Tja zal wel een combi natie zijn inderdaad van niet lekker zijn en een sprongetje.ongesteld @ Dees nog steeds niet ongesteld, gek he. Hier geef ik nog wel 2 keer borstvoeding maar voelt alsof ik ongesteld moet worden al 2 dagen maar ja het komt maar niet. Misschien als het over een paar dagen nog niet doorzet toch maar een test er tegen aan gooien, om dat uit te kunnen sluiten haha. @ Ontwikkeling, de ene keer denk ik zo dat doet hij al goed maar er zijn ook dingen zoals draaien wat hij niet doet hoor! Ieder zijn eigen tempo. Die van mij kletst de hele dag en zijn handen vind hij het interessantst.
zit op uitzendinggemist iets terug te kijken, maar dat ding moet na elke minuut bufferen.. zo vreselijk irritant
@Roeltje: Dat was bij Milan dus ook zo. Hij ging niet krijzen, maar vond het echt niet leuk. En hij krijgt ook ALTIJD de hik als ik hem op zn buik op de commode leg. Milan hield ook zn hoofdje wel goed omhoog wanneer ik hem tegen mij aanhield. Maar ook dat vindt hij niet leuk!! Suus vertelde dat ze dan op de bank voor de tv ging zitten en dan legde ze Maud met dr buik op dr benen richting tv. En dan ging ze dr hoofd optillen naar de tv. Nou had ik dat 1 x gedaan en toen lukte het niet echt, maar 2 weken later legde ik Milan nog eens op de commode en ineens tilde hij gewoon zn hele hoofd op en drukte zich ook op. Blijkbaar kon hij het gewoon, maar wilde eerder niet. En daarna heb ik m nog een paar keer op zn buik op mn benen gelegd en dat vindt hij nu helemaal super! Heb er wel een foto van op mn foon, maar is een beetje fel door de zon toen. Maar anders moet ik er eerst eentje verkleinen van de camera af. Dus doe wel even die andere dan. Heb je in ieder geval een idee.
Lotte Oh goeie tip! ga ik vanavond meteen proberen. Wel even puzzelen allemaal hier met twee monster honden haha.. had de tip helemaal gemist joh.. ik weet wel dat hij het kan hoor, maar hij vertikt het gewoon..
@Roeltje: Was hier dus ook zo, hij vertikte het gewoon. Tilde zn hoofd wel op, maar niet heel hoog. Nadat hij het 1 keer toch deed ging hij het elke keer doen hihi. Je kan ook onder je knieholte dan een kussen leggen, dan kan je je benen dus omhoog doen. Anders kan het zijn dat hij het alsnog niet wil. Dat was hier het geval. Haha, inderdaad luiertas van de Hema. Hihi niet TE goed naar de foto kijken hoor! Zie je meteen mn mooie houten muren
haha heb de tas ook zal het vanmiddag eens proberen. Hij slaapt nog steeds gaan jullie met de kleine nog even naar buiten morgen?
Zal zo een filmpje op hyves zetten dat hij op zn buik op mn schoot ligt. Nog even spam van gisteren. Hij vind het zooo leuk om te zitten
oja zitten.. Ook erg in trek haha.. als hij op mn schoot ligt leunt hij niet meer tegen mn arm aan.. hij helt een stukje naar voren en blijft rustig zitten.. Heb hem wel vast aan zn linkerarmpje zodat hij niet naar voren kan vallen. als hij naar achterleunt valt hij tegen mn arm.. hij MOET zelf los zitten anders word ie boos
Wel eng met je knieën vind ik trouwens! Ik hou mn hand nu maar onder zn kin of ik leg ipv kussen onder mn benen een kussen erop! Dan heeft zn kin in ieder geval een zachte landing mocht het te zwaar worden
Ohw ohw ohw!!! Beau draaide zich net weer op zijn zij maar kon niet verder draaien omdat hij tegen de zijkant van de box aan lag. Meneer lag dus een beetje te jammeren.....ik hem dus wat verder aan de zijkant gelegd......nou je raad het al!! Beau draaide dus volledige van rug naar zijn buik hihi, je had zijn gezicht moeten zien ben nu wel een klein beetje trots op hem
Net de HA nog snel gebeld Haalde Lenn uit bed en zn hele oortje zat onder het bloed.. Wel al opgedroogd maar toch.. Volgens assistend een loopoortje.. of er heeft een ontsteking gezeten die er nu uit komt.. Er komt alleen geen pus uit.. Heb zn bedje maar vast omhooggezet..
@Dees: Leuk zeg! Snap dat je trots bent! @Roeltje: Jeetje, dat lijkt me echt schrikken!! Lijkt me ook wel handig dat ze even kijken ipv alleen zeggen wat ze DENKEN dat het is!