December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    STIMPY IS TERUG!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ben zo vreselijk happy! Mijn man ontpot "as we speak" de champagne!
    Liepen net na in het winkelcentrum te zijn geweest even terug door het park (want je weet maar nooit) en ik zag (in het donker) twee katten lopen. Ik roep natuurlijk "Stimpy" zoals ik dat inmiddels naar alles riep wat bewoog. En tot mijn grote verbazing staat dekat ineens stil en komt op me af rennen en mauwt heel hard. Toen zagen we dat het onze Stimp was en heeft mijn man hem kunnen pakken. Die andere kat bleef heel zielig achter (jammer dan, maar Stimpy hoort bij ons). En nu is ie weer thuis. We hebben hem net even gewassen want hij stonk een beetje. Hij blijft maar eten (dat wordt morgenochtend kattenkots ruimen) en is wat magerder, maar het is wel onze Stimp. Lag net al op de bank alsof er niks gebeurt was. Motherf*cker....;)
    Morgen biefstuk voor al mijn katten!!!

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: oh meid super!!!!!!! Wat zul jij opgelucht zijn. Je hebt hem zeker wel plat geknuffeld:) en is je andere kat ook happy???

3. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Collo, jeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh!! Wat zal jij een super weekend hebben. Oh lekker champy, doe mij ook maar een glaasje.:p

@ Lotte, klinkt leuk die whycry, ik ga 's googelen, heb er nog nooit van gehoord. Hoe is je mannetje zijn gesprek gegaan woensdag?

@ Riti, pffft kan ook alleen van een man komen zo'n opmerking...

@ Mili, och arme Aaron.:( Heel veel sterkte voor jullie!

@ PSje, goed zeg! Hopelijk word je aangenomen!

@ ego, vandaag weer gewerkt en mijn schoonzusje heeft op de kids gepast, was super gegaan maar zij werkt op een kdv dus had er ook alle vertrouwen in.
    Mijn ouders zijn vandaag een dagje eerder van skivakantie terug gekomen omdat mijn arme vadertje van achter is aangeskied en daarbij zijn schouder uit de kom en een scheurtje in zijn bot heeft opgelopen. Hij heeft onwijze pijn gehad, vind het zo zielig voor hem.
    Gelukkig niet op de eerste dag gebeurd.;)

Fijn weekend meiden!!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Joepie!!! Ik kreeg werkelijk kippenvel toen ik je berichtje zat te lezen. Ben echt mega blij voor je!!
    Nu maar ff goed genieten van haar terugkomst :D

@mili; Nogmaals sterkte gewenst!

@meloen; Och jeetje zeg, veel sterkte gewenst voor je vader. Jammer dat ze op deze manier hun vakantie hebben moeten beeindigen....idd mogen ze blij zijn dat het niet de 1e dag is gebeurd.

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ ,lotte: klopt, mag niet meer opwarmen, dus dat ga ik in schriftje zetten.. maar koude melk mag wel gegeven worden hoor.. en stiekem doe ik als het 20 mlin de rest erbij en dan opwarmen..
    ontdooide melk 24 uur en duurt 12 uur om te ontdooien ongeveer.. dus avond tevoren uit de vriezer.. ontdooien mag ookonder de KOUDE kraan en dan langzaam steeds warmer draaien..
    ik had voor ik vertrok gekolft, dat staat nu daar in de vriezer en had 3 meegegeven (iets te enthausiast want 2 was genoeg voor voeden en reserve)... maar degen die over waren heb ik mee teruggenomen en die en was voor dag erna enzo (doen nu 2 flesjes per dag öefenen”)
    ik heb nu 1,5 lade in de vriezer vol maar heb dus zoveel in de koelkast dat ik niet meer hoef te ontdooien... wat ik kolf gaat binnen 72 uur op... en ik reken afentoe of het uitkomt en anders gaat er dus weer een dag de koelkast in.
    Vind het nog steeds lastig hoor, dat achterlaten.. en ga volgende week dus ook rond een voeding bellen of het gelukt is.. nu dus te druk met andere kindjes.. maar ja..
    ik werk straks 4 dagen dus..
    wat ik nu doe is na de ochtendvoeding kolven en dan dus de 2 gemiste voedingen en dan eventueel nog keer extra.. straks ws ook zoiets alleen geef ik dn de ochtendvoeding niet.. want dan ben ik al weg.. is even zien of het lukt.. als het goed is dus 2 x op het werk kolven en anders dus nog keer extra.. en merk dus als ik 2 kanten tegelijk kolf op ongeveer tijdstip van gemiste voeding in rond de 160 zit.. en 's ochtends dus veel meer dan 180.. dus kan ik die andere 2 mooi aanvullen..
    De kk is 30 m van de kolfruimte af.. maar de kolfruimte is in een ander pand 5-10 min rijden..
    tja.. niet mijn probleem dat ik dan vaker weg ben he!
    Grappig dat je de whycry hebt!

Hier ook WEER 4 voedingen.. snap er niks van...

@ collo: jaaa!! stimpy is terug!!

Heb niet zoveel bijgelezen verder.... sorry

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ meloen: sterkte voor je papa!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja lotte over ontdooien en opwarmen. Ik doe dus avond ervoor uitleggen zodat't kan ontdooien en op't moment dat ze honger begint te krijgen, tussen 't eerste honger kreuntje en spoed in, pas opwarmen. In tussentijd afleiden met mobiel of laat haar meekijken wat ik doe enzo. Dan na 1ste ronde zet ik fles 2 in opwarmer en die ook aan en als dan luier gedaan is is flesje klaar. En wat je kunt doen als niet zeker weet of je die voeding nodig hebt omdat je niet weet of milan honger heeft als je weg bent maar kans is er wel is dat je zorgt dat er ontdooide melk staat. Niet nodig toen je weg was: gebruiken als oefen fles en kolven en dat invriezen. Heb je't niet voor niks ontdooit. Snappie!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; JAAAAAAAAAAAAA! Hiep hoi, fijn zeg.

