December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gimena
    Gezellig!!

Lotte
    Vind het wel raar, maar goed het kan natuurlijk..
    Hij wilde de speen opeens niet meer.. Heb hem uiteindelijk de fles maar een uurtje eerder gegeven, heeft niet alles opgedronken maar goed.. Heb hem nu in de box liggen.. Laat hem daar ook voorlopig.. Lekker dicht bij mama:D hoop wel dat hij zo nog even gaat slapen.. Rond 22.00/23.00 uur maak ik hem nog wakker voor de laatste fles..

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Vergeet niet dat zo'n prik een behoorlijke impact kan hebben;). Even in de gaten houden of hij niet te hoge koorts krijgt alleen. En inderdaad even lekker dicht bij mama hihi:)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb voor de fles nog gemeten en zit netjes op 37.3 dus dat is gelukkig goed..
    Je raadt het nooit.. Hij slaapt..
    nouja, hij dommelt wat geloof ik.. af en toe oogjes open, dan weer even dicht.. Laat hem lekker liggen, kan hij lekker rustig in slaap vallen..

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    HELP! snap mn eigen kind niet meer!!:D

Vreselijk, het lijkt wel een volwassen vent! Scheten laten! ontzettend..
    Voor de zekerheid maar druppels gegeven voordat hij ook nog krampjes bij krijgt.. Gelijk maar boven op bed gelegd, hij was toch al wakker haha.. Of hij slaapt weet ik niet maar het is elk geval stil haha.. als hij een half uurtje slaapt ben ik allang blij:D

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Op het KDV is alles goed gegaan. Ze hadden er geen kind aan... makkelijk ding. Als ze maar niet te makkelijk is. Niet dat ze de hele dag zichzelf ligt te vermaken :(.
    Thuis is ze nu lekker sjacherijnig..hahaha. Morgen lekker weer een dagje thuis bij mama.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Lachen is dat hĆØ als ze van die mega scheten laten hahaha:p!? Af en toe kijken wij elkaar echt aan van...ben jij dat??? Ehhh nee!!! Haha. Gelukkig ligt ie even lekker rustig:).

@Collo:

Fijn dat het goed is gegaan! Snap wat je bedoelt denk ik...dat ze dan de hele dag "alleen" gelaten wordt als ze te makkelijk is. Of bedoel je dat niet!?

@Heb me eindelijk eens een dagje nuttig gevoeld...nou ja een beetje dan...Vanmorgen eers Milan gevoed (heel nuttig hihi), daarna gestofzuigd, Milan zn bed verschoont, wasje in de wasmachine gedaan, met doekje door het huis gegaan, wasje opgehangen, volgende wasje erin gedaan, Milan gevoed, even op pc geweest, Milan in bad gedaan, laatste wasje opgehangen en moet zo nog even wat papieren opzoeken. En daar heb ik dus GEEN zin in. Had ik het aankleedkussen in de badkamer gelegd met een badcape erop, loopt er een kat overheen met zn modderpootjes...grrrrrrrrrrrr

Ohja...en dan heb je eindelijk alles schoon en dan regent het...wat hier dus inhoudt dat de vloer weer onder de modderige kattenpootjes zit en ook de tafels en kastjes enz....:(:(:(.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    haha, ja Milan voeden is idd erg nuttig! haha..
    hij ligt nog steeds te slapen :D:D:D Heerlijk hoor..

Collo
    Fijn dat ze een goede dag op het KDV heeft gehad.. Hopenlijk blijft dat ook zo..

8. Ha meiden!!!

Hier alles goed! Ik kom weer even buurten!
    Probeer straks nog even globaal terug lezen....

maar hier gaat alles goed.. Timo doet het super. Sinds afgelopen weekend wel iets onrustiger met het slapen. Hij wordt dan weer na een uurtje wakker.
    Das wel vervelend.. maar komt ook wel weer goed!
    hij heeft vorige week zijn 1e prikjes (EINDELIJK) gehad.
    Omdat ik die dag een Jesse dagje had ging Rob... nou.. krijsen!! Ben blij dat Rob was... zoooo zielig!
    Hij heeft er verder geen last van gehad.

Jesse heeft afgelopen week vlekjes op zijn gezicht gehad. Vorig weekend koorts gehad. Was ook ineens weg. En een dag later allemaal vlekjes op zijn koppie. Ik hield het iedere dag goed in de gaten.. maar op die 10 vlekkies na.. verder helemaal niks. eentje op zijn oor waarvan ik dacht.. ja dat kan waterpokken zijn.. een waterpokkie in dit geval haha! Nu 5e dag vlekjes.. en alles is bijna weg!
    Heeeel vaag!

Nu nog even crea zijn...
    We doen met het oktober forum nu voor het 2e jaar.. secret paashaas.
    Via lootjes trekken.nl .. zijn er lootjes getrokken.. en dan maak je een surprise..
    net zoals met sinterklaas..
    alleen dat was zo'n dure periode.. dat we het met pasen doen..
    secret paashaas.. hahah grappig he!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    even in de reclame van grey's anatomy! ;)
    heb wel alles gelezen, maar steek vanaf hier weer in! Sorry!
    Sara zit zoooooo overduidelijk in een sprongetje!!! Heel weinig slapen overdag (na een half uur/uur weer wakker) en zie haar dan maar eens te vermaken van voeding tot voeding... (iemand tips?)Ze is op zich erg gezellig en echt de wereld aan het ontdekken, maar dan ook doodop...Hoe lang duren die sprongetjes ongeveer? Wel superleuk om te zien dat ze nu dingen vastpakt (knisperdoekje is te gek!) en ze heeft de grootste lol om van lig naar zitstand te gaan!

oh het is alweer begonnen :)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    hier ook midden in een sprongetje en weet van gekkigheid niet meer wat ik er mee aan moet, dus kan je helaas niet helpen.

