December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haak vanaf hier weer in:D nog niets teruggelezen, komt morgen wel..
    Drukke dagen hier.. Manlief is onverwachts een week vrij, dus zijn druk bezig op zolder.. willen we deze week af hebben.. Een neefje van zijn baas doet de visserijopleiding en moet wat opdrachten doen.. Omdat we de zolder graag af willen hebben heeft hij aangeboden om deze week thuis te blijven..

Hoop dat ik morgen meer tijd heb.. Morgen eerst naar de stad de nodige dingen in huis halen, en dan hopen dat Lenn wat beter in zn velletje zit.. Die komt sinds 2 dagen weer om 5 uur en dan pas weer om 9uur.. Heel vaag.. Maar goed, met liefde natuurlijk:D

Sst, niet verder vertellen: Manlief is de naam Lenn Ché aan het borduren.. Hij wou winkelen en zei dat hij net een wijf was:D:D "Nou, in dat geval..... Ga ik borduren:D".. Had gezegd dat hij dat echt niet ging doen maar ja.. Dus wel:D

2. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Riti, ik geloof het ook hoor en het is gewoon te toevallig dat hij twee keer bij een ander van zijn padje af is terwijl hij thuis zo makkelijk is.
    Het kan dan idd niet ernstig zijn maar ik kan me voorstellen dat het onzeker is zolang je geen duidelijk hebt. Hopelijk deze week een plan van aanpak dan kan je tenminste weer verder. Tot die tijd nog even van de chocola genieten!!:p

@ Roeltje, wahahaha zijn daar foto's van?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee, nu je het zegt.....
    hij vind het geloof ik nog wel leuk ook.. (nouja hij vind alles dat met Lenn te maken heeft leuk haha) dus hij zal van de week vast nog wel wat maken haha..

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Daar wil ik ook foto's van zien...

RiTi
    Ook gestopt met roken toen je zwanger werd? Ik ook en moet zeggen dat ik er na een aantal weken/maanden in de zwangerschap geen last meer van had, maar na de bevalling was het net of ik opnieuw moest stoppen.
    Valt me nog mee dat ik in deze ellende nog niet naar een sigaret heb gegrepen. En dat terwijl er hier nog altijd een pakje in de kast ligt... Grootste bezwaar om niet meer te beginnen...wil nog meer kinderen en dan moet ik weer stoppen en dat nooit meer! Wat een hel waren die eerste 24 uur. ik vrat zowat het behang van de muren af. Heb twee weken nauwelijks geslapen en de eerste 48 uur schokte mijn lichaam echt als ik probeerde te slapen. Dus dat wil ik niet nog een keer meemaken.
    Ben wel trots op mezelf dat ik heb volgehouden. Ben erg blij dat ik eraf ben...

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Mijn hemel ja dat stoppen, dat wil ik ook nooit meer. Ben ruim voor mijn zwangerschap gestopt, toen speelde het ook nog niet zo. Wist dat ik een keer moest/wou stoppen en begon daar vreselijk tegen op te zien. Daar baalde ik zo van dat ik toen maar getopt ben, hoefde ik er ook niet meer zo tegen op te zien :).
    Maar sinds de bevalling heb ik het voor het eerst weer moeilijk gehad met niet roken, en heb er nog steeds meer zin in dan afgelopen anderhalf jaar :(.

@ hihi wat een rust zal dat zijn bij jullie....en ja, foto!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Roeltje: ik wil dat ook wel eens zien hoor! haha! Wat leuk!

@stoppen met roken: ik woog 73 kilo toen ik stopte met roken 29 jan. 2009 en weeg nu 79 kilo. Dus ik ben er uiteindelijk 6 kilo aangekomen, maar heb inmiddels wel een kindje op de wereld gezet en ik rook al ruim een jaar niet meer... wat zijn dan die 6 kilo nog! ;) goed excuus toch om ook rustig een stukje chocolade naar binnen te schuiven??? haha!
    Nee, ik wil terug naar de 70, maar dan moet ik echt iets aan mijn snoepdrang doen...
    En over die behoefte aan die sigaret: ik heb er het afgelopen jaar ook totaaaaaal geen last van gehad. Maar ik was natuurlijk in de eerste maanden heeeel erg gemotiveerd omdat ik zwanger wilde worden, toen was ik 9 maanden zwanger en nu geef ik BV, maar ik ben ook wel een beetje huiverig voor de periode die komt na de BV... Ik wil er inderdaad ook echt niet meer aan beginnen om precies dezelfde reden als Collo zegt... gezinsuitbreiding en dus weer moeten stoppen... En dan weet ook gelijk iedereen hoe laat het is!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Stoppen met roken..
    Na de BV gewoon weer begonnen:( zoals het er nu naar uit ziet houden we het bij één haha...

