ohja deees: sterkte met je kat hoe is t nu??da is idd duur!!!!!! gimena: geloof 5 werkdagen ofzo of 4 hier alles goed straks met c naar ballet
ow oke., want verwacht nog meer dingen met de post maar nog steeds niets ontvangen. snap er even niets van maja. ow wat leuk laat maar weten hoe het op ballet was
Goedemiddag! Gisteren vertelde ik dat ik 2 nieuwe pakjes had gekocht bij de prenatal die al bijna te klein zijn (lekker al die maten die ontzettend van elkaar verschillen per winkel). Nou had ik gisteren 1 van de 2 pakjes aangedaan en 's avonds poepte Milan tot aan zn rug en kon ik 'm wisselen. Ik grapte tegen Ronald dat hij dan in ieder geval beide pakjes 1 keer aan heeft gehad. Vanmorgen was ik Milan aan het verschonen en toen ik zn luier uit de la haalde zag ik een heel mooi boogje voorbij komen. Volgende pakje vies haha. Vond het wel grappig. Gisteren een mailtje naar Ronald gestuurd (op zijn werk), dat ik het moeilijker vind dan gedacht om weer te gaan werken en dat ik er best wel mee zit. Ook over dat ik hem het liefst gewoon zelf (en samen natuurlijk) op wil voeden en niet overal achter wil laten. Alleen lukt het me niet om er in het echt met m over te praten, want dan ben ik bang dat ik moet huilen...Heb nogal erg last van de hormonen merk ik, want normaal kon ik alles heel goed verbergen. Nu begin ik nergens over uit angst dat ik dan misschien moet huilen. Maar nou zei hij gisteren avond dus: 'Mag ik nog een gevulde koek?' (Ik had ze namelijk verstopt voor meneer koekiemonster) en toen zei hij er achteraan: 'Dan zal ik even nadenken over of er een oplossing voor is en of het mogelijk is'. Maar daarna ben ik er niet meer over doorgegaan, dus ik weet niet of ie er echt over nadenkt, maar denk t wel. Ik praat namelijk weleens alsof ik Milan ben en zei vanmorgen: 'Wat ga je doen papa?' Toen zei Ronald: 'Ik ga centjes verdienen, knul' en toen zei ik als Milan: 'En wat gaat mama doen?' en toen zei Ronald weer: 'Die gaat ook centjes verdienen...als je groter bent...'. Hmmmmmmmm hihi. Daar doelde ik eigenlijk niet eens op vanmorgen, meer op dat ik de hele dag met hem ging spelen en voeden enz. Ik denk dat ik sowieso 2 weken extra vrij neem, maar ik ben alweer bang voor een 'nee' van mn baas..Ik heb nog 4 dagen over van vorig jaar, dus ik heb t/m eind april nog ongeveer 6 dagen en dan krijg ik er nog 9 (als mn contract wordt verlengt) van begin mei '10 t/m eind april '11. Zal ik dan nu nog 3 weken proberen eraan vast te plakken of 2? Als ik 3 doe, dan heb ik dus die 9 dagen nog voor een heel jaar...Snappu? @Mroos: Goed hoor dat Boaz zo hard groeit! Zolang alles in verhouding is is het prima toch? Krijgen we nog spam van jouw mooie grote boefje? @Dees: Wat naar van je kat. Moeilijk zijn dat soort dingen. Je wil hem heel graag helpen natuurlijk, maar je wil hem ook niet extra lang laten lijden. Hopelijk knapt hij snel op en anders heel veel sterkte verder! @Collo: Ohw, maar zo'n dental speen is dus voorop een flesje? Merk toevallig dat Milan nu sinds 2-3 dagen rustiger drinkt, maar ga dan twijfelen of dat niet komt doordat mn bv misschien terug loopt ofzo... Is dat zo? Dat een volgende sprongetje langer duurt? Wist ik niet! Hoop dat het mee gaat vallen hihi. Maar mag niet klagen, want het is echt een rustig mannetje hier! @Xenas: Jammer dat Timo er nog een puf bij moet hebben, maar wel even goed voor hem waarschijnlijk. Die moet hij zeker voor een langere tijd gebruiken dan hè? Die met de ontstekingsremmer bedoel ik. Kan het zijn dat hij ze altijd moet blijven gebruiken? @Riti: