@ breien; oh wat leuk! Ben alleen bang dat alles kriebelt . Maura heeft een bloedhekel aan mutsen, misschien dat ze na een echte wollen kriebelmuts een katoenen wel op wil @Pooh; lekker dat ze geen last heeft van de prikjes! @ Doortje; ze kunnen veel hebben hoor . Kan me het zo goed voorstellen, zou me ook meteen erg schuldig voelen. @ Roeltje; gezellig dat je man er weer is! Ennuh, voeding in huis is ook altijd lekker @ Manoe; zou lekker zijn als het gaat 50/50 bv en kv, klinkt als een goed plan. Bij een vriendinnetje van me ging het prima, op de vrije dagen soms weer wat vaker aanleggen om de boel weer te stimuleren. Zij had ook geen last van enorme stuwing (wel direct na het werk naar huis ) o wat een leuke span toch weer van iedereen, kan er geen genoeg van krijgen....die voetjes hihihi @joyce; Wat ligt Lianne mooi 'omhoog' op dr buik! Maura hier heeft echt wel een sterke nek, kan nauwelijks rustig op de arm. Maar op dr buik vindt ze maar niks, wordt ze boos van en gaat piepen (zo'n gilletje die je niet wil als ze ouder zijn). Of als ze heel moe is, gaat ze liggen, maar er iets mee doen neuh...ze is nogal van de gemakkelijke @ rest; ben t ff kwijt @ slapen overdag. In dr bedje, moe is naar bed. Soms ligt ze daar wel wakker te wezen, maar meestal slaapt ze snel in ook al is het maar voor even. @ leuk; net leuk jurkje gekocht . Vond het zo leuk, wel duur, doe ik nóoit, dus mocht wel voor een keertje. Jammer dat het niet meteen aan kan, moet eerst even gewassen. (en geruild, was een knoopje af...zucht).
riti: wel spammen he als ze t jurkje aan heeft missen buik: deze keer ook niet gehad de andere 2 keer wel gehad... stoten hoofdje: hij heeft wel 2 keer speelgoed tegen zn hoofdje aangehad door dat zn broeren zus aan t vechten waren.. was ecvht zielig.... spam: echt lieve beebjes hebben we hier roeltje: alles goed gegaan?? hier: even de badklamer, keuken woonkamer en babykamer schoongemaakt... heerlijk weer even..alles in 1 keer doen... nu boodschapen doen ben blij als ik weer alles in huis heb.. pff zon hekel aan boodschappen doen op zaterdag
Manoe Ik snap je precies. Ik mis het ook zo erg. Voel me zo leeg en niet bijzonder nu, heel vreemd. Moet er niet aan denken om over 9 maanden nog zo'n kleine erbij te hebben, maar zou me zo graag weer zo willen voelen. Vond het ook zo gezellig zo'n kleintje in je buik, ben je nooit alleen. Klinkt echt alsof ik een heel slecht zelfbeeld heb, maar dat is toch niet zo. Maar zwanger zijn doet toch iets bijzonders met je. Ach, ik geniet wel van mijn rode vlees en alcohol nu. Maar na de zomer gaan wij er echt wel weer voor. Zag net op de badkamer dat ik nog een Claerbleu heb die tot oktober goed is, dus voor die tijd moet het maar raak zijn... Roeltje Heb ik ook wel eens gehad hoor, dat ik zonder voeding zat. Gelukkig nam ze precies die nacht om door te slapen en kon ik smorgens gelijk voeding gaan halen...alsof ze het wist. Pooh Heb de link meteen naar mijn moeder gemaild. Wat een leuke dingetjes zitten erbij zeg... Doortje Heb ik ook wel eens hoor, is zielig maar je, het gebeurt. Meestal is de schrik erger dan de pijn. Ik heb wel 1 keer met het nagelknippertje in haar vinger geknipt, toen moest ik wel heel erg hard huilen, harder dan Amy denk ik. RiTi Jurkje voor jezelf of voor Maura?
whoehoe.. het was vanmorgen even voor half 9! Voordat die slaapkop wakker werd! @roeltje.. jij hebt echt last van nesteldrang he! haha! trouwens jij bent hier zo vaaaak.. dat ik bijna altijd begin met jou hahah! oeh! 300 euries! Das altijd lekkker meegenomen! @doortje.. haha lekker als ze alles zo hebben ondergepoept! Balen dat de badkamer beneden is! @chiquita.. hopelijk is het niks ergs meid! @lotte.. moeilijke keus zeg.. wbt je werk! Kan je er niet mee helpen,.. maar soms kan een nieuwe uitdaging hele leuke 'deuren openen'! wat raar van die vriendin zeg! @luiers.. hier nog op 2. Maar denk dat we snel over gaan op de 3 @joyce.. wat een mooie spam! En wat doet ze al goed haar hoofdje omhoog! @meloen.. wat een schatje!! dactarin werkte toen bij jesse ook goed. Ze geven dat alleen wat minder snel tegenwoordig omdat het veel slijmvorming geeft. Tenminste dat is zo tegen mij gezegt.
