Hij had een ziekenhuismutsje op buiten, die zakte steeds over zijn gezichtje heen, krijsen dus, haha.. manlief heeft er toen maar een bivakmuts van gemaakt waren ook niet in de buurt van huis of winkels haha.. met een visschaartje gaten geknipt.. Eenmaal klaar is hij heerlijk gaan slapen..
Roeltje; fijn dat die kleine goed groeit; 900 gram in twee weken is super! Ik heb wel zo'n babygym, maar ga die pas als hij 3 maanden is gebruiken. Een mobiel hebben we ook, hij vindt dat ook geweldig en probeert de poppetjes zo lang mogelijk te volgen. Fles gaat hier wel goed, alleen is hij niet tevreden met wat ik dan gekolfd heb, wil vaak toch nog even aan de borst om te tutten... Opnieuw zwanger worden; we wachten nog ff hoor...Willen heel graag meer kindjes maar genieten eerst even van Tijs! Zou wel heel graag weer het zwangerzijn gevoel hebben; heerlijk! Gaat hier weer beter gelukkig; ben inderdaad volledig op verzoek gaan voeden. Nu komt hij rond 21.00 en dan pas rond 04.00. We wilden het proberen te verleggen naar 23.00 en dan hopelijk 6.00 maar dat lukt echt niet, hij komt dan ook gewoon tussen 3 en 4. We zullen dit even volhouden en dan zien we wel.
@happy79: wou even op je reageren.. kyran krijgt ook voeding op verzoek en vaak na de laaste voeding rond 20.00 viel hij in slaap en als ik dan hem zelf liet komen voor een voeding kwam hij dus ook om 04.00 maar als ik hem een late voeding gaf dan kwam hij ook om die tijd of zelfs eerder en 2x.. nu had ik begrepen dat het komt omdat je ze uit hun diepe slaap haalt en ze daar niet meer in komen.. mijn tip is dus om hem niet wakker te maken want hoogstwaarschijnlijk blijft ie komen rond die tijd.. vanzelf zullen ze steeds later komen... nu kwam kyran voor de 2x achterelkaar om 05.00 dus word al iets later..
Ok, thanks voor de tip MissFlower. We hadden zelf ook al het idee dat het wakker maken echt niet werkte..
@happy: fijn dat het weer goed gaat! grappig joh, hij heeft een jammeruurtje maar zodra ik een bepaalde 'band' op zet is hij stil. zet ik muziek uit begint ie weer.. grappig
Grappig dat ze zo reageren op geluid he Roeltje. Wat een dropje is het toch ook he. Ik had hem daarstraks in zijn wiegje gelegd, toen werd hij na een klein uurtje wakker van krampjes. Geprobeerd hem terug in slaap te krijgen dat lukte niet. Lekker mee naar beneden, even op schoot en in de box. Ik denk, ik rek de voeding nog een kwartiertje..ben wat aan het poetsen. Kijk ik in de box, ligt hij prinsheerlijk te slapen! Nou, nu maar wachten tot hij weer wakker is!
haha leuk zijn ze he hij heeft de zelfde muzieksmaak als mij geloof ik haha. ligt te lachen om de liedjes haha
@ Roeltje, aaggghhh dat mutsje, haha. Ziet er echt heel grappig uit. Fijn dat Lenn niet zoveel last van de prikjes heeft gehad. @ Caruli, ben benieuwd of je nog wat hoort van de apotheek... Heel raar maar wel lekker dat ze nu komen bezorgen. @ Collo, heerlijk zeg naar Portugal. Meestal mag je idd een wandelwagen (is volledig inklapbaar) meenemen maar of ze daar in mei al in kan?? @ Saskia, fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan en dat het met Lana ook goed is gegaan bij opa en oma. @ Doortje, wanneer moet je weer aan het werk? Wel een goed gevoel bij de gastouder? @ Hier. Vanmorgen bij het cb geweest. Matthijs was weer lekker gegroeid. Hij is nu 5,5 kilo en 60 cm. Hij moest wel ff brullen bij zijn prikjes (en daarna heel fijn nog even aankleden ) maar was gelukkig al snel weer over. Hopelijk krijgt hij er niet zoveel last van.
Goed zeg!!! Blijven volhouden met op verzoek voeden het ritme zal zich echt gaan verschuiven naar langer slapen s nachts. Wanneer ukkies overdag een goed slaapritme ontwikkelen dan gaat dat door naar s nachts!
Haha geweldig die fotoo!!!!! @ All: Hier vandaag naar CB geweest. Aaron was goed gegroeid, vorige keer was ie 60 cm bij 4775 KG en nu was hij 62,5 cm met een gewicht van 5835. Gaat dus prima. Kan bijna over naar kleine maat 68, haha 62 worden echt naveltruitjes
Oh ja, zoner had ie heel lang geslapen, had van 600u tot kwart voor 1 op voeding gedaan... Zal wel door indrukken en prikjes op CB komen dat ie ineens zo lang sliep. Had best veel gekolft, want mn borsten waren vol aan t lopen, 140 uit links en 100 uit rechts. Hah was net klaar met kolven, kwam ie natuurlijk om een voeding. aangelegd en hij heeft uit beide borsten mega gedronken. Hij klokte erover...pff haha begin dus weer wat meer melk te krijgen haha.
