December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Xenas
    Gebeurd hier ook hoor als het te druk is geweest.. 's nachts niet gelukkig.. Als hij op bed ligt is het de eerste twee uur drama.. helemaal overstuur word hij wakker..

2. gimena

gimena Niet meer actief

@ chicken leuke spam.

@roeltje.., ooow komt me zo bekend voor.
    zijn denk oost indie,s doof :p

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce/Xenas
    Inmiddels zijn de accesoires binnen. Heb ik voor 25 euro kunnen kopen (beugel, rugleuning, kussentjes en tuigje), dus nu alleen nog een stoel erbij. Had er al een gekocht, maar die stomme verkoopster had hem inmiddels aan iemand anders verkocht. reageerde "pas" na 4 uur, zo zuur wordt ik daarvan.
    Misschien anders morgen een nieuwe kopen...

Mili
    Mij lijkt drie stuks ook wel leuk, maar ik sluit een vierde niet helemaal uit. Maar dan moeten we wel een grotere auto...

Dees
    Succes met de verkoop van je huis... Hier ook niet zo'n groente fan.

Groenten
    Kun je ook stomen in de magnetron. Blijven er nog meer vitamientjes bewaard.

Moederdag
    Vriendinnetje had zelfs een kadootje voor me meegenomen, de schat. lekker "komt een vrouw bij de dokter" zitten kijken en Proseccotjes weggewerkt.
    Op het kinderdagverblijf hadden we haar handafdrukje op een tegeltje in verf gezet. Lief!

Uitslapen
    Vanmorgen was ze om 09.00uur wakker. Fles gegeven, even geknuffeld en weer op bed gelegd en zelf ook lekker terug gekropen. Werd daarna pas om 12.00uur wakker. wat een heerlijk kado op moederdag!

Xenas
    Wat een superfoto zeg!
    Uiteindelijk prima dagje gehad. Zoals verwachting ligt mijn man hier nu dronken te slapen op de bank...zucht. Ach ja, hij is zo blij met het kanpioenschap, de schat...

Gimena
    Ben vandaag nog in Boekel geweest joh! Was een Supermotardwedstrijd (motoren) en mijn broer reed mee, dus ben even met Amy komen kijken.

Chicken
    Wat wordt het al een kerel zeg! Prachtige foto's!

Roeltje
    Ach wat sneu voor Lenn. Amy pikt gelukkig wel allerlei drukte en gefriemel van allerlei familieleden. Zal ook wel gaan veranderen op den duur. Heb de eerste weken wel echt als een tijger om Amy heen gelegen hoor, toen mocht echt niemand haar vasthouden.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    leg je Amy altijd na de eerste voeding meteen op bed? Vraag dit omdat ik eraan zit te denken dat ook weer te proberen. Milan wil ineens overdag niet in bed slapen. Had ie de vorige keer ook na de prikjes. Duurde toen 2weken ongeveer. Misschien lukt wel als k hem meteen na de voeding terug leg

all
    Milan slaapt dus amper/niks overdag sinds de prikjes. Nou was ik benieuwd of sommige van jullie hun kindje ook meteen na de voeding op bed leggen en pas daarna spelen en weer eten?? Of doen jullie allemaal eten, spelen en dan slapen? Ik merk aan m dat ie wel echt slaap nodig heeft. Vandaag ruim anderhalfuur in m'n armen geslapen en nu viel ie vanavond ook meteen in slaap.

5. gimena

gimena Niet meer actief

@ collo ja klopte :) is in boekel best veel :)
    als je ooit weer in de buurt ben kom maar op de koffie hoor :)
    altijd gezellig :)

6. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga nu even afsluiten en even op na controllen bij de ha voor sophie haar heup ( naar haar echo van haar heupje moest ik over 6 weken terug komen vandaar )
    ben benieuwt Tot zo :)

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lotte:
    Ik geef Maud 's ochtends de eerste voeding altijd in bed, liggend. Zij ligt dan naast me te drinken en ik hoop heeel hard dat ze weer in slaap valt! De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Maar meestal als ze ECHT vroeg komt (6.00/6.15 :$ ja ik snap er ook niks van maar dat is iets van de laatste tijd!) slaapt ze daarna nog wel een paar uurtjes hoor!
    Dus in mijn geval is het echt alleen uit bed plukken, neerleggen, eten, slapen... niet eens knuffelen, niks zeggen... Maar ze ligt dan wel in ons bed, als je dat niet wilt moet je hem daarna dus nog gaan overtillen en dan weet ik niet of ie nog slaapt....

