@Mili: Hoop voor je dat Aaron snel weer beter word! @Ongesteld: Ik werd na 6 weken al ongesteld en ik gaf toen nog borstvoeding!!! Pffff... wat n ramp @Ritme: Dani heeft nog steeds geen ritme Pff tja hij komt ongeveer om de 6 uur voor een fles, soms een uurtje eerder... Hij wil perse om de 2 uur een schone luier, maar dat is het dan ook @Roeltje: Hoop dat de verbouwing zo klaar is, kun je fijn genieten van een mooie zolder met de kids @Hier: Dani deed t vannacht best goed, kwam om 4 uur voor een fles, die daarvoor was om kwart voor 10.. GAAAAPPPPP!! Maar hij dronk hem rustig op en viel weer in slaap tot zo'n 8 uur.. Schone luier, weer ff terug in bedje gelegd want Layla werd wakker en moest in bad. En nu............. zit hij met grof geweld zn luier vol te poepen, dus neem weer afscheid *dag dag*
Had vandaag echt mazzel. Dame heeft gisteren om 22.00 laatste fles gehad en heb haar vanmorgen om 08.30 maar wakker gemaakt... Please laat haar dit ritme voortaan aanhouden....smeek.... En ze was niet eens meteen sacherijnig.... lekker eerst nog allemaal lachen naar mama en oma! Geweldig!
Nou meiden, het zit Mili niet mee.... Hoi! Wilde even laten weten dat ik met Aaron in het ziekenhuis lig. Hij heeft mogelijk het RS virus. Waarschijnlijk van Nora gekregen. Moet nu wellicht een sonde waar bv door komt ivm uitdroging. Ik slaap vannacht dus bij hem, geen idee hoe lang hij opgenomen moet. Mogelijk ook vernevelen met zuurstof. Knuf mili.
@ mili: sterkte meis!! zit je echt niet mee he! zal aan je denken!! @ collo: wat goed zeg!! @ rustig: tja.. steeds meer mensen aan het werk of bijna denk ik......
@mili; Heel veel sterkte gewenst in het ZH! Hopenlijk schijnt binnenkort weer de zon voor jullie! Mijn duimen draaien @collo; Hihi, lekker uitgeslapen dus. Het zou idd mooi zijn als ze dit ritme vasthoud. Hmmz jij dus alweer ongesteld geweest.....ik moet nog steeds wachten. @roeltje; Het schiet dus wel lekker op bij jullie thuis. Geeft niks hoor meid dat je hier ff wat minder te vinden was....dat heb ik ook wel eens! Ben immers ook alweer 2wkn aan het werk en ben volop aan het genieten van onze Beau. Verdriet van onze kat zit me nog erg hoog....het lijkt nu ineens zo stil in huis.... @joyce; Jullie meiske was dus helemaal tevreden....je mag best trots zijn op jezelf! Moest jij nou a.s. maandag weer aan de slag, je verlof zit er bijna op? @Dretjuh; Hoi! @all; Beau wordt morgen alweer 3maanden. Verder gaat alles goed met hem, hij is nu helemaal druk bezig met het draaien......hij lijkt het steeds leuker te vinden! Gisteren zaten we aan tafel te eten, Beau lag in de box en hij pakte zo ineens zelf de rammelaar op die naast hem lag!!! Ik was helemaal verbaasd Erg leuk hoor om die 'groei' momenten te zien!
