December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Haha, kijken we echt zo gelukkig :) Hmmz ik heb me namelijk wel eens beter gevoeld. Maar idd Beau maakt me wel gelukkig hoor!

@all; Onze kat heeft nog steeds koorts....vanmiddag wederom een infuus gehad met vocht, kalium en AB. Heb nu voor thuis een AB-kuur gekregen voor de komende 5 dagen, ook wat kalium poeder wat ik moet mengen met zijn voer.
    Pfff het lijkt wel of ik er nu ineens nog een kind bij heb :)
    Beestje lijkt al met al wel wat op te knappen....niet gek ook na al die shotjes medicatie etc.....ben benieuwd hoe het na het weekend gaat.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: had er helemaal overheen gelezen joh!:$ Nog gecondoleerd..Ziek of niet, het blijft moeilijk en komt toch onverwacht denk ik?

@Mili: hoe is het met Aaron?

Heb Lenn net flesje 180+6 gegeven.. Hoppa, drinkt zo 160cc weg.. Ligt nu lekker te slapen.. ben benieuwd.. zit nu op 5 voedingen.. best netjes haha..

3. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Nou wat ik nou weer had......Vandaag een prima dag,lekker gedronken, goed geslapen en om 3 uur lekker wandelen en tot 5 uur bij opa en oma op bezoek. Toen we terug kwamen lag ze te slapen in de kinderwagen. Ik probeerde haar in de box te leggen, maar toen werd mevr wakker, niet zo raar want het was tijd voor har voeding. En toen begon het. Hangen, huilen, en willen drinken aan de borst. Dit heeft ze vol gehouden toen tien min geleden nu ligt ze in bed. Rarewas dat ik haar na de voeding van 1700 in bed deed toen begon ze te krijsen. Daarna weer knuffelen, (normaal haal ik haar eigenlijk nooit uit bed om te troosten, maar nu ging ze echt te keer) en weer aan de borst, toen schommelen op de arm. Ze wou niet in de box, niet op de bank maar alleen maar bij mij. Als ik haar los liet was ze echt hysterisch.....Op de arm viel ze een paar keer in slaap om ongeveer 2030 nog eens in bed gelegd en laten huilen, maar tien minuten later dacht ik dat ze er in bleef echt zo zielig..... Schone luier en maar weer aan de borst en op de arm.
    Net was ze weer moe en toen heb ik haar weer in de wieg gedaan terwijl ik verteld dat het echt tijd was om te slapen. Daarna geen kik en nu slaapt ze...............ben kapot

Hoe komt dit nou???? Vond het echt heel zielig en moeilijk hoor

4. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Wat denken jullie is het wiegje te klein hahahaha

5. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    voetjes

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    vanmorgen lekker keutelen op bed....

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @zwangerworden; mooie spam!! :D

8. ohhh Timo heeft het helemaal goed gedaan vandaag op het KDV! Lekker geslapen en rond gekeken en zelfs in de wipstoel in slaap gevallen! Nou dat zelf in slaap vallen is hier nog niet gebeurt! Dus morgen maar gelijk het wipstoeltje van zolder halen haha!

@roeltje.. haha die Lenn is wel een beetje vreemd he haha!
    ohh jij bent goed bezig geweest zeg! ik heb vandaag dan lekker niks gehad.. maar heb zelfs niet eens gesopt! bakkie gedaan bij de buuf haha!

@dees.. ohh wat zielig voor je kat zeg!
    Ohh wat ligt Beau er lekker bij in je nieuw draagdoek!

@manoe.. ik heb geen ervaring met het afbouwen.. maar je kan idd gewoon alleen nog in de ochtend en avond geven!

@gimena.. ohh nee wat klote zeg! En wat een bedrag pff!
    Heb maar 2 etos dozen gehad. Voor en na!

@joyce.. ohh zoveel gespuugd! Dan zat er duidelijk wat dwars zeg! Arm meisje!

