Wat een super mooie beebjes zijn er weer voorbij gekomen!! @ onrustige avonden, houd moed dames. Nadat wij hier bijna 3 weken avond in avond uit met de kinderwagen door de kamer liepen slaapt Matthijs nu alweer 3 avonden lekker in zijn bedje!! Wij dachter het gaat nooit over maar toch. Nu ik dit schrijf zal het vanavond wel ineens weer anders zijn. @ PSje, hier ook een beetje tussen twee maten in. Armen en benen te lang voor 56 maar 62 lubbert om zijn buikje. Beetje jammer. @ Hier. Spruw is gelukkig helemaal weg. Vandaag is Matthijs bij mijn schoonouders om te wennen. Julia is lekker bij mij gebleven dan kunnen ze er weer even rustig inkomen. Heerlijk weer is een dagje met haar alleen ben alleen wel benieuwd of Matthijs niet gelijk van zijn padje af is nu want het ging zo super de afgelopen dagen.....
@all; We zijn weer thuis nadat we net bij het CB zijn geweest voor Beau zijn 2e afspraak. Meneer is flink gegroeid, hij weegt nu 5320 gram en is 56,5 cm. De vaccinaties vielen erg mee!! Hij huilde maar heel eventjes en was daarna weer heerlijk zoet Hij ligt nu lekker te slapen... @onrustige avonden; klinkt misschien gek maar dit kennen wij helemaal niet. Ik kan hem 's avonds gerust in zijn bed leggen. Hij slaapt rustig dan de hele avond + een gedeelte van de nacht door!
even ego.. hier een compleet drama! Niet stil te krijgen.. lopen, wiegen, zingen, mobiel aan, lampje aan... constant die stomme speen willen.. hele dag honger.. verschrikkelijk.. aangezien hij ruim 7 weken is denk ik aan een sprongetje.. precies hetzelfde gedoe als zijn eerste sprongetje ligt nu eindelijk in de box te slapen.. Gelijk het eten maar opgezet, zal niet lang duren voor hij weer wakker is ben ik bang.. Hoop zo dat hij vanavond gewoon lekker gaat slapen.. Pff, ook nog krampjes tussendoor.. Zo zielig!
@Dees, jeetje Beau groeit goed! Hopelijk doen de prikjes niet veel! @Roeltje, dat ken ik! Ik had ze vorige week hier, 3 dagen...oef! Sterkte meis! Even spammen, lekker puh !
wat een schatje! pff, 3 dagen!!! gelukkig belde manlief net, ze zijn onderweg, dus over ongeveer 1.5 a 2 uur is hij weer thuis.. kan hij mooi helpen troosten.. alles ligt in huis nog op dezelfde plek als waar we het gisteravond hebben gelaten.. alleen kans gezien om er een was in te gooien.. heb hem nu weer bij me liggen op de bank.. heel gezellig hoor, maar wel vermoeiend.. Gelukkig krijg ik er nog wel af en toe een lachje uit
@ "kapsel" hihi zo heb ik dr haar nooit bekeken . Ze is al zo veel haar kwijt , het gaat allemaal. Paps aait dr haar altijd zoetjes naar voren, meteen ongedaan gemaakt door mams: lekker coupe chaos . @ slaaphuil; ja, zo sneu, soms echt een enorme uithaal....blijkt ze te slapen @ avonden; als een roosje, hier een middaghumeur. Wel lekker, ik hou er rekening mee, eind van de middag parkeer ik me op de bank met dr als het nodig is. Mijn borsten kunnen erg veel hebben, dus in geval van nood zet ik een troost-tiet in, werkt vaak goed. @ Collo; Amy lekker slapen, wat in te halen misschien? @ poeprompers; vaak witte hier. Meteen uitspoelen en met heet water in de biotex, maar raar maar waar, het werkt soms wel en soms niet . @ lachen/huilen; kan hier dus soms door elkaar ! @spam; wat een schatjes!
@poohbeer; Hihi, dat tongetje! Heel herkenbaar trouwens Merk dat Beau al echt je gezicht kopieert, leuk om mee te spelen @Roeltje; Sterkte meid! Niet leuk maar over een paar dagen schijnt de zon weer hoor!!
@ Roeltje; zwaar hoor dat soort 'sessies', fijn dat er versterking komt. Vast gauw weer een vrolijke of slapende Lenn! @ dom; bijtring-speeltje in de magnetron sterilisator , de inhoud (soort gel) zat overal....domme actie ook
Even alleen een tip: Witte rompers met vanisch wassen op 90 graden. dan worden ze echt schoon. helemaal als je ze daarna in de zon kan laten drogen.
