@Psje: ja heb hem even flink de waarheid gezegd haha.. nee hoor geintje.. ging beetje langs elkaar heen.. hij dacht dat ik boos was en ik dacht dat hij boos was.. lachen samen alweer in een deuk op de bank dus is goedgekomen gelukkig.. Hij heeft vanmiddag nog even gebeld toen ze de haven uit gingen, dus hij is niet meer boos haha.. @Zoutoplossing: ga ik hier nog niet aan beginnen.. zijn neusvleugeltjes zijn helemaal schraal van de loopneus en apotheek zei dat een zoutoplossing dan erg gaat prikken en hij daar weer pijn van krijgt, dus wacht even tot dat geheeld is..
@Dees: jah dat kl*te weer, weer binnen zitten. :x Rietje is ook handig idd, ik hoop dat het helpt. zo zielig he als ze zo benauwd zijn
@PSje; ik heb best wel met hem te doen....vooral nu het al langer duurt. Ben er gelijk weer vandoor, Beau roept om zijn fles
http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/kolven.pdf http://www.uzgent.be/wps/wcm/connect/46242a8040c341c78ada9aa8f1a1773f/UZ_A5_TipsMoedermelk_Nlv4.pdf?MOD=AJPERES&CACHEID=46242a8040c341c78ada9aa8f1a1773f Ff wat info over kolven enzo.. heb ik gevonden en vond het interessant! @ suus: soms lukt het ook niet hoor!! dan heb ik wat minder dan 100, maar 40-60 ofzo.. en soms dus meer.. maar ik doe dus de kant die lianne niet heeft gehad kolven en de andere alleen als ik denk dat ze die niet leeg heeft.. ik doe niet ergens tussendoor nog kolven. en doe dus 's ochtends. en doe elke dag om de productie op peil te houden dus inmiddels al 1 diepsvries la vol met ijsblokjes En bij minder dan 100 in totaal doe ik dus ergens anders nog een keer kolven. maar ms heb je wat aan de tips uit de www's? @ xenas: kei leuke spam!! @ riti: wow! stoer man! met het OV gaan!! @ hier: hihi.. er is er 1 met woezel aant praten in de box! @ dretjuh: das vermoeidend ja! doe j licht aan als je voed 's nachts? ikke niet.. ms helpt dat?doe dan ook zo min mogelijk kletsen enzo. @ riti: lekker he, die saaie zaterdagen? @ chiquitA: ok, leuk! ben benieuwd wanneer het op tv komt dan! @ roeltje: balen dat het niet zo gezellig is thuis! en idd.. een gereken hoor, die voedingen! overigens heeft lenn toch al een speentje? wanneer geef je die normaal dan? @ babyacne: hier ook.. zoo zielig!! @ desiree: als je borst zo hard is zou ik eerst ff masseren of met hete doeken ofzo.. denk dat dat wel werkt.. ik weet overigens niet of ik ze snachts blijf gebruiken.. heb nu dat snachts mijn borsten vollopen met melk en dus spanning erop, maar ja, die pad zit op toestand zonder spanning geplakt.. en had gister dus rode vlekken ervan! Denken jullie overigens dat het een probleem is als je ineens van een brede naar een smalle speen gaat? wil vanavond mijn vriend namelijk weer ff met een flesje laten oefenen, maar die kleine van avent zijn we uitgegroeid (past geen 140 in) en de 250 zijn al in gebruik.. dus dacht dan doe ik een klein flesje, maar die is dus smalle hals ipv brede hals. gaatje enzo is hetzelfde.. @ roeltje: wat een lieve fotos!! @ wat ze drinken: geen idee, bv he!.. maar wel ineens 6 voedingen! ipv 8!! schrik me rot he! wel dat ze nu savonds weer clustert.. denk de vloek omdat ik der had wakker gemaakt.. of omdat ze denkt: ja hee!! ik mis nog wat vandaag!! @ hier: hele weekend gingecht super! steeds netjes 3,5-4 uur ertussen en snachts meer! en dan lekker vrolijk als ze wakker was! goed man! mijn ouders waren hier zondag en ebben lekker met der geknuffeld en zijn zooooo trots! zaterdag hadden we verjaardag en ging ze mee.. deed ze ook kei goed, heb alleen 1,5 uur boven zitten