December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Spannend hoor Suus!

Dees, bedankt voor het opdiepen van het lijstje!

Ga nu naar bed. Ben gesloopt. Hoop dat Amy morgen wat minder koorts heeft.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; Wat fijn dat alles goed was! Spannend wat het wordt (voor ons ;)). leuk-leuk, voel je je verder goed?

@ Collo; aah nee het wordt geen bouwput (is het te hoog voor ;)), het wordt straks helemaal mooi afgewerkt zoals je het hebben wil en dan kan je helemaal los! Zijn jullie al uit de kleuren?

@ Dees; oeh ook jeuk, al een idee wat je er van gaat maken? (verf zat nog goed, toch?)

@ Doortje; wat heerlijk dat Sara het zo fijn heeft bij haar gastouder!

Mijn man staat nu nog te sauzen in het nieuwe huis (texen noemen schilders het, heb al genoeg nieuwe woorden geleerd om een potje verbouwings-scrabble te winnen :D). Vrijdag komt de vloer, alles wat dan een lik heeft gehad scheelt weer.
    Maar hoop toch dat hij zo thuiskomt, gekkenwerk zo, beetje bang dat hij omvalt binnenkort :(

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik kom even trusten zeggen:D Lig allang op bed met een heerlijke kruik in m'n rug.. maar moet nu echt gaan slapen.. Lenn slaapt dan wel een uurtje langer maar 6.15 vind ik nog retevroeg:D

Suus
    spannennnnnd!!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Geen dank!

@RiTi; Jah mijn handen jeuken echt, ben MP al flink aan het afstruinen en zie genoeg leuks!! Ik wil gaan inrichten :D
    Nog geen idee wat we er precies van gaan maken...zag vanmiddag wel hele leuke spulletjes staan bij de blokker voor de inrichting en decoratie...bracht me wel op ideeën! De verf zit idd nog goed...zit er nu net een jaartje op bijna....blijft dus mooi zo zitten!
    Alleen moet er nog ff iets van een rolgordijn komen, er hangen nu alleen gordijnen die de boel niet helemaal mooi afsluiten vind ik.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Truste!! 6.15 is ook eigenlijk te vroeg, ik duim voor je dat Lenn je wat langer laat liggen :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kom ff gal spuwen, ik lig al vanaf iets over 3 wakker met buikkrampen. Heb al 2x moeten rennen om het toilet te bereiken voor het te laat was. Ik voel me zwak en duizelig... Hopelijk slaap ik straks nog even... :(

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!!

Dees
    Hoe gaat het nu meid? lekker rustig aan doen vandaag meid (voor zover dan kan natuurlijk met Beau)

Hier
    Perfect:D:D:D Half 7 werd ie pas wakker.. Gisteravond voor het eerst niet gehoord.. Wel rond 23.00 uur wat gekerm (normaal wordt ie dan dus wakker) maar nu ook niet.. Heerlijk zeg..
    Hij ligt nu in de box een flesje te drinken (mama mag m niet geven?)
    en ik zit ook te ontbijten..

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    morning!

ben weer heerlijk op mijn werk...pfff...geen zin! Nouja, bijna weekend!
    @collo: hoe is het nu met amy?
    @riti: dat is wel heftig zo he? Ben jij er vaak ook tot zo laat? Als jullie er eenmaal wonen (en het is af :)) dan doe je vast heeeeeel lang niks meer!
    @dees: oh meis, wat naar! Hoe laat heb je het gesprek met je teamhoofd?
    @roel: jeeeeuh! half 7!!!! Hij gaat nog uitslapen hahaha! En pardon? Mag je zijn fles niet geven??!! Eigen willetje? Nee hoor!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oja en suus: PB!!!!

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

me too please :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; hee maar dat is lekker dat lenn je heeft laten uitslapen! Mijn duimen heeft geholpen :p
    Ik voel wat zwak nog, niet meer duizelig maar mijn buik rommelt en borrelt ontzettend. Straks eruit om te ontbijten.

@doortje; werkse vandaag!
    Ik heb om 12.30 het gesprek met mijn teamhoofd.

@hier; niet zo heel lekker dus, beau heeft net zijn ontbijt op en ligt nu gezellig te kletsen in bed.

