December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja hoor.

Aaron slaapt ook nog steeds niet door. Komt minimaal 1x per nacht en soms2x. Soms snel achter elkaar...dus hou er wel meer uren tussen voor ik aanleg en wil echt stoppen met nachtvoeding. Najaa haha maar eens kijken of ie zonder kan ;)

In bed nemen en laten slapen doen we niet. Bij eerste gedaan enneh dat is nu slaapdrama ;);)

Succes er mee..t is balen die gebroken nachten. Hihi de een heeft geluk en heeft doorslapers, de ander niet:D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik neem Lenn ook niet mee naar onze kamer.. Ik haal hem niet eens uit bed, zolang hij niet overstuur is.. Het is meer jammeren om aandacht wat hij dan doet.. klinkt hard maar hij heeft pech.. als hij na zijn fles nog jammert geef ik nog één keer zijn speen en meestal slaapt hij.. het word wel steeds minder hoor.. van de week heb ik echt een uur na de fles nog zitten martelen (toen wel even uit bed genomen) maar vannacht ging hij na de fles bijna meteen slapen..

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Luuk ligt bij ons op de kamer. En ik haal hem ook niet zomaar uit bed. Hij gaat dan echt schreeuwen. Ik heb ook al geprobeerd om hem gewoon te laten liggen. Maar dan is dus iedereen in de flat wakker denk ik ;). Het is elke keer maar weer proberen.

@mili eerst sliep hij van 22.30 tot 6.30 maar dat is nu in 1 keer niet meer. heel vreemd.

@all
    Hebben jullie ook zo'n zin in Zondag? Vind het toch wel erg speciaal. :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik sla zondag over.. ik ga zaterdagavond naar bed en als ik wakker word is het maandag:D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat een draakje is hij ook he..
    Net fles gemaakt, wil die niet.. na paar minuten proberen, potje warm gemaakt.. 3kwart potje opgegeten, toen zat ie vol:( raar

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Tsja hahah over de andere flatbewoners zou ik me niet te druk maken haha. Bij ons in het rijtje is ook geen mens wakker geworden van onze dochter. Tuurlijk hoorden ze haar s avonds wel eens maar ja dat is dan niet anders. T gaat om jullie ritme en als het dan doorpakken is dan is de rest maar even wakker ;)

Vreemd dat ie nu dan ineens niet meer doorslaapt. Is er iets anders in zn voeding of dagritme ofzo waardoor die van slag is?

Wel zin in zondag hoor, k heb alleen zelf mn cadeautjes uitgezocht hahah dus weet al wat ik krijg ;) tenzij mn man nog iets met de kids bedacht heeft:D

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ roeltje: Hahahah oke dus vrijdag zaterdag maandag...nee doe maar niet dan moet ik eerder aan het werk dan nu hahah. Ik plak de zondag er wel tussen oke?

Hihi jaaaa t kunnen rare schepsels zijn die ukkies ;)

8. gimena

gimena Niet meer actief

even een snelle vraag hebben jullie ook last van veel vaginal vocht,(gewoon wit en ruikloos)

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @mili
    Nee over de andere bewoners maak ik me ook niet al te druk. Vind het wel gewoon vervelend.
    Er is niks veranderd Luuk is alleen een dikke week echt ziek geweest. Misschien dat dat het is. Gisteravond heb ik hem ook een kv met rijstebloem gegeven maar dat heeft niks uit gemaakt. :(
    Vanavond ga ik het wel weer een keertje proberen. Ik heb namelijk gisteravond wel gemerkt dat er weinig bv uit komt met kolven. Dus ik ga die laatste bv voeding maar weg laten denk ik. En dan maar een kv geven. Best jammer maar het is niet anders.

@roeltje
    Heb ik iets gemist dat je Zondag over wilt slaan? :)

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Hapje nou wilde ff zeggen dat hier courgette erg in de smaak valt! Hij is helemaal enthousiast na elke hap! haha

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Nee heb ik geen last van. Met de zwangerschap wel. Maar ik geef nog bv misschien dat dat scheelt?

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    Nee hier geen last van

Manoe
    Oh, dat kan ik hier volgende week ook wel proberen..
    wel jammer eigenlijk, vandaag wilde hij geen fles maar wel zijn boontjes.. zat al te happen voor de lepel bij zijn mond was;)

Sanka
    Mn man is er niet:( die komt maandagavond of dinsdagochtend pas thuis.. rest van de week thuis en dan gaat hij 2 weken weg:( (10 of 11 dagen) dus geen moederdag voor mij helaas

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee moet je ook niet druk om maken hoor om die anderen haha. Ze klagen anders maar ;)
    Oh dat kan natuurlijk dat ie doordat ie ziek was nu van de leg is. Mmm KV en rijstebloem doen hier ook niet wat ik zou willen hoor. Ik geef ook de laatste fles KV met pap (kan er niet tegen kolven als ik die ook nog moest afkolven straks als ik aan het werk ben) maar hij slaapt er niet op door. Sommige ukkies doen er gewoon wat langer over om door te slapen en dan maakt het dus niet uit of je BV geeft of KV. Ik koolf dan gewoon af en wat ik kolf doe ik in de vriezer. Ik krijg er niet genoeg uit om een papfles van te maken ;)

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #4754 collo003, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
    meloen
    hahaha, wat gemeen, maar wel fijn dat hij geblesseerd is.

