December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whoehoe hij slaapt al een uur!!

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ben weer ff werken.... Tsjuuuus!

3. gimena

gimena Niet meer actief

@lotte klopt heb je goed gelezen.ging daar opzicht goed me verstand kiezen links lagen er snel uit.
    alleen nu doet het best veel pijn.
    de kaakchirurg zei dat paracetamol 2x 500mg beter was.
    maar gebruik ik alleen als ik ga slapen :)

@elmo jeetje :( *Dikke DIgi Knuffel*

@dees veel succes bij de fysio. en eetsmakelijk om 19:00.

@roeltje ow heerlijk.

@dretjuh. fijn dat je ook nog gewoon veel in nl ben dan :)
    en blijven date doen we zeker ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha hij slaapt al bijna 1.5 uur!! Wat is dit nou weer!
    En het ergste is...
    Ik verveel me!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hij is wakker :D druk aan het spelen in bed dus laat hem nog lekker even liggen haha..

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @ahhh Roeltje whahhaahha niks te poetsen ;) whaha
    ga ff lekker liggen of een boekje lezen, wat fijn dat hij nu 1,5 uur slaapt :) Super!!!

@Gimena: ja kan mn ouders ook niet missen en mn familie :( haha

@chicken/Eigen zaak/zwanger: pff toen layla 5 maanden was, werd ik zwanger van Dani, onverwachts.
    En net op dat tijdstip waren we een salon aan het opbouwen/verbouwen en sollicitatiegesprekken aan het houden voor personeel. Nog voor er iets geregeld kon worden, kon ik stoppen met werken omdat alles me te veel werd lichamelijk.

En nu... part-time en heeeel langzaam opbouwen :(

Zwanger zijn en een eigen bedrijf hebben is heel lastig inderdaad. Hoop dat je het allemaal geregeld kan krijgen straks Chicken!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    oh jawel hoor, genoeg te poetsen maar geen in :D heb vanmorgen wel al opgeruimd maar meer ook niet.. morgen weer een dag.. na het koken doe ik standaard de keuken (whaha ik kan echt niet zonder rommel maken koken)

Ik ga Lenn uit bed plukken.. vind het zielig haha.. zo alleen boven te spelen;)

We gaan zo gelijk een stukje fietsen.. is practig weer hier :D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Vervelend dat het nu toch meer zeer gaat doen. En hoe ging de behandeling zelf? Viel dat mee? Paracetamol is idd beter, maar werkt dat wel voldoende nu? Hoop het voor je.

Dretjuh
    Wat voor werk doe jij nu dan? Werk je in een salon? Wat voor salon?

Roeltje
    Lekker dat hij nu toch weer langer geslapen heeft overdag:) Misschien blijft dat nu weer zo

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He jesses, hier daarstraks toen ik haar uit bed haalde weer 39.9, dus maar weer snel een zetpil gepakt. Ze is ook eigenlijk qua gewicht inmiddels toe aan een sterkere dosering, maar heb nog een pakje van deze zetpillen, dus die maar even opmaken.

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heeej hallo allemaal,

Lekker veel gekletst, gezellig.
    Sorry als ik niet op alles reageer.

@ Elmo; Een dikke knuffel vanaf hier!
    Volgens mij ben je een supermama, die haar kindjes een beetje mist door de drukte. Lekker uitrusten en genieten van je uitje(s) en ze uitgebreid knuffelen als je ze weer ziet.
    Hopelijk snel wat rustiger!

@ Chicken; oef, lastig zeg. Of zoals ook al gezegd eigenlijk ook niet. Volgens mij kan je er niet zo veel mee, alleen je zorgen maken over de mogelijke problemen :(. Al zou je actie ondernemen, proberen te plannen, wat dan ook, dan zal je zien dat het heel anders uitpakt want hierop valt niet te anticiperen. Ik hoop dat je je niet te veel zorgen maakt, het komt vast goed!

@ Lotte; leuk dat Milan de liedjes leuk vindt, ze zijn ook erg lief voor kleintjes vind ik.

@ Dees; drukke dag, maar ook wel leuk, toch? Klinkt nog niet echt als 'rustiger aan' maar goed, misschien morgen?

@ Panos; lastig hoor , schoonouders ;). We goed dat je aangeeft wat je wel en niet wilt mbt jullie kind, daar gaat het ten slotte om. Zo kan je je misschien ook ontspannen als ze daar is, anders maak je je alleen maar zorgen.

