December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Lekker hoor, even een weekendje weg.. Heerlijk..

Doortje
    Sprongetje heeft een paar dagen geduurd.. geloof dag of 3heel erg en nog 2 daagjes najammeren..

Riti
    Al vakantiebestemming gevonden?

Mili
    Fijn dat Aaron weer thuis is!

Hier
    Heb net mandje met narcisbollen gekocht.. Staan vrolijk op de kast.. Kan niet wachten tot ze uitkomen:D
    Door de verbouwing heeft Lenn afgelopen week bijna alleen in de box geslapen.. Resultaat: Krijg hem niet meer in bed te slapen.. Heb het net een half uur lang geprobeerd, maar op een gegeven moment was hij zooo overstuur dat het gewoon zielig is om hem te laten liggen.. Hij ligt nu weer in de box te slapen. Ga het gewoon net zo doen als paar weken geleden.. Rustig aan opbouwen.. Duurt wel even maar dan is het ook goed...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nog meer spam:D Het lukt steeds beter om zn speen in zn mond te krijgen:D

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lotte:
    Mij lijkt het dat van buik naar rug gemakkelijker is… Ik oefen met Maud ook heel weinig omdat ze het ook helemaal niet leuk vind om op haar buik te liggen!

Dat rekje: ik zou niet weten hoe het heet ofzo…

En over dat kolven: ik doe het ongeveer 30 minuten per keer he! Dus in totaal ongeveer 1,5 uur op mijn werk…

En nakolven dat heeft bij mij geen zin…Maud drinkt alles op, dan zitten er echt nog maar een aantal druppels in. Maar als ik dat toch consequent ga doen, wordt het dan vanzelf weer meer???

Ik doe er nu meestal 180 cc in, omdat ze dat ook eet als ze de fles krijgt. Maar ik heb ook nog bakjes met 150 cc staan, van toen ze nog 150 at. Daar doe ik dan 3 klontjes bij…

@Dees: wow die Beau van jullie is ECHT een slaapkoppie! Wat goed dat hij jullie een avond en nacht rust heeft gegeven zeg!

@Scheten laten: hier ook als een grote hoor! En STINKEN! Pfoooeee!

@Collo: Fijn dat Amy het zo goed heeft gedaan! Dat is dan ook weer een zorg minder!

@Xenas: ik lag me vanochtend in bed nog af te vragen hoe het met jullie zou zijn! Leuk dat je er weer bent! Ennuh secret Paashaas klinkt inderdaad leuk!

Vaag hoor van die vlekjes op Jesse zijn gezicht….

@Doortje: Succes met Sara’s sprongetje… Ik ga dan meestal maar de deur uit om Maud te vermaken! Lekker dutje doen in de auto en dan wandelen ofzo… dan slaapt ze wel!

@Dretjuh; balen van de pis van je kat! Ik heb ook een binnenplasser gehad, 3 jaar lang! Bleek dus gewoon blaasgruis te zijn! Hopelijk lost het probleem zich snel op! Geniet lekker van jullie weekend!!

@mili: Fijn dat Aaron weer thuis is! Beterschap voor jullie!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    haha roeltje, de laptop staat open met lenn's foto. Sara kon haar ogen er niet vanaf houden!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

Om 20:30 had ik Milan voor t laatst gevoed en werd ineens om 4:15 al wakker voor een volgende voeding. Dus gisteren een keertje op 5 voedingen. Zal ie wel nodig hebben gehad dan;). Daarna om 8:45 weer. Hij ligt nu in zn wippertje naar de tv te staren hihi.

@Dretjuh:

Lekker zeg naar Duitsland! Gaan jullie het hele weekend?

@Roeltje:

Had begin februari narcis bollen in een bakje gekregen en binnen een week waren ze al heel hoog en de week erop al uitgekomen! Ze groeien waar je bij staat lijkt wel!

Haha, wat is dat voor een speen? Ziet er zo gek uit:p

@Suus:

Ja, jij kolft dus 3x dan he? Denk dat ik dat niet eens in kan plannen op mn werk. Ik zat er ook aan te denken gewoon lekker 3x te gaan kolven, maar weet niet hoe ik dat in moet plannen.

