Roeltje Heb ik ook wel eens hoor, dat ik vergeet dat ze honger heeft. Had haar eergisteren al op bed gelegd en bedacht me toen pas dat ze nog een laatste fles moest krijgen. Ach, arme schat. Geen wonder dat ze niet wilde slapen. Kan een keer gebeuren hoor! Brabants meisje Wat denken ze dat het voor allergie is? Mroos Ja, gek he, de eerste weer zwanger. Dat sluit echt weer een hoofdstuk af hoor. Aswolk Begin weer langzaamaan hoop te krijgen. Zoals het er nu naar uit ziet is Faro morgen open. Laat het alsjeblieft donderdag ook open blijven. Ik wil lekker op vakantie!
Collo ga heeeel hard voor je duimen Hier Mn schoonmoeder haalt mn man op vannacht.. Lenn heeft zichzelf ondergepoept.. wonder boven wonder is het beddegoed nog schoon heel vaag.. maar goed, blij dat het achteraf mee viel.. Wel in bad gestopt.. en maar huilen ondertussen zielig! aangezien het hier keihard regent en de auto een straat verderop staat..
12 uur naar vaste tijd mag je hem nog innemen las ik.maar met overgeven na kort innamen de pil en dan over geven staat er dat ik de ha moets raad plegen. tsja lope fout van me zelf.
thnx lieverds.,blijft vreemd toch hoor. ben benieuwt wat verder morge de huisarts zegt. en toch wel een beetje bang. omdat ik allemaal niet weet hoe en wat.
@collo; Ik blijf voor je duimen!! @gimena; Ga je morgenvroeg gelijk bellen? @all; Ik kruip zo mijn bedje in, mijn bereikbaarheidsdienst tot 23u zit er alweer op. Morgen en overmorgen ben ik vrij, ik probeer er dus ff goed van te genieten.
Gimena Waar ben je bang voor dan? Gaat toch allemaal wel lukken joh. Ik hoor van een hoop mensen dat het hartstikke leuk is als je kindjes zo dicht op elkaar zitten. Alleen voor mama en papa een paar tropenjaren, maar ook daar komt een eind aan. Ik hoop dat je snel helemaal blij bent. Tis toch weer een wondertje. Roeltje Ik snap het verband niet tussen de auto en Lenn....of ben ik nou heel blond?
@gimena: ik zeg ook ZWANGER! gefeliciteerd! *is stiekem ook wel jaloers...* De eerstvolgende die zich hier zwanger moet melden is toch echt Poohbeer, en daarna moet/mag iedereen losgaan hoor! (ow, ik zou ook wel willen!!!) Mij lijkt juli/augustus beginnen wel leuk....proberen een voorjaar/zomer 2011-beebje te krijgen... @all: alles keurig gelezen, maar ga lekker mijn nestje opzoeken...sorry voor de saaiheid!
Collo haha zie dat er een stuk tekst weg is de atuo staat een straat verderop en het regent hier keihard.. dan moet ik dus met Lenn door de stromende regen naar de auto lopen.. oeh, als ik wakker word ligt mn vent naast me
@ Gimena aaah gefeliciteerd meid!! Ik ook wel stiekum jaloers...haha maar inderdaad nu eerst phoobeer! @ All slaap lekker!!! Ik ga ook ben pas net 1 uurtje thuis van een veel te saaie vergadering!
Suus Ik doe met je mee hoor. Ga mikken op een september bezwangering en dan hopelijk voorjaar/zomer bevallen. Oh, wat kriebelt het weer zeg! Zeker omdat mijn man alles prima vindt....zie je dan nog maar eens te beheersen. Maar eerst Poohbeer! Zet 'm op meid! Roeltje Stukken duidelijker... fijn dat je er niet meer uit hoeft. Vandaag trouwens een Stokke stoel gekocht. Een turquoois-blauwe. Wilde eerst een witte, maar zag toen die turkoois-blauwe en vond die ook erg mooi. Vandaag bij de Prenatal stond het showmodel met babyset voor 144,- dus dat vond ik een mooie prijs. Kan ik de babyset die ik al gekocht had weer op Mp zetten. En het mooiste van alles, hij zat al in elkaar, dus hoefde zelf geen handige Harry meer te spelen. Nu staat hij mooi te wezen aan de tafel...
Gimena Het kan ook wel, maar als je m elke dag op verschillende tijden inneemt issie minder betrouwbaar. 1 keer geeft niet. Maar ja, als je maar blij bent met dit geschenk dan maakt het verder ook helemaal niet meer uit toch? Dees Dank je! Zat toevallig vanavond te denken op welke dag en welke tijd dat ook alweer komt! Heb t nu aan gezet, weet alleen niet hoe lang t al bezig is. Echt te erg voor worden die meiden soms...daardoor blijf je juist wel kijken! Maak me soms echt wel kwaad. Heb t nu twee keer gezien. Hmm bijna afgelopen denk ik truste allemaal
Zo, dat was me toch maar weer ff een vreemd einde. Weer zo vlot na de reclame. Je kan het idd terug kijken, alleen waar en wanneer geen idee!