Gelukkig kunnen die kleintjes al wel wat hebben inmiddels he? Hier ook een enigszins schuin wipstoeltje. Ook al zo vaak over gestruikeld, alleen nog nooit met Amy erin.

Moederdag
    Vanavond al een heel mooi kado gekregen. Een heel mooi modern zilveren fotolijstje wat ik al maanden bij de fotograaf in de etalage zie staan. Mocht kiezen of ik een reportage van Amy of een reportage van ons drietjes bij wil hebben. Twijfel....houd zelf nooit zo goed op foto's.
    Ben benieuwd wat er zondag volgt...
    Heb inmiddels een vreindin geregeld die zaterdagavond komt en dan gaan we lekker wijntjes drinken en ze blijft slapen. Wordt ik zondag toch niet helemaal alleen wakker.

Vanavond al wat accesoires gekocht voor de Stokke kinderstoel, dus nu alleen nog de kale stoel kopen en dan kan ik gaan schilderen! Morgen moeten we alleen nog even naar A'dam rijden om de accesoires op te halen. Hopen dat het niet al te erg is met de giro daar. moeten in A'dam noord zijn...

Roeltje
    Hoera voor de omrol-kampioen!! Hier nog steeds geen interesse in omrollen.

Pooh
    Grrrrrr....wat rot! Moeten we(;)) weer een maand wachten! Jij houd de spanning er wel in meid.

Mili
    Da's ook minder zeg. Wil zelf ooit ook die Mirena, maar als ik dit soort verhalen hoor...

Sanka
    Nee, hier wordt weer braaf doorgeslapen. Wel lekker dat alles en iedereen weer een beetje opgeknapt is bij jullie. Lust hij ook nog geen fruit?

Manoe
    Courgette? Verrassend! Zou ik nou niet snel opgekomen zijn...

Gimena
    Dan kun je beter meedoen hier op de site met de baby van de maand. is misschien wat eerlijker...

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ collo; das wel lekker iemand die dan zondag bij je is! Ben benieuwd wat je gaat kiezen dan qua fotoos.
    Tsja Mirena...k moet zeggen dat mn buikpijn nu dus al behoorlijk minder is dan gister en vanochtend...wie weet toeval maar misschien ook niet.
    Ik ben in ieder geval blij dat ie eruit is en doe het ook niet weer. Mocht nummer 3 er zijn/ of we stoppen met proberen en we willen weer aan de AC dan moeten we maar ff bedenken wat we willen gaan gebruiken dan.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mili
    Ik ga die Mirena pas proberen als wij klaar zijn, dus waarschijnlijk nog 2 stuks te gaan. Op dit moment is het bij ons ook goed rekenen en op sommige dagen ons even inhouden, want hier dus geen pil of spiraal. Condooms liggen wel klaar, maar mijn man heeft er een hekel aan. En mocht ik zwanger raken dan is dat helemaal geweldig en welkom natuurlijk! Maar als ik mag kiezen, dan nog even niet hoor.

Voor jou wel fijn dat je klechten al minder zijn. maar het kan natuurlijk dat je een volgende keer er helemaal geen last van hebt he?

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: gister ij uwv geweest, op zich wel goed gesprek.. ze had zelf ook maar 1 vacature gevonden dus ja.. en ik moet dus inderdaad 1x per week een sollicitatie activiteit, maar had al best wat gedaan en numoet ik voor 1 juli een overzicht sturen van alle activiteiten die ik nu ga doen.. heb ook een test aangevraagd voor competenties en beroepskeuze..
    ben idd al druk bezig maar tot nu toe nog niet echt iets spectaculairs of waarvan ik zeg: ja dat gaat het worden denk ik..

@ nachtvoeding: 4 uur hoort bij de nieuwe dag vind ik.. tot 1 uur is twijfelgeval..

@ chicken:mijn ouders wonen een eindje weg en zie ik 1x per maand ongeveer.. schoonouders wonen dichterbij maar ijn gescheiden... deel 1 met zijn mama zien we regelmatig want die passen ook op.. en soms dus 1x per week soms vaker soms minder vaak,. maar die zorgen er wel voor dat ze ze dan toch zien.. komen dan ff koffie drinken.. en deel 2 met zijn vader zien we wat minder regelmatig.. als we geknipt moeten worden ongeveer of er is wat te doen ;)
    zijn mams en mijn mamas zijn allebei schatten maar doordat ik de mijne weinig zie denk ik afentoe.. "alweer?".. en zijn mams is wel erg bezorgd de hele tijd en nu ook overtuigd dat ze allergisch is want ze zit zoo in der oogjes te wrijven en te hoesten.. uhm ja.. hoesten is van de droogte en het stof (hier in huis slechts 30% vocht....) en oogjes wrijven is moe...

