Roeltje, is er geen wat uitgebreidere apotheek bij je in de buurt want daar verkopen ze ook dental speentjes.
Hier ben ik haha!!! Alles hier oke hoor! heb weinig spannends te melden. Beau is vandaag al weer 6 weken. We zijn in het ziekenhuis geweest voor zijn oogje ( thanx voor de update chiquita) Hij doet vanaf de geboorte zijn rechteroogje al niet goed open ( vandaar al die knipoogfoto's) Nu ben ik op de kinderpoli geweest. Of zijn ene oogbol is kleiner ( dit gaat de oogarts 9 febr bekijken) of hij heeft een zenuwbeschadiging door de bevalling. Ze verwachten het laatste. Als het een zenuwbeschadiging is gaan ze bekijken of het vanzelf beter wordt of een operatie nodig is. Ook krijg ik dan een medische indicatie voor een volgende zwangerschap. Ik moet zeggen dat de laatste dagen zijn oogje steeds wat verder open gaat dus ik heb goede hoop. Hij is trouwens echt een beertje, hij woog vorige week 6055 gram en was 59,4 cm lang. Ik ga zo lekker mijn bedje in... zijn jullie ook zo moe of ben ik zwanger haha
ff ego: pffff wat een klote dag zeg Hele dag is emma wakker geweest en gejankt. Ik word er zooo moe van, doet gewoon zeer aan je oren en kop op een gegeven moment. En dat terwijl het afgelopen week zo goed ging. We hadden echt een lekker ritme en ze huilde veel minder en was minder gespannen. Afgelopen maandag belde de osteopaat waar we op de wachtlijst staan. We konden vandaag om 8.15 uur terecht of vlg week woensdag om 12.15 uur. Omdat alles zo goed ging en ik 8.15 uur wel erg vroeg vond koos ik voor vlg week. En natuurlijk is het vanaf gisteren weer helemaal mis. Nu heb ik spijt dat ik niet voor vandaag had gekozen maar goed. Het zou nu sprongetje nr 2 kunnen zijn maar daar is ze dan wel paar daagjes te vroeg mee. Heb ook nog wel goed nieuws: heb de puckababy vannacht voor het eerst gebruikt en daarmee slaapt ze veel rustiger en dieper. Ze heeft echt 5 uur achter elkaar diep geslapen dus dat was wel lekker. Helaas overdag gilt ze de hele boel bijelkaar in dat ding dus hou hem maar voor 's avonds/'s nachts. Sorry voor het ego bericht. Ben te moe om op iedereen te reageren. Ga ff relaxen met thee en een gevulde koek op de bank. Fijne avond allemaal!!
@zwangerworden; fijn die 7 voedingen! Beetje vergelijkbaar schema als hier. @Roeltje; inderdaad, het is nu afwachten hoe en wat...gelukkig lijkt hij nu normaal te ontwikkelen Ga beneden kijken, hoor m nogal tekeer gaan...
@Elmo: Nog even afwachten dus? Fijn dat hij zijn oogje wat beter los krijgt nu.. Dat zijn de goede berichten @Meloen: stom dat ik niet aan de apotheek heb gedacht.. Kan het proberen natuurlijk, ze hebben qua voeding wel heel uitgebreid assortiment staan, dus kan morgen altijd even langsgaan.. Is lopend te doen.. @Psje: wat vervelend dat Emma zo veel huilt.. Er is dan zo weinig wat je kan doen he.. Rust maar lekker een beetje uit! @Hier: Hij heeft om 17.00uur de laatste fles gehad.. Twijfel een beetje of ik hem moet wakker maken of nog een uurtje aan moet kijken.. er zit nu 5uurtjes tussen dus op zich heel goed natuurlijk.. Ben alleen bang dat hij zijn flesje niet wil of niet leegdrinkt en dus vannacht extra komt.. mm, dilemma...
Elmo Ik moest aan je denken doordat ik net zei dat ik verliefd ben op Pooh's Lotus. Maar jouw dochters hebben ook van die vreselijk lieve snuitjes. Die zouden bij mij echt overal mee wegkomen. Wat een beer is Beau zeg! Lekker hoor! Hoop maar dat het helemaal goed komt met zijn oogje. PSje Sterkte meid. Ik hoop dat het een sprongetje is. Let wel op dat dit sprongetje wat langer kan duren he? Hier duurde het 5 dagen. Heb het idee dat ze sinds vandaag weer wat lekkerder in haar velletje zit. Dental speen Hier ook S-flessen van Difrax. Heb er inmiddels handigheid in gekregen om die speen snel goed te draaien. je kunt ook de dop merken natuurlijk. Roeltje Ben altijd zo bang als ze savonds zo veel/lang slaapt dat ze snachts niet meer slaapt. Dilemma's....
krijgen ze die sprongetjes zo snel na elkaar joh? wist ik helemaal niet.. ga hem denk ik toch laten slapen.. rond elf uur ga ik naar bed en kijk dan wel even of hij nog diep slaapt of tekenen zie van honger..