voeden want ze deed weer clusteren.. maar daarna sliep ze tot we thuis waren en daarna weer 5 uur! euj!! @ lachjs; zodra ze de camera ziet stopt ze! maar heb der gebrabbel met woezel gefilmd! en heb wel lachjes van de zijkant ! @ roeltje: hoop niet datie mee gaat hoor... ben je steeds je mannen kwijt! is wel over 12 jaar maar toch.. Hier ook sneeuw! en dan ff droog en wat natter en dan weer dikke vlokken @ vandaag heeft ze toch meer gehuild... sowieso ineens weer 3 uur ertussen ipv 3,5 tot 4.. maar ja net gespeeld en nu in bedje wilde ze zich niet overgeven aan de slaap.. maar wie weet nu wel.. kan ik ff stofzuigen en straks ook even lekker tukken! @ traantjes: check!! ook als ik filmpje van ziekenhuis zie.... word dan zooo gelukkig! @ dees: heb je een spuitje?? want dan kun je 5ml opzuign en dan mag je per neusgat 2 ml spuiten.. wij beginnen met 1 ml per neusgat en indien er veel snot in zit evt daarna nog eens 1.. maar merk dat ze dan gaat niezen en hoesten en dan komen de snotjes eruit.. en dan ff checken of er nog wat in zit dus ik vond de zelf gemaakt beter werken dan die van otrivin.. 2 gram zout in 250 ml gekookt water snotzuiger werkt hier niet
@joyce; Thanx je hielp je eraan te herinneren dat ik nog een spuitje heb liggen Mannetje ligt nu te slapen.....ga het straks gelijk proberen!
@Collo: Wat leuk dat jullie gister allemaal bij elkaar waren @PSje: Hoe is het nu met Emma? @Collo: Heeft my nog lekker geslapen snachts? @Roeltje: Wat een leuke foto's Flessen: Lana drinkt 3x 150+5 en 2x 180+6. @Gimena: Lekkere dame hoor @Suus: Lieve foto's zeg @Roeltje: Wat vervelend zeg, gelukkig sliep Lenn daarna wel weer lekker. @Collo: Hier ook af en toe traantjes van geluk hoor, gisteravond nog een dikke lach meteen na het flesje en ik helemaal emo En smorgens ook weleens als ze weer zo lekker lacht en terugbrabbeld.. Echt lieve foto @PSje: Dat is een lekkere nacht geweest zeg @Roeltje: Fijn dat alles weer goed is tussen jou en je mannetje! @Joyce: Wat fijn dat het zo goed gaat met de voedingen zeg, geeft een hoop rust Net terug van het CB, alles was weer goed Eerst Lana uitgekleed en gewogen etc.. Vorige maand 4000 gram en 53,5 cm, deze keer 4815 gram en 56,5 cm. Klopt dus wel dat ze tussen 56 en 62 inzit wat kleding betreft Toen naar de wijkverpleegkundige, nog gevraagt over haar voorkeurshouding.. Je ziet wel dat haar hoofd wat afgeplat is aan de rechterkant, maar ze vond het allemaal wel meevallen dus we gaan gewoon lekker door zoals normaal. Verder vond ze Lana lekker actief, erg spraakzaam en ze merkte dat Lana heel goed op mij reageerde Fijn om te horen Toen de prikjes, de eerste ging nog wel maar bij de tweede begon ze te brullen en daarna is ze boos geweest tot ze weer in de maxicosi zat op weg naar huis.. En nu ligt ze heerlijk te slapen.. Denk niet dat ze veel last heeft van de prikjes, want aan haar valt niets te merken. En dan ga ik nu even de hamstertjes voeren
Hey hey. Pff, weer 10 pagina's bij te lezen!! Ga zo beginnen. Oh shit, Milan moet over een kwartier al wakker gemaakt worden haha. Dat red ik dus nooit, maar ik maak alvast een begin. Zaterdag met Ronald en Milan naar de stad geweest, want ik had een sportbroek nodig voor Zumba. Was wel even lekker om eruit te zijn. Merkte alleen dat Ronald heel erg moe was en dan voel ik me niet meer op mn gemak. Mijn stemming wordt heel erg beïnvloed door de stemming van anderen en dan vooral door degene die het dichts bij me staan...Lastig hoor soms! Dan ben ik alleen maar bezig met hoe de ander zich voelt. Maar goed, we gingen nog even wat drinken bij de V&D zodat ik Milan kon voeden. Het was echt gigantisch druk en ik vond het dus maar niks. Zat ik daar een beetje moeilijk te doen om het zo netjes mogelijk te houden. Er zat nog iemand met een heel klein kindje en toen ze voorbij kwam lopen na het voeden zei ze: 'Handig hè borstvoeden!?'