December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    En? Heeft Amy goed geslapen?

Hier een hangerige Lenn:( Lijkt op sprongetje maar hij is nog geen 11 weken dus lijkt me beetje vroeg?

Oeh, gisteravond wel geschrokken trouwens:(
    Ging naar bed en dan kijk ik nog even bij hem.. Ik wil zijn kamertje weer uitlopen en ineens een eng geluid:( Bah, alsof hij geen lucht meer kreeg ofzo.. Heb hem uit bed gehaald en kreeg ineens een mega loopneus.. snot liep er gewoon uit.. Moeite met slikken, alsof zijn keeltje vol zat met slijm... Het was na 5 minuten ook weer klaar, maar wilde niet in bed liggen.. Dus heb hem maar lekker lang geknuffeld en hem op mn arm in slaap laten vallen.. Ook geen oog dicht gedaan.. bij elk zuchtje en kreuntje was ik klaarwakker..

Toen hij vanochtend wakker werd was ie wel net zo vrolijk als anders dus heeft er geen last meer van.. Hij ligt nu wel wat te jammeren in de box afgewisseld met een lachje:D

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    update Maura's heupen; de uitslag wordt doorgestuurd naar kinderorthopeed in wkz. Wat we eigenlijk al wisten, een 'beeld van dysplasie' (been niet goed in de heupkom).
    Met een week horen we meer.....

weer wachten....

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Milanspam!!!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Milanspam!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En meer

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En de laatste om het af te leren

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lotte, dikke knuffel voor je meis, wat een ellende!!:(
    @ Joyce, kan je je fleswarmer niet meenemen naar het kdv? Als je de dop van de Aventflessen strakker draait komt het er minder snel uit.
    @ Riti, hè gatver nog een week wachten.
    @ spam, MOOIIIIII :)

@ hier. Gister heeft mijn vader een dagje op Matthijs gepast omdat hij pas per 1 april op het kdv terecht kan maar die arme man heeft het wel heel slecht getroffen. Matthijs had echt een vette baaldag!
    Weinig slapen en veel huilen, ik vond het zo sneu voor hem vooral toen ik thuis kwam. Matthijs was al een hele poos aan het huilen en ik neem hem over en hij wordt stil, ik leg hem op bed en hij gaat slapen!! Haha. Mijn vader snapte er niets van.
    Oh nog wat leuks! In september gaan we twee weken naar Mallorca op uitnodiging van mijn ouders!:):) Ze zijn dit jaar 40 jaar getrouwd.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hier ook spam!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Je hebt gelijk ja,
    ik probeer nu ook verschillende mensen de fles te laten geven, daarom zit ik op me merk dat is ook een KDV dus zelfde sfeer als waar hij heen moet. En het gaat nu iets beter, in 1 uur 70 cc gedronken. En dat hij uit eindelijk honger heeft, dat is dus het probleem!!! Lijkt mij dat hij na 7 uur wel honger heeft! Maar hij lag als een slappe dwijl op de comode, echt heel zielig, dus dat ga ik niet nog eens doen!!! Maar gelukkig is het opgelost zo, oefenen oefenen en oefenen en als het echt niet lukt tja dan ben ik er voor hem, laat hem niet weer zo lang zonder eten, hij at na 7 uur omdat ik hem gaf, hoe lang had hij anders gewacht! En zijn plas luiers gaat nu ook al weer wat beter, had laatste toen hij in de ochtend wakker werd en droge broek! Daarom hou ik me er wel mee bezig en laat ik hem niet zonder eten zitten.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat een leuke spam meiden! Echt super lief :D

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Was ik ook weer eens... Weer een tijdje niet geschreven (het lukt me maar niet :)). Niet alles terug kunnen lezen... Sorry!

@manoe: Wat een gedoe joh! Hopelijk pakt ie snel de fles goed en wordt ie wat minder kieskeurig in wie hem geeft... 7 uur zonder voeding is erg lang (tenminste voor die kleine van ons....).

