@RiTi; Wat een onwijs leuke foto zo zeg! Lief he die korte beentjes waar ze op staan. Beau staat 's Ochtends ook altijd wanneer ik de gordijnen open doe naar buiten te kijken, de bomen ziet hij bewegen en weet ik veel wat nog meer. Zo lief! @hier; Net weer thuis van het gesprek met mijn leidinggevende. Ging heel goed en heb duidelijk aangegeven dat ik er toch nog wel een beetje moeite mee heb om wat in te moeten leveren. Ze begreep dit wel want ze weet hoe hard ik heb lopen bikkelen al die tijd. Maar goed, vanaf nu alleen nog maar enkele diensten.....ik mag aangeven welke clienten niet meer te doen zijn en welke wel. Dus mijn complete rijtjes worden aangepast. Ik houdt daardoor wel wat uren over die waarschijnlijk ingevuld worden met kantoorwerk, planningen bijhouden etc. Ze wist niet of ik dit leuk zou vinden maar gaf al gelijk aan dat ik dit juist ook heel leuk vind...(kom vaak onjuistheden in de routes tegen). Op het moment hebben we dus een collega minder die dit werk ook deed dus kan min of meer die functie erbij vervullen. Over 2 weken gaan we het weer evalueren... Ik ben blij!
Grr, heb er zo'n pokke hekel aan he:x Kan er echt kwaad om worden.. Komt een auto aanrijden, stopt voor ons huis, want wilde inparkeren.. Zit er een klein meisje a lá 2 jaar (zeker niet ouder) gewoon LOS in de auto.. Wel een autostoeltje in de auto maar ze zat er gewoon LOS in!! :x zo, ik ga weer verder met niksen, Lenn slaapt (na enige moeite maar goed, je kan niet elke dag geluk hebben) Ojaaa, vanmiddag als hij op tijd wakker wordt even de kermis over.. en als het droog blijft.. even in de draaimolen.. Kermis staat er nog tot dinsdag ofzo, dus zaterdag komt mn moeder heb gevraagd of ze ook met Lenn in de draaimolen wil.. Nou dat wil ze wel natuurlijk als ie het leuk vind natuurlijk
Mm, ze rijdt nu achteruit en meisje zit nu NAAST de kinderstoel.. Ze rijdt nu langs en meisje zit tussen de twee voorstoelen:x Is dat mens gek ofzo?!
@Roeltje; Joh dat meen je niet! Wat gevaarlijk!! Daar kan ik me ook druk om maken...bij wijze van zal ik het de bestuurder nog zeggen ook. Leuk de kermis, geniet ervan!
Volgens mij hebben we de koorts eronder gekregen. Maar is wel een beetje aan het draken nu. Heeft net ook maar 1/2 boterham gegeten. Nu zit ze braaf methaar tutbeker teletubbies te kijken. Zometeen nog een paar boodschapjes doen. Komt er net ook nog een brief binnen met de post dat vanwege verruimde openingstijden volgend jaar het KDV ongeveer 80 euro duurder wordt. Kom maar hoor, kan er ook nog wel bij!
@ Joyce; Wat jullie nu terug krijgen is dan ook niet heel erg veel toch? of gaan jullie er erg op achteruit, balen! @ Collo; pff wat een bedragen ook
Zoo klaar. Gelijk ff op twee verschillende plekken n pakketje opgehaald en doorgereden naar t huis. Heb boven de helft van ons slaapkamerplafond geschilderd. Milan kent t daar amper en zat maar in upje beneden, dus ben niet te lang doorgegaan. Bedacht me daar ineens dat we er maar maximaal(!!!) 1,5jr in kunnen zitten! Dus moeten al snel weer opzoek naar n volgende oplossing... Collo sterkte voor Amy! Chiquita haaaai! Nee ben nog niet verhuisd, per 1nov in een tijdelijke woning... Collo dank je! Lief! Nee heb nog niet gekeken, maar wel jullie tips onthouden heb niet achter de pc gezeten en via telefoon is wat lastiger. Maar ga snel n keer kijken! Thanks voor t linkje! Goede kwaliteit ook!? Hier haha zit weer te wachten in de auto trouwens slaapt weer Riti haha dat zijn van die stomme dingen die je dan vergeet hè!? Gelukkig heb ik je belletje doen rinkelen! Wanneer was t jullie plan nou om over te gaan? Joyce geldt dat ook als je n oppasoma of familie hebt? Wij gaan t misschien via viavilla.nl doen en dat kost nl nu geen drol!! Collo lieve spam hoor!! Dees huh!? Gastouders horen toch ook gewoon via de belasting te gaan!!? Mijn schoonzus en beste vriendin hebben nu dikke schulden doordat ze dat dachten!! Moeten nu alles terug betalen aan de belasting. Riti ahhhh ook leuke spam!
