December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mamaweentje: lekker zeg.. zo'n midweekje weg :O en zeker voor dat geld :D

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Welkom nieuwe meiden, gezellig!! Hoewel ik momenteel niet echt veel meer op het forum ben. Ben weer volop aan het werk en weinig tijd om wat te schrijven. Lees ook weinig mee...vind het wel jammer!!!

3. gimena

gimena Niet meer actief

nee ben niet bezig voor een 2e!!
    ik heb heel lang na gevloeit.
    en daarna aleen maar bloed verlies gehad soort ongesteld!!
    maar ik kreeg geen cylcus!
    dus toen maar gestopt om een cyclus te krijgen en nu ben ik niet nog ongesteld.
    vandaar dat ik bloed had laten prikken maar er is niet aan de hand ben niet zwanger volgends de bloed test gelukkig!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    He meid. Blij voor je dat je niet zwanger bent. Laten we alle HCG voorlopig maar richting Elmo en Poohbeer gooien (lang niet meer gezien hier trouwens.

Dretjuh,
    Zag ik nou goed op je Hyves dat je al worteltjes aan het blenderen bent? Is dat niet wat vroeg?

Nieuwe meiden"
    Welkom hier, leuk dat jullie ook mee komen kletsen. Jullie moeten natuurlijk jullie kleintjes wel even spammen he?
    Moon: Alles wel goed gegaan met je zoontje?
    Suus: Al 5x? Ik ben net pas weer begonnen....

Mamaweentje
    hahaha...zie de camera al naar de bodem zinken... Ach ja, kan me daar nooit zo druk om maken. het zijn maar spullen.

Chicken
    Hoop dat je het snel wat minder druk krijgt. Voor de bevallingen was jij toch echt 1 van de motortjes van dit topic...

5. gimena

gimena Niet meer actief

zijn elmo en poohbeer bezig voor nog een kleine??

6. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik schaam me een beetje dat ik zo lang niet ben geweest, maar moeder zijn is zo leuk en ik vermaak me dan ook vollop met uren kletsen met Boaz:D
    Een aantal mensen zijn al weer aan het werk zie ik? Hier ook, werken en studeren, maar gelukkig houd ik genoeg tijd over:D
    En ongesteld, oh hou op, alweer 2 keer geweest, eerst na 5 weken en toen na precies 4 weken. We doen het maar erg veilig haha;)

Ik ga even wat teruglezen, hier alvast wat spam;

7. gimena

gimena Niet meer actief

Wauw wat is Boaz Groot!!mooie foto (L)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw ohw ohw....ik kom echt tijd tekort om hier te babbelen!
    Vandaag moet ik weer aan het werk.....verlof zit er alweer op! Jeetje dan pas besef je dat de tijd wel erg hard is gegaan.
    Ben jullie niet vergeten hoor!! :)
    Vorige week ben ik lekker 5 dagen wezen logeren met Beau bij mijn ouders...ik moest er ff uit en wilde graag optimaal genieten van mijn laatste weekje verlof!
    Heb gelijk mijn 25e verjaardag aldaar gevierd...was best gezellig :D
    Verder alles goed hier!

@ongesteld; Nog niks van te bekennen!

@nieuwelingen; Welkom welkom!!

@chicken; Best herkenbaar, lees hier zo nu en dan ook wel ff mee maar kom er maar niet aan toe uitgebreid mee te kletsen!

@Gimena; Dus toch niet zwanger! Hopenlijk over een paar maanden wel! Nu nog maar ff genieten van jullie meid!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ff spam ;)

10. mroos

mroos Niet meer actief

@Gimena, dankjewel:) En het is idd een reus, vorige week dinsdag woog hij 6310 gram:O

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Nieuwe meiden: Welkom en nog gefeliciteerd!!! Snel spammen hoor;)

@Chicken: weer lekker aan het werk dus.. Hoop dat je binnenkort wat meer tijd kunt vinden..

@mroos: leuk he dat moederen haha...Kletst Boaz al wat?

@Gimena: Fijn dat je niet zwanger bent (oeh dat klinkt ook niet aardig haha).. Begreep dus dat het niet de planning is.. Hoop dat het snel raak is als jullie voor een tweede gaan meid..

