@collo; Blote baby's zijn idd om bij weg te zwijmelen... Heb trouwens ook wel wat lichte kriebels om weer zwanger te zijn....mis die buik en de rest best wel! Afgelopen vrijdag moest ik op na-controle komen in het WKZ en moest toch ff slikken toen ik al die zwangere buikjes zag @na-controle; alles was redelijk tot goed...moet alleen over een klein half jaartje weer terug komen. Dit ivm mijn problemen mbt de werking van mijn sluit-/kringspier. Deze functioneert nog niet helemaal zoals het wezen moet....
dees: leuke fotos zeg1 voraal die net uit bad.. gimena: wat een schatje collo ok al zonm lekekr ding roeltje: zoo dat heeft len goed gedaan. hij heeft wel zn kjamer schoon gehouden toch want t kwam in de gang.. leuke mandjes trouwens in de kast xena: zoo dan groet ie lekker hrd.. al bijna 6 kg pff nou ik ga naar het cb pff zo zielig alssie zo huilt... kan daar snelcht tegen omdat ik dan niks kan doen ga zo mee huilen.. ben echt een watje
@mili.. hoe is het met Aaron gegaan? @mroos.. hier ook al ongesteld geweest! @collo... hoe gaat het nu met Amy. Hier ook een kindje wat niet vrolijk wakker wordt. slecht slaapt en ook wel veel huilt.. tussen de lachjes door. wij gaan hiervoor naar een ostheopaat. Vandaag gebeld.. maar moet terug gebelt worden.. @caruli.. gecondoleerd met je opa! @roeltje.. o my god.. bijna 3 meter ver gescheten!!! echt bizar!! Douche jij alleen met Lenn? Hoe doe je dat? @psje.. wat klote dat het zo niet gaat! Ik ga zelf ook naar een osteopaat! Dus hoop dat hij voor jullie ook veel kan betekenen! @dees.. nog gefeliciteerd met je moeder! jaa het baby zijn is er echt een beetje vanaf! Even kijken of ik zo nog spam heb!! @spam.. ohhh wat een mooie beebjes heb ik voorbij zien komen zeg!
Krijg je standaard een nacontrole bij de gyn of vk? Ik heb nog steeds niks gehoord. Met Jesse in zh bevallen en dar had ik idd een nacontrole bij de gyn. Vandaag geprobeerd de vk te bellen maar kan morgen pas weer....
@Xenas: `hier moeten we zelf een afspraak maken voor controle.. zal zo beschrijving plaatsen van het douchen.. is nogal een verhaal haha.. ga even naar de bieb, dan ben ik terug @poepincident: kamertje was er niet helemaal goed vanaf gekomen.. er zaten aardig wat vlekken op de commode, muur, vloer en deur/drempel.. lag eerst een kwartier in een scheur, toen binnen een kwartiertje was alles schoon.. was ook zo'n dom gezicht.. eerst zonder waarschuwing poepen en daarna in slaap vallen op de commode @Chiquita: leuk zijn de mandjes he? whaha is ook de reden dat we hem gekocht hadden
@chiquita; Succes bij het CB! @xenas; Ik kreeg idd standaard een na-controle bij de de VK en het ZH. @osteopaat; Hoor dat velen ervoor kiezen om naar een osteopaat te gaan. Ik wil jullie niet allemaal ontmoedigen maar ik zal hier (niet snel) afspraak bij maken. Hoor toch wel vreselijke verhalen en na het zien van dit filmpje Player omroep.nl heb ik helemaal mijn twijfels....
@roeltje; Ik geloof ook best wel dat er mensen zijn die er echt wel baat bij hebben maar mij zul je er niet zo gauw vinden. Kreeg ook flink de kriebels bij het zien van het filmpje....idd vreselijk!! @gimena; Ik schrok ook flink, heeft me wel tot nadenken gezet.
nee dat geloof ik dat de cb hun door verwijst Grrr te erg voor worden. Tranen Sprongen in me Ogen pff. zou maar gebeuren je kindje heb er gewoon kippen vel ervan!! Pfff
filmpje: wil ik dit wel zien??? ga straks kijken.. roeltje: koop ji nooit geen mandjes die oer lelijk zijn xena: volgens mij moet je zelfs na controle krijgen of de hechtingen eruit zijn en je baarmoeder weer op zn plek is... hier: net cb geweest.. hij was weer 150 gram aangekomen sinds donderdag en 55.2 cm... dus flink gegroeit ( vind ik zelf dan ) kreeg de dokter wat een zeikerd is dat zeg.. eerst maakt ze m aan het huilen en dan mouwen dat ze niet in zn oogjes kan kijken. ja lekker handig.. maarjka zal wel aan mij liggen.. toen punt 2.. de prikjes.. omdat hun geen afspraken mer hebben in feb of ik dan niet volgende week kon komen voor de prikjes waseigenlijk te vroeg maar die week maakte dan ook niks uit ja ik zei dat dat lekker hun probleem was en daarom mooi niet eerder prikjes ging geven.... dan maar in mrt.. ja maar dat is eigenlij kiets te laat.. ik zeg ja die week maakt dan ook niks uit,, nu pas 4 mrt terug...
@Collo: We zijn er heel druk mee bezig, bij het cb en het ziekenhuis vonden ze het nog niet zorgwekkend, maar we worden wel in de gaten gehouden. Ik hoop dat alles nog vanzelf goed komt, noujah met wat lichte dwang van mama Helmpje beginnen ze vaak pas mee met 5 maanden, tot die tijd hersteld het in de meeste gevallen nog vanzelf of in combinatie met fysio. Wat een lieve lach heeft Amy zeg Hoofdje omhooghouden: Lana heeft er een hekel aan om op haar buik te liggen, we redden een paar minuutjes per dag (als ik haar te lang laat liggen word ze hysterisch..) Wel hou ik haar regelmatig rechtop en dat vind ze wel weer heel leuk, dan kan ze lekker rondkijken. Volgens mij heeft ze wel redelijk wat kracht in haar nek als ze dat wel kan, buikliggen vind ze gewoon niets @Dees: Wat een lekker ventje is het zeg @Gimena: Leuke spam @Xenas: Ik moest zelf bellen voor een nacontrole afspraak.. @Chiquita: Wat een eikel van een dokter zeg.. Net Lana maar even op haar zij gelegt, gelukkig sliep ze snel weer verder Vanwege haar armpje heeft ze in het ziekenhuis op haar rechterzij gelegen de eerste dagen, dus ze heeft een voorkeur voor rechts. Van achter is haar hoofd dus ook ietsje scheef, nog niet zorgwekkend maar wel iets om in de gaten te houden en te corrigeren. Ik leg haar nu dus altijd al met haar hoofd naar links, maar vaak draait ze binnen een paar minuutjes weer terug.. Als ze diep slaapt kan ik haar hoofd weer terugdraaien en slaapt ze gewoon door, anders word ze wakker en dan word het niets meer. Maandag moeten we naar het consultatiebureau en dan kijken ze hoe het er dan uit ziet.. Dinsdag heb ik mijn nacontrole bij de gyn, dus weer naar het ziekenhuis. En dan op 10 februari weer naar de rontgen met Lana voor een laatste foto van haar armpje, daarna bespreking met de chirurg en tot slot nog een afspraak met de fysiotherapeut om te zien hoe het met haar voorkeurshouding gaat.
blijf het knap vinden....het hele stuk naar boven kunnen woelen. Ik denk dat ik maar overstap op een trappelzak