@Colloo, fijn dat de koorts weg lijkt te zijn en dat het eten weer beter gaat. Ja kinderopvang wordt zo wel heel duur he? @Roeltje, hier nog zo'n korte slaper (overdag), 2 x een half uur vandaag en ben bang dat het daar bij blijft. Veel plezier op de kermis. @Dees, fijn dat ze zo goed rekening met je houden! Scheelt veel stress of niet? @Riti, mooi meisje, mooie foto. In jullie nieuwe huis heb je vast ook leuke plekjes (anders ging je vast niet verhuizen...) @Chiquita, nu al sinterklaasinkopen, best slim misschien, heb je het er straks wat minder druk mee. Heb je een eigen winkel? Leuk! @Dure kinderopvang, het wordt idd niet te betalen...We hebben er nu nog niet meer te maken omdat we niet in NL wonen en ik gewoon thuis ben, maar voor de toekomst....zien we dan wel gelukkig. @Eigen willetje, hier nog zo een, haha! Leuk om te zien dat het al echte minimensjes worden! Soms ook best al lastig hoe je moet reageren op dingen. @Speelgoed, wat vinden jullie kindjes nu echt leuk om mee te spelen? Heb het idee dat hier wat meer uitdaging nodig is, maar wat is dan leuk? Iemand leuke ideeen?
@ Juttel; Maura is erg gek met de koektrommel van fisher price. Ze is gek met ballen, die van wonderworld is favouriet, ook de blokken daarvan trouwens, die rammelen, hebben leuke kleuren en kan ze lekker mee 'futselen'. De stapelbekers zijn ook nog steeds een hit. @ Lotte; Volgend weekend, de 24ste gaan we over. Zie trouwens nu dat inschrijven kan tot 5 dagen na feitelijke verhuizing en dat het ook digitaal kan, handig!
Juttel dat idee heb ik dus ook! Lijkt net of Milan meer uitdagingen wil, maar wat!? Tja het liefst wil hij rennen en lopen, maar dan moet ik steeds z'n handje vasthouden hihi. Dus ik lees even mee
Goedemiddag!! @suus: ohhh ik wil ook pb van je!! Aan je verhaal te lezen denk ik dat ik het goed geraden had @dees: hoe is het nu met je darmen? Fijn dat het gesprek zo prettig verliep. Planning en kantoorwerk is ook leuk! Fijn dat het zo geregeld kan worden. Spannend vanmiddag, hoop dat er een leuk huisje voor je zusje tussen zit dan kunnen jullie lekker aan het kamertje beginnen. @collo: fijn dat de koorts onder controle is. Lekker zeg al dat eten dat je opnoemt!! Heb gelijk trek ( tja wanneer heb ik geen trek) @lotte: ahh wat lief dat je in de auto wacht tot milan wakker is emma word altijd wakker als ik de motor uitzet. Word het al een beetje gezellig in je huisje?? Welke plek ga je wonen? Als het niet heeeeeel ver is kom ik misschien wel een keer langs met emma als je het leuk vind @riti: ohhh wat staat ze daar lekker te kijken op die foto moeilijk he om je plekkie achter te laten. Had ik 4 jaar geleden ook toen we van huur naar koop gingen. Hoe geweldig ik ons nieuwe huis ook vond ( en vind) je gaat toch ook bepaade dingen van je oude huis missen. @roeltje: dat meen je niet!! Dat is echt supergevaarlijk!! Wat een raar mens, ik zou denk ik naar buiten gegaan zijn! @anderen: uhm verder weet ik het eigenlijk niet meer sorry! @hier: vandaag lekker vrij, vanmorgen heerlijk even wezen winkelen met emma nu ligt ze op bed en ik ga muffins maken mmmmm.
