December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: ik snap wel dat je het uit wil leggen hoor! op zo'n beeldscherm komt het vaak toch anders over dan in real life zeg maar.

@dretjuh: jeuh wat goed dat Dani zo lekker eet!! Haha dat lijkt wel op de hoeveelheden die emma eet. Dat is ook een vreetzakje, bekkie blijft maar opengaan. (hmmm van wie zou ze dat nou hebben vroeg moeders zich af terwijl ze nog een hap speculaas nam;))

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    ohja lotte: wat betreft vlees. emma eet het het liefst in stukjes maar ze eet alles het liefst in stukjes omdat ze het dan zelf kan doen. Gewoon uitproberen wat Milan lekker vind. Los of door zn prakje

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    ik ga de bank inruilen voor mn bedje, nog ff een ibuprofen innemen en hopelijk weer een lekkere nacht maken.... pfff doodvermoeiend om zo verkouden te zijn. Morgenochtend nog 1 ochtendje werken en dan lekker 3 dagen vrij!!!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    PSje
    Jazeker! En soms komt het echt verkeerd over merk ik! Ik zet vaak uitroeptekens en dan lijkt het soms of je iets heel anders bedoeld dan eigenlijk zo is!

Milan krijgt de dingen die je in stukken kan eten in stukken en dingen die niet kunnen als prakje. Maar ik wil m geen vlees geven wat al gekruid is eigenlijk. En vlees zelf kruiden heb ik nog nooit gedaan, want eten zelf wel vlees wat al gekruid is. Maar als je bijv. een stukje karbonade geeft, dan stikken ze daar toch in, daar valt toch nog niet op te kauwen voor die kleintjes? Of maak je hele kleine stukjes? Milan wil ook het liefs alles zelf doen, maar met boerenkool is dat geen succes hihi

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @lotte: ik ben ook begonnen met ongekruid maar nu eet ze ook gekruid. Ze verdraagd het goed en had het er met de ka over en zij zei dat heg ook de bedoeling is dat ze vanaf een jaar met de pot mee-eten ook wat betreft kruiden enzo. Maar goed ik ben tijdje geleden begonnen met ongekruid rundergehakt, kleine stukjes gegeven en daar kouwt ze echt op. Verder ook stukjes kip, varkenshaas enz geprobeert. Nu ook hamburger en saucijsje gegeven ( is gekruid) en dat vind ze ook lekker.
    Emma heeft 4 tandjes maar toch zit ze echt te malen met die kaken op dr eten. Karbonade eten we nooit, hou ik niet zo van dus dat weet ik niet.

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Zo ik ben inmiddels in mn bedje aangekomen. Weltrusten allemaal!!!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames ik ben weer thuis van een leuke avond met een 3D-echo. Zijn veel foto's rijker en ben echt weer verliefd op mijn mannetje in mijn buik!!
    Wat een prachtige foto's!!
    Zal ze hier gelijk ff komen spammen!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hij lachte :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voetjes (grote teen!!) + armen en gezichtje

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En gewoon zomaar het mooie gezichtje...

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Lotte: neej ik prak eigenlijk niks, ik snijd dingen hoogstens een paar keer goed door.
    Ik prak speciaal niks door elkaar zodat hij alles afzonderlijk kan proeven en kan leren eten. Soms wel broccoli en aardappel samen, om hem maar zoveel mogelijk smaken te laten proeven :)

@Dees: ahhhh wat een prachtige foto's van jullie 2e wonder!! Echt hele mooie foto's hoor!! :) Kan me voorstellen dat je weer helemaal verliefd bent

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Suus
    Van harte met je knappe dame!
    Dat waskussen wil ik ook. Heb het alleen nog niet gekocht omdat je ook weer allemaal grote overtrekken moet kopen...en heb zo'n hoop kleinere overtrekken liggen. Maar die kan ik natuurlijk voorlopig voor uk 2 gebruiken.

RiTi
    Heb aan mijn vader voor Amy's verjaardag een slee gevraagd. Nu nog maar even een babyslee met een goede rugleuning (babywalz 22,50!!). Straks ook gewoon zo'n houten. Alleen nog geen sneeuw gezien vandaag.

Joyce
    Toevallig bestaat niet. Ik heb dus echt letterlijk maar 2x sex gehad en de tweede keer ben ik zwanger geraakt....Ik dacht ook nog...hoe groot is die kans nou? Hahahaha in mijn geval groot dus:D

RiTi / Dretjuh
    Bedenk me ineens dat de kaarten nog in mijn handtas zitten. Helemaal vergeten te posten. Oh....ik ben ook zo'n demente doos op het moment, echt heel erg. En nu staken ze ook nog....maar ze komen er nog aan hoor!

Lotte
    Gewoon beginnen met een massage omdat hij zo hard gewerkt heeft...arme ziel;) hihi en dan komt de rest vanzelf.
    Qua vlees (wat een overgang) geef ik gewoon stukjes. Ook varkenslap of hamlap ofzo. Hier heeft Amy juist meer problemen met gehakt omdat dat blijft kriebelen in haar keel denk ik.

Dees
    Wow!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dees,

Mooie foto's!!!!
    Lotte, succes dadelijk;)
    ennuh ze laten die video's dan zien aan ouders waarvan de kinderen fysio krijgen omdat ze niet genoeg ontwikkelen omdat ze vooral stilzitten en gamen etc...;)

14. gimena

gimena Niet meer actief

@dees mooie echo foto,s

15. gimena

gimena Niet meer actief

suuussssssssssssssssssssje :) waar ben je !!!
    ben niet nieuwsgierig hoor :D

16. gimena

gimena Niet meer actief

daar ben je :D en en en :)

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden!

Sorry, beetje late reactie, maaaaaar alles was helemaal in orde GELUKKIG!!!! :D:D:D

Een terechte mooie afsluiting van Maud's eerste verjaardag! EN het geslacht, want daar gaat het natuurlijk allemaal om!
    PB me maar! ;) Morgen zal ik foto's laten zien! Maar de uk was niet echt van plan om zijn/haar gezichtje te laten zien, dus veel voeten, armen en benenfoto's... Hij/zij lag steeds te koekhappen (in de placenta) heel grappig!
    Ik ga nu heeeeeeeeeeeeeeerlijk slapen, moe en voldaan! :D

Trusten!!! Morgen meer details na mijn werk, in de avond dus...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Mooi dat alles in orde is met jullie frummel!
    Ik zal je zo ff PB-en :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    PSje
    Oh ok, dank je voor de info. Milan eet al heel lang grote stukken, maar hij de laatste tijd slikt hij heel veel ook gewoon door, terwijl hij eerst wel kauwde. Een tijd geleden hadden we geprobeerd m kip te geven maar stikte hij zowat in. Maar misschien kan hij het ondertussen wel, even proberen maar. Wij eten ook bijna nooit karbonade, maar noemde het omdat het me vrij moeilijk weg te krijgen valt:)

Dees
    WAAAAUW!!! Ik krijg gewoon weer kippenvel (bij collo ook), zo mooi. En zo bijzonder dat dit gewoon een ander kindje is dan Beau (als je snapt wat ik bedoel)! Een nieuw wondertje. Ben zo benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet...dan zal jij helemaal wel benieuwd zijn hahaha. Leuk hoor meid, lekker genieten!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    suuussss you've got mail ;)

Deel Deze Pagina