December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff even gestoeid met Lenn :D jeetje, mina.. hij snapt het begrip omlopen (uh omkruipen) nog niet helemaal.. ziet wat en moet dan via mijn hoofd naar de andere kant.. en via mn buik en benen weer terug:( kreeg gelijk een knietje tegen mn neus en killerhond vond het ook wel geinig, die stapte doodleuk volop in mn maag;) tsja..

Eten staat op, dus beetje op tijd eten.. Lenn op tijd naar bed, die is bekaf maar wil niet slapen;) verrassend..

Mroos
    Ruilen:D hier slaapt hij 's morgens een half uur/3 kwartier.. 2 dagen lang 2 uur tussen de middag maar vandaag weer ouderwets een half uur.. meer niet helaas..

2. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Psje, Twan drinkt ook 2 flessen van 150 ml (tuitbeker lukt nog niet) water/sap en sinds een paar dagen weigert hij de fles voor het slapen gaan, dus dan nog 2 flessen van 180 ml+6. We geven hem nu standaard na het eten yoghurt of kwark zodat hij wel aan de 500 ml melkproducten komt. Heb nl begrepen dat ze dat nodig hebben totdat ze een jaar oud zijn.

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    lotte: ookal is het maar voro tijdelijk je zal wel blij zijn dat je over mag of niet? of valt het huis ook tegen? alles al wel ingepakt?

joyce: gaan ze de toeslag afschaffen ja?? ja ik maak er geen gebruik van maar ik kan me inkomen dat voor de meeste thuis blijven nu sowieso meer opleverd dan..

ik wete niet meer wie het vroeg. maar heb idd ene iegenwinkeltje. in babyproducten :)
    babyspeciaalzaak

psje: ga je nog voor iets speciaals winkelen.. of gewoon kopen wat je tegen komt :p

manoe: die kralen dingen zijn geloof ik bij ieder kind een hit..

nou moet toch even mn mannetje spammen

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @chiquita: ben vanmorgen al wezen shoppen;) leuk geslaagd.

@juttel: ja van die 500 melkproducten klopt ja. Misschien is het ook wel heel normaal wat ze drinkt maar heb geen vergelijkingsmateriaal ;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    komt waarschijnlijk doordat t gemeentehuis eind sept is afgebrand, alles wordt nu in n dependance geregeld;)

psje
    haha ik laat dan de blazer aan en de muziek en dan slaapt ie wel door:D. Wil m zo min mogelijk storen in z'n slaap;)

we zijn eigenlijk nog bezig met schilderen enzo, decoratie zal er ff nog nie inzitten helaas;). Kan ook niet veel meenemen van hier, want we hadden hier ook n bij elkaar geraapt zooitje;). Maar komt nog wel:). Lijkt me hartstikke gezellig om n keer af te spreken:) zat na de meeting nog te denken dat ik t jammer vond dat ik je niet had gesproken;) ik noem wel even n plaatsje in de buurt, kan je kijken of t ver is voor je. Ken je kesteren?
    Veel gekocht met winkelen?

Mroos
    het liefst wil ie dan rennen, maar dat is wat lastig nog aan 1 hand;)
    we moeten 1nov weg zijn dus denk dat we dan echt daar gaan slapen. We hebben t er eigenlijk nog niet eens over gehad..zitten
    in de ontkenningsfase (en die duurt laaaaang:p)
    Jeumig!!!! 4-5uur slapen overdag!!!? Woooooow

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    ehm we moeten hier weg;). Hebben geen keuze. Lang verhaal;) nog niks ingepakt...;) leuke foto's!!

Panos
    leuke foto! Haha Milan heeft bijna altijd n sok, bal, badeend of wat dan ook in z'n mond:p

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Panos en Chiquita leuk spam hoor!!! Wat een lol :D

@ Mroos 4-5 uur slaap op een dag hier ook hoor! Morris slaap ook nog veel hoor toch ook wel 4 uur zeker de dag na de opvang!

@ 500 ml melk daar moeten ze ongeveer op zitten ja, ik mag van de cb de laatste fles gaan afbouwen en als hij onder de 500ml komt dan vit. D bij geven.

@ Roeltje, ha die Lenn wat een boefje! Lekker stoeien met mama, die jongens ook! ;) hier ook het liefst stoeien met papa en mama tegelijk dan in het bed onder de dekens heeft hij de grootste lol! Zo leuk!!!

@ Hier komt zo een vriendin last ff gezellig koppie thee drinken, ze is nu 8 weken zwanger, leuk hoor!

@ Zwangeren hoe gaat het met jullie? Is het zwaar zo'n 2e keer zwanger? Of lijkt het erg op de 1e zwangerschap..

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    panos: ook al een puppy ik hier ook :p

mroos: ik mag blij zijn met 1 a 2 uurtjes overdag maar hij ligt er dan wel om 19 uur in tot 7 sochtends..

lotte: nou hopelijk hebben jullie volgend jaar ofzo een vaste plek..

manoe: kriebelt het bij jou ook al? ik vond de 2e keer zwanger wel mee vallen ( maar dat verliep echt vlekkeloos de eerste keer niet) ik vond mijn 3e zwangerschap in het begin wel zwaarder qua energie wijs enzo in het begin.. en op het einde omdat je niet veel meer kan. opstaan van de grond en zo ging niet echt makkelijk.

psje: en kleertjes gekocht voor emma? :p heeft z enog steeds zon uitgebreide garderobe?

nou ik galekker voor de tv hangen...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat te doen in een vervelingsbui..
    pak pen en papier.. En teken een badeendje na;)

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    haha roeltje, wat goed! Maf mens ben je ook he! (Bedoel ik lief hoor :D)

Vergroten, kopieren, tadaa kleurplaat! ;)

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    thanks;). We kunnen er maximaal 1,5jr blijven. We wilden sowieso op n gegeven moment wel weg hier hoor, maar nu was t wel erg plotseling allemaal en op n nare manier. Maar goed, we proberen er maar even t beste v te maken weer;). De wijk is echt niet leuk, maar tis niet voor eeuwig.
    Hoestie verder met jou?

Roeltje
    haha en dan uit verveling m hier nog laten zien ook, het is toch erg ook hoor! :p

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Chiquita ja hier kriebelt het wel hoor!!! In december gaan we er weer voor :D kan niet wachten! Zijn jullie al bezig?
    1 a 2 uurtjes per dag is wel kort ja! maar gelukkig slaapt hij snachtes wel lekker door!

@ Roeltje, haha mooie bad eend :D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Suus
    haha wel saaie kleurplaat:p heb je alleen geel en rood nodig:p

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Chiquita
    loopt je website n beetje? Verkoop je veel? Had je nou alles thuis op voorraad of bestel jij t ergens anders?!

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @lotte: ach om te oefenen met binnen de lijntjes kleuren is deze heeeeeeeeeeeel geschikT! :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha kan ook paars en blauw hoor.. heb hier badeendjes in alle kleuren in de badkamer liggen;)

Ja verveelde me rot joh.. op tv was ook niks leuks, dus ja..

Suus
    bedankt:D

dames, ik ga lekker slapen.. aangezien het slapen weer bagger ging vandaag ga ik er maar vanuit dat meneer weer lekker vroeg wakker word.. Trusten!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en het ergste is...... vind m nog best goed gelukt ook

*duikt nu het bed in*

Deel Deze Pagina