Gefeliciteerd met je man! Ohw echt? Ik had wel gelezen dat de spijsvertering later op de middag 2 x zo snel gaat en dat daarom de meeste kindjes dan onrustig zijn. Na de voorlaatste voeding is Milan hier namelijk ook wat onrustig en dan denk ik ook elke keer dat hij geen trek kan hebben, maar misschien dus toch wel. @Zwangerworden: Milan wappert ook veel met zijn armen, maar hoe bedoel je dat ze zich daarmee wakker houdt dan? Hier slaat hij dan een paar keer zn speen eruit, maar valt dan vanzelf in slaap. Weet niks van inbakeren, maar een hoop anderen hier wel geloof ik. Heb je al eens geprobeerd om zonder wat te zeggen alleen dr luier te verschonen 's nachts en dan weer terug te leggen? Dus zonder te voeden? Kwam er een paar weken terug achter dat dit hier hielp als hij toch een keer 's nachts wakker werd. @Gimena: Zie dat je onderschrift is veranderd? Toch wel al werken aan een tweede nu? @Joyce: Ik heb zelf gewoon de Avent flessen met de bijgeleverde maat 1 speen. Daar moet je ook echt in knijpen wil je er een druppel uitkrijgen. Maar die kan niet op jouw kolf hè? En wat bedoel je met wisselen? Tussen bv en fv? @Chiquita: Lekker zeg dat Qyano 8,5 uur heeft geslapen! Hadden het er gisteren nog over op hyves hè?
@all; Ik ga nu wederom naar de DA met onze kat voor de volgende behandeling. Ik moet er om 14.30 zijn. Hij lijkt iets te zijn opgeknapt maar wilde helaas niet veel eten. Hopenlijk zo straks meer nieuws...
dees: succes! lotte: nou hopelijk kunnen jullie een oplossing vinden!! hoop dat je thuis kan blijven is wel tr fijnste en idd hadden we het gister nog over hij heeft geluisterd denk ikj nou ene bed aan het zoeken voor mn kleine man... die mag nou ie bijna 2 is wel uit zn ledikantje
@Chiquita: Hoop het ook. Maar vind het wel een moeilijke beslissing hoor! En dan alleen om financiele redenen! @All: Weet niet wat mn mannetje vandaag heeft haha. Net ging ik m verschonen en toen ik net zn bibsje schoon had zag ik weer een boogje voorbij komen...psssssssssjjjjt! Heb m snel opgetild zodat t niet weer naar zn rug liep. Ik zn bibs weer schoon gemaakt en op het moment dat ik t doekje weggooi...psssssjjjjt....nog een boogje! Haha. Gaat lekker! En nou heeft ie weer gepoept hoor ik!
@ lotte nee nog geen nr 2 hoor. ik moet eerst regelmaat in me lichaam kregen! want heb nog geen cyclus! ik zie hier aleen nog maar bloed! en als ik weer regelmaat heb ga ik weer aan de pil. want op dit momend is me lichaam de weg kwijt! Nog steeds.grrrr:x
Ben terug van het cb alles was goed 4640 en 55.5 cm nou prima toch.... Ben nog steeds wat aan eht expirimenteren met kolven. Nu ik weet hoe zwaar ze is hoe was het ook al weer?? 150 ml keer kg gedeeld door aantal voedingen?? dus 150x4640=696000:7=99428 Dus 100cc???????
Hoihoi, even een tijdje geleden, maar druk druk druk!! Yep 100cc, maar als we dat aan Tijs geven is hij echt niet tevreden! Hij wil altijd nog even aan de borst, flesje wil hij dan niet meer; herkennen mensen dit? Beterschap voor je kat Dees; hoe was het bij de DA? Hier alle 56 kleertjes al aan het opruimen (behalve de broekjes). Wel leuk want 62-68 heb ik zulke schattige dingen! Binnenkort even op zoek naar rompers met korte mouw mt 62-68. Had ze alleen bij de VD gezien. Verder gaat het echt goed, mogen niet klagen. Tijs drinkt goed, slaapt goed en begint nu steeds meer wakker te zijn; heerlijk. Voel wel dat ik toch meer rust moet nemen tussendoor; ben 's avonds echt op! Ga even proberen meer terug te lezen, ff snel spammen. Hij is zo KNAP (kan gewoon niet geloven dat hij van mij is!).
