hier ramen wassen haha.. zit een slak op mn raam:x maar uh, hij is voor de tweede dag op rij zelf in slaap gevallen!!durf nu wel te zeggen dat het slechte slapen voorbij is overdag.. hij ligt al een kwartier te slapen.. hij zal echt niet lang slapen, maar goed, kan nu in alle rust buiten het raam wassen (en straks gaat het ook nog regenen dus eigenlijk voor jan ***).. Maar pff, er zit een slijmstreep op het raam erger me er rot aan.. even met de franse slag.. huiskamer is schoon, tafel opgeruimd.. Speelgoed slingert overal nog wel ramen binnen gedaan.. de was opgehangen.. naja, bijna klaar, straks nog even fruit halen en klaar
Lekker uitgeslapen hier; tot 8.45!! Moeten zo even naar de tandarts om mijn kroon te laten zetten. Loop er lekker met de wagen heen. Spannend Dretjuh! Klinkt al wat beter Roel; misschien inderdaad de fles wat uitstellen 's morgens. Bah smerig he zo'n slak op je ramen!
bapsie mwa, als je van strepen houd ik ben daar zooo slecht in haha.. maar kan wel weer fatsoenlijk naar buiten kijken haha.. happy succes bij de tandarts!! oeh, heerlijk uitgeslapen!!! Lenn slaapt al 5 minuten langer dan normaal oh, hij wordt ook al wakker
@Happy79: succes met de kroon @Roeltje: goed bezig!!! @Hier: pfff hier ook fink gepoets heb beneden en boven gestofzuigd, beddengoed verschoond, boven gedweild, 2 wasjes opgeruimd, beddengoed nu weer in de was, daarna nog een kleine zwarte was. kids net fruitgegeven nu ff zitten, ben vanaf 6.15 al bezig
@ Roeltje; Hij gaat vooruit jeeee! @ Bapsie; zwaaaai! @ Happy; brr de tandarts: succes! @ hier; kan moeilijk weer een dag mijn kop in het zand steken denk ik @ eerste verjaardag; sprak mijn moeder net, mijn ouders willen graag een zandbak geven. Tegen de tijd dat we aan een tuinplannetje toe zijn laten zij hem maken, van hout, met zo'n zitrandje en een deksel, in de maat die we willen. Wat een superidee van ze!
Goedemorgen dames! Vanmorgen stond ik al om 8.30 bij de arbo-dienst in Utrecht. We hebben de hele situatie besproken en eigenlijk werd het al vrij duidelijk dat ik meer rust en regelmaat moet gaan krijgen wat werken betreft. Gisteren dit eigenlijk ook al grotendeels aangegeven bij de bekkenfysio....mijn lichaam kan het allemaal niet meer aan. De oefeningen die ik 3wkn terug had gekregen bleken toch te zwaar te zijn....heb nu andere gekregen. Volgende week wordt ik ook gemasseerd, hopelijk werkt dit ook voor even. De arbo-arts wil nu voor gaan stellen dat ik alleen nog maar lichte ochtenddiensten ga draaien en/of avonddiensten....met regelmaat. Morgen heb ik een gesprek met mijn team-hoofd om alles duidelijk in te plannen. Onze Beau is trouwens vandaag 10 maand!!! Het besef wordt nu steeds groter dat hij echt geen baby meer is....nog ff en dan vieren we gewoon alweer zijn 1e verjaardag! Kijk er erg naar uit maar vind het ook wel spannend. @RiTi; Leuk idee zo'n zandbak! Mijn ouders zijn dit ook van plan om die te maken bij hun in de achtertuin (tuin is zo'n 50mtr diep!) @Roeltje; Fijn he zo'n slak op je ramen...NOT! Succes met lappen. Wel heerlijk zeg dat Lenn nu wat makkelijker gaat slapen overdag, voor jou maar ook voor hem. @Dretjuh; Hey wat een avontuur zeg, klinkt wel ontzettend gaaf naar engeland verhuizen. Veel succes en plezier vandaag!!