@ Elmo, fijn dat het wat beter lijkt te gaan, hopelijk lost het zich vanzelf op. @ sprongetjes, rond 6, 8, 12 weken, 4 maanden en 6 maanden na de uitgerekende datum. Daarna volgen er nog meer maar dit zijn er wel ff genoeg.8) @ dental speen, had idd al een streepje op de ring gezet maar het speentje draait in de ring met erop draaien. Morgen nog maar eens een poging wagen. @ PSje, pfft lange dagen zijn het dan hè? Hopelijk was het een sprongetje van 1 dag.
ff snel: Zwangerworden: 100 ml klopt, maar met bv kan het zijn de ene keer meer de andere keer minder.. dus ik doe 140 in de fles endan kan ze soms meer en soms minder drinken maar hoezo loopt je bv terug dan? omdat ze minder komt of wat? is juist goed toch? dan betekend dat ze iig die ene keer genoeg binnen heeft gehad in 1 keer! en dat het dus goed fgestemd is! rest komt ms morgen! Thanks voor de flesspenen tips!!
@Meloen: zie er nu al tegenop die sprongetjes.. hij heeft de eerste achter de rug.duurde maar twee dagen maar o, o, wat heb ik een tranen gelaten toen hij zo hulpeloos huilde zonder dat ik een reden kon vinden, laat staan dat ik wat kon doen.. brr. over ong. 1.5 dus weer één
heb trouwens ook een S-fles van Difrax gehaald vandaag.. de standaard speen geprobeerd die er op zat maar daar lijkt hij geen fan van te zijn, hij 'klakt' heel erg.. morgen langs apotheek, kijken of ze die dental hebben hier en hopen dat dat beter gaat.. vind m wel fijn in de hand liggen trouwens..
@Chiq en Pooh., Yep nog steeds Bloed gelukkig geen vloeien. net of ik ongesteld ben meer. elke keer net 2 of 3 dagen geen bloed en dan begin het weer. @chiq de oefenigen werken geen ongelukje meer gehad . @collo Super leuke Spam.haha @Kleine Beau..,Ahh lieve schat toch..hopelijk komt alles snel goed!*Smak* ik ga me auto zo naar de garage rijden. na dat ik tegen de stoep een tijd terug tegen aan ben gegeleden . ben ik stik bang dat er iets met me auto is. dus laat hem na kijken + apk. want hij moet toch 22 feb gekeurt zijn. me schoon ouders wonen daar in de buurt bij de garage dus ga daar na toe tot hij klaar is. En Sophie kan nu toch even gebruik maken van me Zwanger der baby kamer. want ze is uitgerekend 16 april. Als ik over iemand heb heen gelezen SORRY!! fijne dag allemaal!! xx
goedemorgen!!! gimena nou hoop dat er niks kapot is.. meloen: leuk he meisjes in balletpakjes puckababy: schijnt idd wonderen te doen.. elmo: ik ben moe met vlagen... de ene dag wel heel erg de andere dag barst ik van de energie difrax flessen... ik vind ze ook super heb ze nog niet in gebruik maargoed wel in huis hier lekkere nacht gehad van 10 tot 3 geslapen toen 1 uur wakker geweest ( lang leve discovery en comedy central) daarna tot 8 uur geslapen... ikkan er weer tegen aan
Hi meiden, Net terug van t cb. Ze is weer goed gekeurd . In 4 weken tijd 710 gram aangekomen. Ze weegt nu 4670 gram en is 55,5 cm lang. Even krijssen met de prikjes, maar nu ligt ze in mijn arm te slapen. Over n uurtje of 2 beginnen de vaccinaties te werken...ben benieuwd wat dat brengt straks.
succes pooh hopelijk doet t net zoveel.. zo zielig.. is ze toch 2 kg geroeir t nouja bijna in 2 maand. ik ga straks ook even wegen klan pas om half 3 ...
@Chiquita, thanks! Hoop ook dat ze er weinig last van heeft! Ja ik vind haar ook al zo groot worden, snik......al is ze dan een van de kleinere hier.
