O ja nog even wat schattigs.... Renée had een vriendinnetje bij het kdv. maar die was er alleen op woensdag samen met Renée. Renée zou alleen vrijdag nog naar het kdv gaan en dan haar afscheid hebben. Vanmorgen wilde Renée ineens toch met Nikki en Beau mee naar het kdv, ik even gebeld en ze hadden een plekje dus ze mocht mee. Nadat ik ze heb afgezet kom ik dus het vriendinnetje van Renée tegen. Ik vertel dat Renée er is en ze kijkt ineens superblij. Verteld haar moeder mij dat ze het zo vaak over Renée heeft... dat die moeder Renée moet spelen en dat Alishia ( dat vriendinnetje ) dan Beau speelt thuis. Schattig toch..... Dus ik loop verder, zeg gedag en verteld Alishia ineens" mijn moeder zegt dat Renée al op school zit" met zo'n lief klein stemmetje ( ze is bijna 3) dus ik even uitgelegd hoe het zit, vroeg ze of ze eens mag komen spelen.... natuurlijk mag dat!!! Zo lief
O Beau heeft tot 07.45 geslapen!!!!!! ongekend! en als slagroom op het toetje loopt hij vanmorgen zo een meter of 2,5 ( mama trots)
Elmo Wat lief zeg!! Kleine kindjes worden groot.. De tijd van vriendjes en vriendinnetjes over de vloer breekt aan Mroos Jee klinkt idd als drukke weken/dagen.. Is denk ik even wennen, op een gegeven moment heb je je draai gevonden.. *zucht* wie heeft het goede humeur van mijn mannetje afgepakt! S.v.p. NU teruggeven!! Heb stroop aan mn kont geloof ik
Roeltje, ja zo leuk... er komen natuurlijk al regelmatig buurkindjes spelen maar nu dus ook van het KDV en straks van school ( in demiddagpauze etc ( zodat je met vier kinderen weer naar school kunt lopen na de pauze) En wat stroop betreft.... sterkte. Beau is altijd al vrolijk dus die heeft Leen zijn humeur niet
@ Dretjuh; wel lekker dat ze zo goed slapen , heerlijk hoor. Nee de keuken is nog niet helemaal af, laatste deel is nu ingemeten en wordt op maat gemaakt. Maar af genoeg om als keuken te gebruiken . @ Mroos; zaterdag is de grote dag, morgen is de grote dag van Maud . Wat naar dat Boaz niet koorts heeft, niet echt duidelijk waarom dus? Kan van alles zijn natuurlijk. Jeetje wat knap van Boaz zeg! Heftig lijkt me zo met je nieuwe baan, lijkt me logisch dat het wennen is qua ritme en zo. @ Roeltje; als je hem gevonden hebt....heeft hij vast ook het humeur van Maura....pfffffff (maar niet zo gek hoor, die heeft een aantal gekke dagen achter de rug)
hoihoi dames.. wel snel het een en ander terug gelezen.. maarvoel me echt niet helemaal top.. vanmorgen even met quano naa psz om met yorgos een pietenmutsje te maken.. maar mama zat het te maken en de jonegetjes samen met de autos spelen.. net thuis ben telkens zoo duidelig pff. nu dadelijk maar even op de bank hange... kan ook goed voor mrogen zijn moet dan nar het zh voor nog een uitstrijke omdat in de vorige onrustige cellen waren gevonden.. ben zo bang dat er iets niet goed is.. maarja. morgen ook een leuke dag 5 jaar getrouwd
@Happy; Met alle recht dat jij ook trots bent op Tijs, aan de handjes stapjes zetten is ook al heel wat! Wanneer ga je testen? Leuke uitnodiging trouwens, die moet ik nog maken @Roeltje; Leuk zeg zo'n stage in het buitenland, zo heb ik een paar maanden in Duitsland in het ziekenhuis gewerkt erg leuk en leerzaam! @Elmo; *pakt je toezegging met beide handen aan en gaat vandaag alleen boodschappen doen en op controle bij de VK* Ohw en verder natuurlijk genieten van Beau. @RiTi; Thanx meid, mannetje en ik ervaren beide dat we maar weinig tot geen privacy hebben .we tellen dan nu ook echt de dagen af tot 13-12 .dan krijgt ze als het goed is de sleutel van haar eigen huisje We willen natuurlijk nog een foto zien he van de keuken @mroos; Ik werk nu 2 ochtenden in de week op kantoor dat zijn dan zo'n 8 a 9 uurtjes per week. @hier; Beau lag er gisteren eens bijtijds is, om 18u heb ik hem op bed gelegd en hij heeft tot vanmorgen 8.15 geslapen!! De slaapkop!! We hebben hem gisteravond voor de verandering eens niet wakker gemaakt voor zijn papfles, schijnbaar vind hij dat toch niet zo leuk Gisteren waren we trouwens 1 jaar getrouwd, niet gevierd ouzo hoor. Eens in de 5 jaar is ons idee. Toen ik gisteren Beau ophaalde bij mijn schoonouders vroegen ze of we al verder hadden nagedacht over wat we nog nodig hebben voor ons 2e ukje op komst zij hadden ondertussen zelf al wat bedacht en vroegen zich af of we straks niet een andere kinderwagen nodig hebben, ik gaf aan dat we dit wel handiger vinden zodat ik met alle 2 kids op stap kan gaan .nu komt het: We krijgen de nieuwe kinderwagen dus cadeau!! A.s zaterdag gaan we op zoek naar de wagen die we willen
