Joehoeeeee, waar is iedereen??? @mamaweentje, wat vervelend dat jullie zo'n rottige start met Milan hebben gehad. Raar joh, dat hij zo weinig drinkt en dat ze niets kunnen vinden. Wel fijn dat hij goed groeit! Lekker ding is het hoor! @ zieken, hoe is het met jullie? @ mili, wat een schatjes! @ suus, leuk van je buuf! @ collo, is het goed gekomen met je was? @ hier. Matthijs heeft sinds een paar dagen een nieuw huiltje. Mijn God, wat een kabaal!!!! Ik heb serieus een oordopje klaar liggen voor als ik hem moet troosten. Gek dat dat zo ineens verandert....
Meloen Raar he dat ze ineens kunnen veranderen van huiltje. Oh, de was is niet goed gekomen. Ik had die ontkleurder er beter niet bij kunnen doen. Mijn paarse pyama is ineens bruin en alle mooie roze kleertjes van Amy hebben nu een bruin-roze vieze kleur. Helemaal vernacheld dus.... Vooral spijtig van het lieve Z8 jurkje, was ook paars, nu grijzig. Kan allemaal in de kliko. Kan wel janken. Zaten ook dingen bij die ik zaterdag als kraamkado nog had gekregen. Zo sneu, die heeft ze niet eens aangehad... Heeft iedereen verder een zp-vrije dag ingelast?
@collo, oh nee, balen zeg! Wat zonde, vooral die nieuwe dingen. Echt raar van dat huiltje idd, er zit ineens zo'n keiharde krijs in... Hoe is het met Amy? Jij weer helemaal opgeknapt?
Heel verhaal getypt, druk op snel reageren, weg verhaal @Collo: Meid das flink balen idd!! jammer dat het ontkleuren niet gelukt is @Meloen: Joh! wist niet dat ze nog van huiltjes konden veranderen.. pff, jammer dat het altijd zo hard moet he haha.. @Hier: manlief is naar zn pa dus rijk alleen Lenn ligt al sinds 21.00uur op bed, geen beweging meer in te krijgen, lekker rustig dus.. Zit met hondjes op de bank nieuwe dvdbox van ghost whisperer te kijken haha.. heerlijk.. nog één aflevering dan duik ik mn mandje in..
Hier is het ergste voorbij. Ik en mijn man zijn weer in orde en Amy begint ook weer helemaal op te knappen. Het probleem was eigenlijk dat het ontkleuren iets te goed gelukt was... Die huiltjes da's echt vreemd hoor. De eerste keer dacht ik echt dat ze heel veel pijn had ofzo, zo hoog en hard ineens. Maar ze zijn nu natuurlijk volop de stembandjes aan het uitproberen, dus zal nog wel erger worden . Hoe gaat het eigenlijk met de motoriek van jullie beebjes. Hier heb ik het gevoel dat Amy niet de allersnelste is qua ontwikkeling. Hoeft ook niet hoor. Maar zag vandaag voor het eerst echt dat ze gericht naar speeltjes aan het slaan was. Echt vastpakken van speeltjes doet ze niet tenzij je het echt in haar hand legt. Vandaag was ze wel helemaal gebiologeerd door mijn t-shirt en ze bleef er maar aan frunikken. Da's dan weer wel goed. Ook deze week voor het eerst dat ze aan het babbelen was tegen de knuffels aan haar mobiel. Maar heb het idee dat er een aantal beebjes bij zitten die al volop speelgoed pakken of heb ik dat mis? Roeltje Ook weer een beetje opgeknapt door het kuurtje?
Collo Lenn pakt ook alleen iets vast als je het in zn handje legt.. begreep dat ze dat gemiddeld bij 3 maand pas 'hoeven'.. tenminste, dat ze het dan gaan proberen.. Hij probeert af en toe wel te slaan naar een bepaald knuffeltje op zn speelkussen maarja dat is het enige haha.. Wat Lenn trouwens wel sinds kort doet, is 'knijpen'.. elke keer als je hem oppakt en rechtop houdt tegen je aan, dan knijpt hij zn vuistjes dicht, opent ze, doet ze dicht, open, dicht.. nouja zo gaat het een poosje door.. knijpen=krassen op mama
Ja hoor, redelijk opgeknapt maar komt niet alleen door het kuurtje haha.. was er vanmorgen ineens klaar mee haha.. heb me dus normaal aangekleed en niet de hele dag op de bank gehangen.. gewoon fatsoenlijk rechtop gezeten en op één of andere manier voelde ik me vandaag een stuk beter haha.. de pijn is nog hetzelfde maar door het extra masseren zijn de harde plekken wel wat kleiner geworden..
@ roeltje gelukkig dat het al wat beter gaat! @ Collo wat zonde zeg! Snap dat je onwijs baalt! Hier alles zijn gangetje. Probeer nu elke dag mijn wekker om 7.00 uur te zetten voor het ritme van straks als ik weer ga werken. Ben zo gewend om er pas om 10.30 met Morris uit te gaan...heerlijk. Maar gaat goed ik merk dat Morris hierdoor ook al meer ritme krijgt.. komt nu om de 4 uur overdag met 5 voedingen waarvan de laatste rond 8 uur of 9 uur is. Lekker hoor zo.