. Haha, vond het wel leuk. Ze had blijkbaar gezien hoe ik liep te klungelen. @Verjaardag: 4 febr wordt mn neefje 3 jaar en dan gaan we zaterdag naar zn verjaardag. Er schijnen echt heel veel mensen te komen en nou vraag ik me af of dat niet te veel is voor zo'n kleintje? Hoe doen jullie dat?? @Voeden: Hoe lang doen jullie nu in totaal over het voeden met verschonen meegerekend? @Joyce: Bedankt voor de tip hoe je kan voelen of je buikspieren aan elkaar zitten. Ze zitten dus echt nog niet aan elkaar bij mij! Kon het zo heel goed voelen! Hmm...mag ik dan wel sporten of liever nog even niet? @Meloen: Bedankt voor de oefening. Snap wat je bedoelt en is wel een makkelijke oefening inderdaad! Ik wil proberen nu elke weer naar Zumba te gaan. Mn man werkt nu steeds 2 weken overdag en dan weer 2 weken laat. Als hij vroeg werkt kan ik dus gewoon gaan en als hij laat werkt dan kan evt. de man van Ronald zijn nichtje oppassen of mn moeder als ze hier toevallig toch al is. Maar als ik n keer mis is het niet erg, want je krijgt een kaart met een aantal lessen die ze dan afknippen. Milan is 's avonds ook onrustiger dan overdag. Meestal inderdaad ook na 19:00 zo'n beetje. Alleen is hij wel te troosten met een speentje. Als die eruit valt is het weer eventjes gedaan, maar het valt echt heel erg mee gelukkig. @Voeding overslaan: Hoe doen de bv-mama's de voeding/kolven als jullie ergens heen gaan? Als ik bijv. naar Zumba ga en ik wil Ronald de voeding over laten nemen, dan zit ik met dat mn borsten dus een voeding overslaan. Loopt de bv dan niet terug? @Suuskebab: Hier hetzelfde probleem. Ik krijg er hier ook meestal maar 20-40cc uit in totaal. Vraag me ook af of het goed gaat komen. Alleen is het sinds een paar dagen wel veranderd sinds ik meteen na het voeden kolf en niet meer 2 uur na een voeding! Ik had hier ergens die tip gekregen en dat werkt. Ik krijg er nu 's morgens na het voeden tussen de 30 en 80cc uit in totaal! Het schijnt dat je je borsten dan beter stimuleerd omdat ze goed leeg gemaakt worden dan. @Kolven op het werk: Mn baas doet nogal moeilijk over dat ik thuis wil gaan voeden als ik weer werk (alleen 's middags), maar nou zag ik dat er een aantal dingen zijn waaraan de kolfruimte moet voldoen en dat is bij mij echt niet zo. Het belangrijkste is dat de ruimte afgesloten moet kunnen worden en dat kan niet bij mij! Dan kan ze me toch moeilijk verplichten daar te blijven? En ik snap ook niet wat het uitmaakt, want of ik nou 2 uur thuis voed of 2 uur daar kolf...Weet nog steeds niet hoe ik het op kan lossen. Moet haar echt weer eens mailen erover, maar kom er niet uit... @All: Nu even Milan voeden en dan ga ik zo weer verder! Ben er weer hihi @Xenas: Snap wat je bedoelt met die oefening hihi. Dat is denk ik hetzelfde als wat Meloen zei, maar dan anders geformuleerd. Leuke foto van Timo in de box. Agossieeee die met Jesse en Timo samen!!! Wat lieffffffff!!! @Psje: Geeft niet hoor dat je me vergeten was. We zijn hier met best wat dames! Heb trouwens alleen een uitnodiging van jouzelf ontvangen, niet van decembermama's site. Zag wel dat ik al lid ben van een decembermama's 2009 site, maar die is niet door jou opgericht...dus er is er nog eentje?? @Roeltje: Jammer dat je weekend niet leuk was. Is je man nu weer weg? Hebben jullie het nog n beetje uit kunnen praten? Denk ook dat het echt niet erg is hoor om Lenn 1x meer dan 150+5 te geven! @Geluidjes: Oefenen jullie kleintjes ook van alles met hun stemmetje? Echt zo lief al die verschillende geluidjes. @Tijden: Hier schuiven de tijden nog wel aardig doordat ik er soms 3 uur tussen laat ipv 4 (als ik ergens heen moet. En soms geef ik m om 1:00 nog een voeding als ik toch wakker ben en soms niet. Hmm... @desiree: Hij drinkt altijd links eerst leeg, want daar zit weinig in. Ik kolf na en krijg er dan bijna niks meer uit. 4 keer wisselen tijdns een voeding?? Dat heb ik nog nergens gehoord eerlijk gezegd, maar als t beter is dan kan ik t proberen. @Roeltje: Leuk speelkleed!!! @Gimena: Sophie wordt inderdaad een lekker dik propje hihi. Wel lief hoor! Zo duimt Milan ook af en toe! Leuk is dat hè!? @Suus: Ook al zo'n heerlijk proppie. Milan is echt zo'n slankie nog! Zn gezicht valt mee, maar armen en benen zijn best dun eigenlijk. @Collo: Hihi met mondje dicht slapen is hier eerder uitzondering dan regel! Milan heeft bijna altijd zn mondje open als ie slaapt, ook als ie wakker is wel trouwens. Maar lieve foto hoor! @Joyce: Dank je voor die sites, ga ze even opslaan en later bekijken! Fijn dat het zo goed ging van het weekend met Lianne!
@Lotte: Ligt eraan wanneer de verjaardag is.. als het overdag is en lenn kan daar slapen, nemen we hem mee.. 's avonds na 19.00 uur ligt hij thuis in bed en gaat één van ons of helemaal niet.. als we gewoon ergens heen gaan zonder drukte nemen we hem wel mee savonds.. @VOedingen: Hier weer compleet drama.. heeft al 5 flessen van 150+5.. om 23.00uur ongeveer weer één en zit dan op 990cc.. net goed dus, maar met een beetje pech komt hij rond 20.00uur nog en komt hij er dus overheen.. Denk dat ik morgen om 17.00uur 180+6 geef.. Na die voeding heeft hij het meest honger en verwacht niet dat hij dan om 20.00uur nog komt.. Getver, kom er niet meer uit.. Vanmiddag CB gebeld, nou daar word je ook niks wijzer van.. Totaal niet mee te praten.. Zolang hij nog geen 5kg is en het nu nog niet af kan met 5 voedingen mag hij niet naar 180+6.. Kortom: Zoek het zelf maar uit.. @Speen: Geef de speen na de voeding tussen de middag en na de fles van 17.00uur, doe ik dat niet, dan krijst hij de boel bij elkaar.. Tussendoor eigenlijk niet zoveel.. Ligt nu weer lekker in bedje, lekker te jammeren.. hoop dat hij zo gaat slapen..
nou, hier net maar een fles 180+6 gegeven.. 16.30uur de laatste fles gehad (150+5).. heeft toch nog 120cc opgedronken.. hij mag nog één fles van 150+5 hebben, dan blijft ie onder een liter.. heb hem weer op bed gelegd en het is nog rustig.. hoop dat hij lekker gaat slapen.. pff, ben er helemaal klaar mee met die voedingen... snap er geen hol meer van.. Hopen dat het alleen vandaag dramatisch was en vanaf morgen weer beter gaat... ga lekker bankhangen
Lotte Op een verjaardag houd ik haar het liefst dicht bij me zodat niet iedereen eraan gaat zitten frunniken. Ze slaapt dan doorgaans rustig door. Maar ik moet ook zeggen dat ze niet zo veel last heeft van drukte. Verder is het hier sinds vorige week iedere avond huilen. Ik dacht eerst dat het door het prikje kwam, daarna dacht ik aan een sprongetje, maar zo gek dat ze dan alleen savonds echt doorhuilt. Overdag gaat het wel redelijk... Snap er niks van. Laten we maar hopen dat het snel overwaait. Roeltje Ga morgen die dental speen halen, misschien werkt het wel en ben je van je getob met de voedingen af.
