@gimena; Echt een tip heb ik niet voor je, wij gaan zo straks naar mijn schoonouders toe...dit ivm moederdag en dat schoonmoeders morgen jarig is.
Zooo even de laaste 10 pagina's terug lezen! @dees.. pff meid.. toch wel heftig hoor! maar ook wel fijn dat ze niks gevonden hebben op de EEG. Dikke knuf! Jeeeh jullie huisje te koop! Heb je een linkje? @collo.. jij mag hier best een beetje boos over zijn hoor! Tuurlijk kampioen wordt je ook niet zomaar.. maar hij mag ook best rekening houden met jou. Hoe is het vandaag uiteindelijk gegaan? Leuk! ik heb vorige week ook via MP een triptrap gekocht. Die ik ook ga verven. Via iemand anders de beugel en leertje gekocht.. hoop dat die maandag of dinsdag binnen komt! Volgende week beginnen met het verven van de stoel. hij is nu blauw gebeitst. @meloen.. heeel herkenbaar! Jesse struikelt ook vaak over het wipstoeltje!! @mili.. dus het spiraaltje was niks voor jou! Balen. Ga je nu weer aan de pil? @poohbeer.. hee balen meid! Wat is precies je LB? Op naar de volgende ronde! @roeltje.. wat zijn de plannen .. omdat jullie alles hebben ingeleverd? Nieuw huis ofzo? dikke knuffel voor jou meis! @gimena..Timo 'speelt' ook met zijn speeksel! Ook steeds bellen blazen enzo! hmm geen idee wat je kan doen. Misschien kinderboerderij in de buurt? @sanka.. oh nee.. gebroken nachten zijn helemaal niet leuk! Hopen bij jou op lekkere nachten waarbij je kan doorslapen! Kan hij geen pijn in zijn buikje hebben? Misschien omdta je begonnen bent met de bijvoeding? @joyce.. ik kijk ook Xfactor.. en vond het ook een gemiste kans van de redactie dat ze ook Donny niet verrast hebben! Zielig he! @manoe.. ohh heerlijk 8.30! @psje.. knuffel voor Emma. hoop dat ze snel beter is! @suus.. wat raar dat je voeding bedorven is! Is dat dan de voeding van een dag ervoor?
@ dees alvast gefeliciteerd @xenas nee hebben we hier niet. heb wel hertjes en kangaroes voor me deur maar dat was het haha.
Zooo even terug gelezen en gereageerd! Hoe gaat het bij jullie allemaal? Hier alles goed. Timo heeft vannacht ook even gespookt.. flesje gegeven maar alles eruit gespuugd.. en toch nog vrolijk blijven he, de kanjer! Daarna toch gaan slapen! En werd ook rond half 9 wakker! Jesse werd zelfs rond kwart voor 10 wakker! Dus mama kon ook lekker uitslapen! Ik heb van Jesse een mooie knutsel gehad van het KDV en van Rob heb ik kussenslopen gehad met de foto's van Jesse en Timo! Ze liggen nu heerlijk te slapen! Afgelopen vrijdag nog met Timo naar de ostheopaat geweest. Als je hem zo zou zien zou je zeggen dat het gewoon een heel vrolijk mannetje is die nergens last van heeft. Maar hij heeft degelijk ergens last van. Hij heeft nog steeds heel veel verkrampingen bij zijn hoofdje en bij zijn buik. Zodra hij aan de behandeling begint en vooral aan zijn hoofd komt.. begint Timo heel erg te huilen. Te overstrekken en het leek gewoon of hij met zijn betraande oogjes mijn hulp vroeg. Ik vond het zo erg. Op de terug weg ook huilend in de auto gezeten. Timo was alweer flink aan het lachen. Ik hoop dat hij er snel vanaf is. Het enige wat wij aan hem merken is dat hij niet zelf in slaap valt bij ons op schoot, of in de box. En alleen in slaap valt in de bakerzak. Hij kan zich op die manier alleen maar ontspannen. Ik was al begonnen met afbouwen van de bakerzak. Met Jesse trokken we gewoon een wat dikkere