@ collo zonde!!! ik heb laatst hetzelfde gedaan.. blauwe sok tussen de witte was... resultaat alles babyblauw! haha... maar geen "mooie" blauw dus ook alles kunnen weggooien.! wat betreft de ontwikkeling, milan pakt ook nog niks zelf vast hij grijpt er wel heen maar pakken ho maar. hij kijkt er vaak nog niet eens na maar meestal als ie met de armen slaat denkt ie opeens ohh daar ligt iets! wel heeft hij een handje aan haren trekken, ben echt al een grote pluk kwijtgeraakt hahah @manoe zou ik jou schema eens mogen weten? wat betreft voeding, wij willen milan ook graag wat eerder in bed krijgen dan half 1 maar ik vind geen goed schema..! @roeltje gelukkig voel je, je weer wat beter.! @ meloen Milan veranderd ook vaak van huiltje sinds een paar dagen trekt hij ook echt een pruillipje erbij hahaha... soms vind hij zichzelf echt zielig heb ik het idee haha @hier.. Milan slaapt vandaag bij opa en oma!! papa en mama hebben dus even een avondje samen... al gaat manlief sporten en ik heb bezoek uitgenodigd! denk dat als hij thuis komt vanavond laat we vast meteen ons bed in duiken en slapen binnen 5 min haha iedereen nog een heerlijk weekend gewenst!!
Vanochtend lekker de hele ochtend met een blerende Amy gezeten. Ze was weer eens niet in haar hummetje. Had ook niet zo'n zin om haar constant te vermaken. Heb haar op een gegeven moment maar uit bed gehaald en op de wasmand gelegd terwijl mama even de was deed. Dat vond ze wel even prima gelukkig. Nu zit er net weer een fles in en hoop dat ze nu wel even een paar uurtje slaap pakt. Heb volgende week intake op het KDV en wil ze graag een schema geven, maar Amy werkt nog niet erg mee. laatste nachten ook weer om komen voor een voeding...maar zal ook zijn omdat ze elke nacht een poepbroek heeft. Als dat straks weer minder wordt slaapt ze misschien wel weer door. Kan straks bij het KDV toch moeilijk zeggen: Doe maar wat!
Wat een stoer bloesje heeft hij aan zeg! Wat een kleine charmeur, erg lief! Vanavond komen mijn schoonouders op bezoek, morgen mijn beste vriendin helpen verhuizen en zondag mijn moeder even opzoeken in Limburg. Dus mijn weekend zit alweer vol...
Hey allemaal. Gisteren was mn moeder hier en mn beste vriendin! Had mn vriendin al een half jaar niet gezien, want ze zat in Zuid-Afrika! Was dus wel leuk. Voelde net of ze niet weg was geweest. Ze zou eigenlijk pas eind maart terug komen, maar ze was er klaar mee. Ik vond het wel fijn, want dan kon ze Milan ook wat eerder zien. @Mamaweentje: Tjee, wat moeilijk voor jullie zeg. Maar wel fijn dat Milan goed groeit! Gek dat ze niks kunnen vinden! Hopelijk weten ze snel iets. Succes ermee! @Xenas: Wat lief van je dat je je verhaal door je man hebt laten lezen. Is wel fijn om van een andere man te weten hoe hij erover denkt. Vrouwen denken toch anders dan mannen hè hihi. Ik ga er inderdaad nog even goed over nadenken en dat moet helaas snel ook! Gastouder/kdv staan we niet zo heel positief tegenover eerlijk gezegd. Gewoon omdat het geen vertrouwde personen zijn. Maar ik zal er eens wat meer info over opzoeken, je weet maar nooit. Dat zei je inderdaad ja, dat je medicijnen tegen de angst hebt. Wel apart dat ze je depri noemen als je dat niet zo voelt. Kan het zo zijn dat je het niet wilt zien? Niet zo gek als dat zo zou zijn, want wie wil er nou depri zijn? @Roeltje: Merk je al iets van het kuurtje? Wat fijn dat Lenn nu een lekker ritme heeft! Komt hij dan uit zichzelf of maak je m nog wel eens wakker? @Rustig: Blij dat het zo rustig was hier, hoef ik een keer niet zoveel bij te lezen als ik een dag niet ben geweest hihi @Collo: Jeetje, wat erg van al die kleding! Zonde. Vanaf wanneer zouden ze dan gericht naar een speeltje moeten kunnen slaan. Het viel mij een tijdje geleden (2-3 weken ofzo) op dat Milan naar zn mobiel probeert te slaan met zn armpjes. En nou had ik m vorige week weer in zn wippertje gezet en deze keer met een speelding ervoor en toen ging ie de hele tijd meppen hihi. Hij blij dat ie eindelijk bij zn speeltjes kon. Dat kleppen doet Milan al een hele tijd. Even kijken in mn boekje vanaf wanneer. Eind januari. Dus toen hij ongeveer 6 weken was. Speelgoed pakken uit zichzelf doet hij nog niet. @Roeltje: Fijn dat het beter gaat! @Manoe: Wanneer moet je weer beginnen met werken? Knap hoor dat je het op kan brengen om je wekker elke dag om 7:00 te zetten. Ik kan dat wel proberen, maar dat gaat me toch niet lukken haha. Maar je maakt Morris dan dus ook meteen wakker? @mamaweentje: Woow, nu al je kindje uit logeren!?!?! Van mij hoeft dat echt nog niet, nog lang niet zelfs! Leuk bloesje, wij hebben ongeveer dezelfde met meer groen erin
