Hahaha....nee hoor. Glas cola er achteraan en alles is weer goed! Heb me wel verveeld vanavond... Maar het goede nieuws is dat er weer een fotoboek af is. Is het toch nog ergens goed voor om af en toe af te kicken.
Oh wauw, leuk zeg. Heb nog helemaal niets gedaan op dat vlak anders dan backups maken van fotobestanden, echt erg . En dat al bijna een jaar pfff
Ach ja, ik heb al 3 fotoboeken klaar maar heb ze nog niet af laten drukken. Is zo'n prijzige bezigheid. Maar die van de zwangerschap van Amy moet onderhand maar eens afgedrukt worden....
hihi je hebt ze in ieder geval klaar staan! Een goede aanbieding (en een leuk gebaar van je man ) en je hebt de hele serie mooi ingebonden. Ben ons verhuiskaartje maar gaan bedenken en tekenen, toch best handig zo'n vrije avond .
@fotoalbums: Ik heb een kraamboek laten afdrukken, 1 fotoalbum van de eerste maand volgeplakt, en de rest moet ik nog inplakken. Was eerst Layla's albums aant afplakken @Riti: kaartje wil ik ook best voor je ontwerpen hoor Nieuwe hobby van me... maar is zelf ook errug leuk om te doen. @Hier: pff layla roept al de hele dag dat ze last heeft van dr billen. Ze zijn ook helemaal rood en 2 puntjes volgens mij open. Dus die slaapt nu NET pas gaaap ben ook helemaal gaar Vandaag is het begin gemaakt van mijn kaartontwerp website. Tja als je dan toch voor je hobby (en nu 1ste opdracht) kaartjes ontwerpt, waarom dan niet online zetten, wellicht komen er meerdere opdrachten. Ja toch! Ik kruip nu wel lekker mn bedje in, houd mn ogen niet meer open. x Truste x
ik snapte er helemaal nix van!!! deel 5 gesloten, wist niet waar ik zoeken moest...maarjaaa, gevonden! Wel ALLES weg vanaf 4 september....grrrrr
@ Dretjuh; lekker bezig! Leuk dat je het ook online gaat zetten, je weet inderdaad maar nooit. Ik doe het vreselijk ouderwets, met een potlood... Weet nog niet of het hem gaat worden, maar zo'n uitknip-plaatje om een huisje te vouwen wordt het (met van die stippellijntjes en plakrandjes) Maar dan wel echt ons huisje. Niet te strak, beetje uit de losse pols. Alle foto's van de eerste maand bij elkaar is ook mooi, leuk idee.
Hahaha...iedereen komt nog even een staartje ZP meepikken voor het slapen gaan... Dretjuh Goed idee, dat kaartje voor Layla's verjaardag zag er ook heel leuk uit!
Ben trouwens aan het bedenken welke kleuren ik in het nieuwe kamertje wil gaan gebruiken. Begin maar bij het tapijt en dan stem ik de rest daar wel op af denk ik. Bij Amy hadden we groen en blauw gebruikt, maar nu mag het best een meisjes kamer worden. Zelf neig ik naar paars, maar dat vindt mijn man niet mooi,
Gevonden Lenn ligt weer op bed.. zetpil doet zn werk nog niet bijna 3kwartier geleden maar goed.. het zal ook eens meezitten alsnog geprobeerd een fles aan te bieden en dat lukte nu wel (half uur geleden niet) hij is stil, maar slaapt nog niet.. ben moeeee! zo, ik wacht even tot Lenn diep in slaap is en dan zelf ook maar naar bed..
Collo Geen idee, heb meer het idee geleefd te worden de laatste tijd.. ik hoop eigenlijk dat hij uit gaat slapen door de zetpil, maar ik ga er maar niet van uit.. Gimena Hooiiiii!!
Kan het me voorstellen. Kun je niet binnenkort je moeder ofzo eens vragen om een dagje op te passen zodat je even bij kunt slapen? Dacht dat het laatst me je moeder toch erg goed ging met Lenn? Of haal ik nou dingen door elkaar? Gimena Nog steeds alles rustig in je koppie?