Xenas
    En? Lukt het een beetje?

Hier na de stopweek van de pil (vorige week) ineens weer ongesteld.. Heb stopweek ingekort dus misschien dat het daar aan ligt, maar baal er flink van:( Inclusief alle buikpijnen en krampjes:(

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Xenas:

Fijn dat het nog steeds zo lekker gaat met Timo. Hoe gaat het met jou nu? En op je werk?

@Sprongetje:

Heeeeeel veel knuffelen???

12. @lotte.. gaat lekker.. medicijntjes doen goed hun werk! Dus erg fijn! Werk is ook erg fijn. Ik ben helemaal in een ritme. En ook de jongens doen het er goed op.
    We gaan geregeld nog wel een uurtje lopen met Timo. Of naar ouders ofzo. En de ander blijft dan thuis met Jesse.. en ook dat gaat goed.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ff spamen.. Handjes zijn errug interessant

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Ja, dat bedoel ik precies met het KDV. Dat de vervelende kinderen alle aandacht krijgen en de makkelijke kindjes opzij geschoven worden. Ga er maar niet vanuit dat ze dat doen, maar het knaagt wel een beetje.

Katten
    Je zou ze achter het behang plakken....;) Die van mij komen gelukkig niet buiten (op het uitstapje van Stimpy vorige week na dan:x), dus ook geen vieze kattenpootjes. Heb wel dat als ik mijn fornuis niet goed schoon maak ik allemaal vette kattenpootjes op het aanrecht en de keukenvloer heb. Heb zwarte tegels dus daar zie je ook alles op.

Morgen ga ik wel wat nuttigs doen. Vandaag lekker geslapen en geshopt. Zometeen nog even de was een beetje doen.

Xenas
    Fijn te horen dat alles lekker gaat met Timo

Mili
    Hoe gaat het nu?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Op dit tijdstip nog de was? Goed bezig!
    Lijkt me niet toch dat ze de aandacht schuiven naar de 'vervelende' kindjes? Lijkt me niet echt handig elk geval.. Ook al zou Amy zich prima de hele dag zelf vermaken heeft ze toch aandacht nodig..

Xenas
    Ga lekker niet op je reageren:p:p heb na een week alles al gezegd:D

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    nou moe, inlog probleem- heel mn post weg :(

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!

Riti
    Jee das balen! Hier nog geen inlogproblemen gelukkig.. *klopt af*

Heb ik weer hoor.. Gisteravond rond half 11 nog fles gegeven, slaapt hij eindelijk weer door tot half 7 waar ik zo blij mee was, ben ik zelf om half 6 wakker:(:(Na de fles konden we allebei niet meer slapen maar totaal geen zin om op te staan.. Dus Lenn bij mij in bed en lekker gespeeld.. Hij heeft geloof ik zijn sprongetje achter de rug want hij heeft nog helemaal niet gehuild:D:D Hij heeft nu echt een schaterlachje af en toe.. Lief:D

Zit nu lekker te ontbijten, Lenn ligt weer lekker te slapen:D

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!
    @roeltje: hoe lang heeft het sprongetje bij Lenn geduurd? Wat een ontzettend lieve foto!
    @katten: ik word er zo langzamerhand gillend gek van! Haren, haren, haren! En ze gaan overal liggen waar het juist NIET de bedoeling is...pffff
    @mili: oja kreeg een sms van haar dat Aaron weer thuis is! Alles gaat weer goed! nog veel snotteren, maar gaat de goede kant op!
    @hier: ik ga maar eens douchen, voordat mijn smurf weer wakker wordt. De ochtendslaapjes gaan trouwens wel goed. De rest van de dag helaas niet zo. Nouja, gaat wel weer over (toch? ;))

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Xenas: Wat fijn dat Timo het zo goed doet en jullie een lekker ritme hebben.
    Hier weet ik het 's middags wel maar 's nachts is Dani nog zooo verschillend dat hij echt geen ritme heeft...

@Roeltje: Wat een mooie foto zeg!

@Katten: Sinds de geboorte van Dani pist ons jongste katje overal in huis!! Word er gek van.

@Mili: sterkte! Lijkt me verschrikkelijk omsteeds met je kindje naar de dokter te moeten... :(

@Hier: Vandaag zijn ze allebei heeeeel huilerig :( Arme ik, blijf heen en weer hollen

Maar de ochtendslaapjes van Dani zijn heeeerlijk :D
    Haal je hem net uit bed, klein flesje, schone luier, 15 min. spelen en hij slaapt weer *heeeerlijk*

Dit weekend gaan we naar Zuid-Duitsland, ff lekker uitwaaien met de kids.
    Word veel foto's maken ;)

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oooh het wordt mooi, het weer!
    zonnetje, zonnetje, jeeeeeeeeeee

@ Dretjuh; lekker er even uit!

@ hier; vakantie aan het plannen!