukt blijkbaar haha! Ik zie hem niet meer....

Maar wat ik wilde zeggen was dat Maud ineens een zult-geurige poepbroek had, dus ik verwacht binnenkort echt tandjes! Ze heeft ook flinke uitslag nu en poept vaker... (komt ook door bijvoeden waarschijnlijk)

@dees: fijn dat je gerustgesteld bent, maar ik snap ook dat het nog spannend is van het hartje...hopelijk blijkt het niks te zijn!

@pooh: ik vind het ZO spannend!!!!

@all: ik hou jullie echt niet bij deze week! Komt omdat manlief ook vrij is (onderwijs) dus we zijn veel de hort op!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Suus
    Spannend die tandjes hoor. Soms denk ik dat er ieder moment eentje door kan komen, het volgende moment denk ik dat het nog wel even kan duren. Die geurpoep is idd door het bijvoeden. Was Roeltje ook al achter gekomen;).

Roeltje
    Mijn man zegt dat hij een heel leuk kado heeft voor me. Zou zomaar de PS3 kunnen zijn, hem kennende. Hij voelt zich wel behoorlijk schuldig, maar schijnbaar niet schuldig genoeg om zijn plannen te wijzigen.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    gelukkig niks op de EEG. Weet je hoe groot die kans op n gaatje is?? Hopelijk blijkt t niks te zijn en het is in ieder geval fijn dat t niet heel dringend is:). Snap dat je ervan moet bijkomen! Laatste tijd heeft ie t niet meer gehad hè? Hou je taai!

Collo
    jij geen trut zijn!!!! Weet je wat ik denk dat t is..? Mannen zijn heel anders met dit soort dingen (meestal). Die weten niet dat t voor ons heeeel belangrijk kan zijn. Wat zou jij graag willen doen op Moederdag? Ik heb zelf dat ik er niks over wil zeggen, want hoop dat ie er zelf aan denkt..ook stom misschien. Hopelijk heeft ie voor voetbal tijd voor je.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Poohbeer; hoop het zo voor jullie, wat zou dat mooi zijn!

@ Dees; wat heftig allemaal zeg. Fijn dat de EEG goed was, maar nu dus een volgende stap. Goed dat alles goed nagekeken wordt, maar jeetje wat een zorgen. Hopelijk valt het allemaal mee.
    Hoe gaat het met jou zelf?
    Spannend, het huis in de verkoop, kan snel gaan allemaal!

@ Collo; jummie lasagne! Jammer dat ze niet kon komen, maar ook wel logisch. Vind het niet zo gek dat je je op je moederdag verheugd en een afwezige man dan wat tegenvalt :(.

@ Roeltje; ook geen man met moederdag :(, jammer hoor, hij had er zelf ook graag bij willen zijn denk ik

@ moederdag; de giro rijdt door Utrecht...maar dat valt te combineren. Ik had het nooit gedacht maar ook ik verheug me op moederdag en alle cliché s die er bij horen! Ontbijt op bed moet lukken dacht ik zo...:p

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nog n keer collo

vind je t leuk als je een PS3 zou krijgen?? Ik zelf heb liever iets als n kaart of iets kleins. Dat t zogenaamd v Milan is bijv:). Ps3 liever voor verjaardag hihi.

All

slaapzacht

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    de giro komt hier ook vlakbij langs (leersum, rhenen). Kan je nergens heen zowat.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    PS3 is wel leuk, maar hoop op een persoonlijker kado eigenlijk. Hoeft idd niet duur te zijn. Ben ook benieuwd wat Amy op het KDV heeft gemaakt...

16. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, nog even over het gaatje...ik weet dat er heel veel kinderen zijn met een gaatje of een ruisje. Meestal doen ze daar niks aan, groeien ze er overheen of heeft het geen invloed op de gezondheid/leven.
    Ik ben zelf het levende bewijs dat je zelfs met 9 hartafwijkingen door het leven kunt...hoop dat dit je een beetje opbeurt! KNUF

@Collo, een ps3 haha...dat is zeker iets wat ie zelf ook nog graag zou willen hebben! Leuk he die knutseltjes van school! Hier staat ook al een week iets paars op de trap...Max had pas zijn rugzak nodig, en vond het niet nodig het cadeau, wat hij op school heeft gemaakt, te verstoppen! Lui kereltje...haha.
    En ik zou het ook niet waarderen als mijn hubbie naar de voetbal ging! Dus niks aanstellerij! Koekje van eigen deeg met vaderdag??? Hechten ze waarschijnlijk toch geen waarde aan...zucht!

@Riti, de giro rijdt hier ook door Elst, des te meer reden om thuis te blijven met moederdag hihi ;)

@Gimena, jammer dat je geen 1e bent geworden meis! Maar misschien veranderd dat nog, na het bekijken van de stemmen?!? En ach...Sophie is toch de mooiste voor haar mama!

@Suuskebab, spannend...tandjes! O lekker vrij! Twee weken ook? Lekker van genieten!

@Roeltje, hoe is t met de red-devils?

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

Pooh
    vreselijk:( gister met een kruikje naar bed gegaan.. wakker geworden, nieuwe kruik gemaakt.. vandaag ook weer lekker rustig aan.. vreselijk dit..

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha, ik wilde even met m spelen voor dat hij de fles krijgt, maar hij doet draaipogingen in de box, dus ik blijf maar even achter de laptop.. gister probeerd hij het ook, maar toen hij mij zag stopte hij meteen weer..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    JA!!! Hij is gedraaid van rug naar buik!!!
    had nog geluk ook, kwam net met een wasmand beneden en zag dat hij er bijna was.. wasmand staat nu ergens midden in de kamer:D

volgens mij toevalstreffer, hij probeerd het alweer maar lukt niet meer:D

mag ik een beetje trots zijn:D

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen!!

Roeltje, wat leuk!! Misschien heeft hij de smaak nu wel te pakken..
    Matthijs draait af en toe ook op zijn buik en daarna is het brullen want dan ligt hij verkeerd op zijn arm of zit met zijn beentjes tussen de spijltjes van de box haha. Vervelend dat je zo'n last hebt van je ongi. Hopelijk snel weer over.

Collo, hier ook een op zondag voetballende man die vooral de derde helft erg gezellig vindt. Vind het zowiezo erg ongezellig op zondag maar gelukkig is mijn man geblesseerd :) dus zondag gewoon thuis.

Dees, beetje dubbel hè? Aan de ene kant heel fijn dat zijn hoofdje in orde is maar nu zijn hartje.. Het gaat vast helemaal goed komen!!

Gimena, wat jammer..:x

Hier, net ff schrikken. Juul is vaak nogal een ongeleid projectiel en zag Matthijs is zijn wipstoeltje volledig over het hoofd.
    Ze viel boven op hem!:$
    Gelukkig had Matthijs niets en brulde Juul alleen van schrik maar het wipstoeltje is wel een beetje plat. haha.

Deel Deze Pagina