@Lottie, technisch gezien kan het. Ben in 2006 spontaan zwanger geworden, einigde echter na 13 wkn in een miskraam...dus het kan wel, daarom is die hoop er ook Hier geen sneeuw hoor!
Hier wordt het zelfs blauw tussen de wolkjes door!! Pooh Kan ik me voorstellen ja! Nu je het zegt komt het weer boven idd. Lijkt me heel erg moeilijk als je toch elke keer nog hoop houdt! Aan de ene kant fijn die hoop, aan de andere kant lastig. Maar je bent nog steeds niet van gedachten veranderd over de mmm?
Nee, ik zou het nog niet zo'n ramp vinden ook al is t slopend, maar mannetje lief is er niet voor te porren. Is veel te emo daarvoor die bikkel van mij haha...met z'n tattoos....
Hahaha...gimena, thanks maar is ijdele hoop...en zo erg is t nou ook weer niet...maar als ik echo's en zwangerschappen lees denk ik toch: IK WIL OOK haha
hier ook geen sneeuw.. haha zag toevallig het woordje sneeuw voorbij komen Lenn heeft van kw voor 2 tot half 4 geslapen.. geen gemopper, gelijk omgedraaid en in slaap gevallen.. Schatje even boodschappen gedaan en eten staat klaar om opgezet te worden
denk van't weekend ff testen als't zo blijft, denk ik... Soms ben ik bang voor't resultaat en soms denk ik ach stel je niet aan komt vanzelf moet allemaal nog zetten na 11maand geen ongi... Oh en pooh, je naam andersom is ook hoop he... En iedereen hoopt mee!
Pooh Agossie, is wel vaker he dat juist die hele "stoere" types van binnen wat zachter zijn Hier Ronald is weer weg en denk niet dat ie zin heeft vanavond. GRRRR. Had hoofdpijn net toen ie thuis kwam. Even een ibuprofen erin gestopt, boerenkool gegeten en toen weer weg. Maar hij was al nie echt heel vrolijk en moe enz en hij moet morgen vroeg op zei ie...blabla...
Lottie Bespring hem vanavond Niks om mee te chanteren... uh...... Zijn lievelingseten morgenavond als ie beloofd vannacht te klussen.. Even denken hoor.. MOET toch lukken vannacht Je moet al zo lang wachten elke maand tot je ei komt, zou zonde zijn als je daardoor een kans mist.. Maarja, als hij niet wil dan houdt het op natuurlijk.. Zo, Lenn slaapt wederom zonder problemen.. nu nog zorgen dat hij later wakker wordt 's morgens
@pooh: ik begrijp goed wat je bedoeld, denk dat die hoop ook inderdaad blijft zolang je geen anticonceptie gebruikt. Je houd toch in je achterhoofd dat het een keer spontaan gelukt is... moeilijk ook denk ik om de beslissing te nemen om idd anti conceptie te gaan gebruiken, is zo dubbel omdat een beeb meeeer dan welkom is bij jullie. misschien moet je iets van een termijn stellen ofzo?? zo van tot dan en dan mag ik hoop blijven hebben en gebruiken we geen anti conceptie en daarna gaat het boek dicht en ga ik een spiraaltje zetten. weet niet hoor, is waarschijnlijk makkelijk zeggen van een afstandje. in ieder geval hoop ik dat jullie alsnog heel spontaan zwanger worden!! @lotte: tjeeee zeg wat een man heb jij hoofdpijn? moe? dat zijn toch vrouwenexcuses Die van mij wil zelfs met 40 graden koorts nog wel.... 1 x was ie echt heel ziek, toen zei hij: schat ik wil vanavond geen sex maaaar als jij zin hebt dan maak ik wel zin voor je yeah right alsof ik daar zin in heb met een man waarbij het snot ongeveer uit zn oren komt en het zweet al op zn voorhoofd heeft als ie zich omdraait in bed.....
Roeltje Haha, dank je voor het meedenken. Het MOET idd gewoon, want binnen morgen en 2 dagen komt vast mn ei! Moet idd lang wachten op mn ei, dus heb minder kansen in het jaar en daar wil ik wel gebruik van maken nu we ervoor gaan. Super dat Lenn zo is gaan slapen! Over het algemeen gaat het dus beter. PSje Haha, je hebt nu een heel verkeerd beeld!! Het is juist echt een doorzetten. Aan de ene kant begrijp ik het ook wel (hij weet niet wat de "noodzaak" is), want hij staat om half 5 op elke dag, is om 18:00-19:00 thuis, moet dan weer naar Amsterdam (deze hele week) om het werk van zn ouders over te nemen en is dan midden in de nacht (0:00 en 1:00) thuis. Dus die is doodop. Hoofdpijn heeft ie eigenlijk nooit. Maar heeft deze week ook nog weer een examen gehad en vandaag moest hij 3 werkstukken inleveren. HOE DOET IE DAT???? Whahaha handig dat die van jou met 40 graden koorts nog wel wil. Alleen niet echt fris nee
MAARRRR dat wil niet zeggen dat ik zomaar mijn kans laat schieten hihi. Moet echt iets verzinnen....alleen ben ik soms zo'n scheiterd wat dat betreft...grrr Edit Oja PSje, ik zei idd wel tegen hem dat het wel vrouwenklachtjes waren die hij noemde haha en of dat soms kwam door mijn sms
@lotte: haha was een geintje hoor van je man ik begrijp best dat je man een vermoeiende tijd heeft en dan geen zin in seks. Maarrrr gewoon proberen meid, bedenk wat leuks en ga ervoor!!! Niet bang zijn joh! het gaat om je eigen man, die van je houd en je de allerleukste, allermooiste en allerliefste vind!
PSje Oh ja haha, sorry ben altijd geneigd dan toch alles uit te leggen. Vervelende eigenschap. Thanks voor je reactie. Komt denk ik doordat (ga ik weer...) we ook een hele tijd amper seks hadden door alle stress en dan is t bijna opvallend
whaaaa dani eet eindelijk weer fatsoenlijk fruit! (heeft hij weken niet gedaan) Probleem: Meneer wilde ondanks zn tandloze bekkie toch grote stukken eten.. dus whoppa hele mandarijnen schijfjes, kiwi in flinke stukken, banaan in flinke brokken ipv nette plakjes. Hij heeft vandaag qua eten ook meteen de schade ingehaald van de afgelopen weken - flinke bord pap - 1 boterham en 0,5 broodje - een ongelofelijk groot portie, aardappelpuree met rodekool en hamlappen - 100cc (!!) aan vlaflip - 2 kiwi's - 2 mandarijnen pff en hij bleef maar vragen om "HAP" "HAP" @Suus: bedankt voor je kaart!!
Dretjuh Fijn dat Dani weer normaal eet! Even een vraagje. Prak je dat dan allemaal door elkaar? Met het vlees erbij? Wil Milan toch af en toe wat vlees gaan geven nu. Jeutje, hij heeft wel erg veel gegeten...krijgt ie daar geen last van? Dat eet ik nog niet eens op een dag!!! hahaha