Elmo Haha, hij zal wel denken...die wil ineens vaak. Ach ja, nieuw huis, meer ruimte in de slaapkamer....blabla Hier Milan wordt wakker, heeft 2 uur geslapen!!! Gisteren maar 50 min over de hele dag dus wel ff lekker
maar vinden jullie het gek dat ik dat denk?? En zijn er meer die die buikpijn.ongipijn hebben gehad toen ze net weer ongi werden na de bevalling?
Gimena Oooohhhhhhh haha, muts! Ik heb een doos met 1 ei genomen, de rest ik gevallen Joyce Nee joh, zou ik ook denken waarschijnlijk. Het blijft natuurlijk spannend omdat je geen a.c gebruikt. Dus als je dan niet ongi wordt en je voelt gekke dingen, dan zouden de meeste gaan twijfelen hoor
Joyce Oh je vroeg nog wat zie ik. Nee, mn eerste menstruaties vielen heel erg mee juist! Had ik niet verwacht. Pas na 4 ongi's kreeg ik ineens een hele heftige. Maar meid, je kan beter testen denk ik hoor, anders maak je jezelf helemaal gek. Als de uitslag nega is weet je waar je aan toe bent en als ie posi is dan kan je er toch niks meer aan veranderen .
Joyce, Ik zou echt even testen. Ik heb alleen 1 dag wat buikpijn voordat ik ongesteld wordt verder niet.
OOO ik ben klaar met werken, dan naar huis, even poetsen en met de kinderen spelen. Morgen ben ik werken in Lelystad en spam ik nog wel een foto van de traktaties van Renée. Ik kom tussendoor nog wel even via de mobiel kijken en reageren. Zaterdag sinterklaasfeest op mijn werk.... Zondag bezoek, maandag naar het oogziekenhuis voor controle en s'middags komt de Fysio nog een keer langs om te kijken hoe het met Beau gaat, en ze komt filmen hoe onze kinderen vol fantasie spelen ( schijn je niet vaak meer te zien) ze had gevraagd of ze die film dan aan ouders mag laten zien wiens kind fantasieloos speelt of meer achter de videospellen zitten. Ben trots dat ze het gevraagd heeft hihi
Hallo!!!! Maud van harte gefeliciteerd met jd eerste verjaardag!!! Ik haak hier weer even in... @all: bedankt voor de beterschapswensen! @hier: vannacht goed geslapen, griepje isnog niet over maar we gaan gewoon door. Mama's kunnen niet ziek zijn he
@elmo: wat leuk, je kids worden beroemd!! Haha maar idd er zijn niet veel kids meer die echt vol fantasie zitten. Meestal tv kijken en gamen. @lotte: ohh ei gespot! Je kan natuurlijk alvast wat plagerige smsjes richting ronald sturen. Beetje uitdagen alvast.... Dan bespringt ie je vast direct bij thuiskomst
Elmo Druk hoor! Wat leuk zeg! Waarom laten ze dat dan aan ouders zien, is dat niet lullig voor de ouders?? Wanneer laten ze dat dan zien aan ouders? Als ze hulp vragen? Wel leuk hoor en idd een echt compliment
PSje Gelukkig heb je goed geslapen, nu snel opknappen hoor! Sterkte nog. Haaaaahaha, wat grappig dat je t zegt. Heb m een half uur geleden een sms gestuurd, misschien alleen wat te braaf
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS MAUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Maud en Suus! Wat een mijlpaal!!!!!!!! Geniet van elkaar, een taartje, pannekoek en natuurlijk de echo!!!!!!!!!!!!!!!!!! @all, ik haak hier even in, kan jullie niet bijhouden! @Chiquita, kreeg vandaag je kaartje!!! Thanks erg lief en toepasselijk kaartje! Qyano mag altijd komen spelen hoor !!! @Joyce, ik zeg testje!!!!! haha...bij de mensen waar t niet zo nodig hoeft, is het vaak toch raak ... of praat ik je nu negatief ipv positief? Niet de bedoeling! @Lottie, doe je best vanaaf!!!!!! @Hier, denk dat ik maar een spiraal ga bestellen, valse hoop schiet ook al maanden niet op haha...wordt er soms nog gek van...en soms denk ik het is goed zo...maar als ik hier dan weer mee lees denk ik weer...hope hope hope...haha erg he? Ik ga nog even een giant cupcake bakken als meppertje voor lotus...laterzzzz!
Pooh Kan me heeeeeel goed voorstellen dat die valse hoop je soms gek maakt. Is er helemaal geen kans dat het spontaan gebeurt of wel iets kans? Het forum werkt idd niet mee als je er niet aan wil denken