he dames.. ben er weer ff niet geweest.. mis jullie wel hoor! heb het alleen een beetje druk...... Lianne en ik zijn gister naar cb geweest.. lianne is 76,5 en 8965! goed he? spuitjes was even huilen en toen weer boefje gedrag Ze waren tevreden iig! en hoorde dat hoeveelheid melk nu teruggaat naar 300 ml en dan nog 450ml ander drinken... wanneer geven jullie dat??? overigens niks gezegd over soort melk... had wel een vraagje.. hoe was het met de bv dames met hun cyclus na de bevalling? Ik was laatst pas voor het eerst ongi.. en zit er nu dus op te wachten.. dag 32 van cyclus.. het was voor zwangerschap meestal 26 tot 30 dagen... dus gemiddeld 28.... heb wel soms buikpijn en hoofdpijn enzo.. en soms ook dat ik denk oeh nu naar wc.. maar nope...
Joyce Lianne doet het goed zo te horen! Wow echt? Dan drinkt Milan zeker weten te weinig!! Hij krijgt smorgens 200ml, smiddags 180ml, tussendoor 30-50ml en savonds drinkt ie 150-200ml. dus echt het meeste nog wel melk. (oja, hij drinkt lang niet altijd alles op daarvan) Mijn cyclus kan je onderaan mn banner zien. Ik had normaal ook een cyclus van 28 dagen voor ik aan de pil begon. Na het stoppen was mn cyclus gemiddeld 32 dagen. Zeker als je pas net bent gestopt met bv kan het nog wel even duren voor je cyclus weer normaal is. Heb ik hier op het forum van de week een topic over gevonden. Bij bijna iedereen duurt het best lang voor het weer normaal is en bij heel veel wordt het niet meer zoals voorheen. Zo te horen zit je ongi er wel aan te komen! Jullie zijn nog niet bezig voor een brusje toch?
hey lotte, dank je voor je reactie.. ik geef 's ochtends en 's middags nog steeds bv... dus 2 vd 3 voedingen.. ongi komt er dan al een hele week aan .. maar goed heb wel vermoeden dat het door de bv komt.. maar zou wel fijn zijn als het komt zeg maar en niet zo blijft zeuren! we zijn niet voor een brusje tegen.. ben bang dat dat mijn baan kost... en mijn vriend is daar ook bang voor. maar ja.. de cd blijven ook in de kast (zijn volgens mij zelfs al over datum ..) Lianne krijgt 's ochtends bv dus onbekend.. 's m,iddags afgekolfde bv of live bv maar uit de fles meestal 150-200ml en dan om 16 uur diksap met soepstengel, tussen de 150 en 200 ml en dan 's avonds na der groenten wat yoghurt en fles ongeveer 160-200 ml... de fles na groenten gaat er vanaf is de bedoeling bij het cb en dus vaker water enzo.. en oefenen met een beker, enzo.. heb folder meegekregen dus das wel fijn! maar vond het ook zo veel!!..... dacht echt: uhhh wanneer dan??? maar goed oh echt kei zielig trouwens.. maandag op dinsdag was lianne aan het huilen...om 2 uur dus dacht ja daaag!! je draait je maar om en slaapt verder... maar helaas.. toch gaan kijken en dahct heeft ze weer gespuugd?? tot ik haar pakte.... gezichtje, handjes, slaapzak en bedje onder het bloed.. bloedneus gehad..... echt.. ze zeg er uit!! alsof ze gevochten had... daarna wilde ze niet slapen en heb uiteindelijk (ze had best koude voetjes) laken en deken over haar heen gedaan en warempel: ze slaapt lekker! en ze blijft onder de dekens liggen!! woehoe!
wtarpokken wat zielig.. alle 3 de kids van mij hebben dat nog niet gehad hou soms mn hart vast ze moeten het toch een keer krijgen of hoeft dat niet? waar was chicken op vakantie?? zwanger worden: voor mij nog even niet mn man zou wel weer willen.. ik wil even rust aan mn lijf. maar alles ligt er een beetje aan wat de uitslag van morgen is.. want er is bij ons zeker nog wel een kinderwens. voor een 4e.. lotte: hoeveel dagen nmoet je nu nog wachten. gimena: bij het kaartje dta ik vandaag doe posten zit nog wat in voor je uhm.. even denken.. was een hoop geschreven en ik ben alles weer kwijt :S lotte: wat is monikespeper??? even pb lezennog niet gezien dees: spannedn hoop dat het kidnje goe dligt.. nou ik ga maar eens pakketjes maken u dat qyano slaapt en yorgos helpt me wel.. cailynn is alweer bij iemand eten en spelen :s ga bijna ieer ekeer voor niks naar school want er wordt de laatste tijd iedere keer afgesproken.. nouja wel leuk voor dr natuurlijk maar het gaat zo snle.. ze is in 1 keer zoo wijs en groot
@pooh vertel me eens je leuke potjes geheim ??erg leuk max ook een lekker crea zo ik het lees nog even een jullie bloempje is alweer een jaar gaat te snel he. fijn dat alles verders goed met jullie gaat
Even snel @chiqita Had je mijn sms gehad? Heb namelijk het pakketje van dhl nog niet binnen? @dretjuh Pas op met vertalen via google translate. Is volgens mijn leidinggevende echt een k*t programma. Vertaald veel verkeerd. Leidinggevende heeft dit als vorig baantje gehad. @de rest Sorry ik ga mijn baas vragen om een langere pauze hahahaha.
