December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ach Collo....weet waar je het over hebt. Ik was jaren geleden ook mijn kat kwijt. Gelukkig is hij teruggevonden, maar ik kon ook echt alleen maar janken. Veel sterkte meid..

@Zielig huilen...haha...hier ook zo één...hoog en hees en dan ook heel zielig kijken..

2. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Xenas, beterschap met Jesse!
    @ spam, wat een leukies meiden.:)
    @ Dees, sterkte met de kat.
    @ Gimena, nou hèhè eindelijk!!
    @ Riti, lekker zeg! Hopelijk gaat ze dit volhouden!!
    @ Suus, balen, zeker zonde.
    @ Collo, oh nog niet gevonden...:( Niet te veel traantjes weg drukken, is helemaal niet goed voor je. Sterkte meid.
    @ Chicken, wij doen idd een laatste fles om 23.00 uur. We maken hem daar niet wakker voor want hij drinkt 'm slapend, ff boeren en weer naar bed. Maar Matthijs slaapt ook nog maar sinds een week door hoor. De een zegt niet wakker maken want dan haal je ze uit de diepe slaap maar wij hebben het eigenlijk altijd zo gedaan.... Blijft uitproberen.
    @ zielig huilen, haha Matthijs trekt dan zijn mondhoekjes naar beneden, ziet er echt heel zielig maar ook grappig uit.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mag ik u voorstellen....kabouter Milan!!!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: gewoon laten slapen joh! hier laatst van 19:30 tot 6:55.. en dag erna van 22 tot 4.. dus is geen pijl op te trekken ;)
    @ suus: ja, dat stinkt echt he ;) maar heb gelezen dat het normaal is!
    @ collo: balen dat je kat nog steeds zoek is!
    @ gimena: jippie!! je bent ongesteld!
    @ doortje: nope, bv he dan mag je niet lijnen ;) is helemaal vanzelf zo gegaan.. maar ja moet ook wel zeggen dat ik niet veel eet, enzo.. wel snoep.. maar ja.. komt er soms gewoon niet echt van als lianne wakker is.. eet wel, maar niet giga veel.. ms is dat het!
    @ riti: hier over het algemeen ook meer dan in de kolffles past..
    maar vandaag een belabberde dag.. bahbha.. vanmorgen al bijna niks eruit.. toen bedacht vandaag 2 flesje te doen, dan hoef ik niks in te vriezen en heb ik voor de oefenochtend genoeg in de kk staan.. wat denk je? krijgt zij de fles en lukt het nog niet om er wat uit te krijgen.. slechts 110ml! potverdikkie..
    maar ja. ben me ook best druk aant maken over dat ik weer aan het werk moet..
    @ mili: klinkt als een leuke peuter die dochter va je:D leuke verjaardag gehad dus? en had idd die infovia bv.com ;) alleen kan niet vinden wat ik zoek.. ook daar niet
    @ suus: oh nee!! das echt balen!!
    @ zielig huilen: check! echt zo'n meiden huiltje! en soms ook echt paniekhuiltjes.. en dan is ze kei moe en wil niet slapen.. zooo zielig!
    @ chicken: hihi.. leuke foto!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chicken: de meningen zijn erover verdeelt. Sommigen zeggen niet wakker maken want je haalt ze uit de diepe slaap. Ons werd het van begin af aan aangeraden en hier werkt het prima. Elke dag om half 11 de laatste fles en dan lekker doorslapen. We hebben het een paar weken geleden ook een paar dagen niet gedaan maar toen kwam ze prompt weer om 3 uur. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Wij hebben Beau op een gegeven moment niet meer wakker gemaakt....sindsdien slaapt meneer rustig door en hoeven wij hem idd niet meer uit zijn diepe slaap te halen.
    Op je eigen gevoel afgaan meid!

@collo; hypokaliemie betekent dat je te weinig kalium in je lichaam/bloed hebt....een ernstig tekort dus.
    Helaas is ons beestje vanmorgen overleden :( ....hij lag vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging op het logeerbed zwaar te ademen en kon niet meer opstaan. Hij mauwde nog wel heel lief....ik kwam net thuis om 14u en helaas lag hij dood op bed.
    Ben er best wel van slag door....:(:(

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Dees, wat sneu.
    Wel fijn dat hij gewoon thuis is overleden en niet bij de dierenarts.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klopt, hij is in alle rust overleden.....tenminste zo lijkt het.
    Straks wanneer manlief thuis is brengen we hem naar de dierenarts en wordt hij netjes gecremeerd....pfff ben er echt helemaal kapot van.....de tranen rollen gewoon over mijn wangen :(

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: he, wat vervelend meiske!! sterkte!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ach Dees wat verdrietig.
    Net wat Collo zegt, wel fijn dat hij thuis in alle rust is overleden en niet bij de dierenarts.
    Moeilijk om je beestje te moeten missen.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Dankje!!