@melone: Jeetje wat had je vader een pech... Hopelijk gaat de volgende keer oppassen beter.

@kma: Hier dus een heftige tijd achter de rug (krampjes, benauwd, onrustig, slecht slapen, veel huilen). Vermoedelijk KMA en nu ze op speciale voeding zit gaat het een stuk beter gelukkig!! Volgende week de provocatie en dan weten we het zeker (het kan natuurllijk ook iets anders zijn geweest waar ze inmiddels overheen gegroeid is..).

@kdv: Vandaag is ons dochtertje voor het eerst wezen wennen op het kdv. Is geloof ik wel goed gegaan, al was ze echt helemaal total loss thuis. Leidsters hadden wel gezegd dat ze anderhalf uur had geslapen, maar snap niet waarom ze dan ze moe kan zijn. Alhoewel... al die nieuwe indrukken en geluiden. Ze is natuurlijk niet zoveel gewend thuis (door alle gedoe hebben we het redelijk rustig aangedaan met dr). Ze ligt nu heerlijk te slapen in haar bedje.

@lotte: Heel heftig! Sterkte!!!

@spenen: Wie zei nou ook alweer dat de dental van difrax goed was tegen krampjes? Ik heb net gekeken, maar kan deze niet vinden bij de etos... Waar kan ik die kopen? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ze wat minder snel drinkt uit de fles? Ze drinkt nu echt haar fles in no time leeg (aan de borst was ze trouwens ook een snelle drinker).

@werk: Ik moet eigenlijk as maandag weer starten, maar door alle perikelen heb ik besloten nog 1 a 2 weken vakantie op te nemen. Heb echt totaal geen zin. Heb best een hectische baan met hoge werkdruk en dan ook nog midden in een reorganisatie. Poeh... zal aanpoten worden, zeker in combi met de kleine... Aan de andere kant heb ik ook enorm veel zin om weer lekker onder de mensen te zijn en een stuk van mijn leven terug te krijgen. Heel dubbel gevoel. Bij een evt 2e plak ik er trouwens sowieso 1 of 2 maanden ouderschapsverlof aan vast. Vind haar nu toch nog best wel klein voor de creche.

@spam: Weer mooi plaatjes!!! Ik zal zo ook nog even een spam poging doen :D

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Panos, ja ik hoop ook dat het snel goed gaat!
    Zoals je wel gelezen hebt werk ik zelf op een KDV en dat je kleintje zo moe is is normaal hoor, hoef je geen zorgen over te maken, alles is nieuw voor ze. Maar de meeste babys vinden het ook helemaal leuk, al die kindjes en geluiden en al dat nieuwe speelgoed! Ik krijg Morris ook steeds bek af terug!!! Dan slaapt hij erg veel vooral de volgende dag!

Gelukkig gaat het al beter met jullie en lekker dat je dan nog even vakantie ga opnemen!

Volgens mij zijn die spenen gewoon bij de etos te koop, gek. Online bestellen kan je ook doen

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    haha wat een schatje, lekker helemaal in een deuk! :D

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @manoe: Ik zie wel zo'n difrax s-fles, maar zijn die spenen dan de 'dental' spenen of is dat dan weer iets speciaals?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha Panos, wat een leuke spam!! Die met die luier op z'n hoofd is echt zo gaaf!

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Panos ik weet dat die spenen een speciale vorm hebben, moet je even googlen :D dan zie je het.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PAnos; heftig joh, wat een geweldige foto's :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Panos: bij de Prenatal kan je die speen halen.. Etos en kruitvat enzo hebben deze vaak niet. andere babyspeciaalzaak hebben ze vaak ook wel (bijv. babyplanet) je kan ze dan gewoon op een difrax S-speen zetten.. Helpt idd voor krampjes, maar doet ook langer over een fles.. Lenn deed er zo'n 10 minuten over en nu met die speen ruim 20-25 minuten. heel stuk beter dus..

Deel Deze Pagina