Hoi meiden, Wat hebben jullie weer veel geschreven! Ga niet overal op reageren want de oudste moet zo naar bed en de jongste de fles hihi... @Riti, gefeliciteerd met je mannetje! Beetje laat misschien, maar de kraamhulp heeft hier afdrukjes gemaakt van een handje en een voetje. Heel slim: Gewoon insmeren met olie en dan op een gekleurd velletje...verder had ze met een soort blokjes van scrabble haar naam geplakt op hetzelfde vel..Was haar cadeautje voor ons...echt heel schattig en geen kliederboel dus! @Gimena, NOG STEEDS BLOED????? @Chiquita, veel succes met zoeken! Leuk hoor uit t ledikant! Ik vind die peuterbedjes altijd ZOOOOOOOOO schattig! @Dees, sterkte met je kat! @Lotte, hopelijk vind je mannetje een oplossing! @Zwangerworden, fijn dat het goed ging bij het CB, lekker gegroeid dus! @Fles, Lotus drinkt niet zoveel hoor...maar ze groeit wel goed (denk ik). Morgen zullen we het weten. Ze zit nu op 4 x 150/5 en de avondfles 180/6, maar drinkt ze meestal niet leeg...gemiddeld laat ze wel 40 cc van iedere fles staan...maar goed maak mij er nog niet zo druk over. @Joyce, ik gebruik de dental speen van Difrax. Is niet overal te koop, maar hij werkt super!!!!! Wel de M versie heb ik, met een S je valt Lotus in slaap...duurt te lang.
@Happy, fijn te horen dat het zo goed gaat! En dan te bedenken dat ze je de stuipen op het lijf gejaagd hebben tijdens je zwangerschap! Heerlijk dat je toch zo mag genieten, goed te horen! Heerlijk mannetje is Tijs!
pff hier een dramadag achter de rug. Ging gister net zo goed! Vannacht om 4.00uur en 8.00uur de fles, dat ging geod.. daarna compleet drama... bij de fles van 8.00 en 11.30 heeft hij 90 en 60cc laten staan.. half 2 had meneer weer honger.. wat water gegeven.. Drinkt hij wel op maar spuugt het met dezelfde noodgang weer uit.. of het valt hem verkeerd of vind het toch niet zo lekker.. uiteindelijk om 14.00 opnieuw een fles gegeven met het aantal cc dat hij had laten staan.. daarna kunnen rekken tot 17.00uur gelukkig.. Andere speen nog steeds niet kunnen halen vanwege de gladheid hier.. aangezien ik ruim 20 minuten moet rijden naar prenatal wilde ik geen risico nemen, zeker niet omdat Lenn bij me in de auto zit.. hoop dat hij doorslaapt tot een uurtje of 10.. is de hele dag huilerig en wakker geweest dus arme kind is doodop.. Ikzelf trouwens ook haha.. Zal vanavond teruglezen, eerst GTST kijken
Heej meiden, Nou heb ik de hele dag zitten rekken en rekenen zodat ik met mijn voedingen uit kom..... ligt mevr nu te pitten.. Was er zo trots op 7 voedingen!!!!hahaha. Merk trouwens wel dat ,mijn bv iets terug loopt en bied nu dan ook twee borsten aan tijdens een voeding. Eerder dronk ze namelijk veel korter en vaker (10/12 keer per dag) nu dus proberen om de 3.5 a 4uur hopende dat ze dit s'nachts ook vol houd. Vandaag 03.00-06.00-09.30-13.00-16.15- en had dan 19.30 en 23.00 bedacht. @Lotte Wat een goede tip. Ik verschoon haar eigenlijk nooit s'nachts omdat ze dan helemaal wakker wordt. Maar jij doet dus niet voeden maar alleen verschonen hahaha/ Ik denk dat ik de voeding rond 03.00 ga proberen te rekken door verschonen of speen???? Ze drinkt dan eigenlijk zo weinig...... Het is bijna een sport aan het worden die bv en slaaptijden.