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeeeeee Collo wat fijn voor je!!!!

@ Lotte ja Morris krijgt overdag KV 3 voedingen en 2 uit borst, gaat super!

@ RS virus jeetje meid wat erg voor jou en Aron sterkte en ik hoop dat jullie weer snel naar huis mogen.

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    ooo Morris is al weer 3 maanden, snik wat gaat dat hard zeg.....

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!

Mili, heel veel sterkte meis!

Collo, WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wat fijn dat je beestje terug is!!!

Nou, ik snap het niet meer qua voedingen. Milan eet nu ineens niet meer dan 130 ml. Komt ook gewoon trouw om de 3 à 4 uur...ook 's nachts. Heb het idee dat hij nu in een sprongetje zit. Eigenlijk de eerste waar hij last van heeft. Hij is ook nog wel verkouden, maar heel hangerig en een beetje huilerig. Ik ken hem helemaal niet zo....klinkt het bekend bij iemand? Hij heeft nog nooit echt doorgeslapen 's nachts. Als ik jullie zo hoor, dan zijn er best al wat die doorslapen.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #1812 RiTi, 13 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
    @ Chicken; Maura slaapt ook niet echt door. Maar als ze een keer bijna doet alsof ze doorslaapt is dat ook meteen het vermelden waard, dat ze de nacht er na weer 'gewoon' doet hoort dan weer niemand :p.

Minder eten kan wel bij een sprongetje horen, maar verkouden en hangerig is ook niet bevordelijk voor de eetlust. Misschien zit hij even niet zo lekker in zijn vel, al dat gegroei ook ;).
    Dat ken ik dan weer wel van Maura, die heeft het af en toe gewoon even wat zwaarder met zichzelf of zo, duurt nooit heel lang, is ook niet heel erg, maar dan is ze niet in topvorm zeg maar.

@ hier; lekker weeeeekend!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...ja daar kun je wel eens gelijk in hebben. Ach..hij groeit ook zo hard, kan me voorstellen dat dat soms zwaar is. Misschien doet het ook gewoon zeer...5 cm in 4 weken is niet niks!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Collo
    JAAA!!! Wat fijn dat stimpy weer terug is zeg!! lekker verwennen hoor!!

Mili
    Jeetje meid.. Het zit ook niet echt mee he.. Heeeeel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal..

Rest
    *zucht* kan het niet bijhouden:(
    Gisteravond om 19.15fles gegeven, om 20.00uur lag hij in bed en sliep tot 5.30uur.. Volgens mij begint hij zijn oude ritme weer terug te krijgen.. Manlief heeft hem vanmorgen de fles gegeven dus mocht lekker uitslapen:D 10.00uur zat ik aan het ontbijt vanmorgen.. heerlijk..

Lenn zit zeker weten in een sprongetje.. Hij pakt zn speen en stopt m in zn mond:( Dachten eerst dat het toeval was maar zn rammelaar stopt hij niet in zn mond. Het gaat nog niet gericht hoor.. soms lukt het en soms niet (kwaad dat ie dan word:D) Gisteravond de hele avond liggen huilen/krijsen.. Werd er helemaal gek van haha..

Oja ben (eindelijk) begonnen met jbpm omdat hij laatste week zo veel aan het spugen is na de fles.. Boeren tussendoor en rechtop voeden heeft geen zin.. Gister CB gebeld over het opbouwen enzo (meteen 4 scheppen geven lijkt me niet handig haha) maar mocht het niet gebruiken, het moest gewoon puur natuur en die extra wasjes konden we wel draaien:(:( Snap niet dat ik die lui nog bel haha.. Ben begonnen met 2 schepjes aangezien hij geen aanleg heeft voor krampjes.. Sinds gistermiddag na de fles niet meer gespuugd.. manlief heeft hem vanmorgen een nieuw shirtje aan gedaan en die draagt hij nog haha.. aan het eind van de dag heeft hij echt 3 verschillende setjes aan gehad (uiteraard spuugt hij nét naast de slab of doek;))

Zal vanmiddag foto's plaatsen van de zolder.. het is bijna klaar om te verven en behangen:D:D

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nog even een vraagje...Milan heeft spruw, heb ik antibiotica voor, maar nu heeft hij in z'n poepbroek allemaal kleine witte stukjes zitten (sorry, beetje onsmakelijk). Herkent iemand dit? Is dat van de antibiotica?

16. gimena

gimena Niet meer actief

@milli.,hopelijk mag de kleine snel naar huis!!
    heel veel sterkte toe gewenst!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Sorry geen herkenning :)

@all; Beau is vandaag alweer 3 maanden....pff ik blijf het zeggen maar de tijd gaat echt heeeel hard.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    zou kunnen, had Lenn ook toen hij in het ZH lag.. je kan het altijd even navragen

net even bij de aldi geweest met manlief.. scheelt ons zo'n 100 euro per maand..waren maar 45 euro kwijt en bij de c1000 heb ik daar de helft nog niet voor.. Heerlijk...

straks Lenn weer ophalen, die hebben we bij zijn tante gebracht.. in alle rust even boodschappen doen..

19. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chicken, Matthijs heeft dat ook wel eens. Het is dan ook iets dunner en mosterdkleurig en dus met witte stukjes. Vaak is het donkergroen en iets dikker als het iets langer na zijn laatste poepbroek komt.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Ik doe idd ook wel eens de boodschappen bij de Lidl....scheelt soms gewoon teveel wat je bij de AH o.i.d. betaald.

Deel Deze Pagina