@Hier: vanmiddag met zuslief de stad in geweest.. was wel gezellig haha.. Lenn ligt op bed.. jammert af en toe maar hij is bekaf dus hoop dat hij zo nog een uurtje gaat slapen.. Vanavond CSI kijken dus hoop dat hij meteen na de fles vanavond gaat slapen haha.. Nee hoor, anders kijkt hij maar lekker met mama mee:D

12. mroos

mroos Niet meer actief

@roeltje, ja dat kletsen is echt heerlijk, het wordt elke dag meer. Gister lag hij op mijn buik en keek hij me recht aan en zaten we echt een heel gesprek te voeren, als ik dan even niet antwoordde zat hij me echt vragend aan te kijken van 'Hallo, komt er nog antwoord?' haha
    Of als hij een beetje aan het jammeren is in bed en ik ga in babytaal tegen hem praten wordt hij ineens heel vrolijk en gaat hij terugkletsen, dan word ik echt intens vrolijk:).

@babyzwemmen, sommigen hadden dit al gedaan toch? Klopt het dat dit maar heel kort is(een kwartier staat op de site?) En moet je zelf bandjes meenemen of hebben hun dit, nog tips? Ik ga morgen voor het eerst, spannend!

13. gimena

gimena Niet meer actief

wij hebbben al gezwomen! wel hebben 20 min met haar in het water gezeten en toen kreeg ze honger! :)

14. gimena

gimena Niet meer actief

@dees ik heb nog geen wens voor een nr 2 hoor :)
    maar ik wordt maar niet ongesteld!
    en heb lekkende borsten en lekker opgezwollen(en geef geen borstvoeding)
    ONGIE WAAR BLIJF JE!!???
    anders doen ze maandag me weer priken :'( ik haat naalden :(

15. mroos

mroos Niet meer actief

Vond ze het leuk? Wat had je allemaal bij je en waar zwom ze in? En hoe deed je dat met douchen? Ik ga in mijn eentje dus ben benieuwd haha

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Ohw ik dacht dat ik een korte tijd terug wat zag staan dat jullie voor een 2e bezig gingen.
    Balen zeg dat je lichaam nog geen cyclus heeft....ach ja het komt vast wel een keer. Je lichaam heeft gewoon nog wat tijd nodig om te herstellen!
    Lekkende borsten heb ik ook ineens sinds kort...geef geen BV want dat lukte niet. Een heel erg vreemde gewaarwording trouwens :S

17. gimena

gimena Niet meer actief

ze vondt het heerlijk!zat op haar gemak rond te kijken.
    we waren in het zwembad in uden aan het zwemen!
    Isa.,Giel(zusje van me vriend en daar van haar partner)
    en Geil is bad meester en dat gaf me een veiligergevoel als hij erbij was!
    we hadden veel handoeken en wikkeldoek als ze uit het water kwam gelijk om doen!
    ow en douche met sophie.,samen onder de sproeier staan.
    ging ik met haar op de grond zitten legte ik haar op me benen neer om in te soppen en dan weer staan om af te spoelen en handoek had ik om de hoe gelegt zo ze er gelijk in kon.
    Douche vondt ze juist heerlijk:D
    als je in de buurt woon wil ik wel samen zwemen hoor:)

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wil ook zo graag met Amy gaan zwemmen, maar het komt er steeds maar niet van.

19. gimena

gimena Niet meer actief

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @gimena: oeh, waar komt die hcg vandaan dan?
    @suus&moon: welkom!
    @collo: hmmm! Mijn man had gister voor mijn verjaardag ook een heeeeerlijke cheesecake gemaakt. Verslavend he?
    @mamaweentje: wat voor een opleiding zou je willen doen? Lekker een midweek weg!
    @chicken: zeker jammer dat je hier niet veel bent! Heb joyce ook al even niet gezien..
    @mroos: wat een schatje is boaz! Sara lukt het nog steeds niet om zo te liggen! En wij maar oefenen ;)
    @dees: nog gefeliciteerd! Wat een moppie is beau!
    @roeltje: voel je je alweer wat beter? Slaapt Lenn nog?
    @hier: Sara laten oefenen met op haar eigen kamer slapen. Dus ook in haar “grote” bed! Wauw, wat lijkt ze dan weer klein! Ging eigenlijk best goed, ben helemaal trots! Nu slaapt ze weer in haar mozesmandje, stapje voor stapje he? Ook voor mij J

Deel Deze Pagina