nou hehe.. eindelijk HR aan de lijn gehad.. mijnbaas kapte het gesprek nl snel af en alles werd maandag wel besproken en ruimte was door hr geegeld dus moest ik daar maar ff doen ze hebben en een ruimte en een kkongeveer 30 m ervandaan die niet gebruikt word. is wel steeds een eindje rijden, maar da hun probleem en wat ze zei "ja er was nu niemand meer op jullie afdeling om het te regelen dus was een flink gepuzzel... " Die iemand die ze bedoelt is ikke... dat soort klusjes knap ik normaal op maar ja.. moeten ze me maar niet ontslaan, zal nog wel vaker gebeuren he hahaha
Hai allemaal. Hoe issie hier? Bijna weekend! Tjee, wat gaan de dagen toch snel...Echt niet normaal...Echt vervelend, want moet nog een hoop bedenken en regelen voor ik evt. weer ga werken... Heb net eindelijk de Why Cry binnen gekregen. Milan huilt heel weinig, maar vind het gewoon een fijn idee om te weten of mn gevoel klopt als hij bijv. jammert. Net waren we even bij Ronald zn tante geweest en toen we thuis kwamen jammerde hij een beetje. Ik dacht zelf dat hij moe was en dat ding gaf dus ook "sleepy" aan! Hihi. Dus mama is geslaagd voor test 1. Ik wil elke keer eerst zelf bedenken wat er is en dan zet ik dat ding aan. Vind het gewoon geinig. Maar ja, nu maar wachten tot ie een keer huilt. Milan zat al 5 dagen op 4 voedingen en eergisteren ineens op 6! Hij werd na de voeding van 21:30 om 3:00 wakker! dus die telde nog mee voor die dag. Misschien sprongetje? Hij was verder niet huilerig of wat dan ook. Kan dat? Vorige sprongetje zijn we ook doorheen gefietst zonder er iets van te merken. Denk nu achteraf dat hij daarom toen ook ineens weer 's nachts kwam. Dat dat bij zn sprongetje hoorde toen. Gisteren weer 4 voedingen en zit tot nu toe op 2, dus kom waarschijnlijk weer op 4 uit. @Suus: Ik vond die foto zo geweldig waarop Maud mee kijkt naar het wii spel vanaf je schoot dat ik het zelf ook heb geprobeerd. Milan ging ook heerlijk rond liggen kijken haha. Echt zooo lief! Leuk idee zo! Hoe lang doe jij over 1 kolf moment op je werk? Met schoonmaken van de spullen erbij gerekend? Ik krijg ook zo'n pijn aan mn rug als ik Milan in bad doe! Ik ben ook best wel klein en moet echt moeilijk staan. Waar heb je dat rekje gekocht en was ie duur?? @Werken/kolven enz: Als ik straks ga werken dan kan het zijn dat Milan misschien de ene dag 4 en de andere 5 voedingen wil. Als hij er 4 krijgt dan is dat 2x bij oma (schoonmoeder) en anders 3x. Alleen vind ik het zonde om elke keer 3 voedingen uit de vriezer te halen als hij er bijv. maar 2 drinkt. Hoe kan ik dat het beste doen dan?? Hoe doen de bv mama's dat? Gisteren naar zumba geweest en toen gaf mn vriend de fles. Ik had daarvoor gekolfd en kreeg er maar 120cc uit. Hij dronk 180cc. Dan kom ik straks dus te kort als ik weer ga werken en ik kolf daar. Zit er sowieso aan te denken om gewoon lekker 3 keer te kolven daar, want mn baas keurt alles af en dit KAN ze niet weigeren...Misschien heb ik dan wel genoeg. @Manoe: Fijn zeg dat je eerste week meeviel! @Riti: Ik vraag me ook nu al af hoe dat allemaal zit met afbouwen van bv enzo. Alleen duurt dat hier nog wel even als het goed is. Vanaf wanneer "moet" je bijvoeding gaan geven?? @Meloen: Arme Matthijs...zo verkouden. Niet lief! Hopelijk is het snel over! @Joyce: Och jee, de wendag. Kan me heeeeeeeel goed voorstellen dat je dat erg moeilijk vond/vindt!!! Maar als je de melk na het warm maken een uur bewaard dan issie toch koud? Dan mag je toch niet opnieuw opwarmen?? Weet jij trouwens hoe lang de melk houdbaar is als je het uit de vriezer in de koelkast zet? Hier is het echt niet de volgende dag ontdooit volgens mij! En weet jij of je de melk ook onder de kraan mag laten ontdooien voor de volgende dag of voor over een paar uur?? Hoeveel had je meegegeven? Geef je een extra voeding mee ofzo voor als het een keer niet lukt zoals gisteren? Sorry, veel vragen hihi... Denk je nu dat het de volgende keer al iets makkelijker zal zijn om dr daar te laten? Of nog niet? Maar je hebt dus niks meer ingevroren zei je. Lukt het je wel om dan elke dag voldoende te kolven voor de volgende dag in het kdv? Of werk je een aantal dagen per week niet zodat je dan weer aan kan vullen? @Speeltjes