December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Zwangerworden: Hier wel een mobiel boven het bedje, maar ik zet hem maar zelden aan..
    Wat betreft slapen, als ze moe is dan leg ik haar in bed ook al zou het maar een uurtje zijn ;)

Voedingen: 30 a 40 minuutjes met verschonen erbij, al rek ik het wel vaak op omdat we nog even lekker spelen en kletsen met elkaar :p

@Roeltje: Dat is een lekkere nacht zeg :)
    En wat een lekker nieuws :D

@Riti: Klinkt alsof ze heel erg tevreden is, heerlijk zeg :D

Bloed: Hier nog niets te zien ;)

@Chicken: Ik vond het zoo ontzettend zielig, Lana heeft gister haar prikjes gehad..
    Heb vandaag de pleisters er af laten weken in een lekker warm badje ;)

Hier: Net terug van het ziekenhuis, moest nog langs de gyn ;)
    Zoals ik al had verwacht stond ik zo weer buiten..
    De meeste tijd waren we nog kwijt aan het wachten en daarna aan het gesprek "wat als ik weer zwanger zou worden.."

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe!! hier schiet het gezellig meekletsen er ook elke keer bij in! Wel heel jammer, want mis jullie!!!
    Las iets over bloedverlies: ik heb ook sinds een aantal dagen bruinverlies, niet veel, kan gewoon een inlegkruisje in. Ik dacht eerst dat ik ongie werd, maar het zet niet door. Gek he, ik geef ook volledige borstvoeding. Nouja, ik kijk het nog wel even aan.
    @date: is er al een datum? Welke maand was nu het best?
    @spam: ik doe even mee:) De rest staat in mijn album!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha en dan nu de foto!

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje wat schattig :)

chicken: fijn dat jullie weer beter zijn :)

roeltje en lotte: ja ik dus dit weekend geprobeert maar erna gelijk bloed verlies tot vanmiddag.. nou durf ik niet meer :(

saskia: dus alles was goed of niet?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @sex: durf het nog niet zo goed hoor geloof ik.. ben zo bang dat het litteken van de knip zo'n pijn gaat doen.. heb er verder geen last meer van maarja.. wie niet probeert komt er nooit achter natuurlijk..

@Doortje: Wat een lekker ding is ze zeg!!!

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Doortje: Wat een schattige spam!!

@Chiquita: Ja alles was goed, ben weer helemaal functioneel van onder :p
    Ging er meer om dat we niet nogmaals een bevallingsdrama mogen meemaken, dus bij een eventuele tweede loop ik direct bij de gyn ;)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Als ik deze foto zie dan moet ik bijna zelf huilen hihi. Zo kijkt Milan als hij bijna moet huilen, je ziet de traantjes in zn oogjes staan...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    En hier issie weer blij hihi:p. Hij kijkt bijna scheel:p

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Lotte: haha dat mondje! zo kijkt Lenn ook als hij bijna moet huilen.. Heerlijk koppie.. Rimpels in zn voorhoofd, gezichtje word rood, en zn mondhoekjes gaan naar beneden..

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Heb jij dan stiekem ook dat je soms moet lachen? Ik vind het zo'n schattig gezicht dat pruillipje dat ik er af en toe gewoon om moet lachen:)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha had het gister nog.. Haalde hem uit bad en dat vond hij niet zo grappig geloof ik.. heb hem nog nooit zo hard horen huilen... intens zielig uiteraard, vond het ook zeker niet leuk maar toen hij bijna rustig was moest ik toch even lachen.. Daarna schuldig voelen, want schrok er zelf van.. raar he..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gek inderdaad die gevoelens en reacties die je soms kan hebben hihi. Ronald heeft al een paar keer gezegd als ik moest lachen: 'Ahhh zit mama je nog uit te lachen ook!'. Leuk bedoelt juist hoor:p. Ik moet dan lachen en zeg daarna meteen ook 'ahhh'. Dus dan voel ik me ook schuldig ja haha:p

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha zo reageerd mijn man ook als hij dat ziet..
    maar heb dat ook met het laten jammeren hoor..
    als hij op bed ligt en af en toe wat jammert blijven we beneden, na 5 minuten gaan we pas naar boven om te troosten (tenzij hij eerder overgaat tot brullen natuurlijk) maar kan mezelf dan zo slecht voelen.. en schuldig haha

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik laat hem meestal ook wel even jammeren en meestal gaat dit ook niet over in huilen gelukkig, maar valt hij in slaap. Als hij wel huilt dan weet ik dat hij alleen zn speentje maar kwijt is, dus die doe ik er dan weer in en geef m een aai over zn bolletje en ben weer weg. Dan valt hij heel snel in slaap. Als ik m laat huilen dan wordt hij alleen maar wakkerder.

15. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik laat mijn gezicht ook weer even zien;) Dat is een tijdje geleden! Heb het veels te druk en vol nu al, maargoed, dat doe ik zelf;)

Hier gaat alles zijn gangetje, bezig met 2e kuur voor spruw, maar nog steeds niet helemaal weg, dus denk ik weer naar de huisarts voor een ander medicijn.. wat een gedoe zeg. Heeft zich ook nog uitgebreid naar de billen, dus daar ook een cremetje voor gekregen.

@bloedverlies, ik was volgens mij anderhalve week geleden ongesteld, dat bloeden is ook weer opgehouden, maar ik verlies wel af en toe ineens een bloedsliertje. Niet veel, maar toch vind ik het raar. Morgen ook controle, dus ook maar vragen. Daarnaast -heel onsmakelijk- heb ik sinds 2 weken ofzo bloed bij mijn ontlasting- het begint steeds meer pijn te doen en ook steeds meer bloed. Aambeien zijn nagenoeg weg dus waarschijnlijk inwendige aambeien. Heb ik weer. Je hebt er wel iets voor maar dat is dan weer superduur ofzo maargoed.

@Sex, hier ook weer in het oude ritme. Gister voor het eerst -volgens de woorden van mijn man- echte oudersex, hij begon tussendoor namelijk 2 keer te huilen, dus 2 keer eruit voor de speen. Ik vind sex en zo'n lieve baby nog steeds niet goed bij elkaar passen, ik voel me haast schuldig haha, maarja, als hij ooit een broertje of zusje wil;)

@inbakeren, ik heb een 2 paccodoeken gekocht, krijg ze deze week binnen. Ben benieuwd of het helpt! iemand ervaringen? Hij is zo onrustig met zijn armpjes en benen. Meteen op bed leggen bij moeheidsignalen helpt ook al, hij slaapt sneller in, en langer.

Vanochtend bij het inloopspreekuur geweest, hij woog 5550 gram met 6 weken! De groeicurve schoot ineens omhoog haha. 750 gram aangekomen in 2 weken. Ik ben alleen maar trots;).
    De verpleegkundige vond zijn buikje wat bol en vond hem wat raar ademen, dus arts er bijgehaald en die hoorde niks in zijn longen. Toch in de gaten houden want vorige keer zei ze ook dat hij geen spruw had en dat had hij dus wel. En aangezien ik zelf ook astma heb..

Verder een vrolijk jongetje hier, hij lacht veel en naar iedereen!

Er roept hier iemand om eten;)

Liefs

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha doe ik ook inderdaad..
    als je het over de duivel hebt. er begint er één te jammeren haha..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha kreeg gister de tip om wat water te geven tussen de voedingen door om het te rekken.. Net even gedaan en hij drinkt het zo op haha.. weet alleen niet hoeveel ik mag geven.. Iemand die dat wel weet?

18. gimena

gimena Niet meer actief

leuke foto.,
    we hebben zo hello kitty pakje ook gekregen:D

19. gimena

gimena Niet meer actief

Wat een Schattige foto,s:)

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dag dames,

Hier in huis is het ff druk....1 van onze katten is een beetje ziek sinds zondagavond. Hij eet niet meer en dronk heel weinig....ik kwam erachter dat hij bijna 2kg was afgevallen en zich anders gedroeg. Hij was veel rustiger en lag op de meeste vreemde plekken in huis. Ook liep hij bijna niet meer....als hij liep dan een paar stapjes totdat hij weer languit ging liggen.

Vanmiddag met hem naar de DA geweest.....hij blijkt een flink vochttekort te hebben en een laag kaliumgehalte. Ook zijn leverwaardes waren erg afwijkend.
    Hij heeft vanmiddag een aanvulling gehad van vocht+kalium....morgen moet ik weer met hem naar de DA voor zo'n zelfde aanvulling.
    Ik heb speciaal vloeibaar dieetvoeding gekregen om te kijken of hij dat wil hebben om weer iets te willen eten.....maar helaas wil hij hier niet veel van hebben. Ik moet het hem geven m.b.v. een spuitje wat hij helaas weigert :(
    Ik ben benieuwd hoe we de nacht doorkomen en hoe hij morgen is....

Pfff weer €130,- lichter....

sorry voor de ego, met Beau gaat alles lekker maar heb nu ff m'n handen vol met een zieke kat in huis.

Deel Deze Pagina