slaapzak aan met mouwen en dat ging perfect. Maar Timo raakt compleet overstuur. Echt heel sneu. Maar zodra hij in de bakerzak ligt slaapt hij. Hij huilt niet eens voor het slapen. Verder doet hij het super. Fruit vind hij ook lekkerder dan groente. Maar soms komt het ook voor dat hij niet eens fruit krijgt. Hij ligt dan te slapen. En is er eigenlijk 'geen tijd' voor fruit. Ach het is nu nog geen echte bijvoeding. Hij laat trouwens wel meer flessen staan. Hij krijgt normaal 4x 210+7 en dan 4 scheppen JBPM. (We hadden vorige week 3 scheppen JBPM in de fles gedaan.. en dat was helaas alleen maar spugen. Volgens de ostheopaat heeft het ook met die verkrampingen te maken. En volgens de ha is hij een gezonde spugerd.. hmmm) Maar hij laat eigenlijk wel iedere fles 30cc staan. en heel af en toe krijgt hij al een lekker sappie. Roosvichee of diksap!
Wij gaan zometeen richting Het Geertje als de jongens niet te lang slapen. Is een kinderboerderij waar bij je de geitjes zelf een flesje mag geven! Lachen! boerderij ´t Geertje
@xenas; Pff jeetje meid, dus Timo heeft toch wel degelijk ergens last van. Is het niet een vorm van KISS, of zeg ik nu iets heel raars? Vervelend voor Timo dat hij zo 'lastig' in slaap valt, hier eigenlijk geen ervaring mee. Beau slaapt zonder speen, bakerzak o.i.d. Voor het slapen gaan huilt hij ook vrijwel nooit, meestal ligt hij nog ff heerlijk te keutelen in bed en vrij snel is het stil en ligt meneer te slapen. Linkje van ons huisje --> Appartement te koop: Fazantenkamp 611 3607 DJ Maarssen [funda]
@xenas.,wel oke heerlijke hormone oorlog in me lichaam had voor de zekerheid gestest. sophie gaat ook alles goed mee ow hahah leuk zal een kijken op de site @dees leuk huisje
@dees.. ga zo even je huis spotten! hadden jullie nu al wat nieuws gevonden? ik ben al bij de ha geweest. Want ik dacht ook aan iets van Kiss of Reflux of zo. mijn ostheopaat zei... gezonde spugerd?? Wat een onzin. Wat is nou een gezonde spugerd. Tja, dat ben ik wel met hem eens. Verder merken we echt niks aan Timo. Maar goed, die bakerzak moet binnenkort wel uit. Want hij begint een beetje te draaien...
@dees.. leuk huis zeg! En groot. Leuke bank hebben jullie ook! Wij ook haha en tering..wat een beeldschermen hebben jullie haha
Iedereen een leuke dag tot nu toe? Milan heeft ruim anderhalf uur op m'n schoor geslapen na n uur gedronken te hebben. Dus kon geen kant op. Maar was allang blij dat ie weer ff sliep overdag. Zo bij m'n schoonouders eten. Zit nu eerst Milan weer te voeden.
pff, ff gal spuwen Vanmiddag bij mijn opa en oma geweest.. Meteen iedereen aan m plukken.. Heb nog zo gezegd: Laat hem nou even rondkijken, even wennen aan de drukte.. Maar nee hoor, meteen hoofd voor zn gezichtje, te plukken aan zn handjes en voetjes.. Na een uur had hij er genoeg van en begon keihard te krijsen.. Echt overstuur was ie.. Fles gegeven, iets eerder dan de planning maar geen punt.. Na de fles even rustig aan bij mama zitten.. Maar nee hoor, weer iedereen gezicht ervoor (behalve mijn ouders, zusjes en een tante).. Weer gezegd om hem even te laten.. even geen aandacht geven dan is het zo over.. Uiteindelijk weer overstuur, niet stil te krijgen.. "tja als mama m niet stil kan krijgen...." compleet in een scheur lagen ze.. heb mn spullen gepakt en ben weggegaan... hij is nu lkkr rustig en zit bij me op schoot..