Roeltje Ik zou zo jaloers zijn op Winnie, ik zou hem gelijk wisselen voor een andere knuffel... Was vandaag naar de begrafenis van mijn tante en heb Amy daarom achtergelaten bij mijn schoonzus. Poeh, dat deed wel even pijn hoor, maar gelukkig is alles goed gegaan. Bij ons in de familie is het altijd zo gezellig bij begrafenissen, zo stom. Staan altijd bij de borrel of koffietafel te gieren van het lachen, terwijl de reden dat we daar staan toch altijd heel triest is. Joyce Volgens mij gaat het niet eens zozeer om de moeite, maar krijgt ze gewoon niet veel in 1 x naar binnen met zo'n dental speen. Lotte Ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor het werken/niet werken. Maar misschien is het ook wel een kwestie van wennen? En het scheelt natuurlijk dat je niet zo'n prettige baas hebt. Misschien moet je eens kijken naar ander werk waar je je wel prettig bij voelt? Zwanger worden De Kraamverzorgende zei tegen mij dat het 150ml tot 180 ml per kilo was. Pooh Ik ben echt verliefd op jouw dochter...wat is het toch een knap ding zeg.....smelt Elmo Waar is Elmo eigenlijk gebleven? ....zo vond ik mijn man en dochter gisteren op bed toen ik iets te lang op de badkamer getreuzeld had... Amy echt in een hele diepe diepe slaap...
@wangerworden: wat goed van je meid! hopen dat het vanaf nu blijft op 7 voedingen! Super meid! @Collo: hahaha moest behoorlijk lachen toen ik de foto zag! haha, Winnie gaat in de kliko
collo: haha wat en foto zeg pooh: wat een lieverd en een erg leuk truitje elmo is er wel hoor misschien gewoon druk maar alles gaat goed daar beau heeft alleen iets met zn oogje misschien maar ze loopt al in het zh gimena: weer bloed?? roeltje: drama dag nmou hopelijk geen drama nacht.... nou mnn dochter is naar ballet geweest en vond het geweldig! dus ze mag er van mij wel onder.. je betaald toch per 3 mnd dus vind ze t niks meer dan kan ze er ook zo onderuit maar dat denkik niet ze is helemaal enthousiast en blijft maar dansen.. gelijk zon pakje en schoentjes gekocht zoooo schattig.. foto volgt verder was ik nu dus 1 uur weg zonder qyano en vond me dat moeilijk zoooo raar zonder hem..echt een aanstelster ben ik maarja bn t zo gewend.. best zielig voor mn man want hij heeft echt 1 uur aan een stuk gehuild...
Hoi meiden, @ Dees, wat zielig voor je kat. Hoest het nu? @ Lotte, kan je idd niet naar een andere baan uitkijken? Lijkt met ook echt geen lolletje met zo'n baas..Of je moet natuurlijk helemaal willen stoppen en het lukt financieel dan zou het ook perfect zijn. @ Joyce, je kan ook de dop van de aventfles (ik weet niet of je die hebt??) wat strakker aandraaien en dan komt er ook minder tegelijkertijd uit. @ Riti, gefeliciteerd met je man. @ Roeltje, balen van vandaag, hopelijk morgen weer een betere dag. @ Poohbeer, lekker ding zeg! @ zwangerworden, wij hebben hier goede ervaringen met de Pacco doeken. Hebben ze bij onze dochter gebruikt want die sliep zo slecht en was op een gegeven moment alleen maar aan het huilen omdat ze helemaal uitgeput was. Ze ging gelijk de eerste keer al lekker slapen en een paar uur achter elkaar en is toen echt een ander kind geworden. @ Chiquita, ooh lijkt me zo leuk ballet. Hopelijk wil mijn dochter er ook op. Waarschijnlijk had Qyano jou ook erg gemist.. @ Collo, heb ook dental speentjes maar op welke fles gebruik je die? Ik heb zo'n S-fles maar dan tob je je rot om dat gaatje aan de bovenkant te krijgen.. Leuke foto! @ hier. Vanavond alleen met kinderen en Julia heeft me lekker uitgeprobeerd vanavond.. Ze gaan ongeveer tegelijk naar bed, dus eerst Matthijs op bed gelegd en toen Juul maar eer dat ik daar weg was was ik denk ik een half uur verder. Ze bleef maar bezig met "nog een kusje" en toen ik niet meer reageerde ging ze heel hysterisch huilen terwijl Matthijs net stil was.:x Mijn god, ik had gewoon vlekken in mijn nek toen ik beneden kwam, haha. Het is nu gelukkig alweer een uurtje stil boven maar Matthijs wordt zo ongetwijfeld wakker zodat ik straks weer rondjes met de kinderwagen door de kamer kan...hiephoi!!