Het kan inderdaad echt weer meer worden als je dat blijft doen dat nakolven. Je kan dan ook een paar keer van links naar rechts en andersom gaan.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Nou dat is geregeld.. Uithuwelijken die twee:D
    Wat wil je ook met zo'n lekker ventje:D:D:D

Lotte
    Ben benieuwd.. Staat altijd zo vrolijk..
    Is een speen van Avent.. Hadden een pakket met flessen gekocht tijdens de zwangerschap bij de Kruidvat.. Daar zat die speen in.. Doorzichtig met een ringetje eraan:D

Het jammeren is weer begonnen.. Weet echt niet wat het is met 'm.. Heeft geen verhoging en beweegt de beentjes ook normaal dus geen last van de prik.. Krampjes zijn het niet, voor de zekerheid wel druppels gegeven.. Luier is schoon, heeft geen honger.. Laat hem maar even jammeren.. Weet het anders ook niet..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wilde gewoon bij mama zitten haha.. heb hem op schoot en is zo rustig als wat:D

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vanmorgen laatste les babymassage gehad. Wel jammer, was echt een aardig mens. Nu thuis maar gaan doen, alleen heeft Amy er meestal geen zin in.
    Ik heb weer een spenenprobleem. De small speen van Difrax gaat tegenwoordig te moeizaam, dus de dental al helemaal. Maar de standenspeen dan trekt ze in 3 minuten de fles leeg op de kleinste stand...da's ook niet goed. Zometeen maar even M-spenen gaan halen. Om de collectie maar weer eens uit te breiden.... heb al zoveel spenen!

Moet mezelf echt weer een MP verbod gaan opleggen wamt ik ben weer alles aan het leegkopen...

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hihi leuk, wat heb je gekocht?
    Ga vanavond een hobbelpaard ophalen die ik via mp heb gekocht (lekker bijtijds, ze kan nog lang niet zitten haha).
    Het is dan ook het zelfde hobbelpaard als we vroeger thuis hadden, sentiment dus :D.

@ vakantiebestemming; Het wordt frankrijk, onderin de bourgogne. Zou graag weer naar Italie willen maar dat vind ik wat ver met de auto en de uk.

hmmm nou is de zon hier weer weg 8)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Staat zeker vrolijk! Die van mij hebben nu alleen gebogen steeltjes:p. Ziet er nogal wild uit;).

Oooh die speen! Die heb ik zelf dan ook hahaha. Zit dan alleen nog in de doos, heb namelijk ook zo'n pakket:p.

Kan zijn dat de slaperigheid van de prik nu minder wordt en Lenn dus helaas nog even verder gaat in zn sprongetje..Ik vraag me af of Milan nou wel of niet een sprong heeft gehad. Vorige hebben we ook niks van gemerkt...Hij heeft dag op 6 voedingen gezeten, maar was verder niet hangerig of huilerig. Misschien dat dat alles was.

@Tepelhoedje:

Ik gebruik dus nog steeds het tepelhoedje, maar merk dat Milan nu ineens 60 minuten bezig is met een voeding en verschonen erbij. Was eerst ongeveer 40min. Kan het komen door de gaatjes die erin zitten? Moeten ze nou hoe ouders ze zijn juist grotere gaten of kleinere? Ik weet dat eigenlijk niet...

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    dat van die gaatjes begrijp ik ook niet helemaal. Groter naarmate ze ouder worden is het, maar de logica mis ik een beetje.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jahaha, ik dus ook...Dacht al dat het groter was, maar snap het ook niet waarom. Lijkt me juist dat ze steeds krachtiger kunnen zuigen en de gaatjes dan dus kleiner zouden moeten zijn. Maar het zal wel zijn omdat ze zich sneller verslikken als ze nog zo klein zijn??

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ja wij vertrekken donderdagnacht, komen dan vrijdag ochtend aan, en zondagochtend/middag vertrekken we weer naar Nederland.

Pff Dani is heeeel erg huilerig vandaag, wat kan dit zijn???