@zwangerworden.. wat sneu zeg dat ze ineens zo veel moest huilen... geen idee wat er aan de hand kon zijn!
    hahahah die voetjes!! geweldig!
    Wat een schatje is het zeg!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @zwangerworden: wat een lieve spam!
    Zou je graag willen helpen maar kamp hier af en toe met hetzelfde probleem,weet ook niet wat ik daar aan kan doen, dus ik denk met je mee:) gewoon aan toegeven werkt hier vaak het beste..

@xenas:!! niet gesopt!! belachelijk!!!!!! haha nee hoor.. dagje zonder kids is best lekker lijkt me:D
    heb jij niet een soort schuldgevoel als je ze naar kdv brengt? ik vind het namelijk moeilijk om hem maar 3 uurtjes bij manlief zn tante te brengen.. hoop dat dat gauw overgaat.. slaat natuurlijk nergens op haha..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @xenas; Hier ook de wipstoel ontdekt, het bevalt hem ook heel goed! Hihi, en dan ook nog daarin in slaap vallen...ben benieuwd of dat thuis ook gebeurt!

@roeltje; Pff ik blijf het ook lastig vinden om Beau achter te laten bij een ander....nu al 3 dagen achter elkaar aangezien ik met de kat naar de DA moest. Gisteren en eergisteren lag meneer lekker te slapen maar vandaag had hij daar schijnbaar niet zoveel zin in. Schoonmoeder zat nog steeds met hem op de arm toen ik thuis kwam. Ik heb dan toch een soort van schuldgevoel als ik Beau dan zo zie bij mijn schoonmoeder.
    Ik hoop dat ik daar straks wat makkelijker in ga worden als ik weer moet gaan werken.
    @all; Ik zal Beau zo straks maar weer eens wakker maken....hij ligt al op bed vanaf 18.30.....en we zitten nu nog maar op 4 flessen. Hij zal zo straks vast de 180+6 graag helemaal opdrinken.

11. gimena

gimena Niet meer actief

@xenas., de etos zwanger doos en de baby doos bedoel je dan??
    omdat je voor en naar zegt?
    ik heb echt 3 baby dozen gekregen.echt vaag maar wel leuk :D

hoe gaat het nu met jullie kleine man?

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @gimena haha 3 dozen, wat een mazzel :p
    Zooo de pampers waren goed in de aanbieding deze week!
    4 pakken halen voor 24 euro!! Dat scheelde wel :D

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwanger worden
    Wat een heerlijke spam zeg!
    Klinkt als een sprongetje??? Maar kan het ook zijn dat ze te weinig geslapen had die dag. Amy brult dan ook echt alles bij elkaar. Maar tot gisteren ook 5 avonden achter elkaar een grote huilbui tot de laatste voeding. Nachten gingen wel ok. Ik heb het afgedaan met een sprongetje.

Xenas
    Is er ook een Etos doos na? Ik heb na de geboorte nog helemaal niks gehad. Ook geen doos van de Prenatal, die na de blije doos komt...

Manoe
    Waar was die aanbieding?

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Collo de Vomar :D

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jammer, die zit niet hier in de buurt.

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen :)

collo: bij kruidvat 3 pakken voor 20...

zwangerworden: super spam haha die voetjes

dees: hoe wast bij de da? en wat een lieverd...

gimena: jeetje wat duur.... kan me voorstellen dat je schrok!!!

pooh? heeft ze veel last van de prikjes??

gister qyano wezen wegen hij woog 4765 gram... ze vonden m alleen wel vrij lang dat hebben ze niet gemeten.. mar goed was ik zelf ook sal achter alles is de kort :s maar mt 62 weer veel te wijd fijn! haha.. gister om 20 uur gaan slapen en om kwart voor 7 wakker wel 2 keer gevoed tussendoor maargoed wat is dat lekker :)

17. Goedemorgen!!!

Jesse was om 7 uur wakker.. en Timo... die ligt nog steeds te knorren! Wat een slaapkop he!
    En het is bijna 8 uur!!
    Hij zal zo wel wakker worden!

@roeltje..ik heb een behoorlijk schuldgevoel als ik mijn mannen wegbreng.. maar goed ik moet ook bijna weer werken.. en ik deed Jesse natuurlijk al naar het KDV. En dat maakt het met Timo wat makkelijker.. maar ik pink nog regelmatig een traantje weg als ik weer in de auto zit!

