December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ********poepbroek alarm*********

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Nee heb kaartje gekocht.. Maar aan de binnenkant heb je twee lege kanten.. rechts schrijf ik altijd en links blijft dus leeg en wit;) Vandaar een tekeningetje erbij gedaan haha..

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Haha dat doe ik ook atijd:D Anders is het zo saai wit he???

4. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben het niet... ik ben het niet

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoefde niet op de bus te wachten in uden hij stons al klaar :) jij hebt ok sel boodschappen gedaan....

nou ben half alvast aan het koken qyano is were vrolijk staat nu met cailynn ruzie te maken best wel grappig..

nu even pakketjes maken pfff

lottie poepbroek schoon?

6. gimena

gimena Niet meer actief

@chiquita vergeet je zelf straks niet om rust te nemen he.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, kaartjes voor Dani, Maura en Maud zijn verstuurd.. hopelijk komen ze morgen aan anders wordt het zaterdag pas:(

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje'; die had ik al vertuurd..

gimena i know i know.. straks als de kids op bed liggen hoop ik even te rusten lekker nisk doen.pfff maar we gaan spaghetti eten heo zou ik daar nu op komen :S

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chiquita: gefeliciteerd met de 11 maanden!

@Gimena: mijn kaart nog niet binnen??
    Da's raar want ik heb m ook naar mezelf laten versturen *voor mn portfolio* en ik heb hem hier al binnen.

@Roeltje: meestal als je ze voor 18.00 op de post doet is t de dag daarna toch binnen hoor.
    Je hoort het wel :D

@Hier: nou kids lekker vrolijk, lekker rozijntjes eten.

Enneh verder gaat de politie nu naar die 2 oudere mannen waar mn stiefzoon bij heeft geslapen/gedoucht enzow, want tis natuurlijk strafbaar wat ze gedaan hebben!
    Dus ben erg benieuwd.

I'll let u know ;)

10. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh nee nog niet binnen komt nog wel

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chiquita
    had je dat andere lakentje op de post gedaan? Dan weet ik namelijk dat het TNT is die hier voor problemen zorgt..

Ben echt boos.. Had dat pakketje allang moeten hebben (bestelling bij de Hema)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou jaaa!! Net alsnog TNT aan de deur.. Gevraagd waarom ze zo laat waren..
    zegt ie: We wilden vast staken.. Maar uiteindelijk mocht het niet van de baas..

Nou lekker dan.. Heb nu maar 1 pakketje binnen gekregen.. De andere niet.. Mag hopen dat die morgen nog komt..

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  14. gimena

gimena Niet meer actief

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha hij liep de hele tijd een paar passen en als ik ga filmen is het zo'n flutpasje. Maar hij keek zp lief ik denk ik plaats hem even

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha gimena het was me niet eens opgevallen

17. gimena

gimena Niet meer actief

@ chiquita leuke buurvrouw he :p HEhe

18. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @gimena: huh?? 2x mn kaartje gehad, vaaaag! Haha was dd eerste keef dat ik greetz gebruikte, zeker iets niet goed gedaan;)

@suus: beterschap meis!

@dretjuh: wat fijn dat de rust terug is bij jullie! Gelukkig heeft de politie toch actie ondernomen. Ik vraag me wel af wat die mannen voor bedoelingen hadden...

@anderen: sorry alweer vergeten....

@hier: emma en ik allebei ziekjes, hoofdpijn, keelpijn, verkouden koorts. Gewoon blegh!! En mannetje kwam net met dezelfde symptomen thuis dus een gezellige boel hier....

19. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ik was net 30 sec daar en was die vrouw zat wat belachelijk zeg!!!! heeft zeker de heledag niks te doen..

elmo: super zeg!!!!! echt knap.. hier wordt al wel wat gelopen maar alleen als ie iets ziet adners durft ie niet zon schijtertje..

roeltje: ik heb het net pas binnen gekregen dus stuur het morgen op denk via tnt.. kijk even of het dhl kantoro open is dan heb je het denk ik eerder..

nou hier even moe van mn kleine ventje hij luisteret echt voor geen meten gooit telkens de waterbak van de hond om alles zeik nat incl kleding en hondenplaats.. of hij klimt op de trap of hij is met dvds aan het gooien pfff. nu even een time out gegeven en hij is me toch boos nou ik heb het echt gehad voel me nu ook wel slechte moeder maar het is goed he

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chiquita
    haha hier zit hij ook wel eens in de box omdat ik er klaar mee ben hoor;) Dvd's gooien, hond pesten, alle dingen doen die niet mogen;)
    Oke is goed hoor.. Zie het wel verschijnen:)

Deel Deze Pagina