Hallo allemaal, Vandaag heeft onze prinses voor het eerst 3,5 uur achter elkaar geslapen......in haar eigen bed van 11.15 tot 14.45!!! Ik moet wat vaker proberen te troosten en niet gelijk uit bed halen als ze huilt heb ik gemerkt,. Voedingen vandaag ook op gelet (niet te snel voeden!!!!) 7.30-10.40-18.00(te snel gevoed toen ik bij iemand op visite was)19.30 Dan hoop ik straks om 23.00-03.00-07.00 (maar misschien is dat hopen op teveel hahahaha) Ben ook begonnen met een middeltje tegen krampjes hoop dat het werkt want ik denk dat ze daar ook vaak wakker van wordt. Mijn moeder wil een keer in de drie weken op komen passen, zo kunnen we elkaar zien en kunnen ik en mijn vriend evt ook eens samen op pad, vind het een leuke deal hahaha. Morgen ga ik Marieke voor het eerst p mijn werk laten zien en aan de leerlingen van mijn klas vind het erg spannend. Sávond ook gelijk door naar mijn sporthal en dan hebben we denk ik de meeste drukte wel gehad. @joyce bedankt voor de info hier nog steeds erg aftasten. Omdat ik nu pas in mei aan het werk moet hoef ik niet meer te kolven, maar ik wil straks ook wel een avondje uit kunnen dus ben wel aan het oefenen. Ik kolf s'morgens ongeveer 50 cc, dan door de dag heen nog ongeveer 60 cc erbij ik vries het niet in maar geeft het sávond bij de een na laatste voeding ongeveer om 20.00 uur. of haar papa natuurlijk, na dien110 cc gaat ze nog aan de borst..... ik hoop dat ik het zo goed doe??? moet alleen zo nog wel een vooraad beginnen......
Nog even een vraagje: Marieke werd om 21.00 wakker had dus maar een uur geslapen. Van 21.00 tot 21.30 met haar gespeeld en geknuffeld (krampjes weg aaien) 21.30 in de box met mobiel om 21.50 begon ze te gapen en jengelen dus heeft mijn vriend haar naar bed gebracht, daar hebben we nog een mobiel boven hangen die weer aangezet werd. Ik doe dit niet want ik vind spelen in de box en slapen in de wieg wat vinden jullie??? Hebben jullie ook een mobiel boven het bedje??? Daarnaast heeft ze om 19.30 haar voeding gehad en mag ze dus om 22.30-23.00 weer heeft het dan wel zin om haar weer te laten slapen???(van 21.50 tot 23.00?) en maak ik haar dan wakker??? Wil weer terug naar laatste voeding om 23.00 uur omdat ik dan weer op het ritme 23.00-03.00-07.00 kom wat beter is dan 22.00-02.00-05.00-08.00 wat we nu hebben dan lijkt het alsof je twee keer midden in de nacht eruit moet.
Zwangerworden Wij hebben ook een mobiel boven het bedje tegen de verveling. Zodat als ze wakker wordt, ze iets heeft om naar te kijken. Ik doe hem alleen nooit aan als ze gaat slapen. Heb voor het slapen wel zo'n projector die lichtjes tegen het plafond projecteerd en een muziekje maakt. Die zet ik op een kwartiertje (timer) en daar slaapt ze goed op. Hadden nou nog meer dames hier een beebje die ook alleen savonds huilt? Ze is nu eindelijk even stil, maar huilt dus al dagen vanaf een uur of 18.00 totdat ze haar bed in gaat. snachts slaapt ze wel goed en overdag gaat het ook redelijk, maar savonds....bleeehhhh.