@Vakantie: Wij gaan eind Juli 2 weken naar zuid-Frankrijk (tussen italie en spanje)

14. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallooo,

zit hier heerlijk in het zonnetje!! Het wordt lente joehoeee.:):)

@ Roeltje, leuke foto! Zie ik daar Rupsje Nooitgenoeg?:D
    @ dretjuh, fijn weekend.
    @ collo, fijn dat alles zo goed ging met Amy op het kdv.
    @ riti, leuk! Wanneer gaan jullie? (of heb niet goed gelezen?:))
    @ suus, wandelse.
    @ Lotte, mannetje nog niets gehoord?
    @ mili, fijn dat Aaron weer thuis is, beterschap!
    @ Xenas, lekker ding zeg!
    Vanmorgen met beide kids naar cb geweest. Matthijs is 6.120 gram en 63 cm en Julia 17,5 kilo en 103 cm. Matthijs heeft prikkies weer gehad en verder was alles goed.
    Straks nog even lekker met de kinderen het park in want DE ZON SCHIJNT. Donderdag wordt het 17 graden :):)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Hier een beetje hetzelfde probleem.. Met de dental is hij bijna een uur bezig maar de 3standenspeen zuipt hij de fles binnen paar minuten leeg, en spuugt dan de halve fles weer onder... M speen ook al geprobeerd maar zelfde verhaal..

Stond net in de winkel om nieuwe hakken onder mn laarzen te laten zetten.. Lenn had ik even op de arm meegenomen, hoef alleen de hoek maar om:D begint meneer toch midden in de winkel te kreunen en te persen.. pfffrrt, luier vol:D:D:D Stinken! Ja onwijs! Lag helemaal in een deuk.. Vrouw achter me werd beetje kwaad:D:D geweldig.. Hij is ineens vrolijk! hij had naar mijn idee geen krampjes maar het zat hem blijkbaar toch dwars..

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zit me ineens te bedenken dat hij idd al 2 dagen niet gepoept heeft:)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Meloen: Zoow die kids van jou doen het goed zeg!!!

@Dani: Dit huilerige gedrag? Is dat misschien een sprongetje??
    Ik heb daar bij Layla nooit iets van gemerkt

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Meloen:

Nee, hij heeft nog niks gehoord helaas! Wel spannend hoor.

Hoe reageerde Matthijs op de prikjes? En hoe gaat het nu met hem?

@Roeltje:

Tsss, dat ze kwaad werd zeg. Stom mens. Net of hij bewust gaat poepen;). Heeft zeker geen kinderen;)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Nou dat was het grappige nou juist.. Ze liep daar met een ventje van een jaar of 3.. maar weet natuurlijk niet of dat haar eigen kindje is haha.. daarom moest ik nog harder lachen:D

Dretjuh
    Zou best sprongetje kunnen zijn hoor.. Hier overduidelijk ook één.. duurt alleen langer dan de vorige 2 sprongetjes..

Meloen
    Ja! Rupsje Nooitgenoeg.. Gekregen van mn oom en tante.. Samen met een boekje er van.. Echt leuk!

Voor de gein krasloten gehaald vanmiddag:D Doe ik normaal nooit maar had er ineens zin in.. Gratis lot en 10 euro gewonnen.. Pakketje kostte 5 euro dus nog dikke winst ook:D Had bijna 5000 euro gewonnen:D miste alleen nog één symbool.. Ach, 10 euro is ook leuk:D Lenn ligt nog heerlijk te slapen in de wandelwagen.. Waag het er niet op om hem er uit te halen.. Is het eerste echte slaapje van vandaag..

Hier schijnt de zon ook:D kan niet wachten op donderdag:D buurman heeft nachtdienst, buurvrouw is vrij en andere twee buren zijn overdag ook thuis, dus gaan lekker buiten zitten 's middags:D Nu al zin in:D

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Meloen; jaa lekker he die zon, heerlijk van genieten in het park, gezellig zeg met je kleintjes :).
    We gaan pas de laatste week van juli en de eerste van augustus...duurt dus nog even. Maar we gaan wel oefenen in de meivakantie :D. We hebben namelijk een nieuwe tent, misschien wel handig die eerst een keer opgezet te hebben voordat we in Frankrijk staan 8).
    Ons vorige tentje was ongeveer zo groot als het luchtbed, mijn lange man sliep met zijn voeten buiten boord :D:D beetje lastig baby meenemen :p.

@ Roeltje; dat zal hem opgelucht hebben zeg :).

@ Dretjuh; geen idee wat het huilerige kan zijn, misschien inderdaad een sprongetje of zo. Vervelend zeg, hoop dat het snel weer beter gaat. Wat een heerlijke plek voor vakantie! Wel ver, gaan jullie met de auto?

Oh die zon, ben er zo blij mee! Net een klein ommetje gemaakt met de draagzak, voor een frisse neus zeg maar (ze viel prompt in slaap) héerlijk.

Deel Deze Pagina