Roeltje Hier ook een deur ertussen Alleen in het oude huisje zat er een trap in de woonkamer (weet je heel misschien nog wel). Zo'n hele gevaarlijke die open is. Daar zat hij op de derde trede, al een heeeeele tijd terug, toen we niet zaten op te letten. En ik had hier de deur een keer op een kiertje en die pulkt hij zo open en toen kwam ie achter me aan de trap op haha. Dus ik gauw over m heen gestapt en erachter gaan staa'
haha ja ken de trap nog wel Hier pulkt hij ook deuren open, alleen die naar de hal niet.. Hebben we onszelf afgeleerd aangezien de hond dan rondjes gaat draaien in de hal
Hier gooit Amy de deur juist dicht, wat de katten dan weer niet leuk vinden. Lotte Wat knap dat hij al zo ver kan lopen! Hier vooral veel vallen. Vanavond maakte ze echt een lelijke smak met haar bolletje via de salontafel op de grond. Gelukkig huilt ze nooit zo lang, arme meid.
Hoi dames, ik kom weer ff inhaken! Jullie hebben er weer flink wat bijgekletst.. @hier; Vanmiddag kijkers gehad, het ging om een ouder stel. Ons huisje gaat het helaas niet worden omdat je het appartement alleen per trap kan bereiken. Deze mensen vonden het aantal trappen toch teveel... Jammer maar helaas moeten wij weer wachten op de volgende bezichtiging, ik heb iig mijn huisje weer lekker schoon. Beau loopt ondertussen de trap op...tree voor tree klimt hij naar boven en trots dat hij dan is
@trapklimmen, lopen en rennen! Wat vet zeg...hier nog niet eens een kruipbeweging Wel aan de handjes voorzichtige stapjes (ook heel trots hoor!) Vallen pfff dat lijkt me toch ook wel eng hoor...kan moeilijk m de hele dag met een helm laten lopen straks haha...Gelukkig hier dus nog lang niet aan de orde.. Balen dat de kijkers niet geïnteresseerd zijn Dees, wel fijn dat je huis weer schoon is ja @Lotte; wel drang om te testen. Heb ze net pas besteld, dus we zien wel even als ze binnen zijn. Heb wel ongesteldheidskrampjes, maar ook weer raar gevoel in mijn borsten, net als bij Tijs toen...geduld...
Vandaag zijn de uitnodigingen voor z'n verjaardag bezorgd bij de "gasten", kan m nu ook wel hier plaatsen; wel lief he. Met z'n verjaardagskroon!
@Happy: Oehh spannend dat je straks kan testen En leuk kaartje hoor voor Tijs! @Deuren: Wij hebben nog een deur tussen de woonkamer en de keuken en die smijt Dani maar al te graag dicht. Trap klimmen doet hij al bijna 2 maanden hihi grote vent @Dees: ahh jammer dat t niks is geworden met de kijkers @Hier: pff ben bezig met een visagie website in zowel Nederlands als Engels, eerst in NL gemaakt maar om daarna alles te vertalen valt niet mee... Ben nu al gaar en net 30 minuten bezig whaha
Happy wat een leuke uitnodiging zeg!! mooi hoor! Oeh, spannend. .bijna testen!! Dretjuh haha succes Als je hulp nodig bent moet je het zeggen, heb 2 maanden in Italië stage gelopen en ondertussen vloeiend Engels.. Ik duik zo mn bedje in.. Trusten allemaal!
Collo haha dat kan ook, de deur dicht gooien Happy spannend hoor! Leuke uitnodiging. Wilde t ook via inet doen maar wist niet waar t goedkoop kan. Dretjuh m'n filmpje gezien op Hyves? Roeltje wauw twee maanden in Italië!! Gaaf!!!
Lottie Ja was leuke tijd daar Heel wat dingen meegemaakt.. was er voor stage van school.. Stelletje gekken bij elkaar daar.. Leuke vriendin uit Schotland aan over gehouden, van de week toevallig nog gesproken Heerlijk was het daar.. Beetje werken, en de laatste 3 weken heeel weinig werken.. Boven de 35 graden mocht er niet gewerkt worden en wat vreselijk was het dat we de zomer in gingen werken van 6 tot 10 en klaar weer Ik lig inmiddels in bedje.. Tot morgen!!
Roeltje klinkt super!!!leuk hoor! Hier zit op de bank te wachten tot liefie thuis komt...kan ik lang wachten haha...zal na twaalf uur worden ben k bang'
Goedemorgen!! *raapt haar wallen van de vloer* Ik dacht gisteren slim te zijn door wat later te gaan slapen Dus om half 12 sliep ik ofzo (normaal was Lenn al wakker geweest).. Niet dus, meneer kwam om 5 uur Flesje gegeven en met speelgoed kunnen rekken tot kw voor 6.. Blegh, vroeg wakker worden vind ik niet erg, maar dit is iets teveel van het goede
Goedemorgen, hier ook alweer wakker. Lig nog wel in bed. De meiden zijn aan het spelen en Beau slaapt nog. Happy, leuke uitnodiging... En spannend binnenkort testen... Bapsie, hoe gaat het met je? Alweer aan het idee gewend? Dees, balen dat de bezichtiging niet heeft opgeleverd wat jullie hoopten. Maar in ieder geval je huis weer netjes. En nu uitrusten jij * spreekt je even streng toe* Ik ga zo maar eens opstaan en alles ijn goede banen leiden hier, kindjes naar het kdv brengen en dan werken..... Tot zo.
@ all; iedereen bedankt voor de lieve en leuke reacties op de keuken (en het weekend) @ keuken; wat een lange dag Om 2215 ging de installateur weg. Toen konden we eindelijk neuzen, friemelen en klooien....althans....opruimen en stofzuigen hahaha. Hij is nog niet helemaal af maar hij is in gebruik: joepie! En zoals dat gaat mankeert er hier en daar nog wat aan, heel normaal maar dat vind deze pietlut best moeilijk . Bijna alle afwas is nu van de badkamervloer ( wat een dozen en afval komt er dan vrij zeg ) @ Dees; Wat vreselijk vervelend om zo moe te zijn, en wat jammer dat je je dan ook nog onbegrepen voelt thuis . Oh en privacy thuis om uit je plaat te gaan wanneer dat zo voelt pfff niet leuk dit zo. Dikke knuffel en veel sterkte! (en ik ben bij Collo, misschien niet alles maar zo veel mogelijk draait nu echt om jou en de baby) @ Pooh; we zijn al over, was kamperen in ons nieuwe huis . Wat een mooie babytopper! Boetseertalentje blijk je! @ Collo; koekjes! de beste ideeen doe je op bij de Koekjes | De Koekjesfee (die maakt er zulke lieve pakketjes van) maar die zit in Belgie. Zoiets is vast ook wel op nederlandse bodem te regelen en koekjes zijn vreselijk lang houdbaar . @ Lotte; wauw wat een mooi bad! Hij vind het leuk zo te zien! Oeh ben nog helemaal niet klaar met reageren maar moet gauw verder...laters allemaal!
@collo: sorry ik heb het echt te druk anders had ik t voor je willen doen. @Roeltje: pff ja 5 uur is is inderdaad t veel van t goeie. @RiTi: maar de keuken is af nu ??? Veel plezier met verder poetsen en inruimen @Hier: kids slapen nog *dani is wel ff wakker geweest om half 7 ofzow* dus ik ga ze dalijk maar wakker maken anders slapen ze in de middag niet meer en zijn ze chaggie straks
Hoii, @Lottie, wat knap dat Milan kan lopen! met 11 maandjes dus, hartstikke snel zeg! @Dees, vervelend dat je zo moe bent, hoeveel werk je ondertussen? @Riti, jaaa de keuken is er Je moet maar zo denken; die dingetjes worden zsm gemaakt, je kan nu iig lekker koken! Morgen is de grote dag he @Roeltje, pff 5,5 uurtjes slaap is niet echt lekker he, misschien overdag samen met Lenn slapen? Hier, drukdrukdruk. We moeten echt aan het nieuwe werkritme wennen. Het huis is ineens een stuk minder schoon en daar baal ik eigenlijk van. Ik breng Boaz 's ochtends weg, Gijs haalt hem op en geeft hem eten. Dan kom ik thuis, even knuffelen en samen koken, dan Boaz naar bed brengen, afwassen en dan op de bank, pfff. maargoed, het is in principe maar voor 3 dagen, dus het went vast. Maar als je daarnaast óók nog naar de winterfair gaat, een halve dag extra moet werken, en allebei een paar avondactiviteiten hebt, dan is het wel errug druk. Gister keek ik op mijn telefoon, gemiste oproep van kdv.. Dus ik terugbellen, had Boaz 39.3 graden koorts. Gelukkig had mijn man wél opgenomen en was onderweg naar huis. met de ochtendfles was de koorts weg en vandaag ben ik thuis. Prikjes kunnen opnieuw wel vergeten worden vandaag. Zooo, einde ego verhaal, ik ga nog even wat bijlezen Oh nee, nog even opscheppen, Boaz heeft een puzzelboekje met 4 stukjes foampuzzel, hij kan ze eruit halen en er weer in terug doen! Ik ben trots.
Zo, ik zit op mijn werk. Riti, lekker dat de keuken erin zit!!! Mroos, stoer zeg van Boaz... en dat huishouden.... laten we zeggen dat er per kind iets van je nette huishouden verdwijnt Ik begin nu heel langzaam aan weer mijzelf te worden na 4 jaar zwanger zijn en bv geven. Dus mijn huishouden begint nu eindelijk heel langzaam aan weer wat op orde te komen hihi.