December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

thnx voor de tip zal eens kijken

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; ja jeetje een half jaar al weer, wat gaat het hard he.
    Om alvast te dromen van héle mooie koekjes en fantastische kindertaarten, de koekjesfee :Albums | De Koekjesfee
    Heb sinds Maura er is veel te weinig tijd om leuk te frutselen met zoetigheid, maar kan niet wachten m'n hobby snel weer op te pakken in mijn (toekomstige) nieuwe keuken voor haar 1e verjaardag!

@hapjes maken; als ze aan de groente en het fruit gaat, ga ik het ook veel zelf maken denk ik. In het begin is het vooral nog gewoon gekookt (of gestoomd en zo) en fijn gemaakt, niet echt moeilijk. Geen zout, geen peper. Later wat meer verschillende groentes en evt een pietsie beetje van een groen kruidje (alleen even meekoken).
    Introductie schema leek me wel een handig schema maar eerlijk gezegd verschillen de introductieschema's en de verschillende adviezen mij te veel, kan er niet echt wijs uit. (lees: we gaan dus maar gewoon wat doen op eigen gevoel en logica :D)

@ Sanka; wat lekker dat het voedingsritme goed werkt!

@ Roeltje; Hoe is het nu met Lenn?

@ Brabantsmeisje; oi, dat is zeker fijn dat het vergoed wordt! Maar nu vooral hopen dat het werkt!

@ nog een kindje; ja leuk! Net een huis gekocht waar 2 kindjes goed in gaan passen. Ik zou wel een hele sliert willen, maar dat is praktisch gezien wat naief vrees ik ;).

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

WAT, ZWANGER?????? wat leuk gefelciteerd! (wat heb ik gemist?????????)

4. gimena

gimena Niet meer actief

@Riti JAmmie :) ziet er lekker uit allemaal :).
    zand koekjes zijn klaar :)

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @droge huis en eczeem; het is vreselijk duur maar wil het toch even delen: La Roche-Posay: Lipikar

Gebruik nu alleen nog maar de badolie er van, in combinatie met weleda (huidcreme en huidolie). Maar wat is het fantastisch zeg, Maura haar eczeem werd er meteen 'rustig' van en wordt nu ook geleidelijk minder. Nu gaat ze weinig in bad, en heb ik nog geen kans gehad de lotion er bij te kopen. Heb goede hoop dat het straks met een zonnetje er bij helemaal weg zal trekken!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    haha geloof me.. zandkoekjes kunnen WEL fout gaan:D

Hier
    Lenn is weer wat vrolijker maar verhoging blijft.. Nou, vind het dus raar dat ze nog niet terug zijn.. Er van uit gaande dat ze in de haven van Denemarken aanmeren: Hij smst altijd als ze vlakbij de haven zijn, (kwartiertje) dan duurt het ongeveer 2 uur voor ze in de auto zitten (soms eerder soms later) dan is het ong. 10 uur rijden dus zijn we 12 uur verder. haal hem altijd van urk af dus nog dik half uur naar huis rijden.. Dan hebben we het dus (als hij NU zou smsen/bellen) dat ze pas om 3 uur vannacht op Urk en half 4 thuis. Zijn baas trouwt morgenmiddag om 16.00 uur.. snap er niks van.

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    HIer eerste werkdag egahd gister en alles is goed gegaan. Was leuk om er even uit te zijn en mn collegas weer te zien.
    Op de opvang ging ook alles goed!

Groetjes,
    Mili

8. gimena

gimena Niet meer actief

hahah. hier is de 2 bak plaat wel fout gegaan lag te veel op dus nu heb ik 1 grotevrierkant koek :) hahah
    heb ik maar in stukken gebroken

9. gimena

gimena Niet meer actief

mili was je eerst werk dat wel leuk?? vondt je het niet moeilijk om je kindje achter te laten?

