December 2009 mama's, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door collo003, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Ik lag daar op die bank ook echt met een brok in mijn keel, had wel eens foto's voorbij zien komen maar had nooit verwacht zelf nu ook van die prachtige foto's te krijgen van ons 2e ukje!
    Hij lijkt nu echt sprekend op Beau, dezelfde neus, mond etc....zooo bijzonder weer!
    Ik kan nu al niet wachten idd!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dretjuh
    Maar bijv. boerenkool. Hoe eet hij dat dan? Ook met zn handen? Of doe je dan apart een hapje boerenkool op een lepel en dan weer een stukje vlees oid? Ben geneigd makkelijk te doen omdat ik gewoon niet goed weet wat ik moet doen...hij kan oko niet overal tegen lijkt (kramp)

Collo
    Haha toen ie vanavond thuis kwam heb ik m na het eten ook even gemasseerd in zn nek, was ie al wel blij mee...Maar ben bang dat ie zo in slaap valt als ik dat in bed doe haha. Als ie zn kussen ziet dan slaapt ie al:p.
    Ok, dan ben ik waarschijnlijk gewoon moeilijk met het vlees geven. Ik dacht ook dat vlees wat al gekruid was niet goed was en dat eten we zelf heel vaak. Daardoor krijgt Milan dus nooit vlees eigenlijk. Mn schoonma zegt elke keer dat het heel slecht is omdat het dan vaak al ouder vlees is wat ze gewoon nog kruiden zodat je het niet ziet en dat het sowieso niet goed is. Dus dat geloofde ik. Maar dat is dus niet echt zo???

Elmo
    Aaah okee!

Suus
    Huh het geslacht wist je toch al? Dat had ik hier al van iemand gehoord iig. Maar was nog niet waarsch nog niet zeker dan? Omdat t vroeg was. Fijn dat alles goed was. We willen NU SPAM!!!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Kan ik me voorstellen! Ow bij Beau had je geen 3d echo gedaan he? Ja, vind je dt hij op Beau lijkt? Ik zat al te kijken, maar kan t niet goed zien. Volgens mij wel echt de mond ook. Maar lijkt me echt leuk broertjes die op elkaar lijken. Vinnik altijd wel een leuk gezicht.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    dames ik ga slapen...morgen weer vroeg dag!
    In de ochtend moet ik met de kat naar de DA aangezien hij vandaag zijn staart heeft aangevallen en thuis een flinke plas bloed aantrof.
    Beestje is schijnbaar echt ziek of dement aan het worden...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Succes bij de DA morgen.

Truste allemaal!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Bij Beau hadden we een pretecho rond de 18wkn, dat viel echt niet te vergelijken met de echo die we vanavond hadden. Alles zag er veel mooier uit nu.
    Op dit moment zeggen we beide dat hij op Beau lijkt, maar dat kan natuurlijk altijd nog flink bijtrekken.....ik moet immers nog een paar weken.

*ondertussen valt de kat zijn staart weer aan en blaast/gromt het uit*

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    Ja dat is ook veel mooier nu!
    Weet niet of je het had gelezen, maar dat aanvallen kan met huidproblemen te maken hebben. Maar de DA kijkt er morgen vast wel naar. Succes

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nog even spam. Ik was aan het koken, kijk de kamer in waar Beau is. Zit hij op tafel:D
    Bekijk bijlage 110650

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, wat een geweldige foto's! Kan mij voorstellen dat je weer helemaal in love bent!
    Succes met je kat morgen!

@Suus, goed nieuws! Heerlijk! Je hebt een pb ;)

@Lottie, masseren op de bank dus...weet ie dat ie wakker moet blijven ;).

@Collo, haai!

@Joyce, thanks! Pooh=hoop had ik nog niet gezien! Grappig!
    Succes met je test!

Ik ben de hele avond bezig geweest om 6 koekjespotten te maken...
    Iemand hier wilde het recept nog hebben...weet alleen niet meer wie...dus komt ie:

Koekjespot [gebruik groente potten van Hak a 720 ml]

Ingrediënten:
    120 gram bloem
    1/2 theelepel bakpoeder (backin van Dr Oetker)
    1/2 theelepel zuiveringszout (te koop bij de drogist)
    1/4 theelepel zout
    75 gram havermout
    90 gr M en M's
    60 gram chocolade stukjes
    75 gr bruine basterd suiker
    75 gr witte basterd suiker
    37 gr ongezouten pinda's
    In deze volgorde doe je het ook in de pot.

Werkwijze:
    Op het kaartje staat:
    Mix de natte ingrediënten bij elkaar en voeg ze bij de droge ingrediënten. Prak het met de achterkant van een vork, of met je handen.
    Maak balletjes ter grootte van een grote knikker. Druk ze plat op een bakplaat met bakpapier en bak ze 10 minuten in een voorverwarmde oven van 180 graden.

Mijn resultaat:

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Close-up

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wauw pooh, echt leuk!! Denk dat ik ook maar eens die potten ga maken voor Beau zijn verjaardag. Leuk......

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, Ik ben niet crea zegt ze dan! Tttttttttsssssssss shame on you! Dit is hartstikke crea! Ziet er super uit!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks! Het resultaat is leuk inderdaad (idee heb ik gejat haha), maar je bent dus wel een avond zoet voor 6 potten...maar wel leuk om te doen!
    Alle kinderen die komen krijgen dan een pot mee...broertjes/zusjes kunnen de pot delen want er komen ongeveer 20 koekjes uit...ga niet per kind doen, maar per gezin zeg maar. Succes!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou is gewoon een gejat idee van internet.
    Alleen het label en de lekkernijen bij het zandschepje heb ik zelf bedacht hihi.

17. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Beter goed gejat dan slecht verzonnen...zo ook mijn potten ;)

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    H hii, die houden we erin.

Ik ga slapen. Heb volgens mij mijn teen gebroken.
    Beau was weer eens op de tafel geklommen dus ik een erheen schop ik met mijn kleine teen tegen de tafelpoot. Kon wel janken. Veel pijn aan mijn teen, trek ik net mijn sok uit is mijn kleine teen compleet paars hi hi.
    Maar ja daar doen ze toch niets aan dus rustig aan maar.
    Misschien dat ik dan Dennis wel uit bed getrapt krijg voor de kinderen ga ha. Nou ja trappen met mijn linkerbeen dan maar.

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    O lekker! Auwwiieee!
    Mmm...betwijfel of je Dennis eruit krijgt...die slaapt toch altijd als een blok? Niet je linker voet gebruiken, een emmer water wil weleens helpen hihi...Succes meid!
    Trusten!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Allebei heel erg leuk gedaan meiden!

Pooh,
    Ga dat ook doen als sint kado voor mijn nichtjes. Heb voor beide een kookboek gekocht en een setje met een koksmuts schort en ovenwant, wat uitsteekvormpjes, muffinbakjes en strooisels die ik in een mandje leuk verpak. Had alleen het probleem dat het mandje omviel vanwege het zware grote kookboek. Maar als ik zo'n pot met koekjesbakmix erbij doe, is het genoeg contragewicht.... weer een super idee opgedaan hier!

en ik blijf ook stiekem nog even hopen voor je hoor....kan ook niet anders...

Deel Deze Pagina