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

roeltje mooi dat t beter gaat!

hier snel fe de was doen, voor oma op de stoep staat :)

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Zal zo even terug lezen. Nou hier al van alles gedaan. Zometeen even naar de dierenarts. We hebben hier een paar keer een buurtkat binnen gehad. Kwam lekker eten en knuffelen met ons. Maar die bleek niesziekte te hebben en mijn kater van 12 jaar oud is nu aan het niezen. :( Super ziek is hij gelukkig niet. Maar ga maar even wat pilletjes halen.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Beterschap meid!

Roeltje
    Jippie!!! Nu hopen dat hij overdag ook weer braaf een beetje gaat slapen.

Hier
    Is Amy geloof ik ietsje beter. In ieder geval luidruchtiger. Had net toen ik haar uit bed plukte 37,9. Dus als hij nou maar niet teveel stijgt, gaan we goed.

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden!!!

hoe is alles hier? ja lang niet geweest druk met de winkel. en de kids. en ook nog eens 2 keer goed ziek geweest. eerste keer beginnende long ontsteking 2e keer geen idee gewoon 40 graden koorts en zoo beroerd maarja.

hoe is alles hier? nog meer zwangere dames erbij? zie wel dat er een aantal bezig zijn..
    hoe gaat het met jullie collo en dees? groeit goed of niet.. de buik.
    de eerste worden volgende maand alweer 1 wat gaat dat snel pfff.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; he wat naar, hopelijk later vandaag nog even rust? Sterkte vandaag!

@ Doortje; Nee het is meestal Dennis die er tot laat is, ik ben al helemaal geen avond mens. Komt bij dat we nu weer even een auto te leen hebben wat het erg veel makkelijker maakt, en ik niet kan rijden.
    'Af' is een ruim begrip he :D. Genoeg te doen voor jaren nog voorlopig, maar ik ben van plan de boel even lekker de boel te laten volgende maand.

@ Collo; Fijn dat Amy zich beter lijkt te voelen, hopelijk is de koorts ook gauw weg.

@ hier; staan-staan en nog eens staan, tegen de muur zelfs :$. Ze gaat wel heel erg soepel nu, oefening baart kunst :).

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; ach arm beestje, niesziekte is naar :(. Sterkte!

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Fijn! Hopelijk is koorts echt weg...

@suus: Wat leuk dat jullie het waarschijnlijk al weten!! Ga je ook even pb-en, maar denk dat ik wel kan raden ;)

@sanka: Zielig van jullie kat!! Enne... moet wel flink feestje geweest zijn zaterdag :p. Lekker he om weer ouderwets los te gaan? Heb ik wel gemist.... En we doen het nu nog maar amper, maar het begin is er!

@rest: Weet het weer ff niet meer... Solly

Hier niks spannends. Vandaag lekker mamadag met mijn meisje! Leuk! Morgen ga ik bij collega op kraamvisite, weer lekker even mijn baby-hormonen verdubbelen. Voor ik zelf moeder was had ik echt geen biet met al die baby's, maar nu vind ik ze allemaal geweldig! Lekker zwijmelen hoe onze 2e gaat worden (maar goed, first things first, eerst maar eens zwanger zien te raken...:D)

19. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    panos jullie ook al bezig. nou succes hopelijk snel een positieve test...

feestje: hier is het sinds aug bijna ieder weekend raak geweest.. pfff nu denk ik dit weekend even rust. maar jeweet nooit.. wel gezellig hoor!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Succes bij de dierenarts! Onze kat heeft ook niesziekte gehad...gelukkig is het nu onder controle want vervelend is het wel!

@Collo; Hopen dan maar dat de temp. nu niet meer gaat stijgen.

@Chiquita; Hoi!!

@RiTi; Probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken, moet alleen een korte middagdienst draaien van 16.30 tot 17.30 dus is te overzien. In die tussentijd gaat mijn man met mijn zusje mee om die huisjes te bekijken (3stuks). Hij neemt Beau mee dus dat is ideaal.
    Wow Maura maakt ook ineens haast dus...ze heeft goed afgekeken :D

@hier; Ik ga eens informatie opzoeken waar en wanneer er zwangerschapsgym is....lijkt me heerlijk zo eens in de week op bijv. een avond.

Deel Deze Pagina