December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meloen
    Ja dat is zeker schrikken! Gelukkig dat ze er beide niks aan over hebben gehouden.. Maar die dingen kunnen natuurlijk gebeuren maar snap dat de schrik er in zit..
    Hier zit Lenn ook vaak met zijn voetjes tussen de spijlen van de box.. hij schuifelt wel de box door.. zo ligt hij bovenin de box maar 5 minuten later ligt hij schuin aan de onderkant;)

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goede morgen!!!

@ Poohbeer: Tja ik denk als ik dat zeg haha dat hij zegt ja hoor schat dat gaan we niet doen! Nouja maar even wachten pfff ik dacht echt dat ik minimaal 3 jaar tussen mijn kids wilde hebben, nou mooi niet dus!

@ Dees jeetje meid, gelukkig kwam er niks uit maar nu weer afwachten over dat gaatje, tjonge kan me voorstellen dat je een beetje van de rel bent...

@ Roeltje he jammer dat je moederdag moet missen zo, ach maar dan verschuif je moeder dag toch 1 week!

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Meloen, jeetje dat is schrikken ja! Gelukkig hebben ze alle 2 niets...zou de wipper-fabrikant een mail sturen...wat een slechte kwaliteit, mijn kinderen zijn beter tegen elkaar bestand dat uw wipstoel ;)! hihi

Max kroop toen Lotus net 2 a 3 weken was stiekem bij Lotus in de box...Max vergat echter dat hij bijna 9 is en bijna 40 kg weegt! Ik schrok me rot...zag die plaat t al begeven...maar gelukkig niet gebeurd.

@Roeltje, zouden die femina pijnstillers niks voor je zijn dan? Speciaal voor de menstruatie? Sterkte meis!
    Wat stoer van Lenn! Lekker draaien! Lotus kan het al even, maar doet het momenteel weinig....Oma baalt, ze heeft het nog niet kunnen zien hihi

4. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh, haha is wel een goeie ja! Gelukkig hen ik 'm alweer een beetje in zijn oorspronkelijke vorm kunnen buigen. ( het stoeltje hè, niet Matthijs :D)
    Moest jij nou vandaag weer bloedprikken!
    Spannend allemaal weer hè?

Roeltje, ik vind het best een beetje eng met die beentjes tussen de spijltjes en ook wel lastig want ik durf 'm niet zo goed alleen te laten als hij in de box ligt.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Meloen, haha...die arme Matthijs! Heb inderdaad bloed laten prikken vanmorgen.......nu wachten op foon!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mag ik even afreageren?
    Die eikels van tellsell!!!!!! :x:x:x
    10 april zumba besteld.. 14 april afgeschreven..
    2 weken geleden gebeld en binnen 2 weken zou ik het in huis hebben want het was niet op voorraad.. baalde als een stekker natuurlijk, maar goed kan gebeuren.. Net weer gebeld.. "Ja mevrouw, in week 20 krijgen we het weer binnen en dan word het binnen een week naar u toe gestuurd" Grrrr....
    Heb meteen gezegd dat ik het dan ook in huis wil hebben anders mogen ze de bestelling houden en wil ik mn geld terug..
    Die vrouw was trouwens erg vriendelijk hoor, ze heeft er een notitie van gemaakt en het was geen probleem om mijn geld dan terug te krijgen..

zo, nu weer verder

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Meloen
    gelukkig is alleen t stoeltje alleen plat:). Is Julia al van de schrik bekomen?

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Grrr...ik doe even mee Roeltje...
    Nu was mijn LH weer te hoog....kan dan geen pregnyl meer spuiten. Eisprong is vanavond of morgenochtend dus zijn we weer te laat..........op naar maand 3!

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai,

Ff snelle krabbel.
    Ga zo naar de huisarts om mn mirena eruit te laten halen. Loop al een aantal dagen met vreselijke buikpijnen rond en sinds ik hem heb heb ik steeds krampen, en pijn ook na sex enzo. Duss ga hem er maar weer uit laten halen, dit is niets zo..heb hem nu sinds januari...ga het halfjaar niet rond maken dus.

Verder alles oke hier. Beide kids op bed. Nog even en Aaron kan qua lengte wel naar maat 74..pff hahaha grote kerel, maar dan in de lengte hij is niet dik ofzo.

Knuffel voor allen!!!

Mili

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Poohbeer, balen meid!!!! Ik duim voor je in mnd 3!!!!!!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mili
    naar dat je er zo'n last van hebt. Zal wel opluchten dan als ir eruit is. Ga je nu wat anders proberen?

Pooh
    heuh, gisteren of eergisteren leek t dus nog te vroeg te zijn en nu is te laat? Wat jammer zeg..het is allemaal nog best lastig in te plannen!! Hopelijk volgende maand beter! Hoe groot is de kans dat zo'n ontdooiproces goed gaat? Hoop groot!

Roeltje
    vervelend dat je t nog niet binnen hebt. Je kan ze volgens mij ook op andere plekken via inet bestellen. Misschien daar naar kijken als niet lukt? M'n schoonzus had t hele pakket voor 60euro geloof ik. Weet niet waar vandaan alleen. Wel inet.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    Jeetje balen meid.. op naar volgende maand!