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Hier gaat hij na de voeding van 7.00 uur 's ochtends weer terug naar bed.. meestal slaapt hij na een kwartje weer en word rond half 9 wakker.. Overdag na de fles gaan we even spelen tot hij in zijn oogjes wrijft.. meestal leg ik hem dan even in de box, en als hij moe blijft gaat hij naar bed.. Soms is hij na 10 minuutjes rust in de box ook weer klaarwakker en slaapt hij niet.. Na de laatste fles gaat hij wel gelijk naar bed, want hij valt dan tijdens de fles half in slaap..

vanmorgen was het weer kwart voor zeven.. al 2 nachten niet meer 's nachts wakker geweest.. daarna terug naar bed en geslapen tot half 9... Gelijk in bad gestopt en ligt nu te kroelen in de box.. kan ik mooi rustig ontbijten.. straks even vers fruit halen, kijken of hij dat wel wil hebben..

Colo
    ik baalde ook flink gisteravond.. ben blij dat ik ben weggegaan.. Gisteravond compleet drama om hem in bed te krijgen.. vechten tegen de slaap:( uitindelijk is hij tussen 20.00 en 23.00 nog 4x wakker geworden.. helemaal overstuur:(

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    spannend gimena, succes!

Ik mag om 10 uur naar het CB met Maud en ik heb allemaal het idee dat haar rechterbeen langer is dan de linker. Telkens weten anderen mij er weer van te overtuigen dat ik het verkeerd zie ofzo, maar ook steeds komt het weer terug en zie ik het weer! Dus nu mag de arts mij overtuigen....of niet... Ik ben benieuwd wat zij ervan zal zeggen...

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ah roeltje die arme Lenn, sneu is dat als ze vechten tegen de slaap! Kwam dat door al die aandacht gisteren?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    succes bij het CB. Ja denk het wel.. DIt heeft hij namelijk nooit.. en aangezien hij 's middags alleen meer heeft liggen huilen (nouja, krijsen;)) denk ik dat het met elkaar te maken heeft gehad.. DIt heeft hij namelijk nooit..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

hier is t nu dus ongeveer om 9:15 wakker maken en dan spelen. Dan wordt ie moe en leg ik m in bed. Twee weken terug ging ie dan meteen slapen, maar nu lukt niet meer. 'S avondspits na de laatste voeding gaat ie hier ook meteen nr bed en dat lukt wel. Paar avonden iets moeilijker, maar gisteren sliep ie weer meteen. Maar ik vind t wel laat om m om 10:15 (na eerste voeding) meteen weer op bed te leggen. Als t 6-7uur is dan snap ik t wel;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    succes bij cb! Ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..dat herken ik wel hoor. Milan heeft ook een best een vast ritme normaal en als er dan heel veel drukte is dan raakt hij ook uit z'n doen. Hij vindt het dan wel allemaal heel gezellig, maar raakt dan echt oververmoeid.

15. gimena

gimena Niet meer actief

@ suus.,als je het niet vertrouwt even naar de huisarts gaan.
    als je arts het niet vertrouwt wordt je weer verder door verwezen.

@ego.
    zit ik daar die wachten alle mensen die er aan kwamen waren eerder aan de beurt.
    ga ik naar de hoofdbali vraag ik of het normaal was.
    want had haar afspraak 6 weken geleden gemaakt.
    is die arts met pension :S
    en nu waren ze in eens me telefoon nummer niet. ja hoor tuurlijk!!!
    6 weken geleden hadden ze me nog erover terug gebeld over haar echo uitslag.
    en nu hebben ze in eens me nummer niet.
    toen sophie ook zo ziek was belde de arts ook om de dag op met de vraag hoe het met haar gaat.
    vraag ik het aan haar of ze me nummer moest hebben zegt ze nee hoor.
    dan heeft ze die toch ?!?

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wat vaag! En nu? Moet je weer terug een andere keer!?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Waar moest je heen dan, het ziekenhuis? Voor jezelf of Sophie? Het is idd wel raar dat ze ineens je nummer kwijt zijn.

@lotte; Ik leg Beau na zijn 1e voeding (+/- 9u) weer terug in bed en vaak slaapt hij dan door tot ongeveer 12u.

@chicken; Milan wordt ook al echt een mooie kerel :D

@suus; Succes zo bij het CB, hopelijk kunnen ze je aldaar wat gerust stellen!

@all; Ik moet zo straks om 11.45 met Beau ook bij het CB zijn, hij krijgt dan zijn 3e prikjes.......ben reuze benieuwd hoe hij zich er nu doorheen zal slaan.....de vorige keer was hij er wel ff 2 dagen onrustig van en ging zijn temp. wat stijgen.

18. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, zag net je andere topic 'hoort dit bij ontzwangeren..' en zag je zwangerschapstest..

Volgens mij ben jij de eerste decembermama die weer zwanger is:p
    Hou je ons op de hoogte?

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    succes bij cb. Hopelijk heeft beau er niet teveel last van.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    toch WEER misschien zwanger?? Weet je zeker dat je t niet toch "stiekem" al wel weer probeerde dan;)?? Hoor je elke keer dingen zeggen die ermee te maken hebben hihi.

Deel Deze Pagina