@ collo; heel veel succes met het vinden van jullie kat! Ik ken het gevoel en de onzekerheid, het is VRESELIJK! In mijn geval (aan een drukke weg) was het altijd de vraag of ze nog leefden als ze niet kwamen wanneer ik ze riep... heeeeeeeel erg!!! Sterkte! Ik duim voor je! @bv moeders: kom ik weer met een vraag! Maud heeft vandaag voor de 2e keer deze week 3 flessen bv achter elkaar gekregen, terwijl ik aan het werk was. Ik heb haar 3x 150 cc gegeven en die drinkt ze binnen 10 minuten op. Ze is daarna voldaan en rustig tot de volgende fles. Mijn vraag is dus eigenlijk: wanneer en hoeveel zal ik haar meer gaan geven of zal ik het nog even zo laten? en is 10 minuten niet TE snel??? Ze geeft niet heel veel terug erna... alvast bedankt!
Hoi, Nou hier leuke verjaardag gehad gister van Nora en vandaag kindertjes over de vloer. Was alleen zo druk met ouders erbij etc dat we helemaal vergeten zijn fotoos te maken. haha niet dat de kids tijd hadden voor een foto maar toch... Shit baal er wel van, dat we de ukkies dus niet op foto hebben. Heb zoner ff de cadeautjes op de foto gezet enzo. Wel fotoos van gister en filmpje van de taart etc hihi dus wel wat gemaakt voor haar. Knufff, Mili
@ Roeltje; hoe gaat het nu met Lenn? @ Collo; Fijn dat t beestje gezien is, nu nog vinden en naar huis! @ Suuskebab; het is wat snel 10 minuutjes maar als ze er geen last van heeft/krijgt en tevreden is na de fles lijkt het me niet zo'n probleem. Je zou nog wat met spenen kunnen proberen. Meer geven hangt misschien ook een beetje af van het aantal voedingen in het totaal. Bij bv kan zo ongeveer alles , vond het zelf zo lastig te bepalen hoe veel in het begin. Inmiddels geeft Maura het duidelijk aan als ze meer had gewild (tenzij ze moe is) en laat ook makkelijk wat slokken achter als ze genoeg heeft, dat geeft me wat duidelijkheid. Ik gebruikte 150 ml per kg gedeeld door het aantal voedingen een beetje als richtlijn. Maura heeft 5 voedingen, maar drinkt bijvoorbeeld s ochtends weinig en s middags veel. Als Maud tevreden is en lekker groeit doe je het goed, toch? @ Mili; gezellige boel . Nora ook genoten denk ik?
hallo dames! heb even een paar daagjes niet kunnen schrijven en lezen,, heb het ontzettend druk gehad! we hadden 5 verjaardagen vrijdag en vandaag samen waarvan we uiteindelijk maar naar 3 van zijn geweest had het helemaal gehad met taart hahaha... morgen nog 2! houd niet op.. maandag lekker een midweekje weg, neem de laptop gewoon mee langleven de internetstick..! dus kom wel af en toe even spieken maar zal aan het einde van de week pas weer verslag komen uitbrengen.. hoe is het met iedereen?? had gelezen dat er nog meer gtst fans zijn hier ik vond het echt eng!! was ook nog alleen thuis, vond het maar niks haha.. @collo hoop dat je kat snel terecht is! @milli proficiat nog met je dochter.. jammer van de foto's die je vergeten bent maar als het maar leuk is geweest toch! @4 voedingen milan heeft soms ook maar 4 ligt net aan zijn schema die dag... maar ja soms heeft hij ook dagen waarop hij 6 voedingen krijgt is geen lijn op te trekken hier om het maar zo te zeggen. ik heb zoiets zolang hij tevreden is en goeie plasluiers heeft maak ik me er niet druk om voor de rest.. ben het allemaal kwijt haha! @hier Milan lag vanmiddag echt helemaal in een deuk hij zat tegen de kussens aan op de bank en was druk aan het vertellen, toen ik op gegeven moment terug begon te vertellen moest hij zo hard lachen dat hij er zelfs van omviel haha.. vond het zooo lief voor de rest niet veel nieuws! krijgt vanacht pap in zijn fles benieuwd hoe hij daar op slaapt, want die slapeloze nachten beginnen nu toch wel zijn tol te eisen. wilde het van de week al proberen maar vond maar geen goede speen hoop dat de nieuwe die ik heb gehaald goed is.. iedereen een fijne avond! en slaap lekker
Ha meiden! Hier alles goed.. Haak hier weer even in hoor! Timo doet het nog steeds super. Vandaag was hij wel iets warmer.. maar ik maak me er niet zo druk over! hij is vannacht wel even wakker geweest.. rond 3 uur en toen was hij best benauwd. Even de puf gedaan en daarna ging het wel beter met hem. Hij krijgt nu 4 flessen van 210 en dat gaat ook helemaal super. Vandaag is Jesse ziek geworden. Koorts en verkouden. Hoop dat het vannacht een beetje goed gaat. Probeer nog wat terug te lezen!
