December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Heb ik ook wel eens hoor, dat ik vergeet dat ze honger heeft. Had haar eergisteren al op bed gelegd en bedacht me toen pas dat ze nog een laatste fles moest krijgen. Ach, arme schat. Geen wonder dat ze niet wilde slapen. Kan een keer gebeuren hoor!

Brabants meisje
    Wat denken ze dat het voor allergie is?

Mroos
    Ja, gek he, de eerste weer zwanger. Dat sluit echt weer een hoofdstuk af hoor.

Aswolk
    Begin weer langzaamaan hoop te krijgen. Zoals het er nu naar uit ziet is Faro morgen open. Laat het alsjeblieft donderdag ook open blijven. Ik wil lekker op vakantie!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    ga heeeel hard voor je duimen :D

Hier
    Mn schoonmoeder haalt mn man op vannacht..
    Lenn heeft zichzelf ondergepoept.. wonder boven wonder is het beddegoed nog schoon:( heel vaag.. maar goed, blij dat het achteraf mee viel.. Wel in bad gestopt.. en maar huilen ondertussen:( zielig! aangezien het hier keihard regent en de auto een straat verderop staat..

3. gimena

gimena Niet meer actief

12 uur naar vaste tijd mag je hem nog innemen las ik.maar met overgeven na kort innamen de pil en dan over geven staat er dat ik de ha moets raad plegen.
    tsja lope fout van me zelf.

4. gimena

gimena Niet meer actief

thnx lieverds.,blijft vreemd toch hoor.

ben benieuwt wat verder morge de huisarts zegt.
    en toch wel een beetje bang.
    omdat ik allemaal niet weet hoe en wat.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Ik blijf voor je duimen!!

@gimena; Ga je morgenvroeg gelijk bellen?

@all; Ik kruip zo mijn bedje in, mijn bereikbaarheidsdienst tot 23u zit er alweer op.
    Morgen en overmorgen ben ik vrij, ik probeer er dus ff goed van te genieten.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik duik ook mn nest in:D heerlijk..

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Waar ben je bang voor dan? Gaat toch allemaal wel lukken joh. Ik hoor van een hoop mensen dat het hartstikke leuk is als je kindjes zo dicht op elkaar zitten. Alleen voor mama en papa een paar tropenjaren, maar ook daar komt een eind aan. Ik hoop dat je snel helemaal blij bent. Tis toch weer een wondertje.

Roeltje
    Ik snap het verband niet tussen de auto en Lenn....of ben ik nou heel blond?

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @gimena: ik zeg ook ZWANGER! gefeliciteerd! *is stiekem ook wel jaloers...*
    De eerstvolgende die zich hier zwanger moet melden is toch echt Poohbeer, en daarna moet/mag iedereen losgaan hoor!
    (ow, ik zou ook wel willen!!!) Mij lijkt juli/augustus beginnen wel leuk....proberen een voorjaar/zomer 2011-beebje te krijgen...;)

@all: alles keurig gelezen, maar ga lekker mijn nestje opzoeken...sorry voor de saaiheid! :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; truste meis!!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Jij ook truste!!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha zie dat er een stuk tekst weg is:(
    de atuo staat een straat verderop en het regent hier keihard.. dan moet ik dus met Lenn door de stromende regen naar de auto lopen..

oeh, als ik wakker word ligt mn vent naast me:D

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Gimena aaah gefeliciteerd meid!! Ik ook wel stiekum jaloers...haha
    maar inderdaad nu eerst phoobeer!

@ All slaap lekker!!! Ik ga ook ben pas net 1 uurtje thuis van een veel te saaie vergadering!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw, voor de liefhebbers....zo straks tienermoeders op sbs6

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ga zeker kijken:D
    wacht nog even met slapen gaan haha..

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Ik doe met je mee hoor. Ga mikken op een september bezwangering en dan hopelijk voorjaar/zomer bevallen. Oh, wat kriebelt het weer zeg! Zeker omdat mijn man alles prima vindt....zie je dan nog maar eens te beheersen.
    Maar eerst Poohbeer! Zet 'm op meid!

Roeltje
    Stukken duidelijker... fijn dat je er niet meer uit hoeft.

Vandaag trouwens een Stokke stoel gekocht. Een turquoois-blauwe. Wilde eerst een witte, maar zag toen die turkoois-blauwe en vond die ook erg mooi. Vandaag bij de Prenatal stond het showmodel met babyset voor 144,- dus dat vond ik een mooie prijs. Kan ik de babyset die ik al gekocht had weer op Mp zetten. En het mooiste van alles, hij zat al in elkaar, dus hoefde zelf geen handige Harry meer te spelen. Nu staat hij mooi te wezen aan de tafel...:D

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hihi, was ik nog steeds, ik ga ook tienermoeders kijken als ik niet al te laat ben! Doei!!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha hier tienermoeders uit gezet..

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Het kan ook wel, maar als je m elke dag op verschillende tijden inneemt issie minder betrouwbaar. 1 keer geeft niet. Maar ja, als je maar blij bent met dit geschenk dan maakt het verder ook helemaal niet meer uit toch:D?

Dees
    Dank je! Zat toevallig vanavond te denken op welke dag en welke tijd dat ook alweer komt! Heb t nu aan gezet, weet alleen niet hoe lang t al bezig is. Echt te erg voor worden die meiden soms...daardoor blijf je juist wel kijken! Maak me soms echt wel kwaad. Heb t nu twee keer gezien. Hmm bijna afgelopen denk ik;)

truste allemaal

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    haha heb nog niet eens 5sec gezien. Kan je dat ergens terug kijken? Uitzending gemist ofzo?

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zo, dat was me toch maar weer ff een vreemd einde. Weer zo vlot na de reclame.
    Je kan het idd terug kijken, alleen waar en wanneer geen idee!

Deel Deze Pagina