Ja goed he? In bijna 4 weken tijd. Was ik wel blij mee want de laatste keer toen ie zoveel last had van reflux zat er een dip in de curve en die ging nu gelukkig weer omhoog! Hoe is het nu bij jullie? Naar dat jullie nog zo zoekende zijn van wat er met de uk aan de hand is!!!
Goedemiddag. Gisteren meteen begonnen met op verzoek voeden na de voeding van 16:20. Hij kwam 5 uur en 5 minuten later voor een volgende voeding en toen gingen we daarna de nacht in. Toen kwam hij 7 uur en 25 minuten later weer (4:50). Denk wel dat ie er even aan moet wennen ofzo, want na die voeding kwam hij om 7:30 al weer! Pff ben zo bang dat het niet goed is dat ik het nu ineens verander.... Had trouwens laatst nog iets gevraagd hier, maar nog geen reactie. Vraag het nog een keertje. Wanneer moet ik gaan beginnen met een voeding vervangen door een flesje met gekolfde melk? Hoe ver voordat ik weer ga werken bedoel ik dan. Of kan dat gewoon op het laatste moment? Ik weet al wel dat hij uit een flesje kan drinken. Moet alleen nog testen of hij ontooide melk lust. @Caruli: Vervelend dat je man zo slecht geholpen werd. Fijn dat je nu wat meer bussen hebt meegekregen! @Nuby speen: Ik wil die nuby speen bestellen voor de avent fles, maar dan moet ik er nog iets bij bestellen omdat anders het bedrag te laag is. Geen idee wat ik kan bestellen haha. Kon niks vinden op die site. Die speen hebben ze hier nergens in de winkels liggen jammer genoeg. @Riti: Zit hier ook nog met de avonden wat ik nou moet doen. Helaas nog geen tips gevonden. Ik twijfel ook vaak wat ik nou moet doen. Lig er nu steeds pas na 0:00 in! @Saskia: Lana slaapt dus ook gewoon door overdag als je haar niet wakker maakt? Ik zit eraan te denken om op verzoek te gaan voeden, want schijnt beter te zijn..Alleen kom ik dan hoogstwaarschijnlijk ook maar aan 4 voedingen en weet niet of dat mag. Ow lees nu dat je op verzoek voedt, maar bovenaan je stukje heb je het over om de 4 uur?? Of doet ze dat zelf zo? Als je Lana om 20:00 voedt wordt ze rond 6uur wakker en als je haar om 23:30 voedt ook? Das wel fijn! @Roeltje: Heerlijk toch 6,5 uur tussen de voeding!? Grappig dat hij ineens zo is omgeslagen met zijn tijden! Tjee, hij begint wel op zn papa te lijken zeg! Leuke foto! Haha die tweede foto. Waar is zn neusje?? @Voeden op verzoek: Nog een vraagje. Stel dat Milan rond 21:00 komt voor zn laatste voeding en daarna rond 4:00 weer (noem maar wat), maak ik hem dan niet in de war met dag en nacht? Omdat hij dan dus ineens een keer 's nachts komt bedoel ik... @BV: Wie geven er eigenlijk nog volledig borstvoeding?? @Missflower: Handig om te weten over het wakker maken! Ik maakte hem tot nu toe steeds wakker omdat me verteld was dat ik dit MOEST doen. Snap nu niet meer waarom eigenlijk haha. Werd gezegd dat om de 4uur echt moet. Vaag. Maar ik wist niet dat je ze dan dus uit hun diepe slaap haalt! @Licht/donker: We hadden afgelopen weekend een nieuw lampje met muziek gekocht: Chicco Goedenacht Sterren Jongen | Babypark. Nou deed ik die zondag avond aan en zn nachtlampje dus uit. Anders kon je de sterren niet goed zien. Na ongeveer 15 minuten ging ie uit en was het dus donker in zn kamertje. Nou, hij begon te huilen joh! Heeft ie echt nooit dat ie vanuit het niks begint te krijsen! Dus volgens mij vindt hij het niet leuk in het donker. Herkenbaar?? @Huiltjes kennen: Omdat ik Milan dus bijna altijd wakker heb moeten maken voor een voeding en hij amper huilt, heb ik echt moeite met herkennen van huiltjes. Ik weet echt niet wanneer zn huiltje een hongerhuiltje is. Niet zeker in ieder geval. Wie kent dit? Voel me zo slecht dat ik het niet goed herken. @Happy: Wooooow 5800 gram!!! Wat een beer! Is er niet aan af te zien op die foto! Leuke foto @Riti: Aaron heeft dus meer dan 6 uur geslapen vanmorgen. Ben je dan niet bang dat hij 's nachts niet doorslaapt? Ik ben daar namelijk een beetje bang voor als ik nu ineens op verzoek ga voeden. Haha, geloof dat het grootste deel van mn bericht over voeden op verzoek gaat.