pakken: Ohjaaaa, helemaal vergeten! Had vorige week het idee dat Milan probeerde zn speeltjes echt te pakken, maar lukte niet. Als ik er dan eentje in zn handje gaf dan hield hij het heel kort vast. Nou deed ik het gisteren weer met een rammelaartje van Pip en toen hield hij m heel lang vast en bracht m steeds naar zn mondje hihi. Lief. @Manoe: Overdag krijgt Morris dus kv? @Nog vraagje over flesje: Gisteren gad mn vriend dus de fles, maar die moest eerst nog ontdooit worden in de flessenwarmer. Ik wist niet precies wanneer Milan wakker zou worden en moest daar dus op wachten. Alleen werd hij dus wakker en wilde meteen eten (zat ook al 6 uur tussen). Hij begon dus te huilen en heel hard ook. Heb m nog nooit zo gehoord, maar dat komt omdat je normaal natuurlijk meteen de borst geeft. Vond het echt heel zielig. Hoe doen jullie dat als je een flesje geeft? Ik kan m natuurlijk niet op gaan warmen en hopen dat hij snel wakker wordt...ikke nie snappe nie. @Riti: Doe je de draagzak dan onder je jas en je jas open of kan dat over je jas heen? Fijn dat het zo goed ging in de stad. @Chicken: Jeetje wat een mooie en vooral grote kat! @Mili: Ach...wat sneu zeg dat Aaron weer zo ziek is. Sterkte!!! @zo terug even voeden
Mili Heel erg veel sterkte met Aaron gewenst. Hopelijk mag hij snel weer naar huis. Heb vandaag tegen alle voornemens in, niks uitgevoerd. Wilde nog wel de ramen lappen, maar het bleef maar zulk grijs weer...bah.
@ Mili; ach nee, heel veel sterkte meis! @ Lotte; 2 of 3 voedingen ontdooien; Je kan er ook voor kiezen 2 voedingen te ontdooien en 1 kv er bij te geven voor het geval dat. Wat grappig die whycry, ben benieuwd, hou ons op de hoogte! Bijvoeden; volgens mij moet er niet zo veel. Het advies is bij 6 maanden te gaan beginnen met bijvoeden. Eerder kan ook al wel. Maar dat gaat dan nog lang niet ten koste van de fles- of borstvoeding, daar blijven ze het voorlopig nog op 'doen' zeg maar. Ik heb ook nog geen idee hoe lang ik aan het kolven blijf. Het loopt nu erg lekker, heb ook nog geen werk dus voorlopig ga ik nog wel door. Heb alleen geen idee hoe afbouwen werkt als je naast kv ook nog ingevroren bv hebt . Had de draagzak onder mijn jas, jas open. Maura had een lekker gevoerd pak aan met omslagvoeten die in het geheel over dr kleren ging), ideaal. Handjes wel vrij, anders wordt ze boos . Mutsje op die mooi over dr oren komt, maar niet te dik/warm want dan wordt ze ook boos hahaha ik ken dr inmiddels een beetje Flesje opwarmen; wij zijn altijd eerst gaan verschonen, ook toen ze in het begin nog aan de borst lag. Nu ideaal, als ze honger heeft, fles in warm water, rustig verschonen (beetje rekken soms) en klaar! Het grappige is dat het ook goed werkt bij haar, ook al heeft ze gierende honger op het aankleedkussen is ze altijd weer in goede hum, soms wel wat ongeduldig en het moet ook niet te lang duren, maar het gaat dus prima. Ontdooide moedermelk is 24 u houdbaar in de koelkast. Maar ik vraag me dus ook af hoe lang dat ontdooien zelf gaat duren .
@ psje Beetje laat sorry!! we krijgen een kitten. en Mylene is een Cometica/verzorging lijn. en dat verkoop je op een party avond.
Ben ik weer. Even kijken waar ik was gebleven. @Joyce: Misschien inderdaad wel een idee om dan toch 2 borsten te gaan geven ja! Zeker omdat ze nu minder vaak gaat drinken. Anders zou je 's avonds laat nog een keer moeten kolven, maar daar heb je misschien ook niet altijd zin in! Als je ze beiden kolft dan maakt het inderdaad niet meer uit welke je als eerste geeft. Maar als je alleen een toetje aan een bepaalde kant geeft dan weer wel. Ik doe Milan pas naar bed als hij een aantal keer gaapt, niet meteen bij de eerste gaap. Gaap zelf ook wel es een keertje, maar ben dan niet persé moe. Grappig dat ze meteen sliep. Kijken of het de volgende keer weer werkt. Waarschijnlijk vindt ze die aandacht in bed dus wel even fijn! @Dretjuh: Dus Dani zit op 4 voedingen? Hoe erg verschillen de tijden dan bij hem? @Collo: Joepieeee, jouw meisje ook lekker lang geslapen! Ik zal voor je duimen dat het zo blijft! @Mili: Jeetje wat erg zeg....STERKTE! @Joyce: Hoezo moet je rijden als de kk maar 30 m verderop is??? Oh wacht, je bedoelt 30 minuten?