We zouden na de fles van 9uur vanmorgen naar de stad maar manlief ligt nog heerlijk te snurken.. Lenn is inmiddels ook in slaap gevallen dus duurt nog wel even voor we in de stad zijn;)

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    #1708 suus1982, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
    Maud is op het moment enorm verkouden en had gisteren en eergisteren ook verhoging. Eergisteren was zelfs het badje Té vermoeiend....Ideaal trouwens zo'n ligmatje!

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hier nog even gewone spam:

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hier zijn we samen supermario wii aan het spelen, spannend!!!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi die mooie meid die Maud, die laatste foto is leuk!

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey hey.

Milan heeft weer zo lekker geslapen vannacht! Gisteren om 21:00 voor het laatst gevoed en om 9:20 lag hij lekker om zich heen te kijken in zn bedje. Toen hij me zag staan begon hij te lachen hihi. Zo lief. Heb hem er maar uit gehaald, vond het wel lang zat hihi.

Morgen moet Ronald solliciteren in Amsterdam, ben benieuwd! Hij was gisteren vrij en toen hebben we even wat nette kleding voor hem gehaald;). Hopelijk bevalt het hem:).

Verder zit ik zelf erg vol...Word gek van het malen en denken. Maar ja...

@Riti:

Bedankt voor je antw. over de koopzondagen;).

Inderdaad heerlijk dat Milan zo lekker kan slapen hihi. Alleen begon me toch ineens wel een beetje zorgen te maken sinds zondag. Las hier dat ze op minimaal 5 voedingen moeten zitten en las het daarna ook op internet. Ik begon ineens te twijfelen of hij wel genoeg goede plasluiers heeft enzp. Even in de gaten houden. Vanmorgen vond ik de luier wat tegen vallen na zo'n lange nacht. Wij gaan altijd wel een beetje te laat naar bed, maar opzich krijg ik dus wel aardig wat slaap. Heb alleen heel veel nachtmerries. Maar ik weet dat ik in mn handen mag knijpen hoor met zo'n goede slaper;). Hopelijk slaapt Maura ook snel wat langer door:D.

Wat fijn dat Nora zo goed reageerde op haar beker met water! Komt vast doordat je het van te voren goed hebt aangegeven en er mee begint nu ze jarig is geweest. Nou voelt ze zich een grote meid hihi. En dat mag ook wel:D!

Oh lees nu dat Maura alweer zo lekker heeft geslapen:).

@Dees:

Hypokaliemie is niet niks:(. Arm katje. Heel moeilijk wat je nou moet doen. Volg je hart...

@Verkouden:

Milan is sinds zondag avond verkouden. Echt zielig. Allemaal van die snotterige geluidjes hoor je dan en van die traanoogjes. Viel me dus erg mee dat hij nog zo goed sliep vannacht!

@Suus:

Oh das echt zonde ja! Kan me voorstellen dat je baalt!

@Chicken:

Ik geef dan geen fles, maar antwoord toch even;). Eerst als ik Milan rond 23:00 nog wakker maakte dan kwam hij gewoon net zo laat als wanneer ik 'm bijv. om 20:00 voor het laatst had gevoed. Heb hier vaker gehoord dat het voor veel kindjes niks uit maakt. Dus dat ze dan gewoon om dezelfde tijd komen en dus niet langer slapen. Maar je zou het eens kunnen proberen, je weet het maar nooit. Ik heb Milan hier laatst wel nog een keer wakker gemaakt om 23:00 omdat de laatste voeding om 18:00 was daarvoor. Toen sliep hij wel alsnog netjes door.

@Collo:

:(. Vind het zo sneu voor je van je katje...Wij hebben ook katten en zou er niet aan moeten denken dat er eentje zo lang weg was...Sterkte nogmaals. Knuffie!

@Dees:

Och jee...overleden:(. Sterkte meid! Sorry, maar moet zelf zowat huilen bij het idee dat hij het nog best een tijdje heel zwaar heeft gehad....:( Zeker zn laatste uren...

@Doortje:

8 uur is ook netjes toch!!;)

@Meloen:

Denk dat je schoonouders niet WILLEN geloven dat het eraan kan liggen dat Matthijs moet wennen aan de andere omgeving;). Merk hier echt heel duidelijk dat Milan wakkerder/onrustiger is als we een dagje ergens anders zijn! Volgens mij is dat helemaal niet gek hoor;).

@Kilo's:

Blijf verdorie hangen op hetzelfde gewicht. Nu al 2 maanden! Grrrrrr. En ik mag niet lijnen:(:(:(.

@Suus:

Agosss, in slaap gevallen in bad...

Leuke foto dat ze op je schoot ligt!!!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo meiden,

@suus: mooie spam:)

@Lotte: he meid, wat een slaapkopje is Milan toch. Ik hoop dat je vriend word aangenomen, jullie hebben wel eens positief nieuws nodig. Wens hem maar succes!