@ collo: wilde ook een riptrap maar heb nu een goedkope nmaak.. 50 euro invcl alles.. want ik kwam op 300 euro totaal... (incl.. verkleinertje en tafeltje) i zie je berekening.. maarje mist dat tafeltje nog a 50 euro...

@ riti: jeetje zeg.. dat gaat wel heel ver!

@ dees: spannend hoor.. hoop zo dat het uiteindelijk allemaal mee valt..

@ moederdag: we hebben 3 adresen.. 1 zaterdag en 2 zondag... en dan ikke nog ;)

@ kiekeboe: vind ze hier echt helemaal geweldig! :)

@ pooh: ik duim voor je eitje! hmm.. ok.. in die van mnd 3 dan..

?@ virusje: lianne is er vanaf en toen had ik steeds overal spierpijn, opvliegers en keelpijn en nu mijn vriend!

@ nr 2:hier eerst de boel verkopen en nieuwe baan en dan mannetje overtuigen... maar goed nieuws.. we zijn in onderhandling!! maandag horen we als het goed is een tegenbod..

@ roeltje: sterkte met je duivels\
    en wat goed dat lenn nu beide kanten op kan draaien!!!

's nachts wakker: check! en soms wel soms niet eten
    doet ze wel vaker.

oh ik heb medelijden met dony... van xfactor.. dat zijn paps en mams er niet zijn... noh... niet leuk!

hier gaat het goed verder! druk aan de sollciteer!
    vandaag spullen ingeleverd en zo leer je wel je collegas kennen.. zit er 1 bij die me al aankijkt met een blik van wat mot je.. echt zoooo dom maar ja.. ze vonden lianne lief!
    ze is echt een schatje en doet veel :D!
    als je nu de gordijnen open doet, hoort bij het opstaan ritueel, slaat ze een giechelgilletje!! hihi.. zovan joepie ik mag eruit!! en als ze naar bed gaat en we lopen het ritueel af gaat ze ook op vast punt zeuren haha.. :D

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja is ook zo hoor. Maar ik zou het nu gewoon niet zo snel meer proberen. Had met de pil (mycrogynon) en zonder pil gewoon veel minder last en was op de klok af ongi. Met de mirena dus te pas en te onpas bloedverlies. Liep de hele tijd met inlegkruisjes in ivm doorlekken, kreeg ik schimmel van. ;) allemaal niet echt fijn dus haha. Najaa we zien wel.

Ik denk dat wij ook snel van de CD af zijn hoor, wij hebben er beiden een hekel aan maar ja een derde nu al is nog ff te vroeg. maaar als het toch mocht gebeuren nu al danis het wel welkom hoor ;) Inderdaad maar een beetje rekenen enzo.

Hier denk ik dat drie de max is..haha maar je weet nooit. Wie weet blijft het dan ook kriebelen of komt die kriebel ineens na een paar jaar weer :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mili
    condooms zijn idd nie alles, maar wel makkelijk mee te stoppen als je voor n volgend kindje wil gaan;). Ik heb de minipil ook in huis liggen en toch houdt iets me tegen m te nemen.

Weet niet meer waar ik t las, maar dacht oei ik groei...daar stond dat kindjes rond de 4 maanden vaak ineens niet meer doorslapen. Dit kan dan wel een tijdje duren!!

@doorslapen
    weet niet meer wie t vroeg, maar hier wel een doorslaper vanaf t begin. Echt een slaapkoppie. Alleen wil ie ineens weer overdag niet meer slapen en gaan de avonden moeilijk. Weet niet of t sprongetje kan zijn...

@collo
    leuk cadeau!!! Wil zelf ook heeel graag n fotoreportage van Milan!!

Courgette stond in t boekje over bijvoeden dat ik kreeg bij cb. Vond t ook al een goed idee! Zit een vrij zachte smaak aan.

Joyce
    fijn dat goed ging bij UWV.

Ik telde 6:00 pas bij volgende dag, want ik sta nooit om 6:00 op;).

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Sanka: courgette, vertel! Hoe heb je hem bereid? Wil ik namelijk ook wel proberen! Ik heb nu bloemkoolblokjes en peerblokjes in mijn vriezer liggen voor Maud! Ben alvast aan het experimenteren!

@BV mama's: Heeft iemand enig idee hoe het gaat als je doorgaat met bv na de 6 maanden? Hoe vaak geef je bijvoeding en wanneer geef je de borst nog? Is er iemand die daar een schema voor heeft ofzo? Op hoeveel voedingen (borst) komen ze dan per dag uit? Ik zit namelijk in twijfel over de BV... Wil eigenlijk heel graag nog ff doorgaan, maar wil eigenlijk niet al teveel geklooi met kolven en pap ervan maken enzo, want kolven geeft altijd minder melk en dan moet ik dat weer aanvullen uit de vriezer etc. Hoe doen jullie dat straks?

@alle andere meiden: sorry...:) (beetje ego..)

Deel Deze Pagina