@gimena.. ja die bedoel ik. Heb wel al 3 prenatal dozen gehad. Krijg steeds zó'n bon in mijn mail.. en Rob gaat dan even die doos halen haha!
    Lief dat je naar Timo vraagt. Het gaat wel goed met hem. Hij heeft ondertussen wel 2 pufjes! Want hij is nog wel af en toe benauwd en hoest nog erg..
    En met Sophie? Alweer 2,5 maand .. gaat snel he!

@manoe.. 4 pakken voor 24 euro?? waar shop jij?
    ohh de Vomar.. die zit hier niet in de buurt!

@collo.. ja heb al meerdere dozen gehad. geloof nu 3 van de prenatal. Daar kreeg ik steeds een mail van

@chiquita.. whoehoe quano doet het goed zeg!

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    pfff ff ego

BV gaat erg slecht :(, ze hapt nog steeds niet goed (althans ze hapt vaak wel goed, maar werkt de tepel weer terug) en krijgt niet genoeg binnen. Waarschijnlijk krijgt ze nog evenveel binnen maar het meiske wordt groter. Na bv komt ze dus ook veel sneller, logisch. Ik wordt helemaal geïrriteerd van opmerkingen als 'ze kan echt wel op 5-6 voedingen, ze kan echt al wel doorslapen, ik snap niet dat je weer gaat voeden, ze zou al meer op een schema moeten zitten'. Ze....kan er niet zo veel aan doen :(. Ik vind het niet erg, ga zo vaak met dr zitten als nodig, maar inmiddels wordt het voor haar steeds erger.
    Ik zie nu na een fles een verzadigde baby, die lekker slaapt en vrolijk wakker wordt. Aan de borst vindt ze heerlijk, dat straalt er van af, maar het is ook een worsteling. Ze raakt vaak gefrustreerd en werkt hard (op de verkeerde manier) om te drinken en wordt dan dus ook snel moe. Ze wordt dan ook vaak snel weer wakker, honger, maar ook nog eens moe.
    Ik kolf nu 3-4 keer en geef 2-3 flessen, hangt een beetje af van hoe het gaat. Geef heel soms ook een kleine fles als de bv heel moeilijk ging. Liever niet want de hoeveelheid is dan erg moeilijk in te schatten, en vind het erg zonde te moeten weggooien.
    Volledig kolven zie ik ook niet echt zitten. Ze wordt steeds groter en gezelliger, we doen zulke leuke dingen saampjes. als ik daartussen ook nog steeds moet kolven....komt er van niets anders meer wat terecht :). Lac-kundige heeft ook niet echt opties meer.

Pfff ik weet eigenlijk best wat me te doen staat maar moest t ff kwijt. Het is gewoon zo balen als je je uiterste best doet en het niet (helemaal) lukt.
    Ik moet een plannetje gaan maken, zo simpel is het echt. Om de dag in tranen over bv ondanks dat het ook gezellig is en ik er erg van genieten kan is geen doen. Of meer kolven en regelmatiger een fles, of kv er invoegen waardoor ik aan het afbouwen sla en het afwachten is wat m'n productie doet. (al kan mijn voedingshumeur van het moment ook niet gezond zijn).

Misschien dat het dan ook weer wat gezelliger wordt in huis, want de spanning loopt hier toch wat te vaak op.

Wat wel weer zo ontzettend lief is, ik had gisteren migraine, gelukkig niet te erg dan had ik iemand moeten bellen voor haar, maar 'gewoon' beroerd en schele hoofdpijn. Ze is toch lief geweest....niet normaal. Ze heeft meer geslapen dan ooit, nauwelijks gehuild (alleen een beetje mopperen soms) en was zo zoet en geduldig in de box aan het wachten tot ik dr voeding klaar had. Jeetje, ik wist wel dat dat kon, dat ze het aanvoelen zeg maar, maar ben zo onder de indruk. Vandaag kan ze zich weer lekker laten gaan met dr pittige karakter, mama kan het wel weer hebben :D.

sorry voor mn lange verhaal, maar moest het echt even kwijt en dan maar beter aan het begin van de dag ;)

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht

Deel Deze Pagina