@ lotte heb er totaal geen problemen mee hoor als Milan gaat logeren. maar nu moet ik wel erbij zeggen dat mijn ouders maar 6 deuren verder wonen miss dat ik er daarom geen moeite mee heb... hij slaapt al sinds hij 5 weken was 1x per weer bij hun. wat gezellig dat je vriendin is geweest.. ik heb dat ook met mijn beste vriendin soms zien we elkaar weken niet maar als we ons dan weer zien is het alsof ik haar niet heb moeten missen @collo waar in limburg wonen je ouders? wij wonen ook in limburg namelijk @ iedereen heeft er mischien iemand een tip tegen ontzettende droogheid? Milan heeft sinds 2 dagen ontzettend veel schilffers op zijn hoofdje ik dacht eerst aan berg maar het lijkt meer op roos :S zoals volwassenen ook roos kunnen hebben! heb er al olie opgesmeerd maar lijkt wel alsof dat het alleen maar erger heeft gemaakt..
@ Suuskebab; Wat een lieve foto's van Maud, en wat leuk een buurmeisje om mee te spelen! @ Collo; Balen van je was zeg. hihi 'nou wie weet is 'doe maar wat' nog niet zo'n slecht idee Heej, ben ook van de trollbeads, móooi. Welke heb je uitgezocht? Hihi heb hier de lief-sale ook al weer geplunderd Zelf ergens naar grijpen is volgens mij na het 12 weken sprongetje (uit mn hoofd hoor). Heb het idee dat het bij Maura er aan zit te komen, ze mept sinds kort wel. @ Roeltje; Fijn dat je je wat beter voelt! @ mamaweentje; mooi ventje zeg. Wat een verhaal, moeilijk lijkt me, vooral omdat het dus helemaal niet duidelijk is wat er is. Hier een snelle, heftige maar erg goede bevalling gehad. Het was m'n eerste, maar zo wil ik een volgende ook wel. Een cadeautje dus en erg blij mee. @ een jaar geleden; ja jemig. Toen was ik net bezig met medicijnen waar ik strontberoerd van werd . Nog niet duidelijk of het wel de juiste dosis was en al helemaal niet duidelijk op welke termijn dat tot een eisprong zou kunnen leiden. Zat helemaal in de strijdlustige modus toen, niet wetende dat ik al zo snel zwanger zou worden, gek hoor. Er gebeurde toen zo veel, dat ik het pas later allemaal ben gaan beseffen.
@Mamaweentje: Wat voor olie heb je erop gesmeerd? Je kan beter geen olie met parfum doen in ieder geval. Mijn Milan heeft ook een droog huidje en ik smeer gewoon Vaseline op zn wangetjes en voorhoofdje. Dat is eigenlijk het beste middel tegen droogheid en het is puur natuur @Nog een keertje kinderbijslag vraag!: Ik heb nu al de kinderbijslag gehad, hoorde toch pas in april te komen? Wie nog meer? En het klopt ook niet trouwens, dus moet er nog achteraan.
Bekijk bijlage 54537 zo vondt ik Sophie s,morgens aan in bed! ben weer vol op foto,s aan het schiet omdat me hardeschijf kapot is gegaan!! en al me bestande +foto,s kwijt ben geraakt!
hi lieverds! ben ff druk met andere dingen nu mannetje op vakantie gaat en lianne en ik naar mijn ouders gaan (2 uur rijden).. ID geregeld en gehaald, gister nagym gehad, vandaag avent kortingen shoppen, verder nog wassen, strijken etc.. en dus nog een kdv intake gesprekje .. dus even te druk.. wel ff weer onzeker... over de bv (slaat nergens op, maar heb er 's ochtends ineens veel minder uit dan eerst.. en vandaag kwam ze ook ineens weer binnen 1,5 uur terwijl ze super lang aan de borst had gedronken... en daarvoor ook steeds lang geslapen.. maar ja..) over werk.. over waarom iedereen toch steeds vind dat ik afstand van der moet nemen en dat allemaal zo makkelijk ziet.. (bijv: ach je moet niet zo flauw doen (bv een feestje 2 uur rijden en waarbij ze ms niet mee mag en waarbij we dus sowieso moeten blijven slapen) dan gaat ze toch gewoon naar opa en oma....).. maar ja uhm verder gaat het super!