@ hier; net even mijn kop in het zand gestoken :D. Het is even helemaal niet druk, vies, rommelig en een puinhoop....
    Ben met Maura de stad in gedoken, voor de fun, even geen lijstje. Natuurlijk weer eea voor haar gekocht, lekker overal uitgebreid gesnuffeld en veel ideetjes opgedaan (ook voor het huis tzt) . Het was (is) zo lekker buiten, werd er helemaal sentimenteel van....ik ga mijn stadsie verlaten :$:(, zo even langs de gracht in het zonnetje al die kleine leuke plekjes oei, snif. Nu kom ik zeker nog heel veel in Utrecht, maar de oude binnenstad is na 10 jaar niet meer mijn achtertuin :(.
    Heb maar meteen een 5 pakken van de lekkerste gedroogde pasta meegenomen bij de italiaan, kunnen we in ieder geval de winter door :D :D.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; arme Amy :( Beterschap voor de kleine frummel!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lotte: Ik ben visagiste en haarstyliste.. Deed toen heel veel bruidswerk, zit je echt tussen mei en sept. bomvol, maar daarna! Vandaar dat we toen een salon aan t opzetten waren. Maar het is toch echt locatiewerk.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Kheb hier ook nog een heel doosje 60mg liggen omdat we die nooit nodig hebben gehad. Ik zou gewoon een hogere dosering nemen, anders heeft t niet heel veel zin;). Je kan die andere altijd nog voor je tweede bewaren, is lang houdbaar:). Welke dosering gebruik je nu?

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Lijkt me wel heel erg leuk werk! En nu doe je dat dus nog af en toe he?

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Weet niet precies welke dosering. Die tot 10 kilo/1 jaar. Maar Amy is denk ik al ruim 10 kilo. Geef haar gewoon wat sneller

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Oh okee, dan heb je wel de goede hoor. Als er maar niet 3kg verschil in zit;)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Lotte: ja nu af en toe, tot de kids op school zitten of meer bij een opvang. Vind dat ik er sowieso voor mn kids moet zijn *bah ouderwetse insteling haha* maar mn lichaam kan het ook nog niet.
    Is de hele tijd staan, lange dagen. En met nog last van mn heupen en zitbotten is dat niet mogelijk.

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Ben het wel met je eens hoor:p. Liep het wel lekker toen je het nog fulltime deed? Ik bedoel, was er veel vraag naar? Hopelijk gaat het lichamelijk snel beter met je, heb je fysio?

19. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi allemaal, heb even globaal alles teruggelezen!

@Chicken, lastig zeg, ik snap dat je er over inzit, zijn dat 6 maanden dat ze daar mee bezig is of is dat ook weer afwachten? En kan je niet tijdelijk iemand in dienst nemen, die dan onder jou compagnon komt te staan? Kun je het geld tijdelijk missen als het allemaal even op 50% draait? etc..

@Collo, ah wat zielig dat ze ziek is.. Je kan ook 2 zetpillen geven als ze van mindere dosering zijn, advies van mijn HA. 240 mogen ze nu hebben volgens mij.

@Dretjuh, volgens mij wil jij soms veels te veel van jezelf;) hartstikke knap wat je allemaal doet en je hebt ook nog 2 prachtige kinderen en bent een geweldige moeder, maar kan je ook nog genieten van andrea zonder dat ze iets doet? Want ook al zou je even niets doen ben je waardevol he:)

@riti, heerlijk, je kop int zand steken, af en toe nodig! Lekker pasta gehaald hmm. en wat voor dingetjes heb je voor Maura gekocht:D.

@Lotte, al voor 2ehands autostoelen gekeken, en kan je mis de mc verkopen en met dat geld een groot deel van de autostoel betalen? Wij hebben een hele mooie zo goed als nieuwe maxi cosi tobi voor 70 euro..

Zo, net mijn tweede gesprek gehad, 28 oktober mijn contract tekenen:D(kon nu niet ivm verklaring omtrent gedrag) en dan 1 november starten:). Ik heb een 24-uurscontract dus dat is prima geregeld. Eerste 2 maanden proef maar dat gaat helemaal goedkomen. Eind november al mijn eerste salaris dus dat worden fijne feestdagen haha, HEERLIJK, kan niet wachten!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mroos
    Ik zat eerst ook te denken aan tweedehands, maar Ronald (en zijn ouders:p) durven dat niet aan. Als ze een ongeluk gehad hebben met de stoel dan is hij al niet meer veilig. En helaas weet je dat nooit. MC verkopen had ik nog niet aan gedacht, maar dan zou ik de hele kinderwagen moeten verkopen omdat het allemaal bij elkaar zat hihi. Ik weet zeker dat als we erover zouden beginnen bij mn schoonouders dat we m krijgen, maar dat kan ik niet;). Even goed nadenken nog maar dan:p.

Super joh dat je je contract al bijna kan gaan tekenen! En hoe gaan jullie dat doen met Boaz? Oh heerlijk lekker feestdagen! Hier was het juist rond die tijd altijd flink aanpoten (ook toen ik werkte;)) en konden we niks doen.

Deel Deze Pagina