Ben 60 minuten bezig geweest om Milan in slaap te krijgen...niet gelukt. Denk dat het bij de leeftijd hoort dat ze de ene keer wel en dan weer niet willen slapen. Hij is wel echt moe, want wreef constant in zn oogjes en zat aan zn oren. Ondertussen het bed van ons maar verschoond...
@gimena Lees net dat je mijn kaartje hebt gehad. @de rest Ik heb er helaas geen rekening mee gehouden dat ze van de week gaan staken!
@chiqita Volgens mij was de vraag al gesteld maar heb misschien het antwoord gemist. Maar je hebt toch die twee pups weg moeten doen omdat Qyanno allergies was? Las nu net dat hij met de waterbak van de hond aan het spelen was vandaar dat ik het me weer herinner.
Pooh Ja, Lola was mijn favo meisjesnaam. Helaas niet van Ferdy. Vogeltje heb ik trouwens gespot op het geboortekaartje van mijn beste vriendin. Dacht al dat ik het eerder had gezien. Het mag wel meisjesachtig maar wel een beetje power, niet te zoet. Happy Ja, het gaat wel snel he? Maar heb echt nog zat te doen en met Amy aan mijn been geplakt 80% van de dag kom ik niet echt aan andere dingen toe. Dus ben blij als ze straks de daagjes dat ik niet meer werk op het KDV zit. Kan ik nog een beetje vooruit. Hoop dat je alles goed voelt meid. Moet zeggen dat toen het bij mij de tweede keer raak was, ik het best snel al voelde. Duim voor je. Gimena Mijn kaartje moet ook onderweg zijn hoor. Hoop dat je hem nog wel binnen krijgt. Tegenwoordig kun je er ook geen pijl meer op trekken... Hier trouwens ook het eerste kaartje binnen gehad. Maak hem nog niet open...
@collo maakt niet uit meis dat hij later is gaat om het gebaar en anders ga ik heb hoog persoonlijk op hallen bij de TNT
DAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!! MILAN KAN NU ECHT HELEMAAL LOPEN!!!!!!!!!!!!!!!! 6-9 pasjes was al knap, maar dit is zooo gaaaf!!!!!!!! Hebben gelijk een filmpje gemaakt!!!
Lotte ZIEN ZIEN ZIEN ZIEN!! NU op hyves of Youtube zetten!!!!!!!!!!!!! NU NU NU!! haha wilde net typen dat Lenn nu los zich kan omdraaien Maar dat is lang zo bijzonder niet als wat Milan nu doet haha.. ZIEN ZIEN ZIEN!! *nee ben niet nieuwsgierig hoor*
Roeltje Ben bezig het van mn telefoon op de pc te zetten nu. Lenn volgde ongeveer 2 weken na Milan met de 6 pasjes, dus dan zal hij misschien over 2 weken net zo ver zijn hihi. Hoeft natuurlijk niet, maar zou wel leuk zijn.
haha ja kan nu echt niet meer wachten Hij heeft vanmiddag van tafel naar tv gelopen en dat is toch wel ruim 2 meter.. Hij kan het prima hoor, wat meer stapjes lopen, maar op een gegeven moment gaat hij sneller lopen en valt hij om.. Dus na 4 stappen houdt hij het voor gezien.. 9 stapjes haalt hij makkelijk als hij rustig doet.. Kruipen gaat nu eenmaal sneller.. het gaat allemaal snel genoeg, dus als hij nog een maand wil wachten vind ik het goed hoor
Hahaha beetje tegenstrijdig Je kan niet meer wachten maar als het nog een maand duurt is het ook prima. Dat was dus bij Milan 2-3 weken geleden al zo. Hij kon er meer, maar viel om of ging rustig zitten. Dat tel ik dus gewoon niet mee. Want dat is vaker dat ze iets eigenlijk wel kunnen, maar nog niet echt doen. Ik krijg het filmpje er niet op Blijf proberen. Milan moet zo ook zn fles en dan om half 8 naar bedje
Wauw lotte, gaaf!!! Heb ik toch gelijk gekregen he? Dat hij voor zijn verjaardag loopt... Gaaf. Beau loopt sinds vandaag ook een pasje of 6 dus we volgen snel hihi. Hij is natuurlijk ook nog jonger ( paar dagen maar hihi)
Elmo Haha idd een paar dagen. Verwacht niet dat ie ineens alleen nog maar gaat lopen, maar hij doet het steeds meer. Gisteren dacht ie alleen dat ie al bij de tafel was en toen viel hij er met zn hoofd keihard tegenaan.
Snap er niks van. Elke keer als ik een filmpje op de pc zet dan komt het er liggend op. Ik dacht dan hou ik mn telefoon anders en nu is het op zn kop...grrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik weet echt niet hoe ik het kan draaien
Lotte haha ja beetje tegenstrijdig wel.. Maar zou het wel enorm gaaf vinden als hij bijv. morgen zou lopen (grotendeels dan) Maar hoeft van mij niet.. Snap je wat ik bedoel? Krijg het niet goed uitgelegd.. Ach, na half 8 kan je ook verder proberen hoor Lenn ligt op bed.. Heel vaag, heeft nog geen 10 tellen gehuild en hoppa, ging zo slapen..
Roeltje ik snap je! Milan ligt al op bed Wilde vanmiddag niet slapen dus heb m om 19:20 in bed gelegd en slaapt al.