Hey meiden, Ben ik weer!! Jeetje zeg die opvang wordt echt niet te betalen!!! Staat dat wel 100 procent vast?? Ik weet niet hoe wij het gaan doen...helemaal met een 2e volgend jaar (hopenlijk ) Wij gaan voor 2 dagen opvang dan 450 euro betalen!!! Dat ga ik dus niet doen he! Dan werk ik voor 550 euro, lekker dan ben echt een beetje pist hoor...dit kan toch niet hoe gaan jullie dit doen? Ik ga volgend jaar 2 dagen werken oke dan heb ik nog 1 dag opvang nodig maar verdien ik ook veel minder!! @ Psje lekker muffins! ben ik gek op vooral die met chocola, uiteraard @Dees fijn dat het gesprek zo goed ging, lekker dat je dan ook kantoor werk kan doen! @ Uitdaging voor ander speelgoed hier zijn de autos een grote hit! Van de wat grotere en dan kan je er op drukken en dan rijd ie En zo'n kralen ding (die je ook altijd in de wachtruimtes tegen kom) die is helemaal leuk! Heb wel terug gelezen maar weet het niet meer, sorry meiden!
@Chiquita, leuk dat je weer even komt buurten had niet meer op je sms gereageerd, maar de doek was voor een andere kindje, ze is er wel superblij mee trouwens, en heb je snel gedaan joh! @Psje, en? leuke dingen geshopt? @Lotte, Milan is ook een snelle he, aan 1 handje lopen, knap hoor! Wanneer ga je nu verhuizen? @Roeltje, ja daar wil je eigenlijk wat van zeggen he.. belachelijk. @Riti, hoii, had jij nog een mailtje gehad van renze via hyves? had je naam doorgegeven.. Boaz slaapt juist superveel overdag, 's ochends rond half 7 de fles, dan slapen tot half 9/9 uur, en dan overdag nog zo'n 4/5 uur. Vind het niet erg maar soms is het best saai.
@ Mroos; ja mail gehad! En beantwoord, eea over het huis verteld en het nummer van de huisbaas doorgegeven.
@riti: nog even geduld, staan in de oven ik heb voor emma nog een extra winterjas gekocht. Had er al een maar die was toch nog wel erg groot. Nu nog eentje bij de prenatal gehaald, die spijkerjas met knalroze teddyvoering verder nog een speelgoedauto, zo'n ouderwetse aan een touwtje met hoorn en draaischijf. Als je m voortrekt maakt ie geluid. Ennuh nog een jurkje voor emma. En voor mezelf een lingeriesetje en stofzuigerzakken(joepie kan weer stofzuigen) Over speelgoed: emma vind de blokkendoos nog erg leuk, met verschillende vormpjes die ze in het juiste gat moet doen( ze haalt de deksel eraf dan passen ze allemaal )verder vind ze ballen erg leuk, vooral as de hond meegaat doen. Boekjes zijn ook leuk en verder alles waar ze achter kan lopen Nog even een vraagje: ik heb het idee dat emma wel erg veel drinkt. 2 volle tuitbekers met water/sap en dan nog 3 flessen melk. Ze heeft ook veel plasluiers dan natuurlijk, moet haar laatste tijd ook echt verschonen 's nachts om 3 uur dan word ze wakker van haar volle luier, staat dan echt op springen. Hoeveel drinken jullie kids? Het is niet zo dat ik het haar continu aanbied ofzo. We hebben beetje vaste tijden om wat te drinken en dan heeft ze dus ook echt dorst en klokt zo een halve beker weg.
@Riti, lijkt idd leuk die trommel van Fisher Price. Het weekend maar eens even op zoek naar wat nieuw speelgoed. Dan ook gelijk een nieuwe autostoel uitzoeken en misschien een buggy....Pfff kost weer veel centjes! Zal even kopje thee zetten. Ooh heb zo'n zin in chocola...heb het alleen niet in huis.Even kijken wat er verder nog ligt. Doei!