Ik blijf gewoon voeden op verzoek. Doe niet aan pap van BV maken in die zin....hij krijgt een avondfles en die krijgt hij met KV. De melk die ik kolf gaat dan in de vriezer voor overdag (ik kolf namelijk lang niet altijd voldoende voor papfles van 200 cc). Ligt eraan of je je uk als drinken alleen BV wilt geven of ook andere dingen zoals sap aan gaat bieden. Als je gewoon op verzoek blijft voeden kom je denk ik op 4 tot 5 voedingen uit per dag...maar ook dat verschilt per kindje. Op borstvoeding.com staan veel tips ten aanzien van bijvoeden bij BV. Succes er mee!
Als je BV geeft maakt het niet uit of je nu groente of fruit eerst geeft. BV is namelijk zoet, dus lijkt op fruit, maakt voor de groente eerst doen dus niets uit ze hebben al gewenning aan zoet
Ehmmm nee. Niet weer op bed. Helaas is het zo dat wanneer onze dochter wakker is ze ook echt klaarwakker is.... We proberen het wel hoor, eerst op dr kamer laten maar dan blijft ze krijsen en gillen en daar wordt Aaron wakker van en wij slapen er ook niet echt door dus schieten er weinig mee op Bij ons in bed pakken als ze wakker is heeft ook geen zin, gaat ze zingen, springen en spelen in bed, tv kijken helpt ook niet. Hahah ze zegt gewoon; papa mama Noa wakker al, naar neden toe bjoodje eten en appsap drinken nu Dusssss helaas zitten wij regelmatig erg vroeg aan t ontbijt in t weekend. Door de week ook wel maar ja dan moeten we aan het werk dus maakt dan niet veel uit. Maar in t weekend zou ik best wel eens lekker uit willen slapen. We hebben nu ploegendienst mn man en ik. De ene dag mag hij de andere dag ikke, haha. maar ja ik slaap heel licht, dus als ik haar dan beneden hoor rennen en gillen slaap ik niet meer. Wel lekker ff dommelen of op mn gemak Aaron in bed voeden en even nasoezen is ook lekker. Naaaajaaa mijn wraak zal zoet zijn, hahah als ze is wezen stappen later maak ik dr gewoon om 6 uur wakker voor t ontbijt 8)
Jammer dat ze niet even lekker bij jullie in bed wil. En idd nie handig als ze dan Aaron wakker zou maken met dr gegil. Hihi ploegendienst..je moet wat hè!? hahaha ze moest 's weten. Maak je dr later om 6uur wakker en wordt ze kwaaaad 'waarom maak je me wakker..grrrr', en dan jij ' ja meisje, vroeger P), toen jij nog n klein meisje was, wilde je papa en mama ook wel 's uitslapen in t weekend. Maar kon dat? Nee! Dus tsja...'. All slaapzacht
kom nog even welterusten wensen.. niet dat ik kan slapen maar goed.. Roeltje is even van de leg en best sjaggie dus dit weekend weinig op zp.. komt de sfeer niet ten goede denk ik.. zodra manlief weer thuis is spring ik weer achter de laptop.. trusten!!
haha zp komt mij wel ten goede maar mijn humeur jullie niet echte vrolijke berichten zullen er niet komen te staan haha.
Laat maar snap m al. Maar misschien kunnen we je opvrolijken. Als je wat kwijt wil hier dan weet je dat t kan hè!?
Goeoeoeoeoeoeoeoeoeodemorgen! Gisteren weer 'bedorven' melk uit de vriezer! Grrrr! Ik heb al contact gehad met een lactatiekundige want het kan eigenlijk helemaal niet bedorven zijn... Maar zij zegt dat het ook kan zijn dat Maud het gewoon een keer niet lekker vind en dat het met de enzymwerking te maken heeft (daardoor ruikt het zuur) Maar deze melk smaakt ook ENORM zuur en vies achterin je mond (maarja, of dat normaal is?) En dan moet ik het verwarmen tot 65 graden en dan zou ze het weer WEL moeten lusten.... Ik ben benieuwd! Jullie horen het nog wel, ze stuurt me per mail nog het een en ander toe.... Hoe zijn jullie moederdag begonnen???? Ik kreeg een lief kaartje met een versje van Maud en vanavond lekker met haar vader uit eten!
Fijne moederdag allemaal. Was vanochtend extra trots dat ik mama mag zijn! Verder gewoon aan de dagelijkse dingen bezig (wassen, stofzuigen) want pa is aan het voetballen. Tijs ligt weer net te slapen, had netjes tot 8.15 geslapen, lekker hoor. Raar van die melk Suus; ben benieuwd of het werkt. Veel plezier vanavond met jullie etentje!
Goedemorgen!! Hier een lekker ontbijtje op de bank gehad. Bosje bloemen en een lieve kaart. Zo leuk om dan voor t eerst ergens "mama" op te zien staan wat dan voor jou bedoelt is!! Milan had nog een verrassing maar dan moest ik zo even meekijken op de pc. Laat t nog weten. Had niks verwacht dus dit valt me nog mee haha. Suus raar hoor. Ik heb t nooi geproefd dus geen idee wat normaal is. Als t boeiende dingen zijn die ze doorstuurt wil je ze dan doorsturen?
Hier ook geen moederdag...zit nu alleen beneden. Beau slaapt weer eens uit, net als mannetje die nog steeds op 1 oor ligt. Beau werd vanmorgen pas om 9.35 wakker, heb hem zijn flesje gegeven en daarna weer terug in bed gelegd.
Lieve meiden! fijne moederdag allemaal! Kom straks even bijlezen! Ik hoor net dat Timo wakker wordt!! Tot straks!
oja, nu ik Xenas zie haha.. Ben bezig met een boek(je) over mijn zwangerschap, bevalling en de weken/maanden erna.. Ben al een heel eind haha.. Ben in het boek zo'n 33 weken zwanger haha..