DOORTJE IN THA HOUSE!!!!!! hey meid.. fijn om te lezen dat alles goed is.. Lotte jups, gaat over ikke baal baal baal!!! manlief nog steeds niet gebeld.. dus eerder dan morgen komt hij niet thuis ik=ijs eten vanavond
ja naar omstandigheden prima kleintje ligt op bed te slapen, ik zit aan het ijs, hondjes slapen.. voor de rest baal ik enorm maarja niks aan te doen.. hij zal vanzelf wel bellen hoop ik haha
heel goed; aan het ijs!!! goed voor jezelf zorgen! Vind je dat niet lastig dat het elke keer maar afwachten wanneer hij belt? Je moet behoorlijk stalen zenuwen hebben om niet ongerust te worden, denk ik. Of ben je dat inmiddels wel gewend?
he lotte!! nee nog nix opgelost... mag wel van het cb papjes geven ipv fles, dus ga ik deze week maar mee oefenen... soms denk ik wel eens: was ze maar wat groter, dan had ze vast voedsel, tuitbeker, enz... Maarja, aan de andere kant wil ik helemaal niet dat ze zo snel groot wordt! en met jou?
Doortje Vorige week vertelde hij een verhaal dat er twee schepen een aanvaring hadden gehad in de haven waar zij net uit waren. Geen gewonden geloof ik. De dag erna kwam hij thuis met het verhaal dat er een jongen op een schip was omgekomen. Oke, even slikken. Verteld meneer daarna ook doodleuk dat hij die jongen had kunnen zijn.. Hij zou namelijk op dat schip gaan werken.. Die jongen die is omgekomen stond eigenlijk op zijn plek. En aangezien het niet de fout was van die jongen maar gebeurd is vanwege een mankement aan het schip is het optellen zo gebeurd.. dan was het hoogstwaarschijnlijk ook gebeurd als mijn man daar wel aan het werk was gegaan.. Heb liever niet dat hij die dingen verteld haha.. Zijn oom belde paar maand geleden ook al met de vraag wel schip hij nu op zat.. stond een schip in de fik toen nouja zo kan ik nog wel doorgaan.. aangezien hij al twee bijna doodervaringen op zn naam heeft staan.......... maar normaal komt hij gewoon op vrijdagnacht thuis.. maar omdat het nu zo'n rare week is aan boord was het nog niet zeker.. als hij morgenmiddag nog niet gebeld heeft moet ik me wel zorgen maken.. Het is ruim 10 uur rijden en voor ze in de auto zitten zijn we al 2 á 3 uur verder.. en aangezien zijn baas woensdag gaat trouwen MOETEN ze morgenvroeg naar huis haha
nou precies, dat bedoel ik..phoe, wat een verhalen...kippenvel...moet je toch niet denken!! Wel heftig hoor, maar zo te lezen heeft hij een engeltje op zijn schouder
Hey allemaal, Hier even een vlug berichtje van mij. Alle sgaat hier weer prima nu is iedereen weer beter. Deze week heeft mijn man ook heerlijk een kort weekje. Luuk word snachts nog steeds twee keer wakker. Ben blij als hij dadelijk weer lekker door slaapt. @roeltje Heb net een stuk van je blog zitten lezen. Nou als ik vrij heb ga ik alles lezen. Wat ontzettend leuk geschreven zeg. Ik lees inderdaad ook die kraamkliniek boekjes eerst nooit nu vind ik ze geweldig. Kan er zo weer bij huilen. @all Hebben jullie ook nog steeds van die soms huilbuien? Dat je gewoon van iets op tv zomaar kan huilen? Ik kan mijn tranen meestal wel binnen houden maar moet dan wel echt aan iets anders denken. Ik moet zeggen dat ik de bevalling ook nog wel hoog heb zitten. Moet er toch wel meedere malen per dag aan denken.
@sanka: fijn dat iedereen weer beter is! Pfff 2x per nacht wakker? Hopen dat dit een fase is! hier ook soms nog huilen hoor! Moe, moe, moe, dus dan huil ik sneller Tel daar alle hormonen nog bij op en tja daar ga ik!
@ Roeltje echt leuk dat je schrijft! @ Sanka ja ik heb een hele goede bevalling gehad maar merk ook dat ik er zeker 1 a 2 keer per dag aan moet denken. Denk dat dat er bij hoort?! @ De rest ik wilde heel wat schrijven maar ben het al weer kwijt sorry meiden,...pff ga naar bed ben de hele dag al chagrijnig niet leuk...zo ben ik hele maal niet, maar heeft ook wel met het werk te maken zo druk en en hangt een rare sfeer maarja zal wel weer over waaien, geef het nog wat maandjes de tijd trusten!
Sanka wat fijn dat iedereen weer opgeknapt is zeg.. Huilen Ja!!! vreselijk zeg!! zelfs reclames vind ik zielig!! ken je die van een automerk (geen idee welke).. Opa gaat op kraamvisite in het ziekenhuis.. opent de klep en haalt er een klein roze olifantje uit. parkeert een auto naast hem, opent de klep en haalt er een supergrote blauwe olifant uit.. Oh, wat vond ik dat zielig voor die eerste opa!! Manlief vroeg zich serieus af of ik psychisch wel in orde was
doortje hihi, ik bedoelde ook eigenlijk hoe je het nu dan "oplost", omdat het met de fles niet lukt. Hopelijk lukt het met de papjes geven! Hier gaat ie wel hoor. Milan is alleen een beetje eigenwijs met slapen overdag de laatste tijd. Misschien weer wat beter op zn ritme letten dus...'S nachts gaat goed gelukkig...*afkloppen*.
@lotte: oja dat las ik idd. Lastig dat hij zo weinig slaapt! Is hij dan wel een beetje gezellig? Zou idd het ritme er weer strak ingooien, anders kom jij ook niet aan jezelf toe, als hij op je arm slaapt. Ik was hier in het begin ook zo mee aan het worstelen, dus weet hoe lastig het is! Succes met die kleine boef!
Ja, die reclame vind ik ook erg zielig. Ben wel blij dat ik niet de enige ben. Maar goed ben ook erg moe net als Manoe. Dus allemaal lekker slapen voor strakjes.
ik ga ook alfsluiten, nog een half uur en dan mag ik ook naar bed (lees: voeden en dan slapen ) toedeloeoeoeoeo
@doortje, vindt je 2 keer per nacht wakker echt veel? Hier gemiddeld 5 keer(afgelopen weken liep het zelfs op tot de 15), met 2 zou ik zielsgelukkig zijn! Ben ik de enige hier? Het ging heel lang goed hoor, 1 nachtvoeding en soms een vroege ochtendvoeding, maar na zijn prikjes 4 weken geleden is dit niet meer helaas.
In zijn voedingen zitten ook totáál geen ritme. Eerst dus ook wel, maar nu loopt alles zo raar. Hebben jullie daar tips voor? Zo van, kies een ritme en daar houdt ie zich maar aan, of werkt dat niet? Wat voor ritme hebben jullie kindjes van bijna 5 maand eigenlijk?