@collo; Jij je kat nog niet terug gevonden?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Het zal idd ff zwaar worden....we hadden er namelijk 2.
    Nu je de ander moet missen is toch wel heel apart...de andere kat lijkt het nog niet echt door te hebben ofzo. Ligt gewoon heel tevreden hier beneden in de huiskamer terwijl zijn maatje boven gewoon dood op bed ligt! Misschien dat de verwerking nog moet komen, ze waren immers broers en waren zeer dol op elkaar.
    Ik heb net maar ff een foto van het beestje gemaakt...:(

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @dees: he wat naar meid, sterkte! Wel prettig dat ie uit zichzelf in vertrouwde omgeving is gegaan en dat je niet hebt moeten beslissen hoever je het zou laten komen. Maar het blijft vreselijk, ik weet het. Knuffel voor jou!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @lotte: hopelijk gaat de sollicitatie woensdag goed! Zou wel super voor jullie zijn!
    @riti: denk ook dat ik wel vaker langs je huis heb gelopen! ;) Veilig bij de tandarts gekomen?
    @dees: ik heb je geaccepteerd! J Ojee, wat verdrietig van je kat! Sterkte!
    @gimena: jeeeeh ongie! Gelukkig maar!
    @suus: hihi, ik zie je al zitten op je krukje! Balen van de melk zeg!
    @chicken: misschien kun je er mee experimenteren? Heb ik ook gedaan en nu slaapt ze door! Geen 13 uur als bij Lotte (wauw!), maar netjes 8 uur. Hier laatste voeding om 22:00-22:30 (dreamfeed) en hup haar bed weer in! (dit op advies van het cb) Doen wat goed voelt! Kabouter Milan is echt superschattig!
    @collo: balen dat Amy nu weer ‘s nachts komt! Hulit ze dan ook echt? Hier ben ik er achter gekomen dat als Sara op haar knuisje sabbelt, ze niet perse honger heeft. Zev alt dan weer in slaap. Agossie arm beestje toch! Gelukkig is de zon weer gaan schijnen!
    @joyce: heb mezelf vanochtend ook maar weer eens gewogen: zit nog 1 kilo boven mijn startgewicht! Joepieieie! Hier ook niet lijnen, snoep me een ongeluk, zal toch wel die bv zijn dan.
    @hier: ga Sara maar eens halen, ligt te bleren! Moet pas over een uur eten, hmmm… Vannacht voor het eerst op haar eigen kamer!!!

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: aah, sterkte ermee! Ik krijg er zelfs een brok van in mijn keel....Maar waarschijnlijk was het voor het beestje wel beter zo, dan nog een behandeling...pfoe, echt sneu!
    @kabouter Milan: Wauw, knappe kerel is het toch! Wij noemen Maud altijd in stijl: KaMauter haha!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @doortje: ik snoep mezelf ook een ongeluk en ik zit dan ook nog steeds 5 kilo boven mijn startgewicht! Pffff, maar ik kan het niet laten om 's avonds niets meer te pakken...Straks als de bv stopt, dan maar eens serieus eraan werken...voor nu vind ik het nog wel ok.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vanavond voor het eerst weer "normaal" gegeten...weliswaar frites, maar in ieder geval een maaltijd. Sinds donderdag weinig eten meer door mijn keel kunnen krijgen.

Probeer het nu een plekje te geven en hoop gewoon dat hij over een paar dagen alsnog aan komt lopen. Hier ook een broertje dat achterblijft... Elke keer als ik naar de deur loop om Stimpy te roepen komt Ren van boven aangesjeest. Hij denkt elke keer dat zijn broertje sthuis komt....zo zielig...

Nachtvoeding
    Ja, Amy huilt echt behoorlijk en stopt ook niet meer, dus moeten er wel uit. vanavond 2 scheppen rijstebloem proberen...

18. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ poezenmama's, veel sterkte ermee meiden.:(:(
    Heb zelf op guppies na nooit huisdieren gehad maar ik kan me voorstellen dat je zo'n beestje vreselijk mist als als ze er ineens niet meer zijn.
    @ Doortje, oei spannend vannacht, hopelijk slaapt ze lekker in haar eigen kamertje.
    @ kilo's, ben de zwangerschapskilo's kwijt nu nog de 10 kilo die ik al te zwaar was voor de zwangerschap...;)
    @ Riti, wanneer horen jullie iets over Maura's heupjes?

Vandaag weer lekker gewerkt maar Matthijs heeft het nog niet zo naar zijn zin ergens anders. Vorige week heeft hij mijn vader het leven zuur gemaakt en vandaag waren mijn schoonouders aan de beurt. Veel huilen en weinig slapen. Volgens mijn schoonmoeder had hij last van krampjes, zou kunnen maar ik denk dat hij moet wennen aan een andere omgeving. Dan zeggen ze, ach die kleintjes weten toch nog helemaal niet waar ze zijn maar volgens mij voelen ze dat echt wel aan. Wat denken jullie??
    Anyway, hij zal er toch aan moeten wennen..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Doortje; spannend vannacht op haar eigen kamer!

@ Collo; hoop zo dat hij snel aan komt lopen....sterkte meid.

@ late voeding; we maken dr wakker zo tegen 23 u. Vind het ergens ook wel erg sneu haar zo wakker te maken... misschien toch wat meer richting voeden terwijl ze nog wat slaapt. (nu doet mijn man die voeding en haalt haar naar beneden, verschonen met koud doekje etc. dus helemaal wakker). Ze slaapt altijd wel weer zo verder

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Meloen; volgens mij krijgen die kleintjes erg veel mee. Ze weten inderdaad niet waar ze zijn, aangezien ze het niet kunnen plaatsten, thuis kennen ze echt wel.
    We worden deze week gebeld door het wkz voor een afspraak....'deze week' eindigt op donderdag....
    Het zal allemaal wel meevallen en het is ook helemaal niet ernstig, maar t is wel mn kleine hummel en deze mama wil erg graag weten waar we aan toe zijn :)...wat extra chocola voor deze mama dus :p

@ kilo's ; haha heb nog een zwangerschapsbuikje en nog wat kilo's van het stoppen met roken :)

Deel Deze Pagina