@chicken.. wat een schatje is Milan toch!! Mooie blonde haartjes heeft hij! Wij zijn vanmiddag niet meer naar Het Geertje geweest maar hebben hier lekker in de buurt gewandeld! Beide mannen liggen nu alweer lekker te slapen!
@roel.. groot gelijk meid! beetje jammer dat mensen niet luisteren! Wij zijn er ook achter dat als Timo voor zijn laatste fles 'veel drukte' heeft gezien en gehad hij dus snachts wakker wordt. Is nu 2 x gebeurt. 1 x 2 weken geleden. Toen hadden we hier bbq. En er zijn 4 mensen geweest die hem vast hebben gehouden. Vond ik niet erg.. gewoon zoals altijd op zijn kamertje aangekleed en beneden de fles gegeven. En snachts heel erg hard huilend wakker geworden. Gisteren dus weer. We hadden een verjaardag. En er zijn 3 mensen die hem vast hebben gehad en uiteraard kwam iedereen even gluren... Wij hebben de jongens toen naar huis gebracht en schoonouders kwamen even oppassen.. maar ook weer even gluren bij Timo.. geen probleem zijn opa en oma.. maar vannacht dus weer wakker... of het nu aan de drukte ligt.. geen idee.. maar tis wel frappant.. dat steeds als het druk is geweest hij dus snachts wakker is. Dus ik vind dat je groot gelijk hebt meid.. gewoon weggaan als ze niet luisteren!
Roeltje ik vraag me dan altijd af of ze vroeger zelf ook iedereen aan hun kind lieten plukken en doen. Jij niet? Ik heb zelf soms t gevoel dat ik een zeur gevonden word als ik iets zeg over rustig aan down ofzo. M'n vriend neemt nu weer n week t avondwerk van m'n schoonouders over en toen zei ik dat t jammer is dat ik niet kan helpen. Het is namelijk n uur heen en een uur terug rijden en met z'n tweeën is t 1,5uur werk. Dus dan zijn we altijd midden in de nacht pas thuis. zegt m'n schoonmoeder:'ik nam d kinderen ook altijd gewoon mee hoor'. Tja zij woont er praktisch naast en begint al om 7uur. Ze is verder heel lief hoor, maar ze vind haar regels en ideeën beter volgens mij. Nou ben ik zo'n sukkel die daar onzeker van wordt helaas en dan laat ik ze wat t plukken betreft toch weer plukken . Maar ja, snap dus wel wat je bedoelt. Wel beetje flauw die opmerking trouwens.
haha mijn bloed kookte.. vreselijk.. nu spelen er wel wat meer dingen mee denk ik.. Ik heb 5 jaar lang bij mijn oom en tante in het eetcafé gewerkt.. Toen ik daar net weg was raakte ik zwanger.. Toen ik bevallen was belde ze naar het eetcafé om ze op de hoogte te stellen.. Maar van haar zelf heb ik geen kaartje gehad, geen telefoontje, helemaal niks.. Nu zijn we bijna 5 maand verder en mevrouw verwacht blijkbaar dat ze Lenn maar de hele middag op schoot mag hebben.. Drukte thuis is hier soieso nooit een probleem voor 'm trouwens.. maar ergens anders blijkbaar wel.. Mijn moeder vertelde dat ze ons altijd na 19.00 uur thuis hield.. uitzonderingen daargelaten uiteraard (dagje weg, belangrijke verjaardag bijv.).. mijn ouders zijn wat dat betreft gelijk aan ons..