leuke spam allemaal. Heb avent dus zal die ook nog eens proberen... alleen vind datie best veel drupt al vantevoren.. is wel idd als je knijpt dat erdan minder uit komt dan bij de nuby.. lastig hoor hier ook een hangerig meisje wilde vanmoddag niet slapen, heb naast haar bedje gezeten en maar lachen, huilen, gapen... pff.. uiteindelijk met haar in eigen bed gelegen en toen ze sliep in eigen bedje gelegd... en net helemaal drama.. ze was echt moe en wat we ook deden krijsen! echt huilen niet normaal!! beiede geprobeerd te troosten maar helaas.. uiteindelijk in wipper wat gewiegd: stil... en uiteindelijk sliep ze .. toen terug gelegd en nog ff gejammerd en klaar.. pff en gaat hier al niet helemaal lekker... schoonzusje is dus zodanig gevallen dat er stukjes van de wervels af zijn en vriend baalt dus dat hij niet meer op vakantie is.. en dan ook weer dat hij daar van baalt.. tja.. liet hem gaan omdat hij het nodig had om ff uit te waaien, komtie met meer sjips in zijn hoofd terug... en das erg fijn midden in een sprongetje.. net lag ze dus net ff te slapen.. weer krijsen.. er maar weer uitgehaald, toen ging het ff goed... toen maar eten gegeven.. ben nu aant oefenen met de avent speen en tot nu toe duurt het langer en gaat;t goed! maar ja.. iig gaat hier vandaag dus ff minder en kon heel lang rustig blijven maar net had ik het ook ff gehad... nu gaat't weer en straks nagym
Doorslapen Helaas, om 04.00 had madam weer honger, dus het truukje met de rijstebloem werkt niet voor het doorslapen. Vandaag heeft ze haar tweede prikjes gehad en wederom hield mama het niet droog. Bij de eerste prik ging het nog maar op het moment dat ik echt traantjes zag ging ik ook weer. Vanmiddag was ze echt een draakje weer, maar nu ligt ze braaf te slapen. Amy is nog niet zo heel sterk in haar nek (dacht ik) want op haar buik komt haar hoofdje nooit helemaal omhoog. Maar vorige maand bij het CB deed ze het ineens. Wijkverpleegster was natuurlijk onder de indruk en ik ook. Maar wat denk je, sindsdien heb ik het niet meer voor elkaar gekregen dat ze haar hoofdje zo hoog tilde. Tot vandaag. Ze werd weer neergelegd en doodleuk weer met dat koppie helemaal omhoog. Heb er snel een foto van gemaakt. RiTi Wat vervelend dat je nu nog een week moet wachten... Chicken heerlijke spam. Zie ineens dat jij maar een laagje water in de TT hebt. Ga ik de volgende keer ook eens proberen. Misschien vindt ze dat fijner. lekker ding hoor, die Milan. Meloen Ach, wat sneu voor je vader. Die zal wel onzeker worden zo. Wat leuk dat je op vakantie mag zeg! Doortje Lekker samen in bad? Heerlijk. Wou dat ik ook een bad had... Panos Wat fijn dat jullie ook in wat rustiger vaarwater terecht zijn gekomen. Hier een Dental gebruiker. Kun je bij de Prenatal halen, niet bij de Etos of KV. Ben weer terug gestapt op de dental na weer een uitstapje. Nu maat M omdat we rijstebloem bij de voeding doen. He wat raar. Je laatste stukje over werk is alsof ik het zelf getikt heb. Zit in exact dezelfde situatie, ook reorganisatie en hoge werkdruk, geen zin, maar tegelijkertijd wel weer zin in het sociale aspect en ga bij de volgende ook 2 maanden ouderschapsverlof opnemen...hahaha Gelukkig heb in niet zo'n rottijd als jij achter de rug met KDV, dus ik snap dat je nog even wat weekjes er achteraan plakt. Wat een scheetig koppie met dat mutsje... haha, die andere foto, net zo'n kaasmeisje met die pamper op dr koppie...humor
Joyce: Jeej, wat heftig allemaal zeg met je schoonzus Hoop dat het snel beter met haar gaat.. Wat een draakjes he die kindjes van ons Collo Jammer dat ze niet doorgeslapen heeft.. Jeetje, wat doet Amy haar hoofdje hoog.. Zo hoog krijgt Lenn zn hoofdje niet hoor.. Hier Heel apart.. Om 17.00 uur fles gegeven, huilen, krijsen, moe maar niet willen slapen.. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en in bed gelegd, en ja hoor.. meneer slaapt nogHoop dat hij voor de nacht nog komt haha.. Ben er niet meer aan gewend om er 's nachts uit te gaan haha.. Ben aan het borduren geslagen Ben nu nog aan het oefenen met een klein beertje.. Gaat best goed moet ik zeggen.. Wel wat steekjes verkeerd maar goed.. Wil zijn lakentjes en slabbetjes opleuken met borduurplaatjes
Roeltje Wat een huisvlijt zeg! Ach ja, ik naai kleertjes. Ook erg verantwoord volgens de bond van huisvrouwen Nu nog huisvrouw worden... Hoop dat Lenn zich nog even meld. Truffel heeft net een uurtje geslapen, wakker, even gespeeld met haar en weer in bed gekieperd toen ze begon te mopperen. Nu slaapt ze weer... Over een klein uurtje laatste voeding. Nu maar 2 schepjes rijstebloem proberen ...