Goedemorgen! Gisteren heerlijk kindloos avondje gehad! Heerlijk! Eerst lekker hapje gegeten en daarna bij vrienden doorgezakt! Nu beetje brak... We doen echt genoeg met uk, maar zonder is toch net ff anders. Zo fijn om niet altijd half met je aandacht bij je kind te zijn. Uk is bij schoonouders gaan logeren en daar is het helemaal top gegaan! Opa had gelukkig die dubieuze plank in het ledikantje verwijderd (weliswaar onder protest, maar toch...). Dus nu gaan we snel weekendje (1 nacht) Antwerpen boeken en dan op naar de wintersport.... @rest: Heb niet alles teruggelezen... Sorry... Maar zie dat overal al de eerste verjaardagen worden gepland. Leuk! Ons meisje is op maandag jarig en net als mijn vriend midden in zijn project oplevering zit. De dag zelf neem ik lekker vrij en ga met mijn meisje iets leuks doen. Echt vieren doen we het verder niet, maar zullen in het weekend wel een middagje prikken voor de opa's en oma's enzo. Zolang ons meisje te klein is om er iets van mee te krijgen hoeft het van mij niet groter. @nachtbrakertjes: Hoe staat het met de nachtbrakertjes? Hebben ze beetje goed geslapen vannacht? Sterkte! Ik weet hoe slopend slaaptekort kan zijn....
@RiTi: jahh zandbak komt er bij ons echt nog zeker wel!! Maar dan pas in Engeland denk ik, alst de winter voorbij is @Dees: Jaha kleine kindjes worden groot *clichee!!* maar het is echt zo.. Nog 2 maandjes! Jeeej 10 maanden alweer Maar goed dat je het rustiger aan gaat doen, tis echt zwaar hoor zo'n 2e kort op de 1ste. Ik ken het helemaal Massage zal je hopelijk goed doen, heeft t bij mij niet gedaan helaas
@Dretjuh; Soms voel ik me net een oud wijf die zegt dat het ff teveel wordt. Het is idd best zwaar om alles goed met elkaar te combineren...en vooral die wisselende diensten zijn juist het ergste. Ik probeer nu iig goed naar mijn lichaam te luisteren, vandaag heb ik verder dan ook helemaal niks in de planning (alleen straks boodschappen doen). Nu eerst maar ff hopen dat Beau gaat slapen....die vond zijn schone nieuwe lakentjes veel interessanter schijnbaar dus liggen en slapen was er niet bij zo leek het wel.
Riti aah wat leuk, een zandbak! Ook nog eens een nuttig cadeau.. Dees Tja er zit weinig anders op meid, dan wat minder/anders te gaan werken.. Is ook wel beter natuurlijk.. Hopelijk gaat de massage zijn werk doen.. Pff Beau alweer 10 maanden! Dinsdag is Lenn alweer aan de beurt.. Lenn even weer op bed gelegd.. denk niet dat ie gaat slapen, is bijna broodjestijd, maar hij was moe en jengelig.. ligt lekker te spelen.. straks broodje eten en weer naar bed..
@Roeltje; Het is uiteindelijk ook wel beter maar toch voelt het als een soort van falen ofzo... Beau is ondertussen toch in slaap gevallen, gelukkig maar! Kan ik ff mijn rust pakken en wat administratie wegwerken.
Foto's voor degene die foto's laten afdrukken (niet in zo'n boek), waar is t goedkoop maar toch goede kwaliteit?! Hema toch? Dretjuh fijne reis! Riti zandbak had ik ook al aan zitten denken ja! Dees fijn dat gesprek goed ging. Vind je het spannend om nu met je baas te moeten gaan praten? Gefeliciteerd met de 10mnd v Beau! Panos heerlijk dat je t leuk hbt gehad ik heb weinig met verjaardagen maar zo'n eerste vind ik persoonlijk toch wel speciaal hoor ook al merkt hij er weinig van!! Hier dipje
@lotte; Nee, eigenlijk vind ik het helemaal niet spannend om met mijn baas in gesprek te gaan. Ik spreek d'r vaak en kan goed met d'r praten. Ze is erg begripvol dus we gaan er echt wel uitkomen. Vanwaar het dipje? @foto's; Ik zou je ook Hema adviseren.
Lotte Ik zeg ook Hema.. heeft goede kwaliteit.. Heb ook geen ervaring met andere trouwens haha.. Lenn ligt op bed en slaapt ben benieuwd hoe lang deze keer
@ Dees; fijn dat je een baas hebt waar je goed mee praten kan, scheelt veel! @ Lotte; dipje , knuffel van hier! (en zo'n natte babykus van Maura )
@Dees, snap dat het als falen voelt maar dat is het natuurlijk niet, hopen dat je je beter gaat voelen door minder te werken..(vast wel!) @riti, zandbak is ook leuk ja! @lotte, ook een knuffel van hier! Boaz is sinds gisteren begonnen met kruipen, kleine stukjes en dan weer tijgeren maar het begin is er, heel leuk om te zien want hij is dan ook heel trots op zichzelf haha.
Oh en lotte, ik heb weleens bij foto.com besteld.. met kortingscodes was het daar ook echt goedkoop, ik ga er nu weer eentje maken denk ik