Hoii allemaal, Wat zie ik een mooie foto's voorbij komen. @Nekje omhoog houden, Boaz kan het heel goed, maar wil het niet echt als hij op zijn buik ligt, al gaat het dan steeds beter @Missen buik, ik mis mijn buik niet echt, ik zit lekkerder in mijn vel als ik niet zwanger ben, maar toch wil ik binnen 2 jaar het liefst nog een kindje haha. @Dactarin, zijn wij nu ook mee bezig, hopen dat het helpt. Ze zeiden idd dat we voorzichtig moesten doen ivm slijmvorming, dus dat doen we dan maar @Voedingen, Boaz zit sinds een paar dagen op 6/7 ipv 8! Er kan nu makkelijk 3.5 uur tussen, en meestal 4 @Luiers, hier ook nog op 2, maar ook binnenkort over naar 3, want hij zit echt al strak bij zijn beentjes. En spam(lekker loom na het douchen);
Hallo allemaal, @ Roeltje, jeeh mannetje weer thuis! Hopelijk een beter weekend dan vorige week. @ Poohbeer, super dat Lotus helemaal geen last heeft gehad. @ Doortje, agh dat kan gebeuren, doe je toch niet expres. Ze kunnen idd heus wel tegen een STOOTJE. Beetje raar wel dat ze zeggen dat het over terwijl haar tong nog wit is. Bij Matthijs zit er nog een wit vlekje terwijl gister zijn hele tong nog wit was. Hopelijk blijft het ook weg. @ Xenas, ze hadden bij de apotheek ook nog naar de ha gebeld omdat ze het ook een beetje vreemd vonden maar hij vond toch dat dit goed was. Ik vind het zelf ook wel raar want hoe krijgt zo'n kleine baby nou die (best dikke) gel van het lepeltje??? Ik heb het maar in kleine beetjes met zijn speentje gedaan en die een beetje door zijn mondje geroerd. Volgens de ha moest je het met vinger door zijn mond verdelen maar dat lijkt me niet zo lekker voor 'm. Heerlijk trouwens zo'n slaapkopje, ben helemaal niet jaloers hoor. @ mroos, wat een schatje! @ buik missen, totaaaaal niet. Heerlijk om weer lekker mobiel en fit te zijn.
@ Collo; voor Maura . Voor mezelf schiet er ernstig bij in sinds zij er is . @ Manoe; wil ook wel weer zwanger zijn ja . ('maar dan moet jij eerst weer een baan, en dan moeten we een ander huis blablabla' hoor ik dan). Zo blij als ik met m'n gezellige buik was, zo erg baal ik er nu van bleh. Ben nu bijna volledig aan het kolven. Denk dat het nog wel 1 of 2 voedingen minder kan (die ook aan de borst) maar dan ben ik er zo onzeker over of het goed is gegaan. Moet wel wennen aan een zeer uitgebreide knuffelsessie na de fles, we missen elkaar echt merkte ik gisteren en ben met de fles eerder geneigd door te gaan met de orde van de dag zeg maar. oooooh lekker weekend, zo heerlijk aan 'keutelen' vind ik altijd . Kolven doe ik achter de pc....verder allemaal leuke dingen doen
ja! hier net fles met andere speentje geprobeerd en ging goed! sowieso ook eerst 80 toen ff rust en toen de rest maar ging in rap tempo en goed zonder boertjes etc!! wel 130 ml!! en nu lekker voor pampus! en mama heeft 140 ml gekolft uitdie kant die ze eigenlijk gehad zou hebben! maw: het nieuwe speentje lijkt een succes, nog even extra oefenen natuurlijk want vorige keer was rond etenstijd en haar mopperuurtje, maar lijkt toch wel goed zo! en je krijgt er zelf echt maar met moeite een druppel uit, dus niet ff schudden voor een druppel.. nee echt in ht topje knijpen dus mensen die nog een speentje zoeken: nuby non drip!
heerlijk dagje gehad hier even lekker door de stad geslenterd haha.. En.. heb de dentalspeen! zat een babyshop in een stad verderop.. i.p.v. 15 minuten deed hij er 25 minuten over!! ligt nu op bed maar haal hem er maar weer uit.. totaal niet moe (viel wel in slaap aan het eind maar is nu weer klaarwakker)
hoi hoi allemaal! Wat een lieve baby's komen er allemaal weer voorbij!! Missen buik! echt wel! kan niet wachten tot ik weer zwanger ben... nog 1 keer voor de rest van mijn leven strak in mijn vel haha. Even een vraagje, ik heb ongeveer 2 weken totaal niet meer gevloeid. nu had ik eergister ineens wat bruin bloedverlies alsof mijn menstruatie begon en gisteren was het weer helemaal weg??? hebben jullie dit ook gehad? Ik heb de vorige keren dit niet gehad? Zit nu zowaar op een menstruatie te hopen haha... dan kunnen we voor nummer 4 al blijft het oefenen altijd leuk haha. Vandaag waren de meiden super driftig. pffff continu bonje en driftbuien... ben blij dat ze op bed liggen. Beau heeft denk ik een sprongetje gahd, is een paar dagen huilerig geweest en zonet in de box drukt hij zich zo op zodat hij op zijn handen en knieen zat haha. zag er zo uit alsof hij weg zou kruipen hihi. iedereen al aan het moederschap gewent???