heey allemaal. gister was ik aan het bellen me chiquita en mee viel me internet eruit! hier zijn ze de weg aan het vernieuwen. en ineens viel de vaste tel weg en internet.(zat gelukkig mobiel te bellen) uit verveling ben ik een babyluiertaart aan het maken geweest 16 april is me zwager uitgerend. naar mijn doende is hij goed gelukt. heb er een foto van gemaakt zal hem laten zien!! en nog niet ongesteld. wel buikpijn dus wie weet wordt ik hopelijk snel ongesteld Bekijk bijlage 56042
He Gimena Da's ook wat...geen internet...wat moet je dan? hih Hier ook bezig met een luiertaart. Hij is nog niet af, maar begint al cool te worden. De mijne is voor een vriendin die elk moment kan bevallen....spannend.
@ chicken; leuke foto's! @ Joyce; pff ff heftig zo, man aan het balen en kind dwars. Hopelijk is het snel weer over allemaal en is je schoonzus gauw hersteld. @ Collo; hihi die Amy, bij publiek ineens wel . Ze komt wel echt ver zeg! Hier een net wakker gemaakt frummeltje flesje bij papa...zo zoet
hihi wat grappig allebei met een luier taard bezig geweest ik heb haar kadotjes al in gepakt dus kon het er niet in stoppen maar die van jou is super mooi. mijne is simpel en klein hihi
@Collo, ja, ik doe er water in tot net onder aan de streep (bij mij zit er een streep op de tummytub). Dan kan ie zelf nog een beetje onderuit zakken en hij kan dan echt helemaal los zitten. Geweldig vindt ie dat!!! Gisteren heb ik zo gelachen. Hij was ineens aan het spetteren, dat zie je ook op de foto en toen kwam er een dot schuim op z'n gezicht. Dus ik schiet in de lach en hij dus ook!! Hij zat te schateren, waardoor ik nog harder moest lachen. Was zo leuk!!!
@dental: thanks voor alle info. Ik heb hem net via internet besteld. Na alle positieve verhalen ben ik erg benieuwd!! En natuurlijk lukte het me weer niet om alleen die ene speen te bestellen... Shopppen voor de kleine is echt zwaaaaar verslavend @collo: Grappig! Wanneer mag jij weer aan de bak of ben je al begonnen? En knap hoor van Amy dat ze zo hoog ligt met haar hoofdje. De kleine van ons doet dat echt nog niet zo goed (meestal vooral bleren als ze op dr buik ligt...). En doorslapen lukt hier helaas ook nog niet... @joyce: Sterkte met sprongetje! Balen van timing zo met je vriend.. Hopelijk heeft ie snel weer wat meer rust in zn hoofd. @creabea's: Crea hoor die luiertaarten! En ook nog zelf kleertjes maken of borduren! Ik ben enorm onhandig en ook nog eens ongeduldig, dus dat soort activiteiten zijn aan mij niet besteed helaas... Heb altijd bewondering voor mensen die wel crea en handig zijn. @doorslapen: Hier dus nog steeds niet helaas. En bij jullie? Slapen de meeste baby's door of juist nog niet? Wij hebben nu een schema waarbij ze 5 uur slaapt (vanaf 21/22), dan de fles (rond 2/3) en dan weer 5 uur slaapt. Ze is dan meestal tussen 7 en 8 weer wakker en vanmorgen heb ik haar na de fles om 7 uur weer teruggelegd en is ze lekker verder gaan slapen. Op zich doet ze het dus prima in de nachten, maar zou toch zo graag willen dat ze eens echt een nacht doorsliep (zeker nu ik dadelijk weer moet gaan werken). Gebroken nachten gaan je na 12 weken toch wel een beetje opbreken... Rijstebloem wil ik eigenlijk pas vanaf 4 maanden geven en is sowieso nog even afhankelijk van KMA of het uberhaupt dan al mag. @gewicht: Ze was trouwens op het cb van de week 5300g bij 62 cm. Dat is erg lang en qua gewicht precies gemiddeld. Ze is dus erg fijntjes gebouwd (van ons kan ze dat niet hebben )... Mooi om te zien, maar niet bevorderlijk voor doorslapen....