@roeltje: Hoe is het nu met Lenn en de pseudokroep?? Lekker dat je mannetje thuis is:)

@hier: beetje klote dag vandaag. Emma zit midden in dr sprongetje en ik heb barstende koppijn. heb al 2 ibuprofen genomen maar helpt niet. Komt gewoon van de spanning over werk, zit er steeds aan te denken. Heb net mn zorgmanager gemailt met de vraag om mijn contract om te zetten in een 0 uren contract. Dan kan ik de gaten in het rooster opvullen wanneer het mij uitkomt. Ook heb ik een mail gestuurd naar een andere thuiszorgorganisatie hier in de omgeving. Die zijn kleinschaliger en hadden een leuke vacature. Hoop dat er iets uitkomt want wil echt wel weer lekker aan het werk maar wel met plezier.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @PSje:

Hopelijk kun je aan de slag bij die andere thuiszorgorganisatie! Dan zal ik voor jou duimen;)

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!!!
    Joepie! Het slapen op haar eigen kamer was vannacht een succes! Om 22:30 eruit gehaald voor een voeding (lekker bij ons in bedJ) en daarna tot 7:15 geslapen! Wauw, ben zo trots!
    @meloen: is natuurlijk er wennen voor Matthijs. Hopelijk gaat het snel beter! Ik denk dat Sara ook wel moeite zal hebben met aanpassen. Maarja, alles went (zegt ik heel stoer;))
    @roeltje: man aan het borduren??!! Haha, geweldig! Wordt het wat? Ik heb je geacepteerd op hyves!
    @collo&riti&suus: goed dat jullie niet opnieuw naar de sigaretten hebben gegrepen! Kan me voorstellen dat het lasting was om te stoppen! Ik rookte af en toe (zo’n bekende gezelligheidsroker) en bedacht me gister dat ik al een jaar niet heb gerookt! Ook helemaal geen behoefte meer aan!
    @suus: agossie, wat een schattige foto’s van maud!
    @lotte: ik duim voor Ronald!
    @verkouden: hier ook een verkouden meisje. Vol neusje, prut oogjes en traanoogjes. Lijkt er vooralsnog geen last van te hebben (even afkloppen J)
    @psje: succes met het sprongetje, vervelend van die spanningshoofdpijn!
    @hier: ga zo even spammen! Heb de tummytub maar weer eens geprobeerd, na alle leuke foto’s en verhalen van chicken. Wat een succes!

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zo leuk!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Doortje:

Wat heerlijk dat Sara zo goed geslapen heeft op dr eigen kamertje! Wanneer werd ze normaal wakker?

Leuke foto!

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Doortje: wat lekker dat ze zo goed heeft doorgeslapen, komen jullie ook aan je rust toe!

@Verkouden: schijnt echt te heersen nu he!
    Gelukkig die 2 van mij (nog) niet *klop klop*

@Lotte1987: ohh wat slaapt hij lekker lang zeg :) Heerlijk!

@Collo: Arm katje... stond ook op je hyves toch?

@Kilo's: ik begin er ook knap van te balen!
    maar ga vanaf donderdagavond sporten!! yeah :)
    Gisteravond ingeschreven

@Hier: AHHH wat was dat lang geleden he! Heb t de laatste weken ZOO druk! Waarmee toch in godsnaam?!?

Dani is nu 62 cm en weegt al 7380 gram!
    Gaat net als grote zus Layla elke maandagochtend zwemmen
    Hij krijgt sinds 1,5 week fruit hapjes en sinds een paar dagen ook groenten, hij krijgt daarnaast 4 flessen van 210CC
    Gaat allemaal prima zo! :)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi hoi..
    probeer even wat tussendoor te reageren haha..

Pseudokroep
    Het wordt hier niet minder helaas.. Morgen HA maar even bellen voor advies... Zijn nu 2x per dag aan het stomen.. Als ik ga douchen ligt hij er naast op aankleedkussen en 's avonds als mn man gaat douchen zit ik met hem op de stoel in de badkamer.. hij heeft het na het stomen een uurtje makkelijker, maar na dat uurtje is het weer als vanouds.. Heel raar..

Weet je wat raar is.. Ik begin Lenn NU pas écht te begrijpen haha.. Voorheen wist ik soms echt niet waar hij nu om huilde, maar zodra hij nu begint weet ik gelijk wat er aan de hand is.. Krijg hem dan ook heel snel stil.. manlief heeft alles geisoleerd op zolder, houten framewerk staat ook.. Hij heeft net gipsplaten opgehaald en kreeg voor het gemak de bus van de zaak mee haha.. die kunnen er vanmiddag en morgen op en dan is het verven/stuce/behangen.. Het schiet eindelijk een beetje op haha

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees..ach meis, sterkte....zielig voor je beestje.

@Doortje...hahaha....leuk he de tummytub!!

Milan heeft z'n tweede prikjes gehad vandaag. Was weer een drama....wat is dat toch zielig. Maar goed, hij ligt heerlijk te slapen nu. Gewogen: 6780 gram en 65 cm!!!

Deel Deze Pagina