@Riti: Ik wil liever geen kv geven. Als het niet nodig is dan doe ik dat liever niet snappie? Liever alleen bv...Maar bedankt voor de tip Net werd Milan wakker en er zat al 4.5 uur tussen de voedingen. Dus hij begon zachtjes te huilen en ik wist dus al dat het een hongerhuiltje moest zijn. En ja hoor...er stond "hungry". Toen na de linker borst te hebben gegeven begon hij weer eventjes te huilen. Ik was hem van links naar rechts aan het leggen. En toen stond er weer "hungry"! Haha, wel lachen hoor!
@milli: jeetje meid, nu dit weer en het ging net eindelijk lekker met je ventje. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie snel uit het zkh mogen en dan voorlopig alleen nog leuke dingen. Jullie hebben je portie wep gehad nu he! Dikke knuffel van hier!! @ritme: afgelopen nacht na 4 gebrokrn nachten gelukkig weer doorgeslapen, hoop dat ze het weer vol houd vanaf nu. @gimena: oh leuk een kitten, wanneer komt ie? Heb je al een naam? Dus je hebt nogsteeds geen leuke baan gevonden, balen zeg! @ongesteld: 2 weken geleden voorhet eerst weer geweest, en hoe! My god liep gewoon leeg! Vandaag had ik nacontrole bij de gyn (jaja al na driecmaanden) en heb ik gelijk de mirena laten plaatsten... @ontwikkeling: grappig om de verschillen te lezen tussen onze kids. Heb ook pas dat stuk gelezen over verschillen in ontwikkeling en denkers en doeners enzo. Wel leuk om dat bij je eigen kind te zien en om van anderen te horen hoe het anders kan. @werk: woensdag een heel positef telefoon gesprek gehad met een andere thuiszorgorganisatie. Ben helemaal blij en ze willen me graag hebben. Heb gister al mn papieren opgestuurd dus binnenkort gesprek. Zie het al weer veel zonniger in nu! @ lotte: hoe is het gesprek van je mannetje gegaan?? Fijn weekend allemaal!
@ psje nee nog geen baan ! de mama kat moet nog bevallen zelfs een kat die overtijd kan zijn hahah. werd gevraagt of ik er 1 wilde. omdat ik altijd een kat heb gehad aleen ze is te oud om mee hier naar toe te verhuizen dus heb me kat achter moeten laten als de kittens op de bak kunnen plassen en zelfstandig eten en drinken mag ik ze op komen hallen duurt nog wel even maar ik heb al de eerst keuzen met uit kiezen dus hoor het wel van me vriendin als het zo ver is
@ gimena; ah leuk zeg een kitten. @ Lotte; snap heel goed dat je het bij bv wilt houden. Wat extra proberen te kolven en 3 voedingen meegeven? @ ongesteld; nope, weinig verrassend hoor was al zo (door medicatie eisprong gekregen). Alleen denken verscheidene mensen in mijn omgeving dat het na mn zwangerschap wel eens allemaal spontaan weer goed zou zijn. "net als een motor die even doorgestart moet worden" is de letterlijke uitspraak van mn schoonvader .
update: Nou, is wel RS virus.Kan zijn dat hij met 2/3 dagen weer naar huis mag, maar kan ook wel een week moeten blijven En als het hem niet lukt om per keer 140ml uit mijn borst te drinken dan moet hij ook aan een sonde. Ik ben dus ook aan het kolven hier en heb nu 2 voedingen staan, mocht hij een sonde moeten hebben. Ik smste haar dat we allemaal erg met hen meeleven. Dankje! Wat superlief dat jij en de anderen meeleven. Doet ons wel goed hoor, na alles wat we al meegemaakt hebben, dit ook nog weer. We zijn er wel zat van! Ik hou je op de hoogte en doe iedereen de groetjes. kus van mili!