Chani Ik heb me maar weer toegelegd op het naaien van kleding. In dit geval natuurlijk superzoete zomerjurkjes. Roeltje Wat rot dat Lenn je het leven vandaag zuur maakt. Zolang het maar een dagje is, is er wel mee te leven he? Misschien morgen weer beter. RiTi Oh da's een goeie. Ik zou het ook gewoon in de magnetron gedaan hebben hoor. Ik zal het nu maar gewoon onder de hete kraan houden. Toch nog maar een spammetje...
manlief is thuis en ja hoor, meneer ligt rustig in zn box af en toe wat gejammer, en een hazeslaapje... hoop dat het vannacht beter gaat
@ Collo en Pooh, wat een schatjes!! @ Riti en Dees, heerlijk dat ze 's avonds zo lekker slapen. @ Roeltje, fijn dat je nu iig versterking hebt. Het hoeft geen 3 dagen te duren hoor. Mss morgen alweer over...Sterkte ermee. @ haar kwijt, Matthijs is net een opaatje. Heeft alleen nog een soort van ring met haar rondom zijn hoofd. Gelukkig is het bovenop zijn hoofd alweer aardig bedekt met nieuw haar. Wel jammer want hij had zo'n mooi kapseltje.
@meloen; Hihi, die ring van juist geen haar heeft Beau ook. Ziet er erg grappig uit, nu maar hopen dat er weer een mooie bos haar daar gaat groeien :d @slapen; Zit ff in dubio.... Beau heeft nu om 17u zijn laatste fles gehad. Meneer ligt nu nog te slapen! Zal ik hem nu wakker moeten maken voor zijn volgende fles of zal ik afwachten totdat hij zich zelf meldt?? Ben er een beetje 'bang' voor dat hij nu zijn langere slaap gaat maken zoals afgelopen nacht ( 9,5 uur tussen zijn voeding) en daarna dan weer in het ritme valt van 4 a 5 uur tussen zijn voeding. Ik wilde eigenlijk ook een beetje bijtijds het bed in kruipen.....nu weet ik ook wel dat dat geen excuus is maar wil zijn ritme ook niet omgooien! Lastig lastig ......
zo. hij ligt eindelijk in bed manlief ligt er ook net in dus die kan mooi opletten wanneer hij huilt net een fles gegeven van 180+6, natuurlijk niet leeggedronken maar denk dat hij het wel een paar uurtjes volhoudt hierop.. hoop ik tenminste.. hazeslaapjes in totaal misschien een uurtje.. wacht het nog een half uurtje af, dan ga ik ook richting mn mandje
Beau heb ik uiteindelijk toch maar om 22.30 wakker gemaakt, jeetje zeg....ik smolt helemaal weg toe hij wakker werd!! Hij lag zo lief naar me te lachen Nog even voor alle zekerheid zijn temp gemeten....37.1.....netjes dus. Wel lijkt hij iets pijn te hebben aan zijn beentje van de prikjes. Hij ligt nu nog ff heerlijk te brabbelen in zijn bedje....net op mijn armen lag hij goed te gapen dus ik denk dat meneer snel weer in slaap valt. Ik kruip ook mijn mandje in.....tot morgen dames!
@ Collo; wat leuk kleertjes naaien, en dat je dat kan! Heb in mijn zwangerschap een naaimachine gekregen, woon op de lapjesmarkt van Utrecht en ben best 'handig', maar het is nog wel erg lastig hoor. Wat goed gaat zijn gordijntjes voor de babykamer, vlaggetjesslingers, heb ledikantlakentjes dat soort dingen. Mijn trots, een broekje uit de knippie een vestje/jasje ligt voor de helft klaar, al uhm een maand of wat . Jurkjes kunnen wellicht ook eenvoudiger. Vind de tijd vinden al een uitdaging . Wat wijs koppie heeft Amy, haar ontgaat niets!
@ Dees, wat fijn dat hij niet echt last heeft van de inentingen. Hoop dat het vannacht ook zo is gebleven.
Goedemorgen! Toen mn man er vanmorgen uit moest om 6.00 uur was ik Lenn net de fles aan het geven.. Vroeg hem of hij eruit was geweest voor een voeding (meestal rond 3uur) nee zegt ie... We kijken elkaar eens aan, kijken eens naar Lenn en toen viel het kwartje pas.. Hij heeft doorgeslapen tot 5.45uur!daarna terug in bed gelegd en slaapt nog steeds even ontbijten, wachten tot mn zus er is, dan lekker naar de tandarts