@joyce.. die lijstjes heb ik toen gekregen toen ik hier nog zat met de oktober mama's. Heb ze toen opgeslagen. @manoe.. wat vervelend dat hij de fles niet van iemand anders accepteerd! Komt vast goed. Snap ook niet zo goed waarom kindjes dat doen... @moon85.. haha jaaa raar he! Dat is hier weer Xenas ben..Je went er snel aan hoor! Dat is niet leuk dat B zo huilt! Het komt echt wel goed. Tis een fase. Jesse had het van de week weer eens een keertje. Toen heb ik even gebeld toen ik op kantoor was en het ging alweer toppie! @chicken.. over die poepbroek.. dat moet je schoonmoeder gezien hebben. En die luier.. dat snap je toch dat die plakkers aan de voorkant moeten haha! Ga je er wat zeggen tegen haar? Hier gebeurt het vaak bij Jesse dan dat ze ze te strak doet. Dan kan ook nog. @lotte.. gewoon even een dikke knuffel!! Vindt het vervelend dat je mama is opgenomen! @riti.. wat vervelend zeg al dat wachten! Mijn broertje heeft toen hij klein was..de ziekte van pertas gehad. Dat is dat de bol uit de kom kan schieten vanuit je heup. En mijn zusje heeft ook heup problemen gehad. Dus ik herken je gevoelens wel. Was toen alleen bij broertje en zusje.. Wil jullie even sterkte wensen.. met het wachten! @spam!!! ohhh wat een schatjes hebben wij toch! @panos.. hier een doorslaper. Timo gaat om half 9 richting bedje en wordt wakker rond 8 uur! We hebben niks bijzonders gedaan. Hij kreeg al JBPM door zijn voeding. @sanka.. hoi! Welkom hier! Wat een schatje is Luuk. Met mijn 1e zoontje ook met zwvergifting opgenomen en 2 weken in zh gelegen. Toen met 38 weken ingeleid. Dus het is herkenbaar! Hier alweer 4 weken aan het werk! @roeltje.. hoe ging het met Lenn? ohh Jesse heeft ook pseudokroep gehad! Dat is een nepversie. haha. Pseudo is nep.. zo is het ons een beetje uitgelegt toen... dacht ik. Nou, je hebt weer lekker veel aan me! Maar het gaat wel weer over! goed dat je bent geweest! @collo.. en is je kat al terecht? @mili.. nog gefeliciteerd met Nora! @doortje.. bij afplatting van het hoofdje.. kan je even op het CB vragen. Wij zijn met Jesse uiteindelijk bij een ostheopaat terecht gekomen. En ook het Sophia zh. hij hoefde net geen helmpje!
Ze sliep door !!! Ze komt altijd rond een uur of 3-4 en nu werd ik wakker van m'n volle boobs om 630 . Ik vlieg mn bed uit om bij haar te kijken, hoor ik achter me :"raar he", manlief was wakker geworden van een volle blaas. Erg lekker, maar wel een beetje vreemd nog
Goedemorgen!! @Xenas, ik heb er wat van gezegd en ze zou het niet meer doen....nee, duh, dat moet er nog eens bijkomen!!! haha @mamaweentje..hahaha...lachen joh. Leuk he, als ze gaan schateren, ik kom dan zelf ook echt niet meer bij. @all...ga zo een stuk wandelen met grote man en kleine man. Ik weet niet waar we heen gaan, is een verrassing. En vanavond voor het eerst weer sushi eten!!!!! YIHAAAAAAAAAAA
@Riti..heerlijk zeg dat ze door heeft geslapen. Hier nog niet hoor...Milan komt gewoon trouw midden in de nacht. We hebben hem trouwens net even gemeten...als hij in de box ligt moet ik hem al bijna diagonaal gaan neerleggen!!! We kwamen uit op 65 cm...!! Dinsdag krijgt hij z'n tweede prikjes en dan ben ik zo benieuwd hoeveel hij nu weegt...jeetje wat een bink wordt het.
