December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chiquita, oei das ff spannend dan meis. Hopelijk is alles gewoon goed, ik begin vast met duimen voor je!

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
  3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Wat een dotje!

4. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Joyce, lekker ding hoor!!

@ Roeltje, hmm bij jou wordt er met Pooh gesjanst toch? Matthijs zit vet te flirten met het pinguinetje op zijn wippertje. :)

Matthijs spam.

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook wel een heel schattig pinguinetje...

Vandaag nog bij de dokter geweest ivm spruw. Hebben daktarin gekregen en het lijkt eigenlijk al iets minder te worden.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Meloen: haha onze mannen zijn wel kleine versierders hoor! ben benieuwd wat dat gaat worden over een jaar of 16:D

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Roeltje, haha de casanova's.:p

Nog eentje, kan het niet laten. Ik vind 'm zo lief..

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha.. das idd lief ja!
    hier is er eentje die met woezel kletst ;) hahaha

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha geweldig die kleintjes van ons! :D
    aawh, die laatste foto is lief!

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, wat een lieve foto van jou en beau!

@Chiquita, nee geen last! Super geslapen de hele dag, s'avonds op de arm en na de fles van 22.30 uur weer tot vanmorgen 6.45. Toen begon ze geluid te maken, niet huilen, maar toen ik om 7 uur bij haar kwam sliep ze weer, tot 7.45. Bikkeltje he ;)?
    hoe was t ziekenhuis?MMMMmmmm lekker Mac-en!
    Lees net dat alles goed was in t zh. Wel spannend dat uitstrijkje...hopelijk niks ernstigs!

@Riti, fijn dat Maura zo zoet was tijdens je migraine!

@Roeltje, mien poets ga ik je noemen ;). Ik heb de badkamer vandaag gedaan hihi. Is je mannetje al bijna thuis?

@Dretjuh, fijn he dat doorslapen?! Jeetje die Dani...groeit goed! Lotus weegt nu 4670...hihi...ze schelen maar 8 dagen!

@Doortje ik leg Lotus op t aankleedkussen in de badkamer tot ik klaar ben met wassen, haren wassen en tanden poetsen. Dan kleed ik haar uit en neem haar mee onder de douche. Op de arm was ik haar. Dan gaat zij weer op t waskussen op een cape en leg ik 2 hydro luiers over haar heen. Handdoek om mijzelf heen. Lotus afdrrogen en aankleden en dan mijzelf. hihi.

@Collo. lekkir hoor die lange nacht!

@Lotte, hopelijk trekt je vriendin snel bij!

@Suuskebab, is je maatje al bevallen?

@Joyce,wat een leuke spam van Lianne!

@Meloen, wat een wijs ventje die Matthijs!

@Hier: Lotus heeft gisteren haar eerste entingen gehad, en ze heeft t super gedaan!
    Super geslapen de hele dag, s'avonds op de arm en na de fles van 22.30 uur weer tot vanmorgen 6.45. Toen begon ze geluid te maken, niet huilen, maar toen ik om 7 uur bij haar kwam sliep ze weer, tot 7.45. Bikkeltje he 8)? Vandaag hetzelfde tot nu toe. Als ik haar uit haar bedje haal krijg ik een big smile alvorens ik haar pak...geweldig...Me so happy :)!!!
    Vandaag mijn vriendinnetje uit Limburg op visite gehad...was weer gezellie!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zit hier ondertussen flink te balen:( Kan niet slapen ben totaal niet moe.. Ik maar wacht tot manlief belt.. nog steeds niks gehoord:( bah.. Zijn oom kan m niet ophalen die moet vannacht werken, schoonmoeders is dit weekend niet in de buurt ofzo, dus moet hem zelf ophalen.. Gelukkig is Lenn heel makkelijk dus voor deze keer moet hij maar mee als hij vannacht opgehaald moet worden.. bah, leuk weekend hoor... zal wel vannacht laat worden denk ik of morgen vroeg.. daarnaast vergeten voeding te halen en heb nog maar voor 2 flessen.. mocht hij om 00.00uur nog komen (ga ik niet vanuit, er komt geen geluid nog van boven) dan de volgende voeding rond 4.30 en 8.30uur dus kan om 8uur nog voeding halen, heb dus net genoeg.. oh wat voel ik me dom.....heerlijk:(

einde klaag:D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maar mn huisje is wel schoon:D

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lotte, ik wil niet stoppen met de borstvoeding maar voor overdag wel. Werk zelf in de kinderopvang en weet dat je mag kolven maar het is zo'n gedoe om er steeds even tussen uit te gaan! Ik geef dan straks 3 tot 4 voedingen zelf en 3 x fles. En ook heb ik een borstontsteking gehad een maand terug en als ik 3 dagen achter elkaar moet kolven dan ben ik bang dat ik het nog een keer ga mee maken omdat het heel lastig is om me borsten goed leeg te kolven! Vandaar!