Goedemorgen! Vanacht om 2uur Lenn nog wakker gemaakt voor een fles, hij komt me te vaak op 4 flessen uit, dus komende nachten even wakker maken zodat hij toch de 5e krijgt.. Vind m daar nog iets te klein en te ligt voor... Vanmorgen om 7uur kwam hij weer.. gelijk zijn kamertje gelucht en schoongemaakt.. Kamer is ook al gedaan haha.. Vanmorgen ook mijn beertje afgeborduurd.. zie hier het resultaat..
Morgen! @ spammm Wat een pracht kindjes allemaal! Gisteren geen tijd gehad te kleppen hier. Wessel heeft erg krampjes, huilt heel veel. Bleh net Britt naar PSZ gebracht is vandaag de 2de keer maar huilt alles bij elkaar. Voel me nu heel schuldig Maar ja ze zal er toch doorheen moeten. Ga even opruimen en wasvouwen. Moet zo met Wes naar WKZ voor controle.
Goedemorgen allemaal! Ik zag een aantal nieuwe mama's, gezellig! @ lotte: heftig van je mams meid! Maar je moet wel blijven praten hoor! Anders kom je in de knoop met jezelf. Schrijf desnoods een brief naar je vriend maar sluit hem niet buiten! Dikke knuffel voor jou meid. @ riti: oh wat naar allemaal, en nu weer een week wachten sterkte @ joyce: wat naar van je schoonzus, hoe is het nu met haar? Balen voor je vriend, dat was een hele korte vakantie! En hij had het zo nodig. Oh mn meisje is wakker, hoop later op de dag nog ff tijd te hebben om verder te reageren
Hallo Allemaal, Ik kom hier ook mee kletsen. Ik ben 15 december bevallen van Luuk. Ik werd met 38 weken opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Na twee dagen inleiden is meneer met de vacuum en een knip geboren. Het gaat erg goed we hebben een voorbeeld baby . Hij huilt bijna nooit. En is altijd erg vrolijk. Zal even een recente foto toevoegen. Oh ja en Maandag moet ik weer gaan werken :x. Verschrikkelijk. Luuk gaat naar een gastouder. Hij is daar al een keertje geweest en heb toen alleen maar kunnen huilen. Dus ben benieuwd hoe dit Maandag gaat. Zijn hier al dames weer aan het werk?
Zoo meiske ligt lekker te spelen onder de gym, zo leuk om te zien @ panos: succes in het zkh @ roeltje: wat ben jij alweer ijverig geweest zeg! Pfff ben net uit mn bed... Maar ik heb gisteren mn hele huis gedaan dus heb lekker een relax dag @ hier: alles goed, vandaag 2 e keer osteopaat. Denk ook laatste x want gaat heel goed en haar hoofdje trekt al bij gelukkig. Gisteren vergadering op mn werk gehad want teamleidster is uit haar functie gezet krijgen nu een interim voor drie maanden en ze gaan hard op zoek naar een nieuwe. Sfeer gister was om te snijden en iedereen heeft het helemaal gehad ( is vierde teamleidster in drie jaar) heb nu nog minder zin om weer te haan werken.....
@ Panos die van ons sliep met 8 weken door. Hij slaapt nu van 21.00uur tot 8.00 uur maar maak hem door de weeks om 7.00 uur wakker voor het ritme van volgende week werken Heb geduld opeens wordt je wakker en kijk je op je wekker en is het zo 7.00 uur!!! @ Sanka, welkom klets gezellig mee @ luiertaarten leuk zijn ze hoor! Lekker fanatiek bezig geweest
@Sanka, ik ben alweer 3 weken aan het werk. En het valt me nog niet mee. Het liefst zou ik lekker een jaar niet werken, maar ja, kan helaas niet.