@zwangerworden: heeft zeker zin om nog een uurtje te laten slapen, als ze in slaap valt heeft ze het nodig... je kan haar wakker maken, ik zit nu met hetzelfde.. voeding om 00.30-04.30-08.30.. op zich wel lekker maar ik lig rond elven vaak wel te slapen.. dus moet er twee keer uit.. Maar aan de andere kant, als ze om 23.00 uur honger heeft zou ze dat wel aangeven natuurlijk. we hebben wel een mobiel boven zijn ledikantje.. voor de verveling als ik bijv. ga douchen ofzo.. voor het slapen heb ik een lamp die sterretjes projecteerd op het plafond en een muziekje die er op zit zet ik er bij aan.. dan valt hij meestal wel in slaap binnen en paar minuten... @Hier: laatste voeding om 19.30 uur (180+6) en hij slaapt nog steeds.. ben benieuwd of hij gewoon om 23.00 uur komt... Na een stevig gesprek met Xenas besloten om mijn eigen gevoel maar te volgen. van CB moet ik hem maar laten huilen tussen de voedingen door.. lijkt me dus geen optie.. morgenvroeg tussen de voedingen paar slokjes water geven, zodat er minimaal 4 uur tussen de voedingen zitten.. kijken of dat werkt. de speen komt er zoieso morgen maarja, daar heb ik om 8uur nog niks aan natuurlijk als dat morgen niet werkt en hij komt weer op 6 a 7 voedingen opbouwen met jbpm.. dat vult namelijk en helpt daarnaast ook weer tegen het spugen.. Xenas kwam met het idee dat het ook een regeldagje kan zijn.. was die dagen totaal vergeten.. zou goed kunnen gezien zijn leeftijd.. (rond de 4 à 6 weken) dus zou het vanaf morgen of overmorgen weer normaal moeten zijn.. ga ineens 10 kilo lichter mn bedje in sorry voor het gezeur/geklaag, maar luchtte wel op
Roeltje Gelukkig heeft Xenas je gerust kunnen stellen. Slaap lekker! Ga zelf nu ook de laatste fles klaarmaken. Tot morgen!
Tatatatatatdaaaaaaa!!!!!! 23.00 - 3.45 - 07.00 en nu (7.30) slaapt ze ook al weer...... Ik was na 4 uur zo blij dat ze een keer bijna 5 uur heeft geslapen dat ik er bijna niet van kon slapen hahaha Voor de mensen die mij nog niet zo goed kennen: Ik ben een echte slaper. In tegenstelling tot mijn wilde jaren want dan was ik altijd op stap de laatste 8 jaar moet ik goed slapen om me goed te voelen. Dus mijn dag kan echt niet meer stuk!!!!! Het middeltje tegen krampjes "lijkt" te werken?! Vind het ook zo lekker dat ze nu slaapt (dus vroeg in de ochtend) dan kan je gewoon lekker wakker worden en een kopje koffie drinken. Strakjes naar mijn werk vind het echt spannend maar ik ga maar een uurtje. Roeltje ik heb dus overdag de tijden gemanipuleerd zodat ik op 23.00 uitkom. Als ik om 22.00 uur voed komt ze drie uur later weer,,,, Moet wel zeggen dat ik dit vannacht natuurlijk eerst nog maar eens moet zien te presteren. Gisteren heeft ze ook een uurtje beneden gespeeld voor het slapen, misschien dat ze daar ook wat moet van is geworden.....