Hallo meiden....ook hier is het momenteel erg druk!! Ik was jarig, vandaag verjaardag van mijn nicht. Afgelopen week moest ik ook weer voor het eerst aan het werk sinds oktober.....het was ff wennen maar ik zit er alweer helemaal in. Eergisteren is Beau voor het eerst naar onze gastouder geweest, gelukkig is dat allemaal super goed gegaan en kan ik hem morgen daar weer met een gerust gevoel heen brengen. Verder hebben we het idee dat onze Beau een flinke groeispurt heeft gemaakt...ben heel benieuwd wanneer we de 18e weer naar het CB moeten. Beau slaapt nog steeds de gehele nachten door....zo rond 20u ligt hij op bed en 's Morgens rond 7u meld hij zich weer. Overdag is hij heel vrolijk en vermaakt zich kostelijk met rammelaars, doekjes en zijn handjes! @lotte; Ik wil je ff een digitale knuffel geven.... **knuff** @collo; Hopenlijk is je kat snel weer thuis, succes met de zoektocht! @RiTi; Heerlijk zeg dat Maura de nacht heeft doorgeslapen, raar he om dan ineens later wakker te worden. Je schrikt je rot.....tenminste dat hadden wij wel @xenas; Timo dus ook al 4flessen op een dag. Beau zit ook nu standaard op 4 flessen maar dan van 180cc....de avondfles is wel 210cc en gaat dan helemaal op. Beterschap voor Jesse!! @chicken; Milan wordt dus ook al een flinke knul!! Wandelse straks
@riti.. lekker he dat doorslapen! @dees.. wij begonnen ook met 210 voor de laatste fles. En toen de 1e fles ook. Maar hij wou bij die 2e en 3e ook meer.. Vorige week bij CB geweest en het mocht. hij slaapt nu ook veel beter en komt ongeveer een half uurtje voordat hij de fles krijgt.. dan kroelen we even en dan vindt hij het wel tijd voor de fles haha! Hier is Jesse echt ziek! Gisteren avond had hij 39. Iedere keer als we gingen kijken bij hem was hij wakker. Dus even zijn matrasje omhoog gelegd.. en opnieuw ingesmeerd met luuf. Toen wij naar bed gingen en hij was nog steeds wakker.. dus even bij ons in bed gelegd. Later een zetpil gegeven en Rob heeft nog even beneden wat met hem gedronken en is daarna in zijn eigen bedje gaan slapen. had wel gehoopt dat hij wat later wakker zou zijn.. maar helaas was het gewoon 8 uur haha! Net lekker met Timo gedoucht en die heeft net de fles gehad. Even gechilled in de box.. en nu gaat hij weer naar bedje toe!
@ Xenas; arme Jesse , hoop dat ie snel weer opknapt @ Chicken; sushi jummie! @ doorslapen; zó raar, lijkt wel alsof ik me nog steeds een beetje vreemd voel, uitgeslapen haast . Ik reken er niet op dat dit normaal gaat worden anders valt het zo tegen als ze vannacht gewoon weer wakker wordt .
nog zoiets vreemds....het is hier zo stil.... Ik woon in de binnenstad en het is koopzondag... Maura is altijd wakker overdag.... maar nu ligt ze te slapen en neemt winkelend Utrecht net een andere route.... Weet van gekkigheid even niet wat ik zal doen hahaha
@rit.. haha wat raar.... dat het ineens zo stil is! Stilte voor de storm ofzo? Hier liggen de jongens ook te slapen! En dan is het ook altijd zo'n rust!
@ afvallen: ben nu ruim 4 kg onder start gewicht goed he! @ kolven op het werk: weet iemand nog een leuke link waar staat dat de koelkast alleen gebruikt mag worden voor moedermelk en dat kolven voorrang heeft? wil volgende week gaan bellen met de baas of er een geschikte ruimte is en wil ff goed beslagen ten ijs komen. weet wel welke ruimte hij in gedachten heeft en welke koelkast, maar das volgens mij veeeeel te ver uit elkaar.. @ etiketjes op de melk:zijn er hier die ook tijdstip erop zetten en ervoor zorgen dat ochtend melk 's ochtends gegeven word enzo? en als je het mixt, dan maakt het toch niet meer uit, of wel?