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hier gaat het eigenlijk wel goed. Op zo af en toe wat onzekere momenten na dan....Beau heeft ondertussen nu al zo'n 3wkn geen trillingen meer laten zien en is verder nog steeds super vrolijk en ondernemend. Met mij gaat het wel redelijk, eens per week heb ik nog behoorlijke last van mijn buik/darmen etc....eind van deze maand staan de onderzoeken gepland in het ZH waar ik eigenlijk best wel een beetje huiverig voor ben.
    Hoe gaat het met jullie? Inmiddels de koop rond van het nieuwe huisje? Al met de sloopwerkzaamheden begonnen?
    Ons huisje staat nu net sinds afgelopen zaterdag te koop en hebben a.s vrijdag een bezoekje gepland staan bij een huis wat ons nu erg aanspreekt :)

@Roeltje; Al iets van je mannetje gehoord wanneer hij thuis komt?

@Dretjuh; Dani heeft ongeveer hetzelfde schema als Beau.

@Collo; Ik duim voor je dat jullie zo straks nog heerlijk op vakantie kunnen!!

@ brabants meisje; Welkom hier en klets gezellig mee :)

@Doortje; Hoi!!!
    Hmmz Sara loopt dus nog steeds te tobben met de speen :( Vervelend zeg....hoe gaat het met jou?

@all; Ik ben net heerlijk in bad geweest met Beau....jeetje wat was dat weer mooi en leuk :D
    Hij zat/lag echt te genieten en spetterde er flink op los.....hij ligt nu mut op bed :p

@CB; Gisteren heeft Beau de 3e prikjes gehad, hij heeft geen kik gegeven...hij begon wel heel iets een pruilmondje te trekken maar huilen ho maar! Stoer ventje :D Gelukkig heeft er ook niks geen last van gehad, geen verhoging en sliep heerlijk de nacht weer door.
    Inmiddels is beau weer goed gegroeid en weegt nu net 7kg en 65,5 cm lang.
    Maatje 62 gaat hier snel weer uit de kast en kan de collectie van 68 tevoorschijn halen, broekjes in maat 62 zitten nog wel prima.

11. gimena

gimena Niet meer actief

wat gaan we eten vanff??

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Lasagna :D

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nog steeds niks gehoord:(:(

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje....boehoehoe :(

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    thanks:) lang leve de halve bak ijs die nog in de vriezer stond:D

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hihi, de bak is nu bijna leeg??

18. gimena

gimena Niet meer actief

hmm lekker .,
    wij aardapels zigeunersnitsel en en mieren tietjes met appelmoes :p

@ roeltje nog niet :( jeetje

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; haha, dat aten wij gisteren :D

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    hee meiden,

paar dagen druk geweest, eigenlijk weet ik niet eens waarmee...maar je hebt zo van die dagen.
    Baalde ook goed van de niet-terugplaatsing...zal dus ook wel een deel daardoor komen...maar goed, heb wel alles gelezen, maar niet veel onthouden ;).

Behalve dan: GIMENA...ZWANGER??????? Stomme vraag om te stellen: Hoe komt dat zo....duh...doet mij denken aan die lab. arts in het umc...weet u hoe het werkt? toen mijn man een potje zaad moest produceren...Wim antwoorde: Nee, waarom denkt u dat we anders hier zijn ;).
    Zou wel tof zijn!?! Of ben je nog niet van de schrik bekomen???

@Dees, wanneer moet je nu weer met Beau naar het zh?

@Collo, ik ga duimen voor je vlucht meis! Belachelijke toestanden!

@Roeltje, hopelijk komt je hubbie snel thuis!

@Milli, fijn dat je eerste werkdag geslaagd is en alles op het kdv goed ging!

@brabantsmeisje, welkom hier! Wat een lief meiske!
    Wij zijn alweer 2 maanden in de mmm bezig voor een 3e beebje...maar ja..dat wil nog niet hard lukken ;).

Wie ik vergeten ben: Sorry!

Deel Deze Pagina