December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    Leuk he? komt vanzelf met Sophie, opeens gaat het hard! En 4 stapjes is ook heel goed!
    Enne zal ik doen;) Truste :D. Oja kijk morgen je mailtje wel.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Hahaha...wij zijn toch wel wat gewend van elkaar? Volgens mij weten wij hier bijna meer van elkaar dan onze partners dat weten... Sommige dingen hoeft hij echt niet te weten Dingen over vruchtbaar slijm enzo...hahaha Denk dat ik dan nooit meer zwanger raak. Ik zou er in ieder geval niet erg opgewonden van raken als ik een man was.

Verder zou ik als ik jou was proberen wat meer bekkenbodemspieren te trainen. Is ook nog eens goed voor je sexleven...hihi

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ga lekker douchen en slapen. Morgen gapt mijn man de laptop weer mee, dus ben er pas weer savonds.

Tot morgen!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Truste dames!

Ik heb met veel plezier en enthousiasme de open hart operatie zitten kijken, wat een bijzonder iets blijft het toch!

Nu is het voor mij ook tijd om te gaan slapen...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joh meid, dat is toch hartstikke knap!! Komt vanzelf.. 2 weken geleden waren het hier ook nog niet zoveel stapjes maar doet er nu regelmatig 9 stapjes (2 meter).. Je mag hartstikke trots zijn op Sophie meid!

Goedemorgen trouwens:D

hier weer 5 uur, maar omdat ik om half 11 al lag te slapen was het goed te doen haha.. flesje gedronken, maar wilde niet meer slapen dus lekker bij mama op bed tv kijken, zodat ik ook even wakker kon worden..
    Hij lag er gisteravond ook vroeg in en lag bij het verhaaltje lezen al bijna te slapen:)

Straks manlief zijn tante ophalen en naar de garage brengen, auto is vandaag pas klaar.. beetje rommelen in huis, meer niet.. lekker relax dagje dus:)
    zo even douchen ..

6. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elmo
    goedemorgen!! Wat een leuk filmpje :D Het is net Lenn, alleen neemt die de kinderstoel altijd mee aan de wandel;)

Net gedouched..
    Nu even in de keuken, maar Lenn weet helaas de voorraadla open te krijgen;) Jat me steeds zijn Nijntjekoekjes eruit:D Ligt van alles in, maar altijd pakt hij DIE koekjes..

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morguh
    Milan was door Ronald z'n wekker al om 7uur wakker. Ligt nu dus af en toe geluid te maken. Ga m er echt nog niet uit halen. Het is nog geen dag hier hoor, is nog donker;). Kheb al slaaptekort dus blijf mooi liggen:). Tot hij t zat is offcorse

elmo
    heee filmpje openen op m'n telefoon lukt nu wel! Alleen heeel donker. Kan wel de soort broek zien, maar verder niet. Leuk hoor!!!

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Suus gefeliciteerd met Maud!!

...nu weer aan het werk :(

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai, ik denk zaterdag als ik dan nog geen tekenen heb van ongi. Mn langste cyclus is ooit namelijk 30 dagen geweest, maar vooraf heb ik meestal wel tekenen enzo. Nu nog niet.

Maar k ben nog maar twee keer ongi geweest eigenlijk nu na de bevalling. Laatste keer was dus 29/30 oktober. K zou het dus wel snel vinden als je kijkt na hoe weinig mn cyclus dus nog op gang heeft kunnen komen door de BV.

Spannend echt wel. Je weet het nooit zeker pas na de test..als ie posi is. Pffff k heb dr een hekel aan aan die spanning haha! K hoop ook voor jou roze zou leuk zijn!!!:D

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    K hoop het ook! Straal ff wat HCG naar ons dan!!!;):D

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep we wilden heel graag een derde maar kwas nog steeds niet ongi door spiraal die niet goed was, eruit ging en BV. Nu dus wel, 2x haha nu maar afwachten. Zijn jullie al weer bewust aan de klus dan?

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wuahaha is goed ik doe mn best op streepjes :D;) k hoop dat als ik streepje heb een foto kan plaatsen

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ RITI: haha grote meid!!!! Mooi hoor!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mili
    maar nu dus gelijk weer regelmatig!?!? Wat een mazzel!!! Ik heb idioot lange cyclussen, kijk maar onder m'n banner. Yep deze maand zijn we begonnen;).

Suus
    gefeliciteerd voor en met maud!!!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    MAUD GEFELICITEERD MET JE ALLEREERSTE VERJAARDAG!!!!

Zo..
    Wij hebben heerlijk 3 kwartier geslapen :D

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden, ze is nu ECHT jarig!!! Ik vind het zo dubbel allemaal...sniff....hihihi!

Vandaag vieren we helemaal niks, terwijl ik heeeeeeel sterk het gevoel heb dat ik ons Maudje daarmee tekort doe...:( Ze heeft zondag een leuk feestje gehad, maar toch, nu is DE speciale dag en laten we die zo voorbij gaan? Ik ga denk ik toch maar een taartje kopen en pannekoeken eten enzo...:D
    En dan is ze nu dus echt 1...pfoe, suus is sentimenteel vandaag...ik voel het!
    Hopelijk krijgt ze een heel mooi gezond broertje of zusje op de echo vanavond, dat is ook een groot kado!

Einde hormoon-mama-sentiment! ;)

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

klinkt heel bekend, denk dat ik er over 1,5 week ook sentimenteel bij zit!

Maar: Gefeliciteerd!

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    oeh ik krijg net het xxl waskussen binnen van kidzimpulz! Leuk!!! Ben benieuwd of ie in de praktijk ook handig is... hij is behoorlijk dik! Zo gelijk testen bij het eerstvolgende poepalarm!
    Maud is 'm al aan het uitpakken...

Deel Deze Pagina