Zo, Lenn slaapt. Zonder speen! Was dat ding weer eens kwijt, maar heb hem vast op bed gelegd.. Toen ik naar boven wilde lopen was het gewoon stil, even gaan kijken, ligt ie te slapen! Normaal schreeuwt hij moord en brand om dat ding. Nou ja, ik vind het goed.. Vanmorgen ook al zonder problemen gaan slapen dus van mij mag hij vannacht gaan spoken, ik ben al blij met overdag Net telefoon van de buurman.. 'Heb je koffie klaar?' Uh ja hoor, kom maar bakkie doen. Is net weer weg.. Hij en zijn vrouw krijgen rond januari hun eerste kindje Leuk leuk! Volgende week heeft ze al verlof.. Ze weten nog niet wat het is, dus verassing.. Gelijk uitzet e.d. besproken aangezien wij veel dingen niet meer kunnen gebruiken, dus kan zo naar hun doorgeschoven worden als dat moet.. Heb geen zin (energie) om bij te lezen, ik duik met een boek op de bank
Joyce Ow al een week. Het kan wel hoor, want je lichaam doet alles wat langzamer als je nog bv geeft. Maar anders zou ik het ook niet weten. Chiquita Ik heb ook nog nooit waterpokken gehad. De meeste mensen krijgen ze wel en dan is het beter om ze zo jong mogelijk te krijgen. Dan heb je er in verhouding het minste last van. Hoe doe je dat toch met 3 kinderen en nog een 4e willen...en dan ook nog eens zo jong zijn! Knap hoor!!! Lijkt me onwijs druk! Weet niet hoe lang ik nog moet wachten. Zit op dag 17 nu, dus kan nog wel even duren helaas...ei is nog niet geweest. monnikspeper is om je cyclus regelmatiger te maken, als het helpt. Sanka En mag je langer pauze houden
Ben weer terug van de VK, ukje ligt dus niet in stuit hahaha. Het ligt al lekker met zijn hoofdje in mijn bekken, blijkbaar voel ik dus de armpjes + schoudertjes bewegen Alles was weer prima in orde, RR 100/70 (ben niet anders gewend), over 4 wkn mag ikweer terug komen. Daags daarvoor wel weer ff mijn HB laten controleren. Na het bezoekje bij de VK gelijk maar even boodschappen gedaan zodat Beau op alle gemak de hele middag kan en mag slapen Hij ligt nu net op bed...toch heeft hij het aardig volgehouden! @Joyce; Hoi!! Lianne doet het dus prima, goed zo! Beau drinkt nog wel aardig wat....2 a 3 flessen melk van 240cc, daarnaast drinkt hij nog zeker 2 tuitbekers met ranja leeg a 200cc. Meer dan voldoende dus. @Chicken; Op vakantie naar lanzarote....balen en sneu zeg dat Milan de waterpokken heeft @Chiquita; Jou kids dus nog geen waterpokken gehad, het is te hopen dat ze het als kind nog krijgen want als volwassene is het nog eens gevaarlijk ook! @Roeltje; Geniet van met je boek op de bank! @hier; Ik ga me maar eens verdiepen in de nieuwe zorgverzekeringen....beuh geen zin in!
Lottie Nee gaat meer om de voetenzak van de maxicosi enzo.. Zulk spul. En boeken over ontwikkeling van je kindje enzo.. Dees gelukkig was alles goed Chicken ach, Milan de waterpokken.. Arm mannetje.. Heb m'n boek uit
@Elmo; Hihi in 1e instantie dacht ik dat dat berichtje bij jou vandaan kwam, later zag ik dat chiquita het schreef. Beau krijgt ook vast nog wel de waterpokken...ik zit er alleen niet zo op te wachten *niemand denk ik*. @Roeltje; Dat doe je vlot!! Was het een klein romannetje?
Dees haha ja zo'n bouquet ding haha.. Flutromannetje noemen we het hier haha. had m al bijna uit.. maar is een dubbele, dus vanavond verder in het andere deel zit nu een beetje dom te laptoppen, Lenn slaapt nog steeds..
@Lotte & Roeltje: bedankt voor de kaartjes!!! xxxx De rest zal vast wel na zn verjaardag komen aangezien de post morgen en overmorgen staken... @Suus & RiTi: als het goed is hebben jullie die van mij nu ook binnen klopt dat?? @Hier: Nou dani niet geslapen vanmiddag, hmmm jammel.. dus die gaat straks nog eens terug. Nu druk bezig met engelse kant van mn visagie website. Nederlandse is bijna af, pff nu alles vertalen is niet zo makkelijk