Goedemorgen! @gimena: ik hoop dat er niks is met je auto. En dat ie weer goedgekeurd word, is toch een veilig gevoel zeker na zo'n botsinkje @pooh: hoop dat lotus niet te veel last krijgt van dr prikjes. @ hier: na een klotedag een prima nacht gehad, 23 iur laatste fles en toen pas weer 5.40 uur. Heerlijk! Daarna half 9 weer toen ook ff lekker samen gedoucht. Daarna is ze weer gaan slapen dus de dag begint al beter dan gister gelukkig!
goedemorgen Moest vanmiddag eigenlijk naar de tandarts, maar het is hier zo verschrikkelijk glad dat ik dat maar heb afgebeld.. Vanmiddag gaat hij wel even naar tante van mn man, kan ik huis even een goede beurt geven.. Gister om 23.00ur werd hij toch wakker, dus heeft bijna 6 uur geslapen.. daarna pas weer om 4.30uur, slaapt dus steeds een kwartiertje langer door 's nachts.. daarna om 8.30uur weer.. Gelijk daarna even samen gedouched.. Vond ie geweldig geloof ik.. legt zo zn hoofdje tegen mn borst en valt in slaap zo lief! werd wel wakker van het afdrogen enzo, maar kreeg wel een lieve lach van m mama's dag weer goed haha.. Ligt nu lekker in zn box te brabbelen, ik achter mn ontbijt heerlijk.. kan ik vanmiddag in alle rust ook even naar de apotheek en wat boodschappen doen @Psje: wat fijn dat het nu beter gaat! Wow, best lang geslapen zeg! Goed man.. @Pooh: hoop dat het niet zoveel last geeft bij Lotus.. vind het niks, die prikjes @Gimena: Hopenlijk is er niks met de auto aan de hand! @S-flessen: heb een mooie donkerblauw/groene (ben er nog niet over uit welke kleur het is haha, mengeling van beide) Ga lekker met een boek aan de bank, oh, hij is in slaap gevallen lekker niks doen tot vanmiddag
@dretjuh.. fijn dat Dani zijn prikken heeft! En hij groeit goed zeg! Zelfde als Timo weegt hij! @zwangerworden.. lief dat je het vraagt. Moet idd bijna weer aan het werk. 15 feb! Het gaat gelukkig steeds beter hier! mj is goed gegroeit!! @joyce.. ik gebruik een gewone speen van difrax maat m (omdat timo ook JBPM door zijn voeding krijgt) @lotte.. haha heb jij ook al zo'n poeperd! Gewoon lekker nog wat vrij nemen meid! Ja kan trouwens ook ouderschapsverlof aan vragen. Maar dat is onbetaald. Het zou zomaar kunnen zijn dat Timo die puffen moet blijven gebruiken. Ik heb nog geen idee. @dees.. sterkte met je kat meid! @happy.. hema heeft ook rompertjes met korte mouw. ik vind het niks die lange mouw onder zijn kleertjes. hij slaapt alleen snahcts in een lange mouw romper! Wat een schatje is het! @poohbeer.. wat is lotus toch een leukerd! fijn dat ze goed gekeurd is! en hopelijk weinig last van de prikjes... @roeltje.. spannend he gtst! Vind het echt een heeele rare actie van barbera! En nu die maxime tegen martijn.. dat snap je toch zelf niet! @collo.. gecondoleerd met je tante! Is ze plotseling overleden? haha geweldig die foto!! @meloen.. moeilijk he met 2 kindjes en dan rond bedtijd!?? Hier ook hoor. Jesse test ons ook heel egr uit! Normaal deden we hem rond 7 uur pyama boven aan. Maar dat doen we nu beneden. flesje melk erbij en dan kan hij na het tanden poetsen naar boven. Als timo dan huilt.. is het maar eventjes! @elmo.. ohh beau is ook al zo'n heerlijk beertje! Hoop dat het met zijn oogje allemaal mee valt. Komt het daarna nog wel goed als hij eventueel geopereerd wordt? zou je al zwanger kunnen zijn dan? @psje.. klote meid! Hoop dat de ostheopaat straks echt helpt bij jullie! Wij hebben de 17e een afspraak voor Timo! @difrax flessen.. we hadden een kleine groene.. en toen moesten we een grote. drama dus.. alleen maar roze te vinden. Nu heeft Timo een mooie paarse hahaha! Gisteren en vandaag is Timo op het KDV! ohhh wat vond ik het moeilijk gisteren zeg! Toen ik hem ging ophalen bleek ook nog eens dat hij veel gehuild had die dag! Niet leuk om te horen! Hij valt ook zo slecht in slaap zelf. Hoop dat het vandaag beter gaat.. Nog 2 weken en ik moet alweer werken.. pfff Gisteren ook nog gesprek gehad met de maatschappelijk werker. Het gaat steeds beter.. mijn verhaal kwijt aan jullie en op het andere forum werkt voor mij gewoon heel goed. Dus dat is fijn! Ook slaapt Timo nu al bijna een week achter elkaar door. Lekker hoor. Vanmorgen was het half 7. Dus uiteindelijk maar wakker gehouden gingen toch rond kwart voor 8 weg!