December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lees nu dat je je pil niet op vaste tijden neemt..tja, staat niet voor niks in de bijsluiter dat dat moet;). N uur verschil geeft heus niet, maar paar uur wel!! ;)

2. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte .,nee hoe niet meer terug.hij vondt het nog het zelfde hij voelde geen gekke dingen.
    aleen maar plooie verschil.

@ dees., gewoon me huisarts die deed de na controlle,want de echo was 1 heup kon echt maar ietsje groter en dat was het.
    maar de huisarts nou even 6 weken later kijken of het been verschil erger is geworden maar dat was gelukkig niet.
    en sucsses bij de cb. hopelijk heeft beau er geen last van die prikjes.

@mrroos.zal eerder wel een valse test zijn denk.
    heb van aantal dingen last.
    dus had gister maar eens gestest aleen allebei de testen had ik een geel urine hoekje dus zal gewoon vals zijn.
    netjes 4 druppels en binnen de tijd kijk wel.

3. gimena

gimena Niet meer actief

komt dat sophie zo ziek was geweest.,
    en doen was ik weer een beetje ziek.
    maar las op ok de bij sluiter als ze je pil in heb genomen en gespuigt werkt hij ook niet.
    tsja kan er ook niets anders van maken als het echt zo zal zijn maar.
    ik denk gewoon dat het een valse test is,

4. gimena

gimena Niet meer actief

ben zeker nog niet bezig voor een nr 2.,eerst een nieuwe huis!!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    morgen over overmorgen gewoon even opnieuw testen, dan weet je het zeker..

Volgens mij gaat niemand hier mijn boek kopen:p Jammer hoor, word een bestseller:p

6. gimena

gimena Niet meer actief

moet ik eerst op me slaris wachten anders ken ik niet eens brood kopen hahha :)

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Boek? Boek? Heb ik iets gemist?

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, heb er hier nog wel eentje voor je liggen, maar je woont niet in rotterdam hé;)

Nadat ik sinds ik bevallen ben alweer 5 testen heb gedaan omdat ik elke keer zo onzeker was, ben ik maar weer begonnen aan de pil, wat een heerlijk veilig gevoel:D. En een prettige bijkomstigheid dat mijn borsten er meteen weer steviger van werden, iets beter dan die hangende dingen op je 21ste;)

Hoe staat het met jullie sexleven eigenlijk? -antwoorden staat vrij;)- hoor van zoveel mensen dat dat veranderd met een kind, maar is hier niks van te merken. Nog steeds gemiddeld 3 keer per week ofzo.

Oooh, ik moetmoetmoet aan de studie, maar ik moet letterlijk interviews uitwerken 8 uur voor 1 interview, en ik heb er nog 4 te gaan, walgelijk! Maar ik wil perse afstuderen in juli/augustus.
    Dus stuur me ajb weg hier haha.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mroos
    en nu wegwezen jij!!!!:p helpt het?

even mezelf naar boven gehaald:D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    mroos:
    Echt??? Werde je borsten steviger?? Dus er is nog hoop! Had altijd hele stevige borsten en sinds de bevalling/bv zijn ze echt niet mooi meer:(. Maar kan dus nog veranderen? Ben zelf ook pas 23 namelijk en vind hangers dus oook echt niks!

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Mroos Tja wij merken ook bar weinig van minder sex...hier ook een paar keer per week maar ik geef ook de pil de schuld heb veel meer zin nu ik de pil niet slik, jaja ik weet dat we met vuur spelen maar ik merk wel dat ik me beter voel zonder de pil...

@ Gimena oeoe spannend meid, ik ben heel benieuwd...

@ Roeltje ik las op je site een stuk van je boek haha zat vol spanning toen ik hem las maar toen was het hoofdstuk af... ga je echt een boek uitgeven? Heb me nog niet helemaal verdiept in je site, maar ik koop hem wel hoor!! Ik moet zeggen dat alles wat met zwangerschap te maken heeft dat het mij boeid, herkend iemand dit? Ik lees nooit en nu lees ik dat kleine romannejte van de kraamkliniek uit de winkel!!! haha

@ Hier gaat alles goed! Heb lekker pauze en dacht ga ff kijken hier, tis ook zo verslavend!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: Wat voor boek ga je uitgeven??? Spannend hoor!
    Ik kan absoluut niet goed schrijven, weet nooit hoe het met komma's en D of DT zit *schaam*

@Manoe: Na Layla's bevalling slikte ik de pil ook niet, had geen zin om weer een hormonenschommel door te gaan ;) whaha
    Toen Layla 5 maanden oud was, had ik weer een positieve test in mijn handen, inmiddels in Dani geboren ;)

@Lotte: 9 maanden op, 9 maanden af.... Het kan best zijn dat een jaar na je bevalling je lichaam nog steeds veranderd van de zwangerschap.

@Hier: Hier is alles prima, Dani is een scheet, en de eerste 2 tandjes gaan niet al te lang meer duren.
    Hij zit nu op 2 hapjes per dag en 3 flessen en doet het super goed!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook stevigere borsten sinds ik de pil weer slik..

Dretjuh
    hey meid.. dat is een tijd geleden..

Boek
    Ja is wel de bedoeling haha.. Ik stuur deze week het resultaat tot nu toe naar Xenas per post, voor eventuele schrijffouten e.d. d's en t's gaan hier ook lang niet altijd goed en moet wel even nadenken maar tot nu toe gaat het prima.. Vooral het gedeelte na de bevalling zit me nog best hoog en ook het vele bloedverlies tijdens de zwangerschap zit me nog best dwars dus vandaar besloten om het op te schrijven.. Moet het vooral doen tijdens Lenn zn slaapjes en het huishouden door.. Wil niet dat het ten koste gaat van Lenn natuurlijk..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja, zie ook de link in mn handtekening.. krijg je een beetje een idee ervan..

15. mroos

mroos Niet meer actief

Superleuk Roeltje, je schrijft leuk, hou ons op de hoogte:)

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ga meteen kijken Roeltje!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    dat herken ik ja!! Sinds de zwangerschap is dat.

Roeltje
    gaat boek over jou? Heb heel Klein stulkje gelezen.

18. gimena

gimena Niet meer actief

@ mroos hahah :p

@ all wat gaan wel eten vanff???

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe!!!
    ik mis jullie!!!! zo weinig tijd en energie om hier vaak te zijn....(ik lees wel alles :))
    met Sara alles goed, nog steeds geen fles...maar bij het cb alles ok en voorlopig de laatste prikjes gehad! joepieieieie!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    echoooooooooooo:D:D

Deel Deze Pagina