Elmo Ik heb ook dat bruinverlies gehad, maar heeft ook niet geleid tot een ongesteldheid. Zit er ook op te wachten, maar juist om niet zwanger te worden (nu geen idee wanneer ik vruchtbaar ben, dus geen sex...). Vandaag nog maar even naar de Villa Happ geweest. Laatste ronde uitverkoop. Hoop leggings gekocht voor 3 euro per stuk.
Jeetje, wat is het hier rustig zeg. Vanmorgen weer een heerlijk vrolijk meiske uit bed gehaald, dus hopen dat dat vandaag zo blijft. Ik ben op het moment heel erg aan het rommelen met slaapjes. Hebben jullie een schema voor de slaapjes overdag? Zometeen kraamvisite...nog steeds! en ik zit nog in mijn badjas.
@ rommelen met slaapjes: volg gewoon haar schema.. wakker is wakker en slapen is slapen en dus proberen bij 1ste gaapje bed in te gaan maar he nu idee dat ze soms gaapt omdat ze wakker word.. @ bruinverlies: ja, hier vorige week beetje.. zelfs met wat rood.. en daarna niks meer! heeel vaak.. @ elmo: handen en knieen! jeetje!! goed man! hier zoals op die foto, veel hoger nog niet.. @ collo: hier ook nog bezoek.. kan er elk moment zijn maar was ook ff snel onder de douche! we hebben hier een meisje wat in der slaap huilt vanmorgen ook weer en uiteindelijk sliep ze weer nog 1,5 uur! en net ook weer paar keer.. oogjes dicht en flink huilen en dan niet veel later helemaal ontspannen in slaap..
Joyce Hier valt ze eigenlijk altijd gelijk na de voeding in slaap, maar een half uurtje later is ze dan weer wakker. Probeer nu maar het schema 1,5-2 uur wakker, 2 uur slapen aan te houden...ongeveer. Maar als ze eerder moe is, dan gaat ze eerder naar bed. Ben trouwens een heel erg schattig jurkje aan het naaien. zal het eindresultaat wel spammen, maar is in maat 68, dus is Amy voorlopig nog te groot.
Goedemiddag! Hier ook niet echt een slaapschema overdag. Milan geeft zelf aan als hij slaap heeft en dan leg ik hem overdag meestal lekker in de box. Dan zet ik eerst z'n mobiel aan, ligt ie lekker te spelen en als ie gaat jammeren gaat de mobiel uit, speeltjes aan de kant, speentje erin en dan gaat ie slapen. Gaat echt supergoed. Milan is een heel rustig mannetje. Bedje hou ik echt voor 's avonds en 's nachts. Hij gaat tussen half 8 en 9 naar z'n bedje.
@Elmo...jeetje nu al voor nummer 4...waarom zo snel achter elkaar? Vindt je dat leuker voor de kindjes als ze kort op elkaar zitten? Wel leuk een groot gezin. Ik wil ook zeker een tweede, maar wil toch nog wel een jaar of twee wachten. Eerst maar eens genieten van dit wonder. Ben ook nog niet ongesteld geworden...ga van de week een spiraal laten zetten.
@ collo/ chicken: zo'n schema hebben we niet.. En als lianne wakker is is het meestal max een uurtje en dan is ze of moe of hongerig. soms word ze wakker en wil ze spelen en soms heeft ze honger soms valt ze na het eten in slaap en soms wil ze dan nog even spelen leg haar eigenlijk altijd in der bedje, maar hier is haar kamer net zo ver als de box @chicken: hier wil ik idd ook een 2de.. mannetje in principe wel maar heeftwel ziets van ik word al ouder en wil niet pas als ik pensioen heb mijn eigen dingetjes weer kunnen doen en dat dan pas net de kids uit huis zijn plus eerst eens zien hoe dit gaat... maar ja.. eerst toch dit huis weg en dan een normaal huis en dan eens verder kijken moet wel zeggen werd er wel onzeker van hoor toendie zei datie het niet zeker wist.. maar ja ac nog niet aan begonnen.. maar ook nog niet ongi geworden..
Chicken, ja we willen nu al een vierde. ik weet uit eigen ervaring dat bv geen ac is maar meestal duurt het wel een paar maandjes... Ik ga voor 4 in 4 jaar haha. Nee de keuze om het zo kort op elkaar te prroberen is omdat je dan in het ritme blijft, en dan ben ik nog vrij jong als alles op school zit. Als ze dan wat ouder zijn hebben wij hopelijk ook nog lekker veel tijd samen en kunnen we nog reizen etc. vandaar!
Haai, Gaat wel redelijk. Hij heeft alleen nog wel last van het virus denk ik . Nu ook weer erg warm en huilt veel. Ook veel spugen (echt overgeven zeg maar geen reflux-spugen) en diaree, als het morgen nog zo is dan bel ik de HA weer. Tussendoor lacht ie wel gelukkig, maar hij is niet echt op dreef vandaag. Hoe is het bij jou? Alles goed? Knufff mij.