@ Maat pampers Die van mij is nu net over gestapt op maat nummer 3! Tjonge gaat zo hard!!!

@ Kriebels ik wil echt een paar jaar tussen onze kids maar ooooo ik mis me zwangere buik zo!!! Ik wil weer zo graag zwanger zijn! Herkend iemand dit?

Zo nu weer even 2 paginas terug lezen!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen:D

Net manlief opgehaald.. rond half 8 zat ie naast me in de auto.. gelijk om 8uur voeding gehaald dus hij kan weer even vooruit:)
    Vanmiddag even de stad in:D heerlijk...

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, lekker...kun je weer relaxed ademhalen! Fijn dat je mannetje ook weer thuis is! Geniet van jullie weekend!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    komt zeker goed:D
    Lotus helemaal nog geen last gehad van haar prikjes?

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Nee helemaal niks! Eventuele klachten zouden ook na 24 uur weg zijn, dus verwacht nu ook niks meer eigenlijk.

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hou jij, je moeder of oma van breien? Leuke tip voor patronen:

Babykleertjes breien - vrouw.telegraaf.nl [Hobby hoek]

Ik vind die trappelzak geweldig, alleen lijk t mij niet lekker liggen?!?! En het doublebrested vest met pet met klep.

Nu ga ik de slaapkamer van mijn oudste maar eens een beurt geven.

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @chiquita: pff dat is idd schrikken! Niet teveel piekeren he? We slepen je er wel doorheen!
    @joyce: wauw, wat een geweldige spam! Dat kan Sara nog niet hoor!! Oefen je dit elke dag met haar?
    @meloen: wat een poepie is matthijs! Fijn dat de spruw minder wordt! Hier na 2 weken daktarin en 1 week nystantine, zijn we gestopt met behandelen. De arts van het cb zei dat het over was..maar ze heeft nog wel een witte tong? Besloten om het even aan te kijken, anders ga ik maar weer naar de dokter.
    @roeltje: gered met de voiding? En is manlief al thuis? Ah, ja dus! Geniet van je weekend met z’n drieen.
    @missen zwangere buik: ik heb dat dus helemaal niet gehad, is dat gek??
    @hier: kleintje slaapt lekker! Ik deed vanochtend toch zoiets stoms! Sara werd wakker om 8:00, dus eruit gehaald en klaargelegd om te voeden. Kom ik per ongeluk met mijn elleboog tegen haar hoofd aan. Ik kon wel janken (deed ik ook!). Ze schrok enorm, huilde keihard (met die stille tussenposes en lange uithalen), kon haar gelukkig snel troosten met de borst. Ow wat stom van mij zeg! Ga me dan gelijk zorgen maken, maar kindjes kunnen wel wat hebben toch??

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ doortje: hier mis ik die buik of getrappel ook niet.. vind het veel te leuk dat ik der nu kan zien! en ik probeer elke dag op der buik te leggen maar lukt niet altijd.. dit jurkje had knoopjes aan de achterkant dus ja, moest wel even op der buikje leggen om ze dicht t doen en toen deed ze zo knap der hoofdje rechthouden! heb er ook 1 van in de box ook zooo schattig!
    hierook al paarkeer tegen der hoofd geknotst... of dat ik haad buik-buik heb en ze gaat "staan"en knots met hoofd tegen kin.. volgens mij 1 keer bijna der fontanel en toen was ze ook zo ontroostbaar... zooo erg!! voel me dan echt schuldig!!

hier was ze vanmorgen wakker.. vriend gaat der halen.. legt der bij ons in bed.. slaapt ze!! zo heeft ze uiteindelijk nog 2 uur geslapen!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.. papa en mama lagen wat minder relaxt en kregen last van nek en schouders maar was wel kei lief!
    en hier dus ook: overdag en snachts super.. maar na de voeding zo rond een uur of 19 dan ist beetje raar.. wel op arm slapen, maar niet in bed, steeds borst willen (speentje spuugt ze uit) etc... hou het op clusteren en een beginnend sprongetje..

Deel Deze Pagina