@ voedingen; overdag zeker wel een uur met verschonen er bij. Ik neem dan ook ruim de tijd, voor geknuffel, boertjes, beetje spelen op het aankleedkussen en evt even op dr buik en zo. @stemmetje; ja leuheuk! naast uh ah en eh blijft ze nu af en toe hangen en wordt het dus eeeeeeeeeh zó schattig. d'r huiltje veranderd ook een beetje. @ Roeltje; jeetje wat moeilijk zeg die voedingen en hoeveelheden, en dan zo'n hongerig mannetje . Hopelijk vandaag beter! @Collo; een sprongetje kan maar zo 2 weken duren als het tegenzit . Zo moeilijk, huilen zonder dat het echt duidelijk is waarom. @ bedje; niks boven dr bed. Eigenlijk helemaal zo saai allemaal. Heb een muziekknuffel-hager-ding die we nooit gebruiken, er staat een klein stereootje voor evt een muziek-cd. Ze gaat slapen in saaie stilte en wordt ook zo wakker . Máar het is een zolder, en de balken zijn donker tegen een witte achtergrond, vind ze súper! Wil al sinds week 32 de grote witte klamboe 'pimpen' met leuke stof-friebels, maar vooralsnog is dat er niet van gekomen, en hangt ie dus ook nog niet. @ tijden; wil aan de ene kant graag richting een schema, maar ben ook vaak blij als ze lekker slaapt, ze is zó veel wakker. Als ze een moeilijke middag heeft gehad (hier zijn het altijd de middagen) en weinig heeft geslapen, dan slaapt ze daarna erg lang. Gisteren bijvoorbeeld, hele middag was het bal , om 18 u met een ruime fles kunnen afsluiten, om 1830 sliep ze. Zelf gaan slapen zonder wekker te zetten, dan haalt ze dus door naar 0300 . Doet ze alleen als ze zo moe is. Ze eet goed, liever meer dan minder, dus van mij mag ze. Op een betere dag doet ze het ook niet, en komt ze om de 4 uur ongeveer. Zou het wel handig vinden een idee te hebben hoe laat we uitkomen, maar iedere dag loopt het weer anders . @ zwangerworden; ja hier ook altijd graag de ochtend even voor mezelf starten! Doe de eerste voeding vaak nog alsof het nacht is , dan zelf beneden kolven en koffie....en het forum dus @hier; waarschijnlijk een sprongetje (klopt ook precies, ze is van wk 38 en nu 9-10 wkn). Gisterenmiddag huilen, echt huilen. Niet krijsen, niet mopperen, heel verdrietig huilen. Met heuse tranen, zo sneu. Wilde bij mama, continue, liefst ook aan de borst. Wilde niet in een draagzak-of doek of iets naders handigs , helaas, dat is toch ook heel dicht bij mama? Heb me uiteindelijk uitgebreid op de bank geïnstalleerd, Maura er bij, samen onder een dekentje....mijn borsten zijn smiddags praktisch leeg dus heb haar ook naar hartelust laten sabbelen (vast niet handig, maar ze werd er zo rustig en blij van). Het was blijkbaar een kwestie van uitzitten, tegen 18 u was het over. Ze is dan wel de hele middag op, sukkelt wel een beetje weg op schoot, maar een kleine beweging is genoeg voor een snik en wat gejammer. Op zich erg logisch, het gaat meteen beter met haar op het moment dat ik me er aan overgeef dat mijn middag dus anders gaat lopen en ik er vrijwel alleen voor haar ben. Aan de andere kant....dat zal niet eeuwig zo gaan natuurlijk .
Hello ladies, De laatste keer dat ik hier een berichtje achterliet (ergens vorige week) schreef ik al dat ik eigenlijk niet durfde te zeggen hoe mijn dagen met Lotus er uitzien omdat ze zo zoet is, lekker eet en slaapt enzovoorts.......nou dat was gegrond..... De drie volgende dagen heel de dag huilen, niet slapen en alleen maar op de arm willen....zondag ging het weer wat beter en gisteren was ze weer mijn "oude" meiske... Haar sprongetje zou pas rond 3 febr zijn, dus lijkt mij niet het probleem. Ze was wel ietjes verkouden, maar verder niet...dus wat het nu exact was weet ik niet, maar het is weer voorbij! Gelukkig deed ze de nachten wel gewoon slapen! Zondag nog kraamvisite gehad, en gistermiddag de stad in geweest voor kleertjes voor mijn meiske...ben zo leuk geslaagd...helemaal top! Hoe is t hier verder? Zag leuke spam! Xenas, die foto met jullie viertjes is geweldig! Zo zie ik mijn oud-klasgenoot eens vanuit een andere hoek LOL Ik heb dus wel terug gekeken, maar niet terug gelezen...was een beetje teveel! Haak vanaf nu weer in, tenzij mijn dochter niet mee wil werken hihi. Donderdag krijgt ze haar eerste prikjes....
vannacht ging hartstikke goed. Gister rond 20.00 uur laatste fles gehad en pas om 1.30uur weer... toen om 5.30 en geslapen tot 9.30 uur.. Ligt nu in de box en geen teken te zien van honger.. er zit dus nu al 4 uur tussen.. Ben benieuwd of hij dat de hele dag volhoudt.. gaat al beter dan de afgelopen 2 dagen.. ga wel nieuwe speen enzo halen, wil niet te vroeg juichen.. denk toch dat het regeldaagjes waren.. ik ga koffie drinken