Mili
    hoi hoi! tijdje geleden alweer meid.. Oei, lijkt me idd niet fijn.. ben daarom nogal huiverig voor een spiraaltje:(

Lotte
    op zich vind ik het niet erg om te wachten.. Ik heb geen haast.. maar dat ze tot twee keer aan toe zeggen 'binnen twee weken heeft u het binnen' zeg dan meteen, het gaat nog wel 4 weken duren.. Prima (tuurlijk is het even balen) maar dan weet je wel waar je aan toe bent

Maar ook goed nieuws:poosje geleden alle loonstrookjes van mn man ingeleverd bij de boekhouder voor een jaarrapport van 2009.. Rond 15.00 uur kan ik dat ophalen.. Helemaal goed dus. Nu belden ze net, want ze hadden nog wat vragen. Nu zijn we voor de bank (i.v.m. verbouwing) ook een prognose van 2010 en 2011 nodig (schatting van wat hij gaat verdienen in dat jaar). dat zou eind volgende week klaar zijn.. Prima dacht ik, gaat lekker snel.. maar goed, ze belden net en ze proberen het gelijk mee te sturen met het jaarrapport, lukt dat niet, word het a.s. maandag.. Ze hebben er een spoedje van gemaakt.. Me=happy.. maandag spul inleveren bij de bank.. alles is verder al geregeled bij de bank, moet alleen nog papieren inleveren en handtekening zetten:D nu is woensdag al alles geregeld en kunnen we donderdag of vrijdag gaan plannen wat we gaan doen:D:D:D:D
    lekker warrig maar goed

13. gimena

gimena Niet meer actief

@ dretjuh. dat is ze zeker en zal ze ook blijven!!!

@collo..is ook niet eerlijk gedaan zeggen er meerdere want mensen belde me al op dat ze geen bevesting mail meer kregen.
    dus niet meer konden stemmen en haar stemmen bleven door gaan!? dus naar mijn gevoel is het niet eerlijk gegaan maja dan trek je weer aan de kortste eind! want dan is het niet waar.
    ach ja.

@ roeltje .,gebeurt vaker bij tellSell. :( vindt het rot voor je.

@poohbeer .,ze is zeker onze nr 2 ;)., :( wat rot zeg...!!!

@vraagje doen jullie kindjes ook spellen met hun speksel.
    van bellen blazen en met speksel ppfff lopen doen dat het rond vliegt.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    soms doet hij dat wel, maar volgens mij per ongeluk..

Nog beter nieuws:D Alles ligt al bij de bank:D ging jaarrapport ophalen en zat de rest al bij.. heb meteen alles naar de bank gebracht.. nu is halverwege de week alles geregeld:D

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai,

Pffieuw hij is eruit. Hahah was ff een naar gevoel, maar ja.
    Nee we houden het eerst even op condooms. Als is dat niet echt je van het haha. Ivm BV wil ik geen pil, HA gaf aan dat ook bij de minipil het wel eens voor kan komen dat de productie toch afneemt. Vandaar de mirena...najaa dan maar ff condooms. We willen toch een derde als het zo mag zijn ;):D

Alles bij jou oke?

groetjessss

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja najaa bij sommigen is het na een half jaar echt over maar dan hebben ze meestal eerder wat Meer klachten en die nemen dan af naarmate de mirena langer zit ;). Bij mij was het dus van het begin af aan al gerommel en gedoe en namen de klachten toe. Vind het wel jammer want ik had mn zinnen hier wel op gezet ivm makkelijkheid en minder hormonen etc ;).

Was inderdaad tijdje geleden dat ik hier was. Krabbelde af en toe wel snel wat maar kwam er niet echt aan toe om alles mee te lezen. Maandag weer aan het werk voor het eerst, ben benieuwd haha. Bij jou alles oke verder?

Ehhm inderdaad warrig, haha ik snap er niet veel van van je verhaal van strookjes enzo haha maar ben blij voor je!!!! Jij bent happy dus dan is het goed hahah :D;)

Knufff

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier is alles goed hoor.. stuiter de hele kamer door.. komt er op neer dat de lening zo goed als rond is en het tevens binnen een half jaar is afbetaald:D

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Nou Luuk is weer helemaal beter gelukkig. Ben ook begonnen met het laten proefen van potjes. Hij vind het eigenlijk allemaal erg vies.

De nachten zijn hier zwaar gebrokken luuk word nu twee keer wakker elke nacht. Ik leg hem nu toch maar 1 keer aan een de tweede keer word hij meestal nar een uur wakker en wil niet meer gaan slapen totdat hij bij mij in bed ligt dan slaapt hij gelijk weer. Lekker, hebben we toen hij erg ziek was 1 keer gedaan.

Bij jullie ook gebroken nachten?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hey, heb jij mijn zoontje in huis genomen toevallig:D
    Hier ook.. rond half 4 is het feest in zijn kamer:( dan met speen red hij het tot 4 uur/half5.. gaat net zolang door tot hij een flesje krijgt.. daarna slaapt hij weer gerust door tot 8 uur/half 9. heel raar..
    Nu heeft Lenn dit al eerder gehad.. hield een week aan en toen was het over.. maarja, hij komt nu met zijn ritme zo raar uit.. wel 5 flessen maar ineens hele andere tijden..

Gelukkig slaapt hij nu, hij had nu een fles moeten hebben.. dan zit hij al op zijn 4e fles terwijl hij deze normaal om 19.00 uur pas krijgt.. Zijn groente hapje moet ook nog haha..

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hhahaha oke dan. Nou hihi dan stuiter ik met je mee :D;)

Deel Deze Pagina