@happy: kan me voorstellen als je even niemand hebt om mee te overleggen. Ik zat gister met dezelfde vraag: maak ik haar nog wakker of niet om 22:00? Ik kwam de kamer in (ligt nog bij ons) en ze werd wel een soort van wakker. Begon op haar knuisje te sabbelen (door de puckababy heen haha) en even later sliep ze weer! Uiteindelijk kwam ze pas om 4:45 (laatste voeding was 19:00)!!! @riti: dankje voor je reactie! Fijn da thet zo goed gaat met Maura! @Elmo: wat een lieve spam!
owja Gimena, dat wilde ik nog vragen: ben je weer zwanger??? Zag ht voorbij komen in een ander topic!!!
Wow, weer zwanger? Toe maar! Dat was ook een behoorlijke tijd dan Doortje! Wel lekker, maar ook vervelend dat je er dan toch een tijd mee in je hoofd rondloopt he. Zit nu echt niet ontspannen, de hele tijd denk ik...hoor ik m, ik ga nu boven herrie maken enzo...Ach ja...toch maar wachten.
@riti..Hier gaat het savonds eigenlijk zo.. Timo krijgt tussen 20 en 21 de fles. Gaat dan lekker naar bed en slaapt door tot de volgende morgen half 8 of half 9. Ligt eraan of hij naar het KDV moet of niet. Hij komt niet voor zijn flesje. Dus wij maken hem niet wakker. Hij doet het echt super, dus ik maak me niet echt zorgen. Hij krijgt 3 x 180 en 1 x 210. Komt hij overdag meer, dan heeft hij 5 flessen en krijgt hij 5x 180. Maar dat is nu al een week niet meer voorgekomen. @elmo.. ohhhhh wat een schatje! Wat een lieve haartjes heeft hij! en wat een sterk koppie al! He leuk die foto's op de achtergrond! @happy... ohh ook al zo'n schatje!! @gimena.. wow.. ben je weer zwanger???
Xenas, Ja dat zijn mijn kindjes van links naar rechts van oud naar jong. Hier drinkt Beau tussen 19.00 en 20.00 aarna gaat hij naar bed en komt rond 02.00 weer en daarna om 06.00 weer. Best heerlijk dus.
Ik vind het echt niks; hij slaapt nog! Hij zal toch niet de nacht al ingaan...Echt niet wakker maken? Hij heeft nu de 4e voeding van vandaag gehad om 17.00 en is 18.00 gaan slapen. Gisteren was het 17.00-19.00-21.00-5.00 dus heeft nu al 2 voedingen minder dan gisteren. Hij zal toch nog wel honger krijgen vanavond?
@ Elmo; aaaah wat een mooie spam , heerlijk dat koppie na de voeding! Beau rijkt ook al zo mooi omhoog met z'n nek, knap hoor Maura bakt daar (nog) niks van . @ Happy; wat een knapperd is Tijs, leuk pyjamaatje ook! @ Xenas; klinkt als een topritme! Hier begint ze al eerder met wat wij nu 'comazuipen' noemen, ze donderd direct na de voeding in een diepe slaap. Beetje afhankelijk van hoe de dag gelopen is tegen 18 al. @ Elmo; Ook al een lekker avond/nachtritme, lekker he .
Ze heeft een kuiltje in dr rechterwang zo schattig. Hier toevallig een krasje op dr rechter....we proberen er nog een kuiltje bij te maken
Gimena Dat meen je niet? Nu alweer zwanger? Dacht dat jullie een jaartje wilden wachten...? Ongelukje? Hihi, wel leuk zo dicht op elkaar. Hier nog steeds een vaatdoekje.... bah, dat ziek zijn is niks voor mij. Is denk ik zo'n 10-15 jaar geleden dat ik echt ziek geweest ben. Mag nu ook wel weer zo lang wegblijven. Heb altijd een beregoede weerstand gehad, maar sinds de bevalling....de ene verkoudheid na de andere. Iemand tips om mijn immuunsysteem te boosten?
Een tijdje terug schreef ik over een jurkje wat ik had gekocht....nou deze was/is het! Erg blij mee, t shirts van de hema in alle kleuren, ideaal! Ze is hier wel een beetje moe....
Lief! heeft trouwens sale, 70% op wat er nog over is van de wintercollectie...heb allemaal leuke dingen besteld .