@Dees: ahh 1 jaar getrouw Nog gefelciteerd @Cristel: jij ook nog gefeliciteerd met de 5 jaar!! Ik ben nu 3,5 jaar getrouwd (en een paar dagen haha)
@Dretjuh; Thanx voor de felicitaties! Ja gaaf he...ik kreeg er gisteren de tranen van in mijn ogen. Ik was echt perplex en vroeg nog wel of ze wel weten wat ze kosten. "ja hoor" zegt mijn schoonvader. "dat maakt niks uit, jullie zoeken er maar 1 uit"
Chiquita en Dees gefeliciteerd met jullie zoveel jarige huwelijken ( oke Dretjuh voor de helft gefeliciteerd) Dees, gaaf een kinderwagen kado!! Chiquita, spannend meid... hou ons op de hoogte. Ik moet nog steeds mijn bbm laten aanstippen maar ben er een beetje bang voor dus stel het steeds uit.....
Dees en Chiquita Gefeliciteerd!! Dees Jee wat een leuk cadeau zeg! Wat onwijs lief.. Die dingen zijn idd best duur.. Bah kan niks onthouden vandaag..
@Chiquita, Dees en Dretjuh gefeliciteerd! @Dees, wat een lieve schoonouders zeg! Geweldig, zoek ze! @Elmo, lief he die kleintjes...geweldig...*smelt*... Wel je bm even laten doen hoor! Goed voor jezelf zorgen mama! @Chiquita, spannend morgen...kan mij voorstellen dat je er tegen op ziet! @Roel, humeur al terug gevonden? @Lottie, wat zul jij trots zijn meis! @Collo, je kunt ook een gevulde pot geven zodat mensen zelf koekjes kunnen pakken...wacht ik post even een foto...ben ze nu voor de kids aan het maken die op Lotus d'r verjaardag zullen zijn...krijgen ze zo'n potje mee. Heb er een leuk etiket voor gemaakt. @Happy, een paar stappen is toch ook al super! Geniet ervan! @Riti, ja ik dacht al..ze was toch al over? Hahaha...nu ben ik weer bij Niemand vergeten hoop ik? Jullie gaan zo snel.......
pooh: wat leuk! en vast lekker ook.. dees jij gefeliciteerd!!! en dretjuh ook.. ik morgen pas eigenlijk hoor... weet nog niet wat we doen.. zwterdag hebebnw e wel een klein feestje voro wat vrienden.. en ja morgen.. doen ze het uitsrijkje wel maar heb de uitslag dan pas over 2 a 3 weken... elmo: ja kan me voorstellen dat je het uitstelt! dees leuk dat je een kinderwagen hebt gerekgen zeg!! nou even met de kleine boef spelen voor 10 min en dan mn grote boef ophalen...
Hey meiden! Ben ik ook weer ff.... Misselijkheid gaat al een stuk beter, maar zit nu helaas ziek thuis met griepje. Sinds ons ukkie naar het KDV zijn wij hier aan de lopende band ziekjes....Maar goed, hopelijk van korte duur. Hoest verder hier? Lukt helaas niet om altijd alles terug te lezen.... Hoop dat dadelijk weer op te pakken als ik me wat beter voel... @creabea: Meiden, wat zijn jullie toch creabea met al die kaarten, koekjes en andere crea dingetjes! Echt super knap!! Ben daar zelf echt totaal niet handig in (en mis trouwens ook het geduld). Maar echt super hoor! Heb het altijd jammer gevonden dat ik weinig talent in die richting heb.... @zwangeren: Hoest verders met alles zwangeren? Collo, las dat jij al bijna met verlof mag. TIme flies!! Maar wel heerlijk lijkt me om even niet te hoeven werken. Succes met laatste werk loodjes! @bijna-zwangeren: Ben benieuwd hoeveel er deze maand gaan volgen . Echt leuk dat iedereen zo graag een 2e (of 3e) wil! @rest: Ben het alweer kwijt. Sorry
Panos Gelukkig voel je je qua misselijkheid wat beter.. Lijkt me echt vreselijk.. Pooh Wow! Wat onwijs gaaf zeg!! Net Lenn onder de douche gezet.. Tot aan zijn sokken onder de poep Stonk niet gelukkig haha.